eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Iwanowice › UDZIELENIE KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO NA SPŁATĘ ZOBOWIĄZAŃ Z TYTUŁU POŻYCZEK I KREDYTÓW ZACIĄGNIĘTYCH W LATACH POPRZEDNICH.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-09-02

Iwanowice: UDZIELENIE KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO NA SPŁATĘ ZOBOWIĄZAŃ Z TYTUŁU POŻYCZEK I KREDYTÓW ZACIĄGNIĘTYCH W LATACH POPRZEDNICH.
Numer ogłoszenia: 175311 - 2013; data zamieszczenia: 02.09.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 157285 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Iwanowice, Iwanowice Włościańskie 99, 32-095 Iwanowice, woj. małopolskie, tel. 012 3884003, faks 012 3884030.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: UDZIELENIE KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO NA SPŁATĘ ZOBOWIĄZAŃ Z TYTUŁU POŻYCZEK I KREDYTÓW ZACIĄGNIĘTYCH W LATACH POPRZEDNICH..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia publicznego jest udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na spłatę zobowiązań z tytułu pożyczek i kredytów zaciągniętych w latach poprzednich. I. Charakterystyka kredytu: 1.Kwota kredytu 1.893.000,00 PLN; 2.Okres kredytowania - od podpisania umowy do dnia 31.12.2021 r. 3.Uruchomienie kredytu nastąpi w czterech transzach na rachunek podstawowy gminy, w tym: I transza w terminie do 30 sierpnia 2013r. w kwocie nie większej niż 393.000,00 PLN i nie mniejszej niż 275.100,00 PLN; II transza w terminie do 30 września 2013r. w kwocie nie większej niż 600.000,00 PLN i nie mniejszej niż 420.000 PLN; III transza w terminie do 31 października 2013r. w kwocie nie większej niż 300.000,00 PLN i nie mniejszej niż 210.000 PLN; IV transza w terminie do 20 grudnia 2013r. w kwocie nie większej niż 600.000,00 PLN i nie mniejszej niż 420.000 PLN. Ustala się harmonogram spłat kredytu w wysokościach rat i wg dat określonych we wzorze symulacji kosztów obsługi. Do wyliczenia kosztów kredytu należy przyjąć uruchomienie I transzy kredytu w wysokości 393.000,00 zł do dnia 30.08.2013r., uruchomienie II transzy kredytu w wysokości 600.000,00 do dnia 30.09.2013r.,uruchomienie III transzy kredytu w wysokości 300.000,00 do dnia 31.10.2013r., i od dnia 20 grudnia 2013 roku należy uwzględnić koszty od całkowitej kwoty kredytu. 4.Spłata kapitału kredytu w złotych polskich nastąpi w 29 ratach kwartalnych. Karencja w spłacie pierwszej raty kredytu nastąpi do końca miesiąca marca 2014r.a następnie wystąpi karencja w spłacie rat kapitałowych od miesiąca czerwca do grudnia roku 2014r. Spłata ostatniej raty nastąpi do końca miesiąca grudnia 2021 r. 5.Spłata odsetek będzie następowała w terminach kwartalnych, do końca każdego dnia ostatniego miesiąca kwartału, bez okresu karencji. 6.W przypadku gdy termin spłaty kredytu, przypadnie w dzień wolny od pracy, Zamawiający ureguluje wymaganą ratę w pierwszy dzień roboczy następujący po wyznaczonej dacie spłaty. Cenę ofertową - Co stanowią: 1) Koszty oprocentowania Ko - wyliczone w oparciu o stałą stopę oprocentowania kredytu złotowego, równą stawce WIBOR 1M - 2,63% (z dnia 31.07.2013r.), powiększoną o marżę proponowaną przez bank, wyrażoną w punktach procentowych, niezmienną w okresie obowiązywania umowy, 2) Prowizja przygotowawcza Pp - prowizję kalkuluje Wykonawca. 7.Oprocentowanie kredytu w okresie kredytowania oparte będzie na zmiennej stawce WIBOR 1M. Do sporządzenia oferty przetargowej należy przyjąć WIBOR 1M w wysokości i z dnia określonego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 8.Wykonawcy powinni przyjąć do obliczenia ceny udzielenia kredytu, rzeczywistą liczbę dni występującą w danym roku. 9.Zmienność stawki WIBOR 1M, która ma stanowić podstawę oprocentowania kredytu w okresie kredytowania, ustalona będzie dla kolejnych okresów obrachunkowych według notowań na dwa dni kalendarzowe poprzedzające rozpoczęcie danego okresu obrachunkowego. 10.Rzeczywiste koszty obsługi kredytu będą stanowić : 1) prowizja przygotowawcza , 2) oprocentowanie kredytu : zmienne, obliczane dla każdego miesięcznego okresu odsetkowego w oparciu o jednomiesięczny wskaźnik WIBOR powiększony o marżę określoną w ofercie, wyrażoną w punktach procentowych, niezmienną w okresie obowiązywania umowy, 11.Zamawiający (kredytobiorca) zastrzega sobie możliwość nie pobrania w pełnej wysokości kwoty kredytu. W takim przypadku każdorazowo nie później niż na 3 dni przed planowanym uruchomieniem transzy wykonawca zostanie poinformowany o wysokości transzy. Wykonawca z tego tytułu nie obciąży zamawiającego(kredytobiorcę) kosztami nie pobranego kredytu. 12.Prowizja zostanie zapłacona w dniu uruchomienia kredytu, w wysokości określonej w ofercie. 13.Zamawiający zastrzega, iż oprocentowanie kredytu będzie liczone od kwoty faktycznie wykorzystanego kredytu. 14.Możliwość wcześniejszych (przed ustalonym terminem) spłat rat kredytu bez ponoszenia dodatkowych opłat i konieczności informowania Wykonawcy (banku) o tym fakcie. II. Dodatkowe informacje: 15. Zamawiający oświadcza, że nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne. 16.Zabezpieczeniem spłaty kredytu będzie weksel in blanco, przekazany Wykonawcy wraz z deklaracją wekslową w dniu podpisania umowy...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.08.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Bank Spółdzielczy w Słomnikach, Oddział w Iwanowicach, ul. Żeromskiego 1A, 32-090 Słomniki, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 471235,02 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 388585,31

  • Oferta z najniższą ceną: 388585,31 / Oferta z najwyższą ceną: 444075,76

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.