eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Legnica › Opracowanie koncepcji - Modernizacja ciągu ulic od skrzyżowania ul. Złotoryjskiej z ul. Muzealną do skrzyżowania ul. Jaworzyńskiej z ul. Borsuczą, w ciągu ul. Skarbka i ul. Jaworzyńskiej wraz z obiektami inżynieryjnymi w Legnicy - trasa nr 2a - przetarg n

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-09-25

Legnica: Opracowanie koncepcji - Modernizacja ciągu ulic od skrzyżowania ul. Złotoryjskiej z ul. Muzealną do skrzyżowania ul. Jaworzyńskiej z ul. Borsuczą, w ciągu ul. Skarbka i ul. Jaworzyńskiej wraz z obiektami inżynieryjnymi w Legnicy - trasa nr 2a - przetarg nieograniczony na wybór wykonawcy
Numer ogłoszenia: 175298 - 2007; data zamieszczenia: 25.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Legnicy, pl. Słowiański 8, 59-220 Legnica, woj. dolnośląskie, tel. 076 7212100, fax 076 7212115.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.legnica.um.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie koncepcji - Modernizacja ciągu ulic od skrzyżowania ul. Złotoryjskiej z ul. Muzealną do skrzyżowania ul. Jaworzyńskiej z ul. Borsuczą, w ciągu ul. Skarbka i ul. Jaworzyńskiej wraz z obiektami inżynieryjnymi w Legnicy - trasa nr 2a - przetarg nieograniczony na wybór wykonawcy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje opracowanie koncepcji modernizacji ciągu ulic (około 2,8 km) od skrzyżowania ul. Złotoryjskiej z ul. Muzealną do skrzyżowania ul. Jaworzyńskiej z ul. Borsuczą z wykonaniem badań nośności, natężenia ruchu i przepustowości. Opracowanie należy wykonać w dwóch wariantach: a) Wariant 1 - opracowanie obejmujące całą trasę wraz ze wszystkimi obiektami inżynieryjnymi. Wariant ten będzie zawierał co najmniej dwa rozwiązania skrzyżowania Placu Wolności. b) Wariant 2 - opracowanie obejmujące całą trasę z wyłączeniem przejścia podziemnego przy pl. Wolności i skrzyżowania ul. Złotoryjskiej z ul. Muzealną. Zakres opracowania obejmuje wykonanie m.in: 1) części opisowej koncepcji modernizacji ciągu ulic od skrzyżowania ul. Złotoryjskiej z ul. Muzealną do skrzyżowania ul. Jaworzyńskiej z ul. Borsuczą w ciągu ul. Skarbka i ul. Jaworzyńskiej wraz z obiektami inżynieryjnymi w Legnicy - trasa nr 2a wraz z analizą i wnioskami z przeprowadzonych badań i pomiarów, 2) planu sytuacyjnego trasy w skali 1:500 lub 1:1000 uwzględniającego geometrię drogi i zakres dostępu do drogi dla ruchu kołowego, rowerowego i pieszego, 3) koncepcji organizacji ruchu w ciągu całej trasy, z uwzględnieniem docelowego przebiegu Drogi Zbiorczej Południowej na skrzyżowaniu ulic Jaworzyńskiej i Grabskiego, 4) dostosowania przejścia podziemnego na Placu Wolności do potrzeb osób niepełnosprawnych, 5) badania nośności konstrukcji obiektów inżynieryjnych i dróg wraz z ich analizą i wnioskami, 6) pomiarów natężenia ruchu drogowego na skrzyżowaniach ulic: a.Złotoryjska, Muzealna, Dziennikarska, Kościuszki, b.Muzealna, Skarbka, Jaworzyńska, Gwarna, c.Jaworzyńska, Andersa, Chłapowskiego. Traugutta, d.Jaworzyńska, Oświęcimska, Rataja, e.Jaworzyńska, Grunwaldzka, f.Jaworzyńska, Grabskiego, 7) badania przepustowości skrzyżowań wymienionych w podpunkcie 6), 8) prognozy ruchu na skrzyżowaniach wymienionych w podpunkcie 6) na okres 10 lat tj. na rok 2018, 9) analiza badania przepustowości skrzyżowań wymienionych w podpunkcie 6) dla zaproponowanych rozwiązań i prognozowanego natężenia ruchu, 10) analiza w zakresie oświetlenia pasa drogowego (własnościowa i techniczna) 11) analiza kanalizacji deszczowej w zakresie budowy, przebudowy sieci i przyłączy na całej długości trasy w powiązaniu z planowanymi funkcjami przyległych terenów wynikającymi z miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, 12) analizy terenowo - prawnej w zakresie konieczności pozyskania gruntów, 13) propozycji etapowania robót uwzględniając przede wszystkim: a.możliwość realizacji zadań w oparciu o odrębne zgłoszenia lub decyzje pozwoleń na budowę, b.możliwość wprowadzenia czasowej organizacji ruchu minimalizującej utrudnienia komunikacyjne, 14) wstępnego oszacowania kosztów realizacji zadania dla każdego wariantu z podziałem na proponowane etapy.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.20.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 4.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: brak.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy pzp. Ocena warunku wg załącznika nr 1 Instrukcji dla Wykonawców Rozdział 2 siwz. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek muszą spełnić każdy z osobna. 2. Prowadzą działalność w zakresie usług będących przedmiotem zamówienia. Ocena warunku wg dokumentu określonego w pkt. 12 ppkt.12.3 Instrukcji dla Wykonawców Rozdział 2 siwz. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek mogą spełnić łącznie. 3 Mają do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel w celu obsadzenia podanych niżej stanowisk: 1.Projektant robót drogowych z uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeń specjalności drogowej, jako koordynator prac z kwalifikacjami zawodowymi i doświadczeniem polegającymi na tym, że w okresie ostatnich 3 lat był projektantem co najmniej jednego zadania porównywalnego rzeczowo z zakresem przedmiotu zamówienia, wpisany na listę członków PIIB i ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej za szkody, które mogą wyniknąć w związku z wykonywaniem ww. funkcji (nr uprawnień i nr pod jakim jest wpisany do Izby). 2.Projektant z uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeń specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, wpisany na listę członków PIIB i ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej za szkody, które mogą wyniknąć w związku z wykonywaniem ww. funkcji (nr uprawnień i nr pod jakim jest wpisany do Izby). 3.Projektant z uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeń specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych i telekomunikacyjnych, wpisany na listę członków PIIB i ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej za szkody, które mogą wyniknąć w związku z wykonywaniem ww. funkcji (nr uprawnień i nr pod jakim jest wpisany do Izby). 4.Projektant z uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeń dla branży konstrukcyjno - budowlanej wpisany na listę członków PIIB i ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej za szkody, które mogą wyniknąć w związku z wykonywaniem ww. funkcji (nr uprawnień i nr pod jakim jest wpisany do Izby). Wskazane osoby powinny posiadać uprawnienia budowlane w odpowiedniej specjalności. Załączyć: kserokopie uprawnień budowlanych dla poszczególnych branż, potwierdzenie wpisu na listę członków PIIB, informacje na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także dla projektanta robót drogowych zakresu wykonywanych przez niego czynności np.: referencje, opinie. Ocena warunku wg załącznika nr 2 do Rozdziału 2 siwz - Instrukcji dla Wykonawców. Do załącznika nr 2 należy dołączyć informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników, liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w celu potwierdzenia, że Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. mogą spełnić łącznie 4.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie w realizacji podobnych zamówień tzn. jako Wykonawca wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 1 zamówienie odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia z podaniem dat wykonania i odbiorców wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że prace te zostały wykonane należycie. Załączyć wykaz usług, w którym należy podać wartość przedmiotu usługi, datę wykonania i odbiorców usług wraz z dokumentami od poprzednich Zamawiających potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie. Pod pojęciem odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia należy rozumieć, że wykonał koncepcję/ program / projekt przebudowy ciągu ulic lub układu komunikacyjnego obejmującej branże: drogowe, sanitarne, konstrukcyjne i elektryczne. Ocena warunku wg załącznika nr 3 do Rozdziału 2 siwz - Instrukcji dla Wykonawców. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek mogą spełnić łącznie. 5 Wykonają siłami własnymi nie mniej niż 40% zakresu rzeczowego robót. Ocena warunku odbywać się będzie wg załącznika nr 6 Instrukcji dla Wykonawców Rozdział 2 siwz oraz zapisu § 7 projektu umowy - Rozdział 3 SIWZ . Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek mogą spełnić łącznie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Formularz oferty wg druku Rozdziału Nr 1 siwz. 2.Formularz cenowy sporządzony wg druku Rozdziału 4. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Aktualny odpis albo zaświadczenie winny potwierdzać, że profil działania Wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia, określający miejsce rejestracji, formę prawną, pełny adres siedziby Wykonawcy, nazwę organu uprawnionego do reprezentowania Wykonawcy, sposób reprezentacji Wykonawcy oraz dane osób upoważnionych do składania oświadczeń w imieniu Wykonawcy. W przypadku reprezentowania Wykonawcy przez pełnomocników załącza on dokument pełnomocnictwa podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania i podpisywania oświadczeń w imieniu Wykonawcy zgodnie z dokumentem rejestracyjnym. W przypadku niezgodności wpisu ze stanem faktycznym Wykonawca musi złożyć dokument sporządzony przez jego właściwy organ, a uprawniający daną osobę lub osoby do reprezentowania Wykonawcy na zewnątrz. 4.Wypełnioną umowę wg Rozdziału Nr 3 - wypełnienie i akceptacja umowy nie stanowi zobowiązań prawnych ze strony Zamawiającego. 5.Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24, oraz że spełnia warunki art. 22 ust.1 pkt.1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29.01.2004r. - wg załącznika nr 1 Instrukcji dla Wykonawców Rozdzial 2 siwz. 6.Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - wg załącznika nr 2 Instrukcji dla Wykonawców Rozdzial 2 siwz, wraz z dokumentami stwierdzającymi, że osoby które będą wykonywać obowiązki projektanta, posiadają wymagane uprawnienia, są wpisane na listę członków PIIB, są aktualnie ubezpieczone od odpowiedzialności cywilnej za szkody, które mogą wyniknąć w związku z wykonywaniem wyżej wymienionych funkcji a także dla koordynatora prac informacje z zakresu wykonywanych przez niego czynności np.: referencje, opinie. 7.Wykaz wykonanych usług, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem pracom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - wg załącznika nr 3 Instrukcji dla Wykonawców Rozdzial 2 siwz . Do załącznika dołączyć dokumenty od poprzednich Zamawiających potwierdzające, że prace te zostały wykonane należycie. 8.Oświadczenie, iż Wykonawca zapoznał się z zamówieniem i przyjmuje jego warunki bez zastrzeżeń - wg Formularza oferty - Rozdział Nr 1 siwz. 9.Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanowią i wskażą Zamawiającemu pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowanie w postępowaniu i zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego - załączyć pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo będzie podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania i podpisywania oświadczeń w imieniu Wykonawców zgodnie z dokumentami rejestracyjnymi. W przypadku niezgodności wpisu ze stanem faktycznym Wykonawcy każdy Wykonawca musi złożyć dokumenty sporządzone przez jego właściwy organ, a uprawniający daną osobę lub osoby do reprezentowania Wykonawcy i podpisywania oświadczeń w imieniu Wykonawców. 10.Oświadczenie Wykonawcy, że zdobył wszelkie informacje (np. zapoznał się z projektem, dokonał wizji lokalnej na terenie objętym zamówieniem), które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz podpisania umowy i złożył stosowne oświadczenie w tym zakresie - wg załącznika nr 1Instrukcji dla Wykonawców Rozdzial 2 siwz. 11.Wskazanie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom wg załącznika nr 6 Instrukcji dla Wykonawców Rozdzial 2 siwz. Łączna wartość części zamówienia, którą Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom nie może być większa niż 60 % wartości całego zamówienia. Powyższe dokumenty i oświadczenia winny być sporządzone w formie pisemnej i mają stanowić załączniki do oferty przetargowej. Wszystkie dokumenty muszą być podpisane, a kserokopie dokumentów potwierdzone za zgodność z oryginałem przez upoważnione osoby w sposób umożliwiający identyfikację podpisu np. imienna pieczątka.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.legnica.eu

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Legnca, Plac Słowiański 7, 59-220 Legnica, pokój 22.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.10.2007 godzina 13:00, miejsce: Urząd Miasta Legnca, Plac Słowiański 8, 59-220 Legnica, pokój 208.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.