Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-01-25
Kraśnik: Montaż oznakowania i urządzeń bezpieczeństwa ruchu oraz roboty w zakresie drobnych napraw chodników na terenie miasta Kraśnik
Numer ogłoszenia: 17520 - 2008; data zamieszczenia: 25.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta Kraśnika, ul. Lubelska 84, 23-200 Kraśnik, woj. lubelskie, tel. 081 8251540, fax 081 8252709.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.krasnik.um.gov.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Montaż oznakowania i urządzeń bezpieczeństwa ruchu oraz roboty w zakresie drobnych napraw chodników na terenie miasta Kraśnik.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zakres umowy obejmuje sukcesywne wykonywanie następujących prac wg zleceń: 1) Montaż pojedynczego segmentu (środkowego) progu zwalniającego. 2) Montaż pojedynczego segmentu końcowego (półokrągłego) progu zwalniającego. 3) Oznakowanie pionowe - zryczałtowane stawki jednostkowe: - demontaż słupka (techn. jak w KNR 2-31 tabl. 0818/08) - demontaż tarczy lub tabliczki typu T (techn. jak w KNR 2-31 tabl. 0703/03) - nowy słupek (cena obejmuje wykonanie dołu i ustawienie słupka) - nowa tarcza znaku (cena obejmuje montaż tarczy znaku na słupku) - nowa tabliczka typu T (cena obejmuje montaż tabliczki na słupku) - wykonanie dołu i ustawienie słupka (techn. jak w KNR 2-31 tabl. 0702) - przymocowanie tarczy znaku lub tabliczki typu T (techn. jak w KNR 2-31 tabl. 0703) - odnowienie farbą słupka znaku (techn. jak w KNR 2-31 tabl. 1304) 4) Uzupełnienie barier zabezpieczających: słupki i łańcuchy. 5) Oznakowanie poziome jezdni farbą chlorokauczukową (techn. jak w KNR 2-31 tabl.0706). 6) Wykonanie poręczy ochronnych sztywnych z pochwytem i przeciągiem (techn. jak w KNR 2-31 tabl. 0701). 7) Remont cząstkowy chodników z płyt betonowych na podsypce piaskowej (techn. jak w KNR 2-31 tabl. 1207/01 i tabl. 1207/06) 8) Remont cząstkowy chodników i dróg o nawierzchni z kostki betonowej (techn. jak w KNR 2-31 tabl. 1103). 9) Remont cząstkowy nawierzchni z płyt drogowych betonowych sześciokątnych lub kwadratowych (techn. jak w KNR 2-31 tabl. 1105). 10) Rozbiórka chodnika z płyt betonowych na podsypce piaskowej (bez zerwania podsypki) (techn. jak w KNR 2-31 tabl. 0815/01 i tabl. 0815/02). 11) Rozbiórka obrzeży 6x20 lub 8x30 (bez zerwania podsypki) (techn. jak w KNR 2-31 tabl. 0814/01-02). 12) Rozbiórka krawężników betonowych na podsypce piaskowej (bez zerwania podsypki) (techn. jak w KNR 2-31 tabl. 0813/01 i tabl. 0813/02). 13) Ustawienie obrzeży betonowych z rozbiórki, na podsypce piaskowej (techn. jak w KNR 2-31 tabl. 0407/01 oraz tabl. 0407/04). 14) Ława pod krawężnik (techn. jak w KNR 2-31 tabl. 0402/03-04) wraz z przygotowaniem (powstałego po rozbiórce krawężnika) rowka pod tę ławę. 15) Ustawienie krawężnika betonowego z rozbiórki, na podsypce cementowo - piaskowej (techn. jak w KNR 2-31 tabl. 0403/03 i tabl. 0403/04). 16) Ułożenie ścieków betonowych prefabrykowanych na podsypce cementowo - piaskowej (techn. jak w KNR 2-31 tabl. 0606/03). 17) Uzupełnienie podsypki piaskowej za każdy 1 cm grubości. 18) Uzupełnienie podsypki cementowo-piaskowej za każdy 1 cm grubości. 19) Czyszczenie przepustów z namułu (techn. jak w KNR 2-31 tabl. 1404). 20) Oczyszczenie studzienek chłonnych lub kanalizacji burzowej. 21) Inne prace awaryjne zlecane przez Zamawiającego. 2. Przewidywana ilość prac została określona w załączniku Nr 4 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Za rozwiązania równoważne Zamawiający przyjmuje takie, które będą co najmniej równe pod względem cech technicznych i jakościowych opisanych w niniejszej SIWZ. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania i normy określone przez Zamawiającego.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych Oryginalny kod CPV: 45.23.32.21 - Malowanie nawierzchi Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.21 - Malowanie nawierzchi Oryginalny kod CPV: 45.23.32.92 - Instalowanie urządzeń ochronnych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.92 - Instalowanie urządzeń ochronnych Oryginalny kod CPV: 45.23.32.22 - Roboty w zakresie chodników Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 28.02.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 2000 zł.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą się ubiegać Wykonawcy spełniający następujące warunki: 1. Posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania zamówienia. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie - wykonali roboty podobne do przedmiotu zamówienia o wartości nie mniejszej niż wartość niniejszego zamówienia oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy -Prawo zamówień publicznych. 5. Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Ocena spełniania powyższych warunków oparta będzie o zasadę spełnia - nie spełnia /1 - 0/ i zostanie przeprowadzona w oparciu o dokumenty złożone zgodnie z punktem VII SIWZ, zgodnie z poniższym opisem dokonania oceny ich spełniania. Ad. 1 Na potwierdzenie spełnienia warunku posiadania uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia należy przedłożyć: - aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, w zakresie koniecznym do wykonania zamówienia, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Ad. 2 Warunek wiedzy i doświadczenia oceniony zostanie na podstawie wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli w tych latach Wykonawca wykonał roboty w zakresie rzeczowym podobne do niniejszego zamówienia o łącznej wartości nie mniejszej niż wartość niniejszego zamówienia, potwierdzone referencjami. Ad. 3 ocena potencjału ekonomicznego wykonawcy dokonana będzie z punktu widzenia możliwości realizacji zamówienia. Warunek zostanie uznany za spełniony, gdy co najmniej 70 % wartości zamówienia Wykonawca wykona siłami własnymi. Ad. 4 Na potwierdzenie spełnienia warunku nie wykluczenia Wykonawcy z postępowania należy złożyć oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych Ad. 5 Warunek uznaje się za spełniony po przedłożeniu przez Wykonawcę polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że jest on ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (okres ubezpieczenia musi obejmować cały okres realizacji zamówienia, tj. do dnia 28.02.2009r.). Dodatkowo w przypadku, gdy Wykonawca posiada umowę ubezpieczeniową na okres krótszy, dołączy oświadczenie, że w przypadku wygrania przetargu przedłoży stosowną polisę przed podpisaniem umowy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty (wg załączonego wzoru), podpisany przez upełnomocnionych przedstawicieli. 2. Kosztorys ofertowy (wg załączonego wzoru). 3. Dowód wniesienia wadium. 4. Aktualny wypis /odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu (wg załączonego wzoru), podpisane przez upełnomocnionych przedstawicieli. 6. Oświadczenie Wykonawcy o wykonaniu minimum 70 % wartości robót siłami własnymi oraz wykaz robót przewidzianych do realizacji przez podwykonawców. 7. Wykaz zrealizowanych robót w ciągu ostatnich 5 lat, przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załącznikiem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 8. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Okres ubezpieczenia musi obejmować cały okres realizacji zamówienia, tj. do dnia 28.02.2008r. W przypadku, gdy Wykonawca posiada umowę na krótszy okres dołączy oświadczenie, że w przypadku wygrania przetargu przedłoży stosowną polisę przed podpisaniem umowy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lublin.pl/miastokrasnik
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Kraśnik ul. Lubelska 84 23-200 Kraśnik - pok. 218.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.02.2008 godzina 11:30, miejsce: Urząd Miasta Kraśnik ul. Lubelska 84 23-200 Kraśnik - Kancelaria.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z KRAŚNIKA
- Poprawa infrastruktury drogowej w powiecie kraśnickim
- Rozbudowa i przebudowa budynku Zespołu Szkół nr 1 w Kraśniku
więcej: przetargi w Kraśniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty budowlane w zakresie utwardzenia i przebudowy dróg na terenie Gminy Mełgiew
- Przebudowa drogi gminnej od km 0+011,60 do km 0+547,55 w ciągu ulicy Chełmońskiego w m. Sade Budy gm. Jaktorów w zakresie wykonania chodnika.
- Budowa i rozbudowa dróg na terenie Gminy Wiązowna - PGR
- Przebudowa drogi gminnej nr 005848F w Starych Drzewcach.
- Modernizacja infrastruktury oświetleniowej na terenie Gminy Miłki
- Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 3657W na odcinku od świetlicy w m. Smolanka w kierunku granicy powiatu
więcej: Malowanie nawierzchi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.