eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-07-13

Opole Lubelskie: Wyroby szklane
Numer ogłoszenia: 175152 - 2015; data zamieszczenia: 13.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Zdrowia sp. z o.o. , ul. Przemysłowa 4a, 24-300 Opole Lubelskie, woj. lubelskie, tel. 81 8272278, faks 81 8272278.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pczol.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Powiatowe Centrum Zdrowia spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wyroby szklane.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zakup wraz z dostawą Laboratoryjnych wyrobów szklanych dla Powiatowego Centrum Zdrowia sp. z o. o. z siedzibą w Opolu Lubelskim, ul. Przemysłowa 4a 2. Dostawa do 3 dni roboczych staraniem i na koszt Dostawcy do siedziby Zamawiającego, w ilości i asortymencie zamówionym faxem, pocztą elektroniczną lub telefonicznie. Przedmiot zamówienia: 1 Zadanie nr 1 Pipety automatyczne j.m. ilość 1 stałopojemnościowe pipety automatyczne o poj. 50 ml szt. 1 2 stałopojemnościowe pipety automatyczne i poj. 500 ml szt. 1 3 stałopojemnościowe pipety automatyczne o poj. 1000 ml szt. 1 4 pipeta automatyczna o zmiennej pojemności 10-100 ml szt. 1 5 pipeta automatyczna o zmiennej pojemności 100-1000 ml szt. 1 6 pipeta automatyczna o zmiennej pojemności 1000-5000 ml szt. 1 7 pipeta automatyczna o zmiennej pojemności 10-100 ml z wyrzutnikiem końcówek. szt. 1 8 pipeta automatyczna o pojemności 50 ml z wyrzutnikiem szt. 2 2 Zadanie nr 2 - materiały laboratoryjne pomocnicze j.m. ilość 1 bagietki laboratoryjne plastikowe długość 100-130 mm szt. 600 2 szpatułki laboratoryjne drewniane długość 114 mm, szerokość 9 mm szt. 200 3 Zadanie nr 3 System zamkniętego, próżniowego pobierania krwi. UWAGA: system o parametrach granicznych określonych w załączniku NR 1 j.m. ilość 1 Probówka do morfologii z tworzywa, na 2 ml , zawierająca K2 EDTA, o wym. 13x75 mm szt. 36000 2 Probówki do biochemii z tworzywa na 9-10 ml, zawierająca aktywator krzepnięcia, o wym. 16x100 mm szt. 55000 3a Probówka plastikowa lub szklana do oznaczania OB metodą liniową o poj. do 2 ml, zawierająca 3,8% cytrynian sodowy szt. 12000 3b Pipeta do oznaczania OB metodą liniową do probówek z pozycji 3a szt. 10000 3c Statyw do oznaczania OB kompatybilny z probówką z poz. 3a szt 4 4 Probówka do koaguologii z tworzywa, na 1,8 ml zawierająca 3,2% cytrynian sodu o wym. 13x75 mm szt 16000 5 Probówka z tworzywa na 6 ml do serologii o wym. 13x100 mm z rozszerzoną etykietą do wpisywania danych pacjenta szt. 3000 6 Probówka do osocza z EDTA K2, 4 ml o wym. 13x75 mm z rozszerzoną etykietą do wpisywania danych pacjenta szt. 1200 7 Probówki na badania cito z trombiną, z żelem 4-5 ml szt. 2000 10 Igła systemowa z gwintem, z osłonką zabezpieczającą przed zakłuciem, zamknięcie igły bez konieczności użycia powierzchni twardych, rozm. igieł 0,7:0,8 szt. 4000 11 Igła przeziernikowa z gwintem 0,7 i 0,8 szt. 45000 12 Igła systemowa typu motylek z drenem dł. max. 190 mm, trwale połączona z zaworkiem, w sterylnym opakowaniu /dla niemowląt i pacj. o słabych żyłach, min. 2 rodzaje grubości i zabezpieczeniem p. zakłuciowym szt. 100 13 Uchwyt do igieł systemowych, z gwintem / jeśli system tego wymaga/ szt. 60000 14 Nakłuwacz aktywowany przez kontakt, igłowy, głębokość nakłucia 1,5- 2,0 mm, do pobrania krwi z palca/pięty szt. 40000 15 Mikrometoda do morfologii z K2EDTA o pojemności 250-500 ml szt. 2400 16 Probówki do osocza z heparyną litową, poj. 4 ml, wym.13x75 mm /op. a. 50 szt./ szt. 200 17 Probówki do biochemii z aktywatorem wykrzepiania 13x75 mm, poj. 2 ml szt. 3500 18 igła systemowa 0,9 z gwintem szt 1600 19 adapter typu Luer z zaworem szt. 8200 20 Mikroprobówka z kapilarą do morfologii z K2EDTA na 200 ml szt. 300 4 Zadanie nr 4 Wyroby laboratoryjne szklane j.m. ilość 1 szkiełka nakrywkowe 22x22 mm szt. 20000 2 szkiełka podstawowe gr.> 1 mm z ciętymi krawędziami gładkie szt. 2000 3 Kapilary do gazometrii 100 ml z heparyną Na z zatyczkami i magnesem do mieszania szt. 1000 4 zlewki szklane na 500 lub 600 ml szt. 5 5 zlewki szklane na 1000 ml szt. 5 6 zlewki szklane na 250 lub 300 ml szt. 5 7 Cylindry miarowe na 50 ml szt. 2 5 Zadanie nr 5 Wyroby laboratoryjne jednorazowe. j.m. ilość 1 probówki do serologii grup krwi z polistyrenu okrągłodenne o poj. 4 ml 12x75 mm szt. 10000 2 Probówki o poj. ok. 10 ml, wielkość ok16x100 stożkowe, z optycznie przezroczystego PS, ze znacznikiem /poj. 1ml/ szt 40000 3 Korki standardowe do probówek o średnicy 12 mm białe. szt. 5000 4 końcówki do pipet - żółte typu Gilsona szt. 20000 5 końcówki do pipet - niebieskie szt. 40000 6 końcówki do pipet - bezbarwne na 5000 ml szt. 1000 7 pipety Pasteura o dł. 155 mm poj. 3 ml szt. 30000 8 Sterylne probówki z polistyrenu o poj. 10-11 ml, wielkość 16x100 mm, okrągłodenne, z korkiem. szt. 500 9 pisaki do pisania na szkle typu Sharpie - op. x 10 szt. -czarne, grubość min. 1 mm, okrągłe op. 30 10 statywy z drutu stalowego powlekane warstwą tworzywa sztucznego na 20 probówek o średnicy 16 mm szt. 20 11 kamery do oglądania osadów moczu op. a 100 szt. op. 30.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.79.30.00 - Laboratoryjne wyroby szklane .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa sposobu dokonania oceny spełniania tego warunku.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa sposobu dokonania oceny spełniania tego warunku.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa sposobu dokonania oceny spełniania tego warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa sposobu dokonania oceny spełniania tego warunku.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa sposobu dokonania oceny spełniania tego warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Termin dostawy - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pczol.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 24-300 Opole Lubelskie, ul. Przemysłowa 4a, pok. nr 5.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.07.2015 godzina 14:00, miejsce: Powiatowe Centrum Zdrowia sp. z o.o., 24-300 Opole Lubelskie, ul. Przemysłowa 4a, pok. nr 2.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.