eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową budynku nr 36 na potrzeby klubu wojskowego w Dęblinie wraz z infrastrukturą towarzyszącą

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-07-13

Lublin: Wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową budynku nr 36 na potrzeby klubu wojskowego w Dęblinie wraz z infrastrukturą towarzyszącą
Numer ogłoszenia: 175138 - 2015; data zamieszczenia: 13.07.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 133264 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Lublinie, ul. Lipowa 1a, 20-020 Lublin, woj. lubelskie, tel. 261 183 530, faks 261 183 501.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową budynku nr 36 na potrzeby klubu wojskowego w Dęblinie wraz z infrastrukturą towarzyszącą.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową budynku nr 36 na potrzeby klubu wojskowego w Dęblinie wraz z infrastrukturą towarzyszącą. a. ZAKRES INWESTYCJI : Istniejący budynek nr 36 w Dęblinie znajduje się na nieruchomości stanowiącej kompleks wojskowy przy ul. 15 P.P. Wilków, posiadającej uregulowany stan prawny i znajdującej się w trwałym zarządzie Rejonowego Zarządu Infrastruktury w Lublinie. Budynek zlokalizowany jest na działce nr 4061/14 która jest wpisana do rejestru zabytków. Zakres inwestycji obejmuje przebudowę budynku na potrzeby klubu wojskowego wraz z niezbędnymi przyłączami i zagospodarowaniem terenu. b. STAN ISTNIEJĄCY: Istniejący budynek został wybudowany w 1952 roku w technologii tradycyjnej, aktualnie jest nieużytkowany. Główne parametry budynku : -powierzchnia zabudowy - 796,06 m2, -powierzchnia użytkowa - 537,36 m2, -kubatura - 5 015,17 m3. c. POTRZEBY I WYMAGANIA: Z uwagi na swój stan techniczny budynek podlega przebudowie i dostosowaniu do wymogów przepisów i potrzeb użytkownika na podstawie sporządzonej dokumentacji. Przebudowa budynku wraz z infrastrukturą towarzyszącą należy realizować zgodnie z: - pozwoleniem na budowę, - projektami budowlanymi i wykonawczymi, - specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, - oraz obowiązującymi przepisami budowlanymi, ochrony środowiska, bhp oraz zasadami wiedzy technicznej. d. ZAKRES PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: Przewidywany zakres robót budowlanych został określony szczegółowo w dokumentacji projektowej i obejmuje między innymi : -roboty przygotowawcze związane z rozbiórką niektórych elementów budynku, -bieżącą obsługę geodezyjną, -roboty ziemne, -roboty konstrukcyjne, -izolacja ścian fundamentowych, -wykonanie drenażu opaskowego, -roboty tynkarskie, -montaż stolarki okiennej i drzwiowej, -wykonanie izolacji termicznych, -wykonanie przyłącza cieplnego, -wykonanie przyłącza teletechnicznego, -wykonanie instalacji wewnętrznych elektrycznych i sanitarnych (niskoprądowych, elektrycznych, wod.-kan., c.o., c.t.,went. mech., telefonicznej), -wykonanie węzła cieplnego. Ponadto do obowiązków wykonawcy będzie należało: -uczestniczenie w przekazaniu obiektu do użytkowania uprawnionemu podmiotowi wojskowemu, wskazanemu przez zamawiającego, po wcześniejszym przeszkoleniu obsługi zamontowanych w budynku urządzeń i instalacji, -serwis i konserwacja zamontowanych urządzeń i instalacji zgodnie z oświadczeniem gwarancyjnym, -uczestniczenie w przeglądach technicznych zrealizowanej inwestycji w okresie rękojmi i ewentualne nieodpłatne usuwanie stwierdzonych wad i usterek. Przedmiot zamówienia opisuje niżej wymieniona dokumentacja projektowa: - projekt budowlany, - projekty wykonawcze, - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz instalacyjnych, - przedmiary robót. Wykaz dokumentacji projektowo-kosztorysowej określającej przedmiot zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. Dokumentacja projektowa instalacji alarmowej budynku 36 może zostać udostępniona zainteresowanym w siedzibie Zamawiającego przy ul. Lipowej 1a w Lublinie, pokój 209 lub 210, po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu terminu (tel. 261 183 579 lub 261 183 523). e) WARUNKI REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA : - Do oferty Wykonawca złoży oświadczenie, że zapoznał się z terenem i obiektem. Wykonawca celem zapoznania się z terenem i budynkiem winien uzgodnić termin wizji lokalnej z : Grzegorz CHĘĆ lub Robert PIEŃKOSZ tel: 261 515 466 w dniach roboczych w godzinach 8 00 - 14 00, osoby zapoznające się z faktycznym stanem terenu inwestycji powinny posiadać pisemne upoważnienie kierownika jednostki organizacyjnej firmy która zamierza uczestniczyć w przetargu, - Wykonawca realizując roboty w tym rozbiórkowe staje się wytwórcą odpadów, w czasie realizacji przedmiotu umowy zobowiązany jest do przestrzegania przepisów Ustawy z dnia 14.12.2012 r. o odpadach (Dz. U. 2013 poz. 21 z późn. zm.), - Złom powstały w czasie prac rozbiórkowych należy przekazać do JW 4929 w Dęblinie, - Wykonawca obowiązany jest w terminie 7 dni od przekazania placu budowy opracować plan zagospodarowania placu budowy, - przed przystąpieniem do robót Wykonawca zobowiązany jest urządzić zaplecze budowy w tym co najmniej: biuro budowy, pomieszczenie socjalne, magazyn materiałów i sprzętu oraz wykonać niezbędne ogrodzenie tymczasowe co najmniej panelowe, - Wykonawca przed przekazaniem obiektu dokona uruchomienia zamontowanych urządzeń i elementów instalacji, jak również przeszkolenia wskazanych przez Zamawiającego osób w zakresie obsługi tych urządzeń i instalacji, - Istnieje możliwość odpłatnego poboru wody oraz energii elektrycznej na potrzeby prowadzonych robót po uzgodnieniu i zawarciu stosownych umów z JW 4929 w Dęblinie (woda) i RZI w Lublinie (w zakresie energii elektrycznej), koszty podłączenia i opomiarowania poniesie Wykonawca, - Wykonawca na czas przerwania robót zobowiązany będzie do zabezpieczenia wykonanych robót, - Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia robót zamiennych z przyczyn technologicznych, których nie dało się przewidzieć na dzień zawarcia umowy, - Wykonawca w czasie prowadzenia prac ziemnych związanych z inwestycją obowiązany jest do realizacji warunków określonych w Decyzji Lubelskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków nr IA.5142.14.1 2015 z dnia 10.03.2015r. Koszt zatrudnienia uprawnionego specjalisty archeologa obciąża Wykonawcę i winien być skalkulowany w cenie oferty, - Wykonawca zapewni obsługę geodezyjną inwestycji, w tym wykonanie inwentaryzacji powykonawczej, przez geodetę posiadającego uprawnienia do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli co najmniej ZASTRZEŻONE, - pracownicy Wykonawcy realizujący instalację alarmową obowiązani są posiadać legitymacje kwalifikacyjne pracownika zabezpieczenia technicznego, - w przypadku użycia przez Zamawiającego w przedmiarach robót i STWiOR nazw handlowych materiałów/sprzętu, Zamawiający dopuszcza złożenie w tym zakresie rozwiązań równoważnych, o ile propozycja Wykonawcy posiada parametry nie gorsze niż wskazane przez Zamawiającego w SIWZ. Zastosowanie rozwiązań równoważnych wymaga zgody Zamawiającego. W przypadku zaistnienia konieczności dostosowania dokumentacji technicznej do nowych urządzeń równoważnych do zaprojektowanych i opisanych w przedmiarach, koszt wykonania poprawek w dokumentacji projektowej poniesie Wykonawca, - wszelkie zmiany wynikłe w trakcie realizacji robót wymagają akceptacji Zamawiającego i muszą być uzgodnione przez wykonawcę dokumentacji projektowo - kosztorysowej, UWAGA: Wykonawca zobowiązuje się do ubezpieczenia budowy z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczące pracowników i osób trzecich a pozostających w związku z prowadzonymi robotami budowlanymi, w tym także ruchem pojazdów mechanicznych, w okresie od rozpoczęcia robót budowlanych do czasu zlikwidowania zaplecza budowy, do wysokości wartości całego kontraktu. Kopię opłaconej polisy należy przedłożyć przed podpisaniem protokołu przekazania placu budowy. UWAGA: Zamawiający na podstawie art. 24 ust. 2a ustawy WYKLUCZY z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co Zamawiający wykaże za pomocą dowolnych środków dowodowych. Zamawiający NIE WYKLUCZY z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia. Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa tj.: -projekt budowlany, projekty wykonawcze branżowe, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, przedmiary robót - stanowiąca załącznik nr 1 do SIWZ (Zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego, spakowane programem 7-zip - dostępnym bezpłatnie pod adresem http://7-zip.org.pl/) Dokumentacja projektowa instalacji alarmowej budynku 36 może zostać udostępniona zainteresowanym w siedzibie Zamawiającego przy ul. Lipowej 1a w Lublinie, pokój 209 lub 210, po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu terminu (tel. 261 183 579 lub 261 183 523). Zamawiający nie zastrzega osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. W przypadku, gdy Wykonawca zamierza POWIERZYĆ WYKONANIE CZĘŚCI ZAMÓWIENIA PODWYKONAWCY musi on wskazać w ofercie część zamówienia, której wykonanie zamierza powierzy podwykonawcy. W przypadku, gdy Wykonawca będzie polegał na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy p.z.p. w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy p.z.p., musi podać w ofercie nazwę tego podmiotu. Wstęp OBCOKRAJOWCÓW do obiektów wojskowych może być realizowany wyłącznie na podstawie POZWOLEŃ wydanych na zasadach określonych w decyzji nr 21/MON z dnia 10 lutego 2012 r. Ministra Obrony Narodowej w sprawie planowania i realizowania przedsięwzięć współpracy międzynarodowej w resorcie obrony narodowej (Dz. Urz. MON poz. 33). Powyższe ma również zastosowanie do czynności OTWARCIA OFERT - OBCOKRAJOWCY będą wpuszczani do obiektów wojskowych na otwarcie ofert po uzyskaniu w/w POZWOLEŃ...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.07.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Konsorcjum firm: Lider: Zakład Remontowo-Budowlany Janusz Golema, ul. Siemieńskiego 14, 35-234 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1426776,12 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1724036,88

  • Oferta z najniższą ceną: 1724036,88 / Oferta z najwyższą ceną: 2059455,09

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.