eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pruszcz Gdański › Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych dla ANR OT w Gdańsku oraz podległych jgZ

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-06-27

Pruszcz Gdański: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych dla ANR OT w Gdańsku oraz podległych jgZ
Numer ogłoszenia: 175323 - 2011; data zamieszczenia: 27.06.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 111868 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Gdańsku, ul. Powstańców Warszawy 28, 83-000 Pruszcz Gdański, woj. pomorskie, tel. 058 3004841, 3023817, faks 058 3004843.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa osoba prawna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych dla ANR OT w Gdańsku oraz podległych jgZ.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa fabrycznie nowych tonerów i tuszy do drukarek oraz urządzeń wielofunkcyjnych do jednostek Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ Przedmiot zamówienia podzielono na 5 zadań w następujący sposób: Zadanie Nr 1 obejmuje sukcesywną dostawę fabrycznie nowych tonerów i tuszy do drukarek oraz urządzeń wielofunkcyjnych, szczegółowo opisanych w załączniku 1 do siwz do ANR OT w Pruszczu Gdańskim ul. Powstańców Warszawy 28; Zadanie Nr 2 obejmuje sukcesywną dostawę fabrycznie nowych tonerów i tuszy do drukarek oraz urządzeń wielofunkcyjnych, szczegółowo opisanych w załączniku 1 do siwz, do ANR GNiAZ w Bytowie, ul. Zakładowa 4, 77-100 Bytów. Zadanie Nr 3 obejmuje sukcesywną dostawę fabrycznie nowych tonerów i tuszy do drukarek oraz urządzeń wielofunkcyjnych, szczegółowo opisanych w załączniku 1 do siwz, do ANR GNiAZ w Malborku ul. Wołyńska 19; Zadanie Nr 4 obejmuje sukcesywną dostawę fabrycznie nowych tonerów i tuszy do drukarek oraz urządzeń wielofunkcyjnych, szczegółowo opisanych w załączniku 1 do siwz, do ANR GNiAZ w Skarszewach, ul. Starogardzka 11, 83-250 Skarszewy; Zadanie nr 5 obejmuje sukcesywną dostawę fabrycznie nowych tonerów i tuszy do drukarek oraz urządzeń wielofunkcyjnych, szczegółowo opisanych w załączniku 1 do siwz, do ANR GNiAZ w Słupsku, ul. 3 Maja 44, 76-200 Słupsk. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedno zadanie, dwa zadania, trzy zadania, cztery zadania lub na wszystkie pięć zadań. 2) Wszystkie materiały eksploatacyjne i ich elementy składowe muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, nie regenerowane. 4) Wszystkie materiały muszą być oznakowane logiem producenta drukarki, opakowane w kartonowe opakowanie zewnętrzne z logo i nazwą producenta, opisem zawartości i informacją do jakiego urządzenia jest przeznaczone oraz oznaczeniem katalogowym produktu (symbolem) i jeśli to możliwe nr seryjnym. 5) W przypadku posiadania przez materiał eksploatacyjny nr seryjnego, będzie on podlegał wpisaniu do protokołu zdawczo-odbiorczego podczas dostawy. 6) Okres ważności materiałów w dniu dostawy nie może być krótszy niż 12 miesięcy. 7) W przypadku chęci dostarczenia produktu równoważnego musi on: a. być produktem o parametrach technicznych i jakościowych równoważnych z produktem oryginalnym producenta urządzenia i akceptowanym przez niego do stosowania we wskazanym urządzeniu; b. zapewniać prawidłową eksploatację i wykorzystywanie wszystkich funkcji urządzenia. 8) Ponadto w przypadku składania ofert równoważnych wykonawca załączy: a. dane techniczne produktu, takie jak nazwa producenta oraz oznaczenie modelu, wydajność druku (normy ISO/IEC 19752; ISO/IEC 19798; ISO/IEC 24711), barwę wydruku i inne umożliwiające jej porównanie z parametrami odpowiedniej pozycji z Załącznika - Formularz cenowy. Parametry te, a w szczególności wydajności druku muszą być nie gorsze niż oryginalnych materiałów eksploatacyjnych zalecanych przez producentów danych urządzeń; b. oświadczenie producenta dotyczące wydajności oferowanych tonerów; c. deklarację zgodności producenta lub jego upoważnionego przedstawiciela stwierdzająca, że wyrób jest zgodny z zasadniczymi wymogami, a w szczególności jest produktem w 100 % nowym. d. certyfikat (zaświadczenie) niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości, potwierdzający, że zaoferowane materiały eksploatacyjne odpowiadają wskazanym w opisie przedmiotu zamówienia parametrom stosownej normy. Podmiot wydający ww. certyfikat (zaświadczenie) musi posiadać akredytację. e. deklarację zgodności producenta, że zaoferowany produkt jest zgodny w 100% z produktem oryginalnym producenta drukarki (i zachowuje wszystkie jego funkcje) oraz zapewnia odpowiednią jakość i wydajność m.in. zgodnie z normą ISO/IEC 24712 w powiązaniu z normami ISO/IEC 24711 i ISO/IEC 19798. 9) W przypadku uszkodzenia spowodowanego zastosowaniem materiałów eksploatacyjnych dostarczonych przez wykonawcę, wykonawca jest zobowiązany do pokrycia kosztów związanych z utratą gwarancji urządzenia, przeprowadzenia ekspertyzy i naprawy w autoryzowanym serwisie producenta sprzętu. Czas zakończenia naprawy będzie wynosił maksymalnie 72 godz. od momentu powiadomienia o konieczności naprawy. W przypadku, gdy awarii nie będzie można usunąć w terminie 72 godzin wykonawca dostarczy sprzęt zastępczy o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż sprzęt podlegający naprawie, zaś czas naprawy nie będzie dłuższy niż 21 dni kalendarzowych. Po upływie tego czasu wykonawca zobowiązuje się wymienić sprzęt zastępczy na fabrycznie nowy o parametrach technicznych nie gorszych niż przekazany do naprawy z 3 letnią gwarancją, w ciągu 2 dni roboczych. Po tym terminie Zamawiający ma prawo zakupić sprzęt a kosztami zakupu obciążyć Wykonawcę. 10) Dostarczenie materiałów odbędzie się na koszt i ryzyko wykonawcy. 11) Wykonawca udzieli 12 miesięcznej gwarancji na materiały eksploatacyjne w ramach, której zobowiąże się do wymiany wadliwych materiałów eksploatacyjnych w terminie 3 dni roboczych od daty pisemnego zgłoszenia wady przez zamawiającego. 12) W przypadku nie spełnienia przez wykonawcę któregokolwiek z ww. punktów zamawiający ma prawo naliczyć karę umowną w wysokości 5% brutto wynagrodzenia za całość przedmiotu umowy (oferty przetargowej). 13) Faktyczna ilość towaru w stosunku do zakładanych ilości może ulec zmniejszeniu. 14) Wykonawcy nie przysługuje prawo zgłoszenia roszczeń w przypadku mniejszej ilości zakupów niż podano w tabelach.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.00 - Wkłady barwiące 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.12.51.20 - Toner do fotokopiarek 30.19.21.12 - Głowice barwiące do maszyn drukujących 30.19.21.13 - Wkłady drukujące .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 3   

Nazwa: Zadanie Nr 3

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.06.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 11.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PRAXIS ŁÓDŹ Pilecka i Petlak Sp. z o.o., ul. Wólczańska 66, 90-516 Łódź, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 18632,77 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 16996,14

  • Oferta z najniższą ceną: 4715,82 / Oferta z najwyższą ceną: 20978,08

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Zadanie Nr 5

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.06.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Koma Nord Sp. z o.o., ul. Łużycka 2, 81-537 Gdynia, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 30482,82 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 25989,9

  • Oferta z najniższą ceną: 8496,84 / Oferta z najwyższą ceną: 30635,54

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.