eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kartuzy › Przebudowa skrzyżowania dróg powiatowych nr 1908G i 1918G w miejscowości Chmielno.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-05-28

Kartuzy: Przebudowa skrzyżowania dróg powiatowych nr 1908G i 1918G w miejscowości Chmielno.
Numer ogłoszenia: 175158 - 2012; data zamieszczenia: 28.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Kartuzach , ul. Gdańska 26, 83-300 Kartuzy, woj. pomorskie, tel. 058 6810715, faks 058 6811522.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://zdp.kartuzy.ibip.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa skrzyżowania dróg powiatowych nr 1908G i 1918G w miejscowości Chmielno..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie robót obejmuje: a) oznakowanie miejsca robót wg projektu oznakowania i organizacji robót, który należy przedłożyć do akceptacji tut. Zarządu Dróg, b) zakres robót: ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE Odtworzenie trasy i jej punktów wysokościowych oraz sporządzenie inwentaryzacji powykonawczej drogi Wytyczenie trasy w terenie płaskim oraz sporządzenie inwentaryzacji powykonawczej drogi km 0,08 Usunięcie drzew i krzaków Usunięcie drzew o średnicy pnia wraz z jego wykarczowaniem i utylizacją: od 16 do 20cm szt. 3,00 od 21 do 30cm szt. 2,00 od 31 do 40cm szt. 3,00 od 41 do 65cm szt. 2,00 Zdjęcie warstwy humusu i/lub darniny Zdjęcie warstwy humusu i/lub darniny średniej grubości 30cm pod konstrukcję projektowaną - humus pozyskany w przypadku stwierdzenia jego przydatności można ponownie wbudować w tereny zielone m2 170,00 Rozbiórka elementów dróg Rozbiórka istniejącej nawierzchni z kostki betonowej - z odwozem na składowisko inwestora do 2km: - chodnik wzdłuż drogi powiatowej nr 1908G - 46m2; - fragment zjazdu i chodnika przy obiekcie handlowym - 71m2; - fragment ul. Kuby - 75m2; m2 192,00 Rozbiórka istniejącej nawierzchni chodnika z płyt betonowych 50x50cm - z odwozem na składowisko inwestora: 49m2; m2 49,00 Rozbiórka istniejącej nawierzchni z płyt ażurowych typu YOMB - z odwozem na składowisko inwestora - 500m2; m2 500,00 Rozbiórka istniejących krawężników betonowych odwozem na składowisko inwestora m 200,00 Rozbiórka istniejących obrzeży betonowych z odwozem na składowisko inwestora m 45,00 Rozbiórka istniejącego murka kamiennego z odkładem materiału pozyskanego z rozbiórki na miejsce wskazane przez inwestora; mb 5,00 Rozbiórka istniejącego wpustu deszczowego z odwozem i utylizacją szt. 1,00 Likwidacja lustra drogowego z odwozem na składowisko inwestora oraz znaku A-7 szt. 2,00 ROBOTY ZIEMNE Wykonanie wykopów w gruntach nieskalistych Mechaniczne wykonanie wykopów w gruncie kat. II z wywiezieniem urobku na odkład W= m3. Uwaga: W rejonie uzbrojenia podziemnego roboty wykonywane ręcznie m3 275,00 Dogęszczenie podłoża na głębokości do 0,20m pod konstrukcją nawierzchni do wskaźnika Is=1,0 m3 110,00 Dogęszczenie podłoża na głębokości 0,20 - 0,50m pod konstrukcją nawierzchni do wskaźnika Is=0,97 m3 192,50 Plantowanie korony i skarp wykopu m2 960,00 PODBUDOWY Oczyszczenie i skropienie warstw konstrukcyjnych Oczyszczenie i skroplenie emulsją asfaltową podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie w ilości 0,5kg/m2 pod warstwę wiążącą z betonu asfaltowego: - droga powiatowa nr 1918G: 382,5m2; - ul. Chmielowa: 51,50m2; m2 434,00 Oczyszczenie i skroplenie emulsją asfaltową sfrezowanej nawierzchni jezdni drogi powiatowej nr 1908G w ilości 0,5kg/m2 pod warstwę wyrównawczą: - nawierzchnia pod remont ul. Gryfa Pomorskiego 350mb x 5,40m = 1890m2 - nawierzchnia pod remont cząstkowy wg wskazań Inwestora - frezowanie na głębokość 4cm - 15m2 m2 1 905,00 Oczyszczenie i skroplenie emulsją asfaltową warstwy wiążącej i wyrównawczej w ilości 0,5kg/m2 pod warstwę ścieralną z betonu asfaltowego: - droga powiatowa nr 1918G: 382,5m2; - ul. Chmielowa: 51,5m2; - nawierzchnia ul. Gryfa Pomorskiego i remont cząstkowy 1890+15= 1905m2; m2 2 339,00 Podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o gr. 15 cm: - droga powiatowa nr 1918G: 382,5m2; - ul. Chmielowa: 51,5m2; - ul. Kuby: 106,0m2; - zjazd o nawierzchni z kostki bet: 25,0m2; m2 565,00 Podbudowa z gruntu stabilizowanego cementem o Rm=2,5MPa Wykonanie podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem o Rm=2,5 MPa o gr. 25 cm: - droga powiatowa nr 1918G: 382,5m2; - ul. Chmielowa: 51,5m2; - ul. Kuby: 106,0m2; m2 540,00 NAWIERZCHNIE Nawierzchnia z betonu asfaltowego. Warstwa ścieralna wg WT-1 i WT-2 z 2010r. Wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC5S grubości 4cm: - droga powiatowa nr 1918G: 382,5m2; - ul. Chmielowa: 51,50m2; - nawierzchnia ul. Gryfa Pomorskiego i remont cząstkowy 1890+15= 1905m2; m2 2 339,00 Nawierzchnia z betonu asfaltowego. Warstwa wiążąca i wyrównawcza wg WT-1 i WT-2 z 2010r. Ułożenie wyrównania mieszanką z betonu asfaltowego AC8W grubości 2cm: -nawierzchnia pod remont ul. Gryfa Pomorskiego 350mb x 5,40m = 1890m2 - nawierzchnia pod remont cząstkowy wg wskazań Inwestora - wyrównanie 4cm - 15m2 m2 1 905,00 Wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego AC16W grubości 6cm: - droga powiatowa nr 1918G: 382,5m2; - ul. Chmielowa: 51,50m2; m2 1 905,00 Frezowanie nawierzchni bitumicznych na zimno Frezowanie nawierzchni bitumicznych grubości 2cm z odwozem materiału pozyskanego na składowisko inwestora do 2km: - nawierzchnia pod remont ul. Gryfa Pomorskiego 350mb x 5,40m = 1890m2 - nawierzchnia pod remont cząstkowy wg wskazań Inwestora - frezowanie na głębokość 4cm - 15m2 m2 1 905,00 Nawierzchnia z kostki brukowej betonowej Wykonanie warstwy ścieralnej z kostki betonowej wibroprasowanej koloru szarego gr 8cm na podsypce cementowo - piaskowej 1:4 gr. 3cm - ul. Kuby: 106,0m2; - zjazd z kostki betonowej: 25,0m2; m2 131,00 Wzmocnieni istniejącej nawierzchni asfaltowej z zastosowaniem geokompozytu Wzmocnienie nawierzchni bitumicznej siatką przeciwspękaniową: - połączenie nowej nawierzchni z nawierzchnią istniejącą - 2x11,0m2=22m2; m2 22,00 ROBOTY WYKOŃCZENIOWE Humusowanie i obsianie trawą Ułożenie humusu grubości min 15cm wraz z obsianiem mieszankami traw - powierzchnia terenów zielonych 50% wykonanie za pomocą humusu pozyskanego ze zdjęcia poz. 6 m2 490,00 URZĄDZENIA BEZPIECZEŃSTWA RUCHU Oznakowanie poziome Malowanie metodą cienkowarstwową białe - znak P-10 o dł. 26,2m - 49,45m2; - znak P-12 o dł. 9,3m - 4,63m2; - znak P-13 o dł. 8,3m - 2,18m2; - znak P-1e o dł. 50,5m - 6,07m2; - znak P-4 o dł. 79,1m - 18,99m2; - znak P-4 o długości 266m - 63,84m2 odcinek remontowany ul. Gryfa Pomorskiego m2 145 Oznakowanie pionowe Ustawienie słupków stalowych ocynkowanych fi 60mm ustawione na ławie betonowej B-10 szt. 12 Znaki typu A - małe pokryte folią typ II szt. 1 Znaki typu B - małe pokryte folią typ II szt. 2 Znaki typu D - małe pokryte folią typ II szt. 9 Przestawienie obustronnego znaku E-4 Łączyńska Huta oraz tabliczek z nazwami ulic - ul. Kuby i ul. Raduńska szt. 3 ELEMENTY ULIC Krawężniki betonowe: Ustawienie krawężników betonowe 15x30cm na ławie betonowej B-15 z oporem o przekroju 0,075m2 m 212,00 łuk 0 < R <=10: 92m; łuk 10 < R <=40: 16m; na prostej: 104m; Chodnik z brukowej kostki betonowej Chodnik z brukowej kostki betonowej szarej gr. 8cm na podsypce cem.-piask 1:4 gr. 5cm i w-wie kruszywa naturalnego 0/31,5 o gr.15cm m2 228,00 Betonowe obrzeża chodnikowe Obrzeże betonowe 8x30cm koloru szarego na podsypce cem.-piask. 1:4 gr.5cm m 129,00 łuk 0 < R <=10: 44m; łuk 10 < R <=20: 0m; na prostej: 85,0m; INNE ROBOTY DROGOWE Regulacja wysokościowa istniejących studni, przełożenie istniejących nawierzchni z kostki betonowej Regulacja wysokościowa studni: - kanalizacyjnych szt. 1; - zasuw wodociągowych szt. 1; - telekomunikacyjnych szt. 1; szt. 3,00 Regulacja wysokościowa nawierzchni zjazdów oraz chodnika z kostki betonowej m2 70,00 Regulacja wysokościowa nawierzchni drogi z płyt betonowych typu YOMB m2 66,00 Wykonanie kanalizacji deszczowej Ustawienie wpustu deszczowego na studni DN/ID500 głębokości min. 1,0m zgodnie z dokumentacją projektową - sumaryczna ilość wpustów 4szt. szt. 4,00 Wykonanie przykanalika DN-200-CC-GRP SN10000 - sumaryczna długość przykanalików 39,80m m 39,80 Wykonanie kanału głównego sieci kanalizacyjnej DN-300-CC-GRP SN10000- sumaryczna długość sieci - 45,80m m 45,80 Ustawienie studni rewizyjnej kanalizacji deszczowej DN/ID 1200: -1szt. studnia z kinetą -1 szt. studnia osadnikowa Studnie zwieńczone włazem żeliwnym zgodnie z dokumentacja projektową szt. 2,00 Roboty ziemne przy robotach kanalizacyjnych: wykonanie wykopów pod kanały kanalizacji deszczowej wraz z wywozem i utylizacją urobku m3 230,00 Roboty ziemne przy robotach kanalizacyjnych: zasypanie i dogęszczenie kanałów kanalizacji deszczowej materiałem piaszczystym m3 186,00 Murek z gazonów betonowych Ustawienie muru z gazonów betonowych na ławie betonowej B - 20 wysokość murku od poziomu terenu 1,0m wraz z izolacją i obsypką mb 3,00 Pobocze stabilizowane z destruktu bitumicznego Ułożenie pobocza stabilizowanego z destruktu wzdłuż wyremontowanej nawierzchni ul. Gryfa Pomorskiego str. prawa: - destrukt asfaltowy odzysk po frezowaniu grubości 15cm po zagęszczeniu: 350mx0,75m = 262,50m2 m2 262,50 c) uporządkowanie terenu..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego na podstawie art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy w ilości do 50% przedmiotowego zamówienia w zakresie rzeczowym określonym w pkt. II.1.3)

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.09.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Przystępując do zamówienia należy wnieść wadium w kwocie 6000,00zł (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100) przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu wpłacone przelewem na rachunek bankowy zamawiającego nr 59 1020 1866 0000 1102 0002 6989; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.)

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: posiadania uprawnień do dokonywania określonej działalności lub czynności jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez wykonawców. Ocena dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie wyniku badań treści żądanych oświadczeń i dokumentów. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunku udziału w postępowaniu zostaną wykluczeni z postępowania, a ich oferta zostanie odrzucona.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: posiadania wiedzy i doświadczenia; tzn. zrealizował jako główny wykonawca w okresie ostatnich 5 lat, co najmniej jedno zadanie o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez wykonawców. Ocena dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie wyniku badań treści żądanych oświadczeń i dokumentów. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunku udziału w postępowaniu zostaną wykluczeni z postępowania, a ich oferta zostanie odrzucona.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia; Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez wykonawców. Ocena dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie wyniku badań treści żądanych oświadczeń i dokumentów. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunku udziału w postępowaniu zostaną wykluczeni z postępowania, a ich oferta zostanie odrzucona.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: Dysponowania odpowiednim potencjałem kadrowym tzn. mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel, zdolny do wykonania przedmiotu zamówienia, w tym posiadający wymagane uprawnienia do wykonywania w/w robót. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez wykonawców. Ocena dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie wyniku badań treści żądanych oświadczeń i dokumentów. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunku udziału w postępowaniu zostaną wykluczeni z postępowania, a ich oferta zostanie odrzucona

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: posiadania sytuacji ekonomicznej i finansowej; zakłada się, że spełnią warunek udziału w postępowaniu wykonawcy, którzy mają dostęp lub dysponować środkami finansowymi wystarczającymi do realizacji robót przez okres 1 miesiąca, oszacowanymi na sumę 200000,00zł bez uwzględnienia zobowiązań z tytułu realizacji innych zamówień. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez wykonawców. Ocena dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie wyniku badań treści żądanych oświadczeń i dokumentów. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunku udziału w postępowaniu zostaną wykluczeni z postępowania, a ich oferta zostanie odrzucona.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Dowód wniesienia wadium

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartych w umowie, przez sporządzenie aneksu w zakresie: - terminu realizacji robót, - zakresu robót, - pozostałych warunków umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zdp.kartuzy.ibip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Kartuzach 83-300 Kartuzy, ul. Gdańska 26, pokój nr 26.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.06.2012 godzina 10:45, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Kartuzach 83-300 Kartuzy, ul. Gdańska 26, pokój nr 26.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.