eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wadowice › Zarządzanie i utrzymanie cmentarza komunalnego w Wysokiej - wykonywanie pochówków do mogił ziemnych wraz z bieżącym utrzymaniem terenu cmentarza

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-01-15

Wadowice: Zarządzanie i utrzymanie cmentarza komunalnego w Wysokiej - wykonywanie pochówków do mogił ziemnych wraz z bieżącym utrzymaniem terenu cmentarza
Numer ogłoszenia: 17519 - 2009; data zamieszczenia: 15.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski Wadowice , pl. Jana Pawła II 23, 34-100 Wadowice, woj. małopolskie.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wadowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zarządzanie i utrzymanie cmentarza komunalnego w Wysokiej - wykonywanie pochówków do mogił ziemnych wraz z bieżącym utrzymaniem terenu cmentarza.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Do podstawowych obowiązków Zarządcy należeć będzie utrzymanie czystości i porządku na cmentarzu. a) utrzymanie zieleni na terenie cmentarza: - koszenie trawy na terenie cmentarza tj. cześć stara cmentarza - działki nr 322/2, 322/3; cześć nowa cmentarza - działka nr 322/5 oraz terenów stanowiących własność Gminy Wadowice wokół cmentarza tj. działka nr 322/6. Zamawiający wymaga wykonania min. 3 pokosów w ciągu roku. Powierzchnia do koszenia: działka nr 322/5 - 2.582,00 m2; działka nr 322/6 - 1.347,00 m2; działki nr 322/2, 322/3 - działka w całości wykorzystana pod cmentarz (stara część cmentarza) - szacunkowa powierzchnia do koszenia ok. 30,00 m2 b) utrzymanie czystości na terenie cmentarza oraz bezpośrednio wokół niego tj. tereny pomiędzy starą a nową częścią cmentarza (dz. nr 322/6) w zakresie: - opróżniania kontenerów zlokalizowanych na działce nr 322/6; - zbiórki nieczystości stałych z terenu cmentarza (działki nr 322/2, 322/3, 322/5) oraz bezpośrednio wokół niego - działka nr 322/6. - wywozu zebranych nieczystości stałych na wysypisko odpadów w Choczni - Przedsiębiorstwo Komunalne EKO Sp. z o.o., ul. T. Kościuszki 304, 34 - 123 Chocznia; - opłaty za przyjęcie odpadów na wysypisko pokrywa Wykonawca; c) bieżące utrzymanie dojść do grobów poprzez zapewnienie swobodnego przejścia pomiędzy grobami w poszczególnych kwaterach na cmentarzu; d) utrzymanie zimowe terenu cmentarza - odśnieżanie drogi na cmentarzu, chodników oraz alejek pomiędzy grobami, dostępu do kontenerów; - posypywanie piaskiem lub chlorkiem sodu drogi na cmentarzu, chodników oraz alejek pomiędzy grobami, - odkuwanie lodu na wejściu zarówno na nową jak i starą cześć cmentarza; Ponadto do obowiązków Zarządcy należeć będzie: a) prowadzenie dokumentacji cmentarnej; b) zawieranie w imieniu Gminy Wadowice umów na najem miejsc na cmentarzu; c) inkasowanie i odprowadzanie do kasy Urzędu Miejskiego opłat określonych w Zarządzeniu Burmistrza Wadowic Nr 250/GK/2008 z dnia 1 sierpnia 2008r. w sprawie ustalenia opłat cmentarnych za: - najem miejsca na cmentarzu; - wykonywanie pochówków do mogił ziemnych i do grobowców; 3. Wykonawca winien zapewnić dyspozycyjność odpowiednią do pełnienia powierzonych zadań będących przedmiotem niniejszego zamówienia. Zamawiający wymaga od Wykonawcy zapewnienia całodobowego kontaktu telefonicznego..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.37.11.10 - Usługi cmentarne 45.11.24.10 - Kopanie grobów 98.37.11.11 - Usługi utrzymania cmentarzy .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą brać udział wszyscy Wykonawcy, którzy zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Tj. Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zmianami) nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego z powodów określonych w art. 24 ust. 1, 2 oraz spełniają wymogi stawiane w art. 22 ust.1 -3 ustawy, a ponadto:. 1. Doświadczenie zawodowe a) Wykonawca musi wykazać, że zrealizował lub realizuje w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, 3 usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. 3. Potencjał kadrowy a) Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk, jakie zostaną tym osobom powierzone lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. Wykonawca przedstawi w ofercie kandydatów na n/w stanowiska : - Zarządca Nieruchomości - uprawnienia zgodne z art. 191 ust. 2 ustawy o gospodarce nieruchomościami z dnia 21 sierpnia 1997r. (tekst jednolity: Dz. U. 2004 r. Nr 261 poz. 2603) - Pracownik gospodarczy (grabarz) - obsługa uroczystości pogrzebowych - Pracownik gospodarczy - obsługa uroczystości pogrzebowych Ocena spełnienia wymagań dokonana zostanie metodą spełnia - nie spełnia na podstawie dokumentów dołączonych do oferty, wymaganych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty : - Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1, złożone na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do formularza oferty; - Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - Oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do formularza oferty. - Informację o doświadczeniu Wykonawcy (Doświadczenie zawodowe), na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 3 do formularza oferty. Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji usługi zostały wykonane należycie. - Licencję Zawodową Zarządcy Nieruchomości; - Wykaz osób (Potencjał kadrowy), którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia na formularzu zgodnym z treścią załącznika Nr 4 do formularza oferty. - Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 7.2.3 SIWZ Wykonawca wykazał osoby, którymi będzie dysponował, na formularzu zgodnym z treścią załącznika Nr 5 do formularza oferty..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wadowice.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego - pokój 49.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.01.2009 godzina 11:30, miejsce: Urząd Miejski w Wadowicach, pl.Jana Pawła II 23, 34-100 Wadowice Biuro Obsługi Mieszkańców Urzędu Miejskiego w Wadowicach - pokój nr 7.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie nie dotyczy projektu - programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej osoba do kontaktów -Paweł Polak.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.