eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zgierz › Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu warsztatowego do Jednostki Wojskowej nr 2573 w Zgierzu numer swprawy 66/ZP/12 / kod i opis wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)43800000-1 urządzenia warsztatowe

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-08-14

Zgierz: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu warsztatowego do Jednostki Wojskowej nr 2573 w Zgierzu numer swprawy 66/ZP/12 / kod i opis wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 43800000-1 urządzenia warsztatowe
Numer ogłoszenia: 175089 - 2012; data zamieszczenia: 14.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa Nr 2573 , ul. Konstantynowska 85, 95-100 Zgierz, woj. łódzkie, tel. 42 750 20 98, faks 42 750 21 01.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przetargi.army.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: obrona.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu warsztatowego do Jednostki Wojskowej nr 2573 w Zgierzu numer swprawy 66/ZP/12 / kod i opis wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 43800000-1 urządzenia warsztatowe.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu warsztatowego do Jednostki Wojskowej nr 2573 w Zgierzu / kod i opis wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 43800000-1 urządzenia warsztatowe Zakres poszczególnych czynności: Zadanie 1 - zakup spawarki profesjonalnej MIG/MAG Urządzenie powinno spełniać następujące parametry: 1.Automatyczne nastawianie parametrów poprzez wprowadzenie grubości materiału, gazu osłonowego i drutu spawalniczego; 2.Grubość spawanego materiału co najmniej w zakresie 0,5-4,0 mm; 3Możliwość zmiany polaryzacji; 4.Podajnik drutu o średnicach przynajmniej 0,6/0,8/1,0 mm 5.Zasilanie prądem 230 V 6.Ciężar urządzenia nie przekraczający 15 kg; 7.Obudowa urządzenia powinna być wykonana z materiału odpornego na korozję 8.Urządzenie powinno posiać układ jezdny zapewniający możliwość jego przemieszczenia; Urządzenie powinno posiadać na wyposażeniu: 1.Przewód masowy z zaciskiem (minimum 3m) 2.Przewód z uchwytem spawalniczym (minimum 3 m) 3.Przewód gazowy z zaciskiem (minimum 4 m) 4.Przewód zasilający z wtyczką (minimum 4 m) II.Warunki techniczne przedmiotu zamówienia 1.Na dostarczony przedmiot zamówienia Wykonawca udzieli gwarancji na okres co najmniej 24 miesiące, liczony od wskazanej w protokole przyjęcia - przekazania daty przyjęcia przedmiotu zamówienia. 2.Wykonawca musi zapewnić naprawę gwarancyjną i pogwarancyjną przedmiotu zamówienia w terminie 14 dni od dnia zgłoszenia awarii. III.Pozostałe wymagania 1.Wykonawca wraz z dostawą musi dostarczyć do każdego egzemplarza przedmiotu zamówienia, oryginalną instrukcję serwisowania oraz dokumentację techniczną, instrukcję obsługi urządzenia oryginalną w języku polskim oraz kopię certyfikatu zgodności lub deklarację zgodności. IV.Warunki, miejsce i termin dostawy 1.Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na własny koszt i ryzyko do Zamawiającego 2.Termin dostawy 60 dni od daty podpisania umowy jednak nie później niż do dnia 31.10.2012 r. Zadanie 2 - zakup urządzenia elektrycznego do ogrzewania pomieszczeń warsztatowych I.Warunki techniczne przedmiotu zamówienia Urządzenie powinno spełniać następujące parametry: 1.Wydajność urządzenia 7,5-15,0 KW 2.Maksymalne zużycie prądu 3x22A 3.Zasilanie: prąd trójfazowy 400V/50Hz 4.Przepływ powietrza min 1700m3/h 5.Urządzenie wyposażone w termostat 6.Wydajność ciepła regulowana 7.Elementy grzejne ze stali nierdzewnej 8.Mocna i trwała konstrukcja 9.Ciężar urządzenia nie przekraczający 30 kg; 10.Obudowa urządzenia powinna być wykonana z materiału odpornego na korozję 11.Urządzenie powinno posiać układ jezdny zapewniający możliwość jego przemiezczenia; 12.Szerokość urządzenia nie powinna przekroczyć 650 mm; 13.Wysokość urządzenia nie powinna przekroczyć 800 mm; II.Warunki techniczne przedmiotu zamówienia 1.Na dostarczony przedmiot zamówienia Wykonawca udzieli gwarancji na okres co najmniej 24 miesiące, liczony od wskazanej w protokole przyjęcia - przekazania daty przyjęcia przedmiotu zamówienia. 2.Wykonawca musi zapewnić naprawę gwarancyjną i pogwarancyjną przedmiotu zamówienia w terminie 14 dni od dnia zgłoszenia awarii. III.Pozostałe wymagania 1.Wykonawca wraz z dostawą musi dostarczyć do każdego egzemplarza przedmiotu zamówienia, oryginalną instrukcję serwisowania oraz dokumentację techniczną, instrukcję obsługi urządzenia oryginalną i w języku polskim oraz kopię certyfikatu zgodności lub deklarację zgodności. IV.Warunki, miejsce i termin dostawy 1.Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na własny koszt i ryzyko do Zamawiającego 2.Termin dostawy 60 dni od daty podpisania umowy jednak nie później niż do dnia 31.10.2012 r..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.80.00.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: ZAMAWIAJĄCY NIE ŻĄDA WNIESIENIA WADIUM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ZAMAWIAJĄCY NIE STAWIA W TYM ZAKRESIE ŻADNYCH WYMAGAŃ, KTÓRYCH WYKONAWCA ZOBOWIĄZANY JEST WYKAZAĆ W SPOSÓB SZCZEGÓLNY

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W CELU WYKAZANIA, ŻE WYKONAWCA SPEŁNIA WARUNKI DOTYCZĄCE WIEDZY I DOŚWIADCZENIA WYKONAWCA SKŁADA: WYKAZ WYKONANYCH W OKRESIE OSTATNICH TRZECH LAT PRZED DNIEM WSZCZĘCIA POSTEPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO, A JEŻELI OKRES PROWADZENIA DZIAŁALNOŚCI JEST KRÓTSZY W TYM OKRESIE CO NAJMNIEJ DWÓCH DOSTAW ODPOWIADAJĄCYCH SWOIM RODZAJEM I WARTOŚCIĄ DOSTAWOM STANOWIĄCYM PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA TJ.DOSTAWĄ URZĄDZEŃ WARSZTATOWYCH, KAŻDA NA KWOTĘ NIE MNIEJSZA NIŻ 80% WARTOŚCI ZŁOŻONEJ OFERTY

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ZAMAWIAJĄCY NIE STAWIA W TYM ZAKRESIE ŻADNYCH WYMAGAŃ, KTÓRYCH WYKONAWCA ZOBOWIĄZANY JEST WYKAZAĆ W SPOSÓB SZCZEGÓLNY

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ZAMAWIAJĄCY NIE STAWIA W TYM ZAKRESIE ŻADNYCH WYMAGAŃ, KTÓRYCH WYKONAWCA ZOBOWIĄZANY JEST WYKAZAĆ W SPOSÓB SZCZEGÓLNY

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ZAMAWIAJĄCY NIE STAWIA W TYM ZAKRESIE ŻADNYCH WYMAGAŃ, KTÓRYCH WYKONAWCA ZOBOWIĄZANY JEST WYKAZAĆ W SPOSÓB SZCZEGÓLNY

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.army.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: JEDNOSTKA WOJSKOWA NR 2573 ZGIERZ 95-100 UL.KONSTANTYNOWSKA 85 BUDYNEK NR 1 PIĘTRO 1 POKÓJ 104-105 GODZINY URZĘDOWANIA 7.30-15.30 OD PONIEDZIAŁKU DO PIĄTKU..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.08.2012 godzina 10:00, miejsce: OFERTĘ NALEŻY ZŁOŻYĆ W SIEDZIBIE ZAMAWIAJĄCEGO JEDNOSTKA WOJSKOWA NR 2573 ZGIERZ,95-100 ZGIERZ , UL.KONSTANTYNOWSKA 85 ,BUDYNEK NR 2 PIĘTRO 1 POMIESZCZENIE 114 W GODZ 7:30-10:00,12:00 -15:00..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.