eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ropczyce › Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej znajdujących się na terenie Powiatu Ropczycko-Sędziszowskiego, gdzie zastosowano podział zadań

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-09-25

Ropczyce: Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej znajdujących się na terenie Powiatu Ropczycko-Sędziszowskiego, gdzie zastosowano podział zadań
Numer ogłoszenia: 175361 - 2007; data zamieszczenia: 25.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Ropczycko - Sędziszowski, ul. Konopnickiej 5, 39-100 Ropczyce, woj. podkarpackie, tel. 017 2218306, fax 017 2228571.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ropczyce.rze.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej znajdujących się na terenie Powiatu Ropczycko-Sędziszowskiego, gdzie zastosowano podział zadań.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są: Roboty budowlane - Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej znajdujących się na terenie Powiatu Ropczycko-Sędziszowskiego, gdzie zastosowano następujący podział zadań: Zadanie 1 - Termomodernizacja budynku Liceum Ogólnokształcącego w Ropczycach przy ul. Mickiewicza 12 oraz budynków A i D Zespołu Szkół im. ks. Dra Jana Zwierza w Ropczycach przy ul. Mickiewicza 14 Zakres robót obejmuje: roboty rozbiórkowe roboty murowe wykonanie docieplenia stropu wykonanie elewacji z dociepleniem ścian wymianę stolarki okiennej remont centralnego ogrzewania Szczegółowy zakres robót zawiera zbiorcze zestawienie przedmiaru robót stanowiące załącznik nr 1a do niniejszej specyfikacji. Prace objęte przedmiotem zamówienia muszą być zgodne z dokumentacją projektową. Zadanie 2 - Termomodernizacja budynków Zespołu Szkół Zawodowych w Sędziszowie Młp. przy ul. Szerokiej 5, ul. 3-go Maja 9 i ul. Wyspiańskiego 2 Zakres robót obejmuje: wykonanie docieplenia stropodachu wykonanie docieplenia ścian budynku wymianę stolarki okiennej i drzwiowej remont centralnego ogrzewania remont kotłowni gazowej remont instalacji gazowej Szczegółowy zakres robót zawiera zbiorcze zestawienie przedmiaru robót stanowiące załącznik 1b do niniejszej specyfikacji. Prace objęte przedmiotem zamówienia muszą być zgodne z dokumentacją projektową. Wykonawca może powierzyć zamówienie podwykonawcom na zasadach określonych w umowie, wskazując w ofercie zakres zamówienia, który zamierza powierzyć podwykonawcom.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 27.08.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zadanie 1 - 40 000,00 zł (słownie: czterdzieści tysięcy złotych) Zadanie 2 - 35 000,00 zł (słownie: trzydzieści pięć tysięcy złotych).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1 O udzielenie zamówienia mogą sie ubiegać wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności będących przedmiotem niniejszego zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca udokumentuje, że jest dopuszczony do obrotu prawnego w zakresie objętym przedmiotem zamówienia. b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający uzna ten warunek za spełniony jeżeli Wykonawca udokumentuje, że dysponuje co najmniej 1 osobą, która przy realizacji zamówienia pełnić będzie samodzielną funkcję techniczną jako kierownik robót w branżach budowlanej i instalacyjnej (osoby te muszą posiadać uprawnienia potwierdzające przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej we właściwej specjalności) oraz udokumentuje, że zrealizował w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy, w tym okresie, co najmniej jedną wielobranżową robotę budowlano-remontową (obejmującą swym zakresem wykonanie prac termomodernizacyjnych) o wartości nie mniejszej niż 500 000,00 zł (brutto) każda. Zamawiający uzna dane zamówienie, jeżeli zostanie ono poparte dokumentem wystawionym przez zlecającego, potwierdzającym, że w/w roboty zostały wykonane z należytą starannością (np. referencje, protokoły odbioru przedmiotu umowy) c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Zamawiający uzna ten warunek za spełniony jeżeli Wykonawca udokumentuje, że dysponuje środkami finansowymi lub posiada zdolność kredytową w wysokości 500 000,00 zł brutto d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 lub 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych 2 Wykonawca przedstawi dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków. 3 W przypadku nie spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca zostanie wykluczony, a oferta zostanie odrzucona. 4 W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających sie o udzielenie zamówienia, wymaga się aby przynajmniej jeden z wykonawców (lub wspólnie) spełniał wymagania, o których mowa w ust. 1 niniejszego rozdziału SIWZ. W przypadku konsorcjum żaden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych 5 Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego dokonywana będzie zgodnie z formułą [spełnia-nie spełnia] w oparciu o przedłożone przez wykonawcę oświadczenia i dokumenty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: a) wypełniony maszynowo lub komputerowo formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru, stanowiącego załącznik nr 2a lub 2b ( w zależności od zadania) do niniejszej specyfikacji b) kosztorys ofertowy sporządzony metodą szczegółową w układzie zgodnym z przedmiarem robót, stanowiącym załącznik nr 1a lub 1b do niniejszej specyfikacji przy uwzględnieniu dokumentacji projektowej c) zaakceptowany projekt umowy, stanowiącym załącznik nr 6a lub 6b (w zależności od zadania) 2 W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 lub 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych, wykonawca przedkłada następujące dokumenty: a) oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji b) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert c) aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert d) aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 3 W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca przedkłada następujące dokumenty: a) wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, a także zakres wykonywanych przez nich czynności, na druku stanowiącym załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji b) wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, na druku stanowiącym załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji 4 W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, wykonawca przedkłada następujące dokumenty: a) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-rozliczeniowej, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert b) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej 5 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 2b i ust. 2c składa dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6 Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów, zastępuje się je dokumentami równoważnymi dokumentom wymaganym przez Zamawiającego 7 W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę/osoby uprawnione do podpisywania oferty z dopiskiem [za zgodność z oryginałem] - data, podpis i pieczątka.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ropczyce.rze.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 39-100 Ropczyce, ul. Konopnickiej 5, pok. 225 lub 226 w godzinach od 8.00 do 14.00.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.10.2007 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Ropczycach, ul. Konopnickiej 5 - sekretariat, II piętro, pok. 314 Otwarcie ofert nastąpi w dniu 25.10.2007 o godz 10.05 w Starostwie Powiatowym w Ropczycach w pokoju nr 228.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt jest dofinansowany z Mechanizmu Finansowego EOG oraz Norweskiego Mechanizmu Finansowego

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1 - Termomodernizacja budynku Liceum Ogólnokształcącego w Ropczycach przy ul. Mickiewicza 12 oraz budynków A i D Zespołu Szkół im. ks. Dra Jana Zwierza w Ropczycach przy ul. Mickiewicza 14.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje: roboty rozbiórkowe roboty murowe wykonanie docieplenia stropu wykonanie elewacji z dociepleniem ścian wymianę stolarki okiennej remont centralnego ogrzewania Szczegółowy zakres robót zawiera zbiorcze zestawienie przedmiaru robót stanowiące załącznik nr 1a do niniejszej specyfikacji. Prace objęte przedmiotem zamówienia muszą być zgodne z dokumentacją projektową..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.08.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2 - Termomodernizacja budynków Zespołu Szkół Zawodowych w Sędziszowie Młp. przy ul. Szerokiej 5, ul. 3-go Maja 9 i ul. Wyspiańskiego 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje: wykonanie docieplenia stropodachu wykonanie docieplenia ścian budynku wymianę stolarki okiennej i drzwiowej remont centralnego ogrzewania remont kotłowni gazowej remont instalacji gazowej Szczegółowy zakres robót zawiera zbiorcze zestawienie przedmiaru robót stanowiące załącznik 1b do niniejszej specyfikacji. Prace objęte przedmiotem zamówienia muszą być zgodne z dokumentacją projektową..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.08.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.