eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Okszów › Dostawa mleka i produktów mleczarskich

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-12

Okszów: Dostawa mleka i produktów mleczarskich
Numer ogłoszenia: 175377 - 2009; data zamieszczenia: 12.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej w Nowinach , Nowiny 31, 22-105 Okszów, woj. lubelskie, tel. 082 5690789, faks 082 5690789.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mleka i produktów mleczarskich.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest cykliczna dostawa mleka i produktów mleczarskich CPV grupa 15500000-3 do Domu Pomocy Społecznej w Nowinach: 1. Mleko 2 % 26 000 L 2. Śmietana 12 % 880 L 3. Śmietana 18 % 450 L 4. Twaróg chudy 24 kg 5. Twaróg półtłusty 960 kg 6. Mleko w proszku 24 kg 7. Ser żółty gouda 160 kg 8. Ser żółty edamski 160 kg 9. Ser topiony bez dodatków 40 kg 10.Sery topione z dodatkami: a) szczypiorek 40 kg b) pieczarka 40 kg c) papryka 40 kg d) szynka 40 kg 11.Jogurt naturalny 240 L 12.Jogurty owocowe: a) jagodowy 160 L b) truskawkowy 160 L c) brzoskwiniowy 160 L 13.Maślanka naturalna 530 L 14.Maślanka owocowa a) truskawkowa 80 L 15.Kefir 720 L.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00 - Produkty mleczarskie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności, - posiadają niezbędną wiedzę, doświadczenie, potencjał ekonomiczny i techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu w trybie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, - są dopuszczeni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi. Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie przez analizę formalno - prawną i merytoryczną dokumentów złożonych w celu potwierdzenia ich spełnienia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej /wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert/ potwierdzające, że profil działania oferenta odpowiada przedmiotowi zamówienia. - zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności (aktualne na dzień otwarcia ofert), - oświadczenie o spełnieniu wymagań higieniczno-sanitarnych w zakładach produkujących lub wprowadzających do obrotu środki spożywcze, - oświadczenie, że oferent spełnia warunki podane w art. 22 ust 1 ustawy prawo zamówień publicznych, - oświadczenie, że oferent nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w przetargu,.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.chelmski.iap.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: DPS Nowiny, 22-105 Okszów, pokój nr 10 sekretariat.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.10.2009 godzina 13:00, miejsce: DPS Nowiny, 22-105 Okszów, pokój nr 10 sekretariat, (parter).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.