eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zduńska Wola › Przebudowa ciągu pieszego w ul. Adama Mickiewicza - strona południowa pomiędzy ulicami Kościelną i Jasną - etap I

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-08-05

Zduńska Wola: Przebudowa ciągu pieszego w ul. Adama Mickiewicza - strona południowa pomiędzy ulicami Kościelną i Jasną - etap I
Numer ogłoszenia: 175129 - 2016; data zamieszczenia: 05.08.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 102183 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Zduńska Wola, ul. Stefana Złotnickiego 12, 98-220 Zduńska Wola, woj. łódzkie, tel. 43 825 02 00, faks 43 825 02 02.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ciągu pieszego w ul. Adama Mickiewicza - strona południowa pomiędzy ulicami Kościelną i Jasną - etap I.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest przebudowa chodnika po stronie południowej ulicy Adama Mickiewicza na odcinku od ul. Kościelnej do wjazdu na parking targowiska miejskiego o długości 270 m. Jest to pierwszy etap opracowania Przebudowa ciągu pieszego w ul. Adama Mickiewicza - strona południowa pomiędzy ulicami Kościelną i Jasną. 2) Ulica Adama Mickiewicza na odcinku od ul. Kościelnej do wjazdu na parking targowiska miejskiego, po stronie południowej, posiada chodnik o szerokości 2,50 do 3,00 m o nierównej nawierzchni, zniszczony dodatkowo przez drzewa, które rosły tuż przy krawędzi. Drzewa na odcinku od ul. Kościelnej do wjazdu na parking targowiska, zostały usunięte, lecz pozostały pnie, które należy wykarczować. Krawężniki betonowe na całym odcinku przewidzianym do przebudowy są w złym stanie. W chodniku przebiega kabel energetyczny wysokiego napięcia. 3) W miejscach zjazdów założone są rury osłonowe. Pozostała infrastruktura, tj. kanalizacja sanitarna, fragmenty linii telefonicznej nie kolidują z przebudowywanym chodnikiem. Pokrywy włazów studni przewidziano do regulacji wysokościowej do wysokości nawierzchni chodnika lub wjazdów. 4) Zakres robót obejmuje: a) roboty rozbiórkowe chodnika, krawężników i obrzeży, oraz wywóz gruzu; b) budowę chodnika z kostki betonowej gr, 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej grubości 3 cm w kolorze szarym - 700,00 m2, podbudowę z kamienia łamanego (0 /31, S) stabilizowanego mechanicznie grubości 10 cm - 700,00 m2; c) ustawienie obrzeży betonowych 8x30x100 w kolorze szarym - 163m; d) w przypadku występowania ścian lub ogrodzeń trwałych, nawierzchnię chodnika wykonać do tych elementów bez układania obrzeża; e) budowę krawężnika betonowego l5x30x100 (szary) - 297,00 m, wystającego nad jezdnię 10 cm, na ławie betonowej z oporem, beton ławy B - 15; f) Budowę wjazdów z kostki betonowej gr. 8 cm na podsypce cementowo piaskowej gr. 3 cm, w kolorze grafitu - 204,00 m2, podbudowę z kamienia łamanego(0/31,5) stabilizowanego mechanicznie grubości 15 cm, na wjeździe na targowisko (zj. Nr 8) grubości 30 cm. Obramowania wjazdów nie projektuje się. Skosy należy wykonać kostką w połączeniu z kostką chodnika. Krawężniki na wjazdach 15x22x100 (najazdowe) na ławie z oporem z betonu B 15. Nawierzchnię wjazdów dostosować do rzędnych bram lub podwórek z zastosowaniem w razie konieczności obrzeża na ławie betonowej; g) przed rozpoczęciem rozbiórki krawężnika należy odciąć piłą nawierzchnię bitumiczną na szerokość 10 cm, aby nie naruszyć nawierzchni na większych połaciach. Po ustawieniu krawężnika wypełnić szczelinę chudym betonem na grubość 15 cm z właściwym zagęszczeniem a następnie ułożyć asfaltobeton grubości 5 cm, z ułożeniem taśmy bitumicznej na styku ze starą nawierzchnią; h) stawiając krawężnik należy zwrócić uwagę, aby dostosować jego wysokość 10 cm nad istniejącą nawierzchnię bitumiczną zwracając uwagę na załamania niwelety (krawędzi jezdni); i) wjazd na parking targowiska pozostaje w stanie istniejącym (w okresie gwarancji) bez Wykonywania łuków i nawierzchni. Chodnik należy dostosować do istniejącej nawierzchni tego wjazdu, bez uskoku; j) podczas robót ziemnych związanych z wykonywaniem koryta pod wjazdy i chodniki a w szczególności podczas karczowania pni należy zachować ostrożność w obrębie kabli energetycznych unikając stosowania szpilek metalowych do tyczenia robót. 5) Przed przystąpieniem do robót należy: a) powiadomić właścicieli mediów z 14 dniowym wyprzedzeniem; b) zakres robót wyznaczyć geodezyjnie; c) dokonać zabezpieczenia istniejących punktów poligonowych przed zniszczeniem; d) po wykonaniu robót dokonać inwentaryzacji geodezyjnej i zgłosić w Wydziale Geodezji Starostwa Powiatowego w Zduńskiej Woli. 6) Informacje dodatkowe. a) materiały i gruz z rozbiórki należy wywieźć i zutylizować (przyjęto odległość wywozu do 10 km). Wykonawca indywidualnie ustali własne odległości odwozu i wkalkuluje w ofertę opłaty za utylizację odpadów. b) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest: w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót, w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, będących załącznikami do SIWZ. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - w zakresie wskazanych norm /aprobat /specyfikacji technicznych /systemów odniesienia, pod warunkiem spełnienia tych samych lub lepszych właściwości technicznych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymogi określone przez Zamawiającego, wyspecyfikować w ofercie równoważne rozwiązania i załączyć dane techniczne, atesty, dokumenty dopuszczające do stosowania w budownictwie. 7) Użyte materiały winny posiadać wymagane certyfikaty, atesty oraz inne dokumenty uprawniające je do wbudowania czy zainstalowania na drogach publicznych. Materiały i wyroby użyte do wykonania przedmiotu zamówienia winny spełniać wymogi określone w przepisach prawa polskiego, posiadać atesty lub świadectwa ITB dopuszczające stosowanie ich w obiektach użyteczności publicznej oraz deklarację zgodności. Przy wykonawstwie oraz odbiorze robót objętych zamówieniem obowiązywać będą zasady i wymagania określone w: a) dokumentacji budowlano-wykonawczej, b) Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, c) obowiązujących normach i warunkach technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie, z uwzględnieniem poniższych warunków: - przy wycenie oferty szczególną uwagę należy zwrócić na zastosowane materiały budowlane, - materiały mają być zastosowane z uwzględnieniem wszelkich wymogów zawartych w opisach dokumentacji wykonawczej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - przed wbudowaniem jakichkolwiek materiałów Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia Inspektorowi nadzoru świadectwa dopuszczenia tego materiału do stosowania w budownictwie i spełnienia wymogów określonych w Specyfikacjach Technicznych i Polskich Normach, w celu uzyskania zgody na jego stosowanie. 8) Wykonawca jest zobowiązany do podjęcia wszelkich czynności w celu terminowego i prawidłowego zakończenia zadania inwestycyjnego wraz z niezbędnymi dokumentami i odbiorami. Koszty urządzenia zaplecza i placu budowy wraz z dostawą wody i energii elektrycznej obciążają Wykonawcę. Wykonawca zobowiązany jest do systematycznego prowadzenia prac porządkowych w rejonie placu. Zakres zamówienia obejmie dodatkowo: a) wykonanie dokumentacji powykonawczej w niezbędnej ilości egzemplarzy, b) wytyczenie geodezyjne, c) wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej, d) prawidłowe oznakowanie i zabezpieczenie terenu budowy. 9) Termin gwarancji na wykonane roboty oraz zastosowane materiały minimum 5 lat. 10) Wykonawca zobowiązany jest: a) zapewnić pełne bezpieczeństwo mieszkańcom sąsiednich posesji oraz osobom przebywającym w sąsiedztwie placu budowy, b) zapewnić bezpieczne przejścia piesze i dojazd, c) zapewnić bezpieczeństwo konstrukcji, budowli, budynków i urządzeń oraz właściwe warunki eksploatacyjne obiektu oraz obiektów zlokalizowanych w sąsiedztwie placu budowy oraz dróg dojazdowych w tym terenie, d) przyjąć technologię i organizację robót, która nie spowoduje dewastacji obiektu oraz obiektów zlokalizowanych w sąsiedztwie placu budowy, dróg dojazdowych oraz wykonanych robót, e) prowadzić roboty zgodnie z obowiązującymi przepisami, polskimi normami i zasadami wiedzy technicznej, należytą starannością w ich wykonywaniu, bezpieczeństwem, dobrą, jakością i właściwą organizacją. 11) Zamawiający nie przewiduje dodatkowego wynagrodzenia za dozór budowy i ochronę mienia, zagospodarowanie placu budowy, w tym tymczasowe drogi technologiczne, ogrodzenie i oświetlenie placu budowy z niezbędnymi zabezpieczeniami bhp i ppoż, montaż tymczasowych urządzeń pomiarowych na dostawę wody i energii elektrycznej dla potrzeb placu budowy, utrudnienia związane z realizacją zadania..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45.23.31.23 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.08.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Usługowo-Handlowa MARTOM Mariusz Rubajczyk, Osmolińska 8/12 lok. 56, 98-220 Zduńska Wola, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 160575,59 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 149587,91

  • Oferta z najniższą ceną: 109243,32 / Oferta z najwyższą ceną: 184377,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.