eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Budowa przyłącza wodociągowego dla potrzeb budynku biurowego siedziby Delegatury CBA w Szczecinie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-05-23

Warszawa: Budowa przyłącza wodociągowego dla potrzeb budynku biurowego siedziby Delegatury CBA w Szczecinie
Numer ogłoszenia: 175176 - 2014; data zamieszczenia: 23.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centralne Biuro Antykorupcyjne , Al. Ujazdowskie 9, 00-583 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 437 13 00, faks 22 437 13 90.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cba.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: służba specjalna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa przyłącza wodociągowego dla potrzeb budynku biurowego siedziby Delegatury CBA w Szczecinie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa przyłącza wodociągowego dla potrzeb budynku biurowego siedziby Delegatury CBA w Szczecinie. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przyłącza wodociągowego dla potrzeb budynku biurowego siedziby Delegatury Centralnego Biura Antykorupcyjnego w Szczecinie przy ul. Żołnierskiej 4D, które zapewni dostawę wody na cele bytowo-socjalne oraz do wewnętrznego gaszenia pożaru. Do budynku doprowadzona zostanie woda na cele bytowe oraz na potrzeby podlewania ogrodu. W związku z rozdziałem wody, zostanie ona opomiarowana osobno dwoma niezależnymi wodomierzami: 1) Na cele bytowo socjalne oraz cele p.poż; 2) Na cele podlewania ogrodu Długość projektowanego przyłącza do miejsca włączenia do budynku wynosi L=76,28m. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązuje się dodatkowo: a) opracować projekt czasowej organizacji ruchu oraz uzyskać niezbędne zezwolenia na zajęcie pasa drogowego na czas prowadzenia robót budowlanych, b) dostarczyć geodezyjną inwentaryzację powykonawczą wykonanego przyłącza wodociągowego, c) prace wykonywać pod nadzorem Zakładu Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Szczecinie (dalej ZWiK) i uzyskać odbiór techniczny wykonanego przyłącza wodociągowego przez ZWiK. Przedmiot zamówienia ma zostać wykonany zgodnie z opisem technicznym - Projektem budowlano- wykonawczym oraz Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. Zakres przedmiotu umowy określą szczegółowo kosztorysy ofertowe Wykonawcy. Przedmiot zamówienia, został szczegółowo opisany w załącznikach nr 1,2,3 do niniejszej SIWZ..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy pzp do 50 %.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.23.21.50 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 90.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że należycie wykonał w okresie pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 1 robotę budowlaną polegającą na budowie, rozbudowie lub przebudowie sieci lub przyłącza wodociągowego, o wartości co najmniej 15.000,00 zł. brutto.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej 1 osobą zdolną do wykonania zamówienia posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej (tzw. sanitarnej) w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, wymagane przepisami ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (tekst jedn. Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 r. Nr 5, poz. 42 z późn. zm.)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1 wypełniony Formularz ofertowy (zalecaną treść formularza zawiera załącznik nr 4 do SIWZ). 2 kosztorys ofertowy sporządzony metodą uproszczoną, w oparciu o załączone do SIWZ przedmiary wraz z kalkulacjami cen jednostkowych poszczególnych rodzajów robót netto wykazanych w kosztorysie ofertowym (Zamawiający zamiast przedstawienia kosztorysu sporządzonego metodą uproszczoną wraz załączoną kalkulacją cen jednostkowych poszczególnych rodzajów robót, dopuszcza złożenie kosztorysu sporządzonego metodą szczegółową w oparciu o załączone do SIWZ przedmiary); 3 wykaz, zestawienie materiałów, w tym urządzeń i zestawienie sprzętu w ujęciu rodzajowym, ilościowym i wartościowym; 4 kosztorys ofertowy w formie elektronicznej zapisany w formacie ath. (płyta CD stanowiąca materiał pomocniczy).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z niżej wymienionych okoliczności: 1) zmiana okresu przewidzianego na ukończenie robót w tym: a)zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi, w szczególności: - klęski żywiołowe; - warunki atmosferyczne, uniemożliwiające dochowanie wymogów technicznych i technologicznych właściwych dla przedmiotu umowy trwające powyżej 5 dni roboczych - o ile Wykonawca zgłosił fakt wystąpienia przedmiotowej przesłanki Zamawiającemu za pośrednictwem właściwego inspektora nadzoru inwestorskiego w terminie 10 dni od wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających dochowanie wymogów technicznych i technologicznych właściwych dla przedmiotu umowy; b)zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności: - wstrzymanie lub przerwanie robót przez Zamawiającego, o których mowa w § 6 ust. 6 i 7 niniejszej umowy; - przestój i opóźnienia zawinione przez Zamawiającego; - konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót; - zmiany będące następstwem działania organów administracji publicznej, a w szczególności przekroczenie terminów wydawania lub odmowa wydania wymaganych decyzji, zezwoleń uzgodnień itp., z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę; c)w przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w § 8 ust. 2, § 10 ust. 1 i 3 niniejszej umowy d)w przypadku wystąpienia siły wyższej; e)w przypadku zwłoki z przyczyn leżących po stronie organu administracji, a w szczególności przekroczenie terminów wydawania lub odmowa wydania wymaganych decyzji, zezwoleń uzgodnień itp. z przyczyn niezawinionych przez Zamawiającego, 2) zmiana sposobu spełnienia świadczenia na skutek zmian technologicznych spowodowanych w szczególności następującymi okolicznościami: g) niedostępność na rynku materiałów lub urządzeń wskazanych w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót spowodowana zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materiałów lub urządzeń; h) pojawienie się na rynku materiałów i urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy lub umożliwiające uzyskanie lepszej jakości robót; i) pojawienie się nowszej technologii wykonania zaprojektowanych robót pozwalającej na zaoszczędzenie czasu realizacji inwestycji lub kosztów wykonywanych prac, jak również kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy; j) konieczność zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych niż wskazane w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy, k) konieczność zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa; l) konieczność usunięcia sprzeczności w dokumentacji w przypadku niemożności usunięcia sprzeczności przy pomocy wykładni, w szczególności gdy sprzeczne zapisy mają równy stopień pierwszeństwa; 3) pozostałe rodzaje zmian spowodowane następującymi okolicznościami: g) zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne spełniające warunki określone w SIWZ; h) siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ; i) zmiana obowiązującej stawki podatku VAT; j) rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy z powodu zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie części przedmiotu umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy; k) zmiany uzasadnione okolicznościami, o których mowa w art. 3571 kodeksu cywilnego; l) gdy zaistnieje inna okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, skutkująca niemożliwością wykonania lub należytego wykonania umowy zgodnie z SIWZ. 2. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w ust. 1 pkt 1), termin okresu przewidzianego na ukończenie robót może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia jej wykonywania w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności i pod warunkiem, że okoliczności te wpływają na niemożność dochowania pierwotnego terminu. 3. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w ust. 1 pkt 2), zmiana umowy może zostać dokonana, jeżeli zmiana ta jest korzystna dla Zamawiającego i nie powoduje zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cba.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: CBA, Warszawa ul. Poleczki 3.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.06.2014 godzina 10:30, miejsce: CBA, Warszawa ul. Poleczki 3,.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.