eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Włodawa › Adaptacja pomieszczeń Szkoły Podstawowej nr 3 we Włodawie dla potrzeb przedszkola

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-02

Włodawa: Adaptacja pomieszczeń Szkoły Podstawowej nr 3 we Włodawie dla potrzeb przedszkola
Numer ogłoszenia: 175112 - 2009; data zamieszczenia: 02.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa Nr 3 , ul. Zbigniewa Sierpińskiego 4, 22-200 Włodawa, woj. lubelskie, tel. 0-82 572 11 38, faks 0-82 572 24 51.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp3.wlodawa@op.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Adaptacja pomieszczeń Szkoły Podstawowej nr 3 we Włodawie dla potrzeb przedszkola.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostosowanie pomieszczeń szkoły dla potrzeb przedszkola. Zakres robót obejmuje wykonanie wszystkich instalacji w części pomieszczeń szkoły. W szczególności zakres wykonywanych prac będzie konkretyzował się na :montażu instalacji kanalizacyjnej i wodociągowej, demontażu przyborów sanitarnych, montażu przyborów sanitarnych, budowie ścianek działowych, wymianie stolarki okiennej i drzwiowej, demontażu i montażu części grzejników. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa stanowiąca załączniki nr 1 - projekt budowlany, nr 2 - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, nr 3 - przedmiar robót..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.25.20 - Roboty murowe 45.43.12.00 - Kładzenie glazury 45.43.11.00 - Kładzenie terakoty 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.44.21.00 - Roboty malarskie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 2 000 zł ( słownie: dwa tysiące złotych, 00/100).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy potwierdzą spełnienie warunków wyznaczonych przez Zamawiającego określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia tj.: a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie dokumentów opisanych w § 6 ust. 6.2. b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Spełnieniem tego warunku będzie złożenie dokumentów o których mowa w § 6 ust. 6.3 SIWZ. c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie dokumentów opisanych w § 6 ust. 6.4. d. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ustawy Pzp. Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie dokumentów opisanych w § 6 ust. 6.1 pkt 3). Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: a. nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ustawy Pzp opisanych w p pkt. 5.1a do 5.1d; b. podlegają wykluczeniu z udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24ust. 1 ustawy Pzp; c. wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji; d. złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3; e. nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. Zamawiający odrzuca ofertę wykonawcy zgodnie z przesłankami Art. 89 ustawy Pzp. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za o d r z u c o n ą . Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu zgodnie z formułą - spełnia / nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: D O K U M E N T Y W Y M A G A N E - zgodnie ze specyfikacja istotnych warunków zamówienia. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Wypełnione załączniki: 1) Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru- Załącznik nr 7. 2) Podpisaną umowę jako akceptację jej postanowień - Załącznik nr 6 3) Złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ustawy Pzp oraz nie podleganie wykluczeniu w trybie art. 24 ustawy Pzp zgodnie ze wzorem- Załącznik nr 6 (spełnia warunek z pkt. 5.1d ) 4) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień / pełnomocnictw osób podpisujących ofertę o ile fakt ten nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności wykonawca składa następujące oświadczenia i dokumenty, (spełnia warunek z pkt. 5.1a): 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) Oświadczenie składane przez Wykonawcę, iż nie zalega z uiszczaniem podatków, z wyjątkiem przypadku, kiedy została uzyskana zgoda przewidziana prawem na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Oświadczenie składane przez Wykonawcę, iż nie zalega z uiszczaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne z wyjątkiem przypadku, kiedy uzyskał on przewidzianą prawem zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Oświadczenie stanowi załącznik nr 3A. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w postępowaniu o zamówienie publiczne składa następujące dokumenty: 1) Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Warunek udziału w postępowaniu, określony w pkt. 5.1b zostanie spełniony, gdy wykonawca wykaże się co najmniej 1 robotą budowlaną polegającą na: - wykonaniu co najmniej remontu pomieszczeń w zakresie robót budowlanych, wodno - kanalizacyjnych i co oraz instalacji elektrycznej o wartości nie mniejszej niż 200 000 zł brutto, Wykaz powinien być sporządzony zgodnie z Załącznikiem nr 4. 2) Wykazanie się co najmniej 1 osobą, którą dysponuje lub będzie dysponował wykonawca (przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niniejszej osoby) i która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zmówienia, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w branży ogólnobudowlanej, wodno - kanalizacyjnej co, oraz elektrycznej i przynależną do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa wraz z udokumentowaniem tych uprawnień. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia w postępowaniu o zamówienie publiczne składa następujące dokumenty: Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę nie mniejszą niż 220 000 zł brutto. 6.5. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej w postępowaniu o zamówienie publiczne składa następujące dokumenty: 1) Zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 6.2. pkt. 1), 2), - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę , potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) oświadczenie, iż nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat i składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 2) W zakresie informacji z art. 24 ust. 1 pkt 4-8 oraz ust. 1 pkt. 9 ustawy Pzp, składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp. 3) Dokumenty, o których mowa w ust. 6.5. pkt 1 a), powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, zaś dokument z ust. 6.5 pkt. 1 lit. b powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 6.5. pkt 1 ), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty wymagane w przypadku składania o f e r t y w s p ó l n e j: 1) Do Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia ma zastosowanie art. 23 Prawa zamówień publicznych. Oferta powinna zawierać dokumenty potwierdzające wspólne spełnianie wymogów w zakresie posiadanego doświadczenia oraz potencjału ekonomicznego przez podmioty składające ofertę, przy czym wymogi te powinien w całości spełnić co najmniej jeden z członków konsorcjum. Dokumenty wymienione w ust. 6.1 pkt.1, 2, 4 oraz ust. 6.3. i 6.4. mogą zostać złożone wspólnie przez wykonawców tworzących konsorcjum. 2) W przypadku oferty składanej przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty wymienione w ust. 6.1. pkt 3 oraz ust. 6.2 każdy z Wykonawców składa oddzielnie, lub jeden złożony dokument podpisują wszyscy członkowie konsorcjum. 3) Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich wykonawców występujących wspólnie. 4) W trybie art 141 ustawy Pzp Wykonawcy ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie zobowiązań umowy..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sp3.wlodawa@op.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szkoła Podstawowa nr 3 ul. Zbigniewa Sierpińskiego 4 22-200 Włodawa.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.06.2009 godzina 09:15, miejsce: Szkoła Podstawowa nr 3 ul. Zbigniewa Sierpińskiego 4 22-200 Włodawa pok. nr 3.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.