Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-01-20
Zielona Góra: Dostawa materiałów do personalizacji książeczek RUM dla Rejonowych Biur Rejestru Usług Medycznych zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ
Numer ogłoszenia: 17524 - 2010; data zamieszczenia: 20.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Lubuski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia , ul. Podgórna 9B, 65-057 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 3287660, faks 068 3287657.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.nfz-zielonagora.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów do personalizacji książeczek RUM dla Rejonowych Biur Rejestru Usług Medycznych zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1: dostawa nadrukowanej składanki komputerowej Zadanie nr 2: dostawa przekładek tekturowych Zadanie nr 3: dostawa okładek foliowych Zadanie nr 4: dostawa części stałej książeczki RUM.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.91.20 - Papier samokopiujący 30.19.76.00 - Papier i tektura gotowe 30.19.25.00 - Okładki przezroczyste 22.10.00.00 - Drukowane książki, broszury i ulotki .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wykonawca obowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości zgodnie z poniższym zestawieniem: I część zamówienia (zadanie nr 1): 9 000 zł, II cześć zamówienia (zadanie nr 2): 1 900 zł, III cześć zamówienia (zadanie nr 3): 900 zł, IV cześć zamówienia (zadanie nr 4): 500 zł.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia winni spełniać warunki określone w art. 22.ust. 1 Pzp. dotyczące: a)posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; b)posiadania wiedzy i doświadczenia, c)dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; d)sytuacji ekonomicznej i finansowej. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych przez Wykonawców oświadczeń i dokumentów, zgodnie z formułą spełnia_ nie spełnia. Niespełnienie któregokolwiek z warunków spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty, jakie winni dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu zostały określone w załączniku nr 4 do SIWZ..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nfz-zielonagora.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: LOW NFZ
ul. Podgórna 9b
65-057 Zielona Góra
pokój nr 203 lub 204.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.02.2010 godzina 11:00, miejsce: LOW NFZ ul. Podgórna 9b 65-057 Zielona Góra pokój nr 7 (Kancelaria).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa nadrukowanej składanki komputerowej.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa składanki komputerowej (rysunek nr 1) służącej do wydruku kuponów części wymiennej książeczki usług medycznych o wymiarach 240mm x 211mm (8 i jedna trzecia cala) w ilości 5 940 kartonów (w kartonie 1500 arkuszy).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.91.20-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa przekładek tekturowych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa przekładki tekturowej w ilości 552 000 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa okładek foliowych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa okładki foliowej (przezroczystej) w ilości 133 300 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.25.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa części stałej książeczki RUM.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa- części stałej książeczki RUM w ilości 39 000 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Dostawa urządzeń kopiująco-drukujących oraz drukarek.
- Wymiana zniszczonych wykładzin (płytek) dywanowych w pomieszczeniach biurowych w Biurze Powiatowym i Lubuskim Oddziale Regionalnym Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa w Zielonej Górze
- KOMPLEKSOWA ORGANIZACJA KONFERENCJI Z CYKLU SZKOŁA I NAUCZYCIEL - II
- Konserwacja nawierzchni dróg wraz z robotami towarzyszącymi w ciągach dróg woj. administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze - Rejon Dróg Wojewódzkich w Kożuchowie
- Sukcesywne dostawy asortymentu na potrzeby Sterylizatorni.
- Remont toalet w budynku Urzędu Skarbowego we Wschowie przy ul. Zielony Rynek 7
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.