Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-07-13
Opole Lubelskie: Wyroby szklane
Numer ogłoszenia: 175152 - 2015; data zamieszczenia: 13.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Zdrowia sp. z o.o. , ul. Przemysłowa 4a, 24-300 Opole Lubelskie, woj. lubelskie, tel. 81 8272278, faks 81 8272278.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pczol.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Powiatowe Centrum Zdrowia spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wyroby szklane.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zakup wraz z dostawą Laboratoryjnych wyrobów szklanych dla Powiatowego Centrum Zdrowia sp. z o. o. z siedzibą w Opolu Lubelskim, ul. Przemysłowa 4a 2. Dostawa do 3 dni roboczych staraniem i na koszt Dostawcy do siedziby Zamawiającego, w ilości i asortymencie zamówionym faxem, pocztą elektroniczną lub telefonicznie. Przedmiot zamówienia: 1 Zadanie nr 1 Pipety automatyczne j.m. ilość 1 stałopojemnościowe pipety automatyczne o poj. 50 ml szt. 1 2 stałopojemnościowe pipety automatyczne i poj. 500 ml szt. 1 3 stałopojemnościowe pipety automatyczne o poj. 1000 ml szt. 1 4 pipeta automatyczna o zmiennej pojemności 10-100 ml szt. 1 5 pipeta automatyczna o zmiennej pojemności 100-1000 ml szt. 1 6 pipeta automatyczna o zmiennej pojemności 1000-5000 ml szt. 1 7 pipeta automatyczna o zmiennej pojemności 10-100 ml z wyrzutnikiem końcówek. szt. 1 8 pipeta automatyczna o pojemności 50 ml z wyrzutnikiem szt. 2 2 Zadanie nr 2 - materiały laboratoryjne pomocnicze j.m. ilość 1 bagietki laboratoryjne plastikowe długość 100-130 mm szt. 600 2 szpatułki laboratoryjne drewniane długość 114 mm, szerokość 9 mm szt. 200 3 Zadanie nr 3 System zamkniętego, próżniowego pobierania krwi. UWAGA: system o parametrach granicznych określonych w załączniku NR 1 j.m. ilość 1 Probówka do morfologii z tworzywa, na 2 ml , zawierająca K2 EDTA, o wym. 13x75 mm szt. 36000 2 Probówki do biochemii z tworzywa na 9-10 ml, zawierająca aktywator krzepnięcia, o wym. 16x100 mm szt. 55000 3a Probówka plastikowa lub szklana do oznaczania OB metodą liniową o poj. do 2 ml, zawierająca 3,8% cytrynian sodowy szt. 12000 3b Pipeta do oznaczania OB metodą liniową do probówek z pozycji 3a szt. 10000 3c Statyw do oznaczania OB kompatybilny z probówką z poz. 3a szt 4 4 Probówka do koaguologii z tworzywa, na 1,8 ml zawierająca 3,2% cytrynian sodu o wym. 13x75 mm szt 16000 5 Probówka z tworzywa na 6 ml do serologii o wym. 13x100 mm z rozszerzoną etykietą do wpisywania danych pacjenta szt. 3000 6 Probówka do osocza z EDTA K2, 4 ml o wym. 13x75 mm z rozszerzoną etykietą do wpisywania danych pacjenta szt. 1200 7 Probówki na badania cito z trombiną, z żelem 4-5 ml szt. 2000 10 Igła systemowa z gwintem, z osłonką zabezpieczającą przed zakłuciem, zamknięcie igły bez konieczności użycia powierzchni twardych, rozm. igieł 0,7:0,8 szt. 4000 11 Igła przeziernikowa z gwintem 0,7 i 0,8 szt. 45000 12 Igła systemowa typu motylek z drenem dł. max. 190 mm, trwale połączona z zaworkiem, w sterylnym opakowaniu /dla niemowląt i pacj. o słabych żyłach, min. 2 rodzaje grubości i zabezpieczeniem p. zakłuciowym szt. 100 13 Uchwyt do igieł systemowych, z gwintem / jeśli system tego wymaga/ szt. 60000 14 Nakłuwacz aktywowany przez kontakt, igłowy, głębokość nakłucia 1,5- 2,0 mm, do pobrania krwi z palca/pięty szt. 40000 15 Mikrometoda do morfologii z K2EDTA o pojemności 250-500 ml szt. 2400 16 Probówki do osocza z heparyną litową, poj. 4 ml, wym.13x75 mm /op. a. 50 szt./ szt. 200 17 Probówki do biochemii z aktywatorem wykrzepiania 13x75 mm, poj. 2 ml szt. 3500 18 igła systemowa 0,9 z gwintem szt 1600 19 adapter typu Luer z zaworem szt. 8200 20 Mikroprobówka z kapilarą do morfologii z K2EDTA na 200 ml szt. 300 4 Zadanie nr 4 Wyroby laboratoryjne szklane j.m. ilość 1 szkiełka nakrywkowe 22x22 mm szt. 20000 2 szkiełka podstawowe gr.> 1 mm z ciętymi krawędziami gładkie szt. 2000 3 Kapilary do gazometrii 100 ml z heparyną Na z zatyczkami i magnesem do mieszania szt. 1000 4 zlewki szklane na 500 lub 600 ml szt. 5 5 zlewki szklane na 1000 ml szt. 5 6 zlewki szklane na 250 lub 300 ml szt. 5 7 Cylindry miarowe na 50 ml szt. 2 5 Zadanie nr 5 Wyroby laboratoryjne jednorazowe. j.m. ilość 1 probówki do serologii grup krwi z polistyrenu okrągłodenne o poj. 4 ml 12x75 mm szt. 10000 2 Probówki o poj. ok. 10 ml, wielkość ok16x100 stożkowe, z optycznie przezroczystego PS, ze znacznikiem /poj. 1ml/ szt 40000 3 Korki standardowe do probówek o średnicy 12 mm białe. szt. 5000 4 końcówki do pipet - żółte typu Gilsona szt. 20000 5 końcówki do pipet - niebieskie szt. 40000 6 końcówki do pipet - bezbarwne na 5000 ml szt. 1000 7 pipety Pasteura o dł. 155 mm poj. 3 ml szt. 30000 8 Sterylne probówki z polistyrenu o poj. 10-11 ml, wielkość 16x100 mm, okrągłodenne, z korkiem. szt. 500 9 pisaki do pisania na szkle typu Sharpie - op. x 10 szt. -czarne, grubość min. 1 mm, okrągłe op. 30 10 statywy z drutu stalowego powlekane warstwą tworzywa sztucznego na 20 probówek o średnicy 16 mm szt. 20 11 kamery do oglądania osadów moczu op. a 100 szt. op. 30.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.79.30.00 - Laboratoryjne wyroby szklane .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa sposobu dokonania oceny spełniania tego warunku.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa sposobu dokonania oceny spełniania tego warunku.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa sposobu dokonania oceny spełniania tego warunku.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa sposobu dokonania oceny spełniania tego warunku.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa sposobu dokonania oceny spełniania tego warunku.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Termin dostawy - 5
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pczol.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 24-300 Opole Lubelskie, ul. Przemysłowa 4a, pok. nr 5.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.07.2015 godzina 14:00, miejsce: Powiatowe Centrum Zdrowia sp. z o.o., 24-300 Opole Lubelskie, ul. Przemysłowa 4a, pok. nr 2.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI OPOLE LUBELSKIE
- Zakup i sukcesywne dostawy art. mleczarskich oraz innych art. spożywczych do Zakładu Karnego w Opolu Lubelskim
- "Utworzenie strefy odpoczynku w Parku Miejskim w Opolu Lubelskim"
- Zagospodarowanie terenu wokół budynków szpitala w ramach utworzenia wojewódzkiego centrum opieki nad osobami starszymi w Opolu Lubelskim etap II
więcej: przetargi OPOLE LUBELSKIE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa drobnej aparatury laboratoryjnej dla Studenckiego Koła Naukowego NANO Wydziału Chemicznego Politechniki Łódzkiej
- Dostawa testów, odczynników, akcesoriów laboratoryjnych, przyrządów pomiarowych oraz sprzętu laboratoryjnego dla laboratorium OŚ w Tychach - Urbanowicach i laboratorium Wodnego Parku Tychy
- Sukcesywne dostawy materiałów laboratoryjnych dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach
więcej: Laboratoryjne wyroby szklane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.