eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kartuzy › Usługi prawnicze obejmujące kompleksową obsługę prawną Urzędu Miejskiego w Kartuzach

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-05-02

Kartuzy: Usługi prawnicze obejmujące kompleksową obsługę prawną Urzędu Miejskiego w Kartuzach
Numer ogłoszenia: 175342 - 2013; data zamieszczenia: 02.05.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 45795 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kartuzy, ul. gen. Józefa Hallera 1, 83-300 Kartuzy, woj. pomorskie, tel. 58 694 52 00, faks 58 6945135.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi prawnicze obejmujące kompleksową obsługę prawną Urzędu Miejskiego w Kartuzach.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowej obsługi prawnej Urzędu Miejskiego w Kartuzach. Usługi objęte niniejszym zamówieniem są o charakterze niepriorytetowym. 2) Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 2.1) świadczenie pomocy prawnej poprzez udzielanie porad prawnych w zakresie zadań ustawowych samorządu gminnego, 2.2) sporządzanie i wydawanie na piśmie opinii prawnych, 2.3) uczestnictwo w opracowaniu oraz opiniowanie dokumentów wewnętrznych, uchwał, zarządzeń, regulaminów, instrukcji oraz innych dokumentów regulujących funkcjonowanie Urzędu Miejskiego, 2.4) interpretowanie obowiązujących przepisów prawnych, udzielanie informacji o zmianach w przepisach oraz uchybieniach w zakresie przestrzegania prawa i skutkach uchybień, 2.5) uczestnictwo w rokowaniach związanych z nawiązaniem, zmianą, rozwiązaniem stosunku prawnego, 2.6) opiniowanie pod względem prawnym, poprawianie i akceptowanie umów, porozumień i ugód oraz uczestniczenie w ich tworzeniu (opiniowanie projektów w/w. dokumentów), 2.7) opiniowanie treści korespondencji Urzędu z organami administracji publicznej, sądami i innymi instytucjami oraz osobami prawnymi i fizycznymi w sprawach szczególnie skomplikowanych, 2.8) zawiadamianie organów ścigania o podejrzeniu popełnienia przestępstwa ściganego z urzędu, 2.9) występowanie w charakterze pełnomocnika Zamawiającego przed sądami i urzędami, prowadzenie spraw przed organami orzekającymi z wykorzystaniem wszystkich przewidzianych przez prawo środków dla ochrony uzasadnionych interesów Gminy Kartuzy, 2.10) zapewnienie dalszego prowadzenia i reprezentacji we wskazanych przez Zamawiającego postępowaniach sądowych, administracyjnych lub innych sprawach będących w toku (rozpoczętych przed udzieleniem zamówienia), 2.11) uczestniczenie w sesjach Rady Miejskiej w Kartuzach, prezentowanie stanowiska prawnego oraz świadczenie pomocy prawnej Burmistrzowi Kartuz i Radzie Miejskiej w Kartuzach w zakresie podejmowanych uchwał, 2.12) bieżące informowanie Burmistrza Kartuz: a) o zmianach w obowiązującym stanie prawnym w zakresie działalności Gminy Kartuzy, b) o stanie zaawansowania spraw prowadzonych w imieniu Gminy Kartuzy, 2.13) sprawowanie nadzoru prawnego nad egzekucją należności Gminy Kartuzy oraz współdziałanie w podejmowaniu czynności w zakresie postępowania egzekucyjnego, 2.14) bieżące prowadzenie repertorium prowadzonych postępowań sądowych oraz rejestru wydawanych opinii prawnych, 2.15) składanie Burmistrzowi Kartuz, co 6 miesięcy, pisemnego sprawozdania o stanie prowadzonych spraw sądowych, 2.16) Stosowanie obowiązującego w Urzędzie Miejskim elektronicznego systemu obiegu dokumentów SIDAS 3) Szczegółowy pis przedmiotu zamówienia zawarty został w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.11.00.00 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego i reprezentacji prawnej .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.04.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Adwokaci i Radcy Prawni Urbański, Ruciński, Jarocka, Borkowska s.c., ul. Piotra Skargi 17, 81-375 Gdynia, kraj/woj. pomorskie.
  • Kancelaria Radcy Prawnego Anna Kawczyńska, ul. Grunwaldzka 12-16 biuro 4, 81-759 Sopot, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 273170,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 442800,00

  • Oferta z najniższą ceną: 289296,00 / Oferta z najwyższą ceną: 442800,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.