eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdów › Termomodernizacja i odwodnienie budynku szkoły oraz utwardzenie terenu w Zespole Szkól w Gdowie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-07-13

Gdów: Termomodernizacja i odwodnienie budynku szkoły oraz utwardzenie terenu w Zespole Szkól w Gdowie
Numer ogłoszenia: 175124 - 2015; data zamieszczenia: 13.07.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 135924 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół w Gdowie, , 32-420 Gdów, woj. małopolskie, tel. 12 4514458, faks 12 2514061.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna powiatu wielickiego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja i odwodnienie budynku szkoły oraz utwardzenie terenu w Zespole Szkól w Gdowie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1/.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowych budynku Zespołu Szkół w Gdowie, ul. Bocheńska 405, 32-420 Gdów, działka nr 811, Obr. Ewid. Gdów, gmina Gdów, powiat wielicki. 2/.Zadanie jest współfinansowane ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Krakowie. 3/.Przedmiot zamówienia obejmuje roboty budowlane dotyczące docieplenia ww. budynku oraz uporządkowanie jego bezpośredniego otoczenia (nawierzchnie utwardzone, mała architektura itp.) i remont korytarza na parterze. Planowane roboty maja na celu poprawę efektywności energetycznej budynku, a w szczególności wyeliminowanie niekorzystnego zjawiska przemarzania przegród w pomieszczeniach zlokalizowanych na poddaszu budynku. Projekt przewiduje również poprawę stanu zabezpieczenia budynku przed szkodliwym działaniem wody opadowej (wykonanie pionowej izolacji przeciwwilgociowej na ścianach fundamentowych i piwnicznych) 4/.Zakres robót obejmuje między innymi: a) termomodernizację budynku, b) odwodnienie terenu i nawierzchnie, c) remont korytarza na parterze 5/.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w: a) przedmiarze robót- załącznik H do SIWZ, b) Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - załącznik I do SIWZ c) projekcie budowlanym termomodernizacji i odwodnienia budynku szkoły oraz utwardzenia terenu w Zespole Szkół w Gdowie opracowanego przez mgr inż. Radosława Kwiatek kwiecień 2015 r. -załącznik J do SIWZ, d) wszystkie roboty muszą być zrealizowane zgodnie z dokumentami określonymi w pkt. 3.3 i 3.4 SIWZ oraz zasadami sztuki budowlanej, e) Wykonawca zobowiązany jest do zrealizowania wszystkich robót, usług i dostaw niezbędnych do realizacji i zakończenia remontu oraz wszelkich robót budowlanych i usług, których potrzeba wykonania ujawni się w toku realizacji zamówienia, w tym także prac nie ujętych w SIWZ i przedmiarze (który stanowi element pomocniczy), a których wykonanie jest niezbędne dla prawidłowego zrealizowania przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia winien być wykonany zgodnie z warunkami wynikającymi ze: a) zgłoszenia prac nr BGN.6743.G.73.2015 z dnia 2 kwietnia 2015 r.- załącznik K do SIWZ b) pozwolenia nr BGN.6740.G.546.2015 z dnia 3 czerwca 2015 r. - załącznik L do SIWZ Jeżeli w SIWZ przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza ujecie w ofercie, a następnie zastosowanie materiałów innych niż podane w przedmiarze pod warunkiem zapewnienia parametrów technicznych, użytkowych, jakościowych nie gorszych niż określone w dokumentacji. Przed złożeniem oferty Wykonawca powinien zapoznać się z miejscem realizacji przedmiotu zamówienia. 6/.Wykonawca jest zobowiązany do: a) prawidłowego wykonania wszystkich prac związanych z realizacją przedmiotu umowy, zgodnie z aktualnie obowiązującymi normami polskimi, polskim prawem, a w szczególności z ustawą Prawo budowlane oraz aktami wykonawczymi do tej ustawy, b) zorganizowania zaplecza i podjęcia wszystkich innych czynności niezbędnych do właściwego wykonania prac, c) wykonywania prac w ścisłej współpracy z inspektorem nadzoru i przedstawicielem Zamawiającego, d) prowadzenia Dziennika Budowy i udostępniania go Zamawiającemu celem dokonywania wpisów i potwierdzeń, e) zgłoszenia robót do odbioru, f) zapewnienia ciągłego dozoru prowadzonych robót przez Kierownika Budowy, g) zapewnienia uczestnictwa Kierownika Budowy podczas czynności mających na celu dokonanie odbioru robót budowlanych, h) przestrzegania przepisów bhp i ppoż., i) zapewnienia sprzętu spełniającego wymagania norm technicznych, j) dostawy materiałów oraz sprzątania i wywozu gruzu na bieżąco w trakcie prowadzonych prac, k) usunięcia we własnym zakresie, jako wytwórca, wszelkich odpadów pochodzących z budowy, z zachowaniem przepisów ustawy o odpadach, l) wykonania prac porządkowych oraz doprowadzenia do stanu pierwotnego terenu przyległego do budynku, m) wyraźnego, widocznego oznaczenia odzieży roboczej pracowników realizujących roboty, n) naprawy na własny koszt ewentualnych szkód oraz wypłaty odszkodowań za ewentualne szkody powstałe w wyniku prowadzonych prac, o) udzielenia gwarancji na wykonane roboty, 7/.Wynagrodzenie ryczałtowe Cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia należy podać w formie ryczałtu. W związku z powyższym cena oferty musi zawierać wszelkie koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia wynikające wprost z załączonej dokumentacji, przedmiarów, jak również w niej nie ujęte, a bez których nie można wykonać zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszystkich prac niezbędnych do zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia, w tym także prac nie ujętych w załączonych dokumentach, a których wykonanie jest niezbędne dla prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. W związku z powyższym wymagane jest od Wykonawców bardzo szczegółowe sprawdzenie w terenie warunków wykonania zamówienia. Mając na uwadze powyższe, zarówno wykonanie większej ilości prac, niż określone wielkości szacunkowe nie stanowi podstawy do żądania odpowiedniego podwyższenia wynagrodzenia jak i należyte wykonanie przedmiotu zamówienia przy wykonaniu mniejszej ilości prac, niż określone szacunkowe wielkości nie spowoduje obniżenia wynagrodzenia. Prace i ich szacunkowe wielkości określone w załącznikach do niniejszej specyfikacji nie stanowią zestawienia planowanych prac w rozumieniu art. 629 i 630 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.32.10.00 - Izolacja cieplna 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych 45.23.33.00 - Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu pieszego 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.11.27.10 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.26.23.00 - Betonowanie 45.44.21.00 - Roboty malarskie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.07.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BUJAKOWSKI SP. ZO.O., ul. Wspólna 13, 30-654 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 791994,80 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 806068,26

  • Oferta z najniższą ceną: 806068,26 / Oferta z najwyższą ceną: 1097000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.