eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Runowo Krajeńskie › Przebudowa dojazdów pożarowych nr 1, 8, 12, 26 oraz dróg gruntowych będących własnością innych podmiotów w celu wzmocnienia systemu ochrony przeciwpożarowej Nadleśnictwa Runowo

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-05-23

Runowo Krajeńskie: Przebudowa dojazdów pożarowych nr 1, 8, 12, 26 oraz dróg gruntowych będących własnością innych podmiotów w celu wzmocnienia systemu ochrony przeciwpożarowej Nadleśnictwa Runowo
Numer ogłoszenia: 175178 - 2014; data zamieszczenia: 23.05.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 121076 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Runowo, Runowo Krajeńskie 55, 89-421 Runowo Krajeńskie, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 3897608, 3896313, faks 52 3897607.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka nie posiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa dojazdów pożarowych nr 1, 8, 12, 26 oraz dróg gruntowych będących własnością innych podmiotów w celu wzmocnienia systemu ochrony przeciwpożarowej Nadleśnictwa Runowo.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa leśnych dojazdów pożarowych nr 1, 8, 12, 26 oraz dróg gruntowych będących własnością innych podmiotów na terenie Nadleśnictwa Runowo (leśnictwo Drzewianowo, Runowo Młyn, Witosław), zgodnie z projektami wykonawczymi i opisami zawartymi w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót. Na przedmiot zamówienia składają się następujące zadania: 1) Przebudowa dojazdu pożarowego nr 1 na terenie Leśnictwa Drzewianowo na dz. nr 14250, 14251/1, 14252/1, 14253/1, 14254/1, 14255/1, 257, obręb ewidencyjny Samsieczno, Gmina Sicienko. Długość drogi 2,173 km. 2) Przebudowa dojazdu pożarowego nr 8 oraz dróg leśnych związanych z operacją na terenie leśnictwa Runowo Młyn na dz. nr 105/1 LP, 5, 6/1, 6/2, 7, 8/1, 9/2, 373 obręb ewidencyjny Zabartowo oraz na dz. nr 90 LP, 99 LP, 100 LP obręb ewidencyjny Śmiłowo, Gmina Więcbork. Długość drogi 2,388 km. 3) Przebudowa dojazdu pożarowego nr 12 na terenie Leśnictwa Witosław na dz. nr 16/2, 16/6, 16/5, 36, 3290/1, 3291, 3289, 3288/1, obręb ewidencyjny Orle, Gmina Mrocza. Długość drogi 1,769 km. 4) Przebudowa dojazdu pożarowego nr 26 na terenie Leśnictwa Runowo Młyn na dz. nr 93/9 LP, 93/7 LP, 92/2 LP, 91/1 LP, 90 LP, 89 LP, 98/3 LP, 97/1 LP, 449 obręb ewidencyjny Śmiłowo oraz na dz. nr 471 obręb ewidencyjny Runowo Krajeńskie, Gmina Więcbork. Długość drogi 2,742 km. Łączna długość zadania w Nadleśnictwie Runowo wynosi 9,072 km. 2. Szczegółowy zakres robót zawierają: - Projekty wykonawcze - zał. nr 10, 11, 12, 13 do SIWZ, - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - zał. nr 14 do SIWZ, - Tabela elementów rozliczeniowych (kosztorys ofertowy) - zał. nr 15, 16, 17, 18 do SIWZ. Zamówienie realizowane będzie w ramach Programu w zakresie osi 2 Poprawa środowiska naturalnego i obszarów wiejskich, działania Odtwarzanie potencjału produkcji leśnej zniszczonego przez katastrofy oraz wprowadzanie instrumentów zapobiegawczych, schemat II. Wprowadzenie elementów zapobiegawczych na terenach zaliczonych do dwóch najwyższych kategorii zagrożenia pożarowego. 3. Specyficzne warunki wykonania zamówienia: 3.1. Wykonawca ma obowiązek znać i stosować w czasie prowadzenia robót wszelkie przepisy dotyczące ochrony środowiska naturalnego i ochrony przyrody, a w szczególności będzie przestrzegał przepisów następujących aktów prawnych: - Ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2013 r., poz. 1232 z późn. zm.), - Ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (Dz. U. z 2013 r., poz. 627 z późn. zm), - Ustawy z dnia 13 kwietnia 2007 r. o zapobieganiu szkodom w środowisku i ich naprawie (Dz. U. z 2014 r., poz. 210), - Ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2013 r., poz. 1235 z późn. zm.), - Ustawy z dnia 28 września 1991 r. o lasach (Dz. U. z 2011 r. Nr 12, poz. 59 z późn. zm.), oraz wytycznych i zasad, takich jak: - Zasady, kryteria i standardy zrównoważonej gospodarki leśnej FSC - http://www.fsc.pl , - Standardy certyfikacji gospodarki leśnej - Norma Krajowa PEFC - www.pefc-polska.pl. Wszystkie roboty muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności z wymogami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowalne (Dz. U. z 2013 r., poz. 1409 z późn. zm.) wraz z aktami wykonawczymi, normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami dotyczącymi bhp, przepisami ppoż oraz zgodnie z projektem wykonawczym, STWiOR oraz zaleceniami Inspektora Nadzoru. 3.2. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za naruszenie przepisów wyżej wymienionych aktów prawnych, wytycznych i zasad oraz wynikłe z tego tytułu szkody, a dotyczące np. zniszczenia cennych siedlisk przyrodniczych, stanowisk lub siedlisk gatunków chronionych roślin i zwierząt. 3.3. Wszelkie uwagi do dokumentacji technicznej Wykonawca winien wnieść przed złożeniem oferty. 4. Ogólne warunki dotyczące przedmiotu zamówienia: 4.1 Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość wykonanych robót, bezpieczeństwo wszelkich czynności na terenie budowy, metody użyte przy budowie oraz za ich zgodność z dokumentacją projektową, Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót oraz instrukcjami i poleceniami Inspektora Nadzoru. 4.2 Wykonawca jest odpowiedzialny za prowadzenie robót zgodnie z umową i ścisłe przestrzeganie harmonogramu robót oraz za jakość zastosowanych materiałów i wykonywanych robót, za ich zgodność z projektem wykonawczym, wymaganiami STWiOR i programu zapewnienia jakości, projektu organizacji robót oraz poleceniami inspektora nadzoru. Wykonawca będzie też zobowiązany do utrzymania nawierzchni dróg dojazdowych w należytym stanie i ciągłego zachowania ich przejezdności. 4.3 Dane dotyczące osnowy geodezyjnej poziomej i wysokościowej oraz punktów granicznych Wykonawca pobierze z właściwego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej. Po przekazaniu placu budowy Wykonawca wyznaczy i utrwali punkty główne trasy. 4.4 Na Wykonawcy spoczywa odpowiedzialność za ochronę punktów pomiarowych do chwili odbioru ostatecznego robót. Uszkodzone lub zniszczone znaki geodezyjne Wykonawca odtworzy i utrwali na własny koszt. 4.5 Odprowadzenie wody z terenu budowy i odwodnienie wykopów należy do obowiązków Wykonawcy i uważa się, że ich koszty zostały uwzględnione w kosztach jednostkowych pozostałych robót. 4.6 Materiały użyte do wykonania zadania muszą posiadać deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub aprobatę techniczną w przypadku braku Polskich Norm przenoszących europejskie normy zharmonizowane. Jakiekolwiek materiały, które nie spełniają tych wymagań będą odrzucone. 5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Zamawiający uzna ofertę za złożoną poprawnie, jeżeli będzie ona obejmować cały zakres prac przewidzianych dla projektowanej inwestycji. 6. Informacja na temat możliwości powierzenia przez Wykonawcę wykonania części lub całości zamówienia podwykonawcom. 6.1. Zamawiający dopuszcza powierzenie przez Wykonawcę wykonania części zamówienia przez podwykonawców. Wykonawca w ofercie wskaże, które części (zakresy) zamówienia zamierza powierzyć podwykonawcom. 6.2. Wykonawca, podwykonawca lub dalszy podwykonawca zamówienia na roboty budowlane zamierzający zawrzeć umowę o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, jest obowiązany, w trakcie realizacji zamówienia publicznego na roboty budowlane, do przedłożenia Zamawiającemu projektu tej umowy, przy czym podwykonawca lub dalszy podwykonawca jest obowiązany dołączyć zgodę wykonawcy na zawarcie umowy o podwykonawstwo o treści zgodnej z projektem umowy. 6.3. Wymagania dotyczące umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, których niespełnienie spowoduje zgłoszenie przez Zamawiającego odpowiednio zastrzeżeń do projektu umowy lub sprzeciwu do umowy lub ich zmian: a) wysokość wynagrodzenia podwykonawcy, nie może być wyższa niż kwota, którą Zamawiający, zgodnie z postanowieniami umowy w sprawie zamówienia publicznego, zobowiązany jest zapłacić za roboty budowlane, stanowiące równocześnie przedmiot umowy o podwykonawstwo, z uwzględnieniem wartości wynagrodzeń innych podwykonawców, b) końcowy termin realizacji przedmiotu umowy o podwykonawstwo nie może wykraczać poza końcowy termin realizacji przedmiotu umowy w sprawie zamówienia publicznego, c) do obowiązków podwykonawcy należy powiadomienie Zamawiającego, w terminie 3 dni roboczych od daty wpływu należności na rachunek bankowy podwykonawcy, o dokonaniu przez Wykonawcę zapłaty za roboty budowlane zrealizowane przez podwykonawcę, stanowiące przedmiot umowy o podwykonawstwo, d) sposób wykonania umowy o podwykonawstwo musi być zgodny ze sposobem w jaki Wykonawca jest zobowiązany wykonać umowę w sprawie zamówienia publicznego, e) termin zapłaty wynagrodzenia nie może być dłuższy niż 30 dni od dnia doręczenia wykonawcy, podwykonawcy, lub dalszemu podwykonawcy faktury lub rachunku za wykonane roboty budowlane, Wymagania dotyczące umów o podwykonawstwo, określone w pkt 6.3 niniejszego Rozdziału, stosuje się odpowiednio do projektów umów lub umów o dalsze podwykonawstwo lub ich zmian. 6.4. Wykonawca, podwykonawca lub dalszy podwykonawca zamówienia na roboty budowlane przedkłada Zamawiającemu poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię zawartej umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, w terminie 7 dni od dnia jej zawarcia. 6.5. Zamawiający wskazuje termin 14 dni od przedłożenia Zamawiającemu projektu umowy lub projektu zmiany umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, na zgłoszenie pisemnych zastrzeżeń Zamawiającego do projektu umowy lub projektu zmiany umowy. 6.6. Zamawiający wskazuje termin 14 dni od przedłożenia Zamawiającemu umowy lub zmiany umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, na zgłoszenie pisemnego sprzeciwu Zamawiającego do umowy lub zmiany umowy. 6.7. Umowy o podwykonawstwo lub dalsze podwykonawstwo, których przedmiotem są dostawy lub usługi nie podlegają obowiązkowi przedkładania Zamawiającemu, jeżeli ich wartość jest mniejsza niż 0,5% wartości umowy w sprawie zamówienia publicznego lub dotyczą dostawy materiałów. Wyłączenie to nie dotyczy umów o podwykonawstwo o wartości większej niż 50 000,00 zł. 7. Warunki środowiskowe do uwzględnienia przez Wykonawcę w trakcie realizacji przedsięwzięcia: 7.1. należy stosować sprawny technicznie sprzęt budowlany zabezpieczony przed możliwością ewentualnych wycieków substancji niebezpiecznych do gruntu, 7.2. należy zabezpieczyć grunt przed zanieczyszczeniami substancjami niebezpiecznymi, pochodzącymi z uszkodzonych maszyn (substancje ropopochodne), 7.3. w przypadku awarii i wycieku substancji ropopochodnych (np. benzyna, olej napędowy, olej silnikowy) do środowiska, Wykonawca zobowiązany jest do natychmiastowego usunięcia szkód z tego tytułu w środowisku, powiadamiając o tym niezwłocznie Zamawiającego, 7.4. plac budowy winien być zorganizowany w taki sposób, aby nie powodował zniszczeń lub uszkodzeń roślinności i siedlisk na obszarach chronionych, 7.5. w fazie budowy prace wymagające użycia urządzeń, które emitują ponadnormatywny poziom hałasu prowadzić wyłącznie w porze dziennej, 7.6. zaplecze budowlane oraz miejsce tymczasowego gromadzenia odpadów na terenach leśnych należy zlokalizować w granicach istniejących dróg po uzgodnieniu z Zamawiającym, 7.7. Wykonawca zobowiązany będzie do uprzątnięcia odpadów i nieczystości z powierzchni, na której będą wykonywane prace dotyczące przedmiotu zamówienia, 7.8. po zakończeniu prac teren należy uporządkować. 9. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej. 10. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej w celu wyboru najkorzystniejszej spośród ofert uznanych za ważne. 11. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 12. Zamawiający nie przewiduje rozliczeń w walutach obcych. Rozliczenia między Zamawiającym, a Wykonawcą będą prowadzone w złotych polskich. 13. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek. Zapłata za wykonane roboty nastąpi zgodnie ze wzorem umowy, stanowiącej załącznik nr 3 do SIWZ, po wykonaniu przedmiotu umowy i obustronnym podpisaniu protokołu odbioru końcowego robót lub protokołu odbioru częściowego robót. 14. Na całość wykonanych prac Wykonawca udzieli rękojmi na 36 miesięcy licząc od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu odbioru końcowego. 15. Wykonawca po zakończeniu robót budowlanych wykona na własny koszt inwentaryzację powykonawczą dróg. 16. Wykonawca zobowiązany jest do opracowania Projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas budowy wraz z wymaganymi uzgodnieniami. 17. Opłaty za zajęcie pasa drogowego lub terenu nieruchomości ponosi Wykonawca. 18. Wykonawca zobowiązany jest do ustawienia, utrzymania i demontażu oznakowania tymczasowej organizacji ruchu na czas robót. 19. Wymagania stawiane Wykonawcy: 19.1 Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia, 19.2 Wykonawca zobowiązany będzie do wykonywania robót budowlanych na terenie Nadleśnictwa Runowo zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami bhp obowiązującymi w zakresie budownictwa drogowego, 19.3 Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, 19.4 Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy, 19.5 Wykonawca zobowiązany jest podać niezbędne numery telefonów kontaktowych, numery faksu, adres poczty elektronicznej oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia, 19.6 Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia, 19.7 Wykonawca na własny koszt wykona roboty związane z ustawieniem: - tablicy informacyjnej budowy zgodnej z postanowieniem rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 26 czerwca 2002 r. w sprawie dziennika budowy, montażu i rozbiórki, tablicy informacyjnej oraz ogłoszenia zawierającego dane dotyczące bezpieczeństwa pracy i ochrony zdrowia (Dz. U. z 2002 r., Nr 108 poz. 953 z późn. zm.), - tablic informujących opinię publiczną o fakcie współfinansowania operacji ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu w zakresie osi 2 -Poprawa środowiska naturalnego i obszarów wiejskich, działania Odtwarzanie potencjału produkcji leśnej zniszczonego przez katastrofy oraz wprowadzanie instrumentów zapobiegawczych, schemat II. Wprowadzenie elementów zapobiegawczych na terenach zaliczonych do dwóch najwyższych kategorii zagrożenia pożarowego tj: -informacyjnej, niezwłocznie po rzeczowym rozpoczęciu realizacji projektu, tj. po rzeczywistym rozpoczęciu robót w miejscu realizacji projektu, - a po zakończeniu rzeczowej realizacji projektu (prac budowlanych na obiekcie) tablicę informacyjną należy zastąpić tablicą pamiątkową. Zalecane wymiary, wzór, wymagania dotyczące treści i materiałów, z których powinny być wykonane wyżej wymienione tablice, Wykonawca uzgodni z Zamawiającym, zgodnie z warunkami zawartymi we wzorze umowy (załącznik nr 3 do SIWZ). 20. Zamawiający zastrzega, że wszystkie ewentualne podane w SIWZ bądź innym integralnym do SIWZ dokumencie opisy nazw własnych materiałów (wyrobów) nie mają na celu naruszenia art. 29 i art. 7 ustawy Pzp, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Należy rozumieć to jako określenie wymaganych minimalnych parametrów użytkowych, funkcjonalnych i technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, że zgodnie z art. 29 ustawy Pzp, na wskazane z nazwy materiały (wyroby) Zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnych materiałów (wyrobów) o nie gorszych parametrach użytkowych, funkcjonalnych i technicznych niż opisane w dokumentacji projektowej. Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.23 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.23.32.25 - Roboty budowlane w zakresie dróg jednopasmowych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie realizowane będzie w ramach Programu w zakresie osi 2 Poprawa środowiska naturalnego i obszarów wiejskich, działania Odtwarzanie potencjału produkcji leśnej zniszczonego przez katastrofy oraz wprowadzanie instrumentów zapobiegawczych, schemat II. Wprowadzenie elementów zapobiegawczych na terenach zaliczonych do dwóch najwyższych kategorii zagrożenia pożarowego..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.05.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Sprzętowo - Transportowy Czesław Pawłowski, ul. Towarowa 1, 89-500 Tuchola, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5640638,60 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4535264,27

  • Oferta z najniższą ceną: 4535264,27 / Oferta z najwyższą ceną: 5805337,21

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.