To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-01-26
Nadarzyn: MODERNIZACJA ZABYTKOWEGO BUDYNKU OŚRODKA KULTURY W NADARZYNIE WSPÓŁFINANSOWANY Z EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU ROZWOJU REGIONALNEGO w ramach REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO WOJEWÓDZTWA MAZOWIECKIEGO 2007-2013, PRIORYTET VI, DZIAŁANIE 6.1. KULTURA
Numer ogłoszenia: 17504 - 2015; data zamieszczenia: 26.01.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 410480 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nadarzyn, ul. Mszczonowska 24, 05-830 Nadarzyn, woj. mazowieckie, tel. 22 7298185, faks 22 7298175.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: MODERNIZACJA ZABYTKOWEGO BUDYNKU OŚRODKA KULTURY W NADARZYNIE WSPÓŁFINANSOWANY Z EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU ROZWOJU REGIONALNEGO w ramach REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO WOJEWÓDZTWA MAZOWIECKIEGO 2007-2013, PRIORYTET VI, DZIAŁANIE 6.1. KULTURA.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest : MODERNIZACJA ZABYTKOWEGO BUDYNKU OŚRODKA KULTURY W NADARZYNIE w zakresie wykonania robót remontowo-budowlanych, dostawy i montażu wyposażenia sali widowiskowej. 1) Opis obiektu: Nadarzyński Ośrodek Kultury podlega ochronie konserwatorskiej. Jest zabytkiem wpisanym w księdze rejestru A pod nr 1064/199. Obiekt jest budynkiem murowanym z cegły, dwukondygnacyjnym, podpiwniczonym, o stropach typu Kleina. Dach budynku jest czterospadowy o konstrukcji drewnianej, kryty dachówką ceramiczną. Elewacja pokryta jest tynkiem mineralnym. 2) Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia w zakresie robót remontowo-budowlanych, obejmuje wykonanie wszystkich robót zgodnie z dokumentacją stanowiącą załącznik nr 8 do SIWZ, w tym 1) zewnętrzne prace remontowe budynku: - wykonanie robót ziemnych i nawierzchniowych, - wykonanie izolacji i odgrzybianie fundamentów, - remont schodów wejściowych, - odnowienie elewacji, - częściowe przełożenie pokrycia dachowego 2) wewnętrzne prace remontowe budynku: - roboty malarskie wewnętrzne, - wymiana oświetlenia wewnętrznego 3) Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia w zakresie dostawy i montażu wyposażenia sali widowiskowej, obejmuje wszystkie elementy wyszczególnione w przedmiarze robót, o którym mowa załączniku nr 8 do SIWZ, w tym: - dostawę i montaż ruchomej widowni przeznaczonej dla 98 widzów (bez napędu). Należy tak dobrać konstrukcję i wyposażenie widowni wraz z obciążeniem widzami aby zachowane były warunki obciążeń jakie ustala norma PN-82/B-02003 (obciążenia zmienne technologiczne i montażowe) dla sal widowiskowych. Ponadto widownia powinna posiadać parametry nie gorsze niż określone w opisie stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ. - dostawę i montaż elementów wyposażenia sceny, tj.: a) horyzont b) kulisy c) konstrukcja do zawieszenia horyzontu i kulis, - dostawę i montaż kurtyny z pluszu dekoracyjnego, wraz z: a) lambrekinem z pluszu dekoracyjnego, b) wysłonięcia z obu stron kurtyny, c) torowisko do kurtyny wraz z konstrukcją mocującą do sufitu - dostawę i montaż zasłon na drzwi i okna, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dotyczący kurtyny i okotarowania określony został w załączniku nr 8 do SIWZ. - dostawę i montaż platformy schodowej dla biegów schodowych na korytarzu 4) Wykonawca zobowiązany jest do opracowania i przedstawienia Zamawiającemu do akceptacji koncepcję montażu wszystkich elementów wyposażenia Sali widowiskowej, 5) przed rozpoczęciem w/w robót Wykonawca uzyska w imieniu Zamawiającego wszystkie wymagane postanowienia określone Postanowieniem Konserwatora Zabytków nr 436/2011, stanowiącą załącznik nr 8 do SIWZ. 6) Zamawiający zaleca przed złożeniem oferty o zapoznanie się z przedmiotem zamówienia na miejscu, po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym, 7) zapewnienie we własnym zakresie zaplecza budowy oraz ponoszeniem kosztów poboru wody i energii elektrycznej, 8) sporządzenie pełnej dokumentacji powykonawczej, w tym również fotograficznej i opisowej przebiegu prac; 9) wywóz i utylizacja odpadów, uporządkowanie i doprowadzenia terenu robót do stanu jak przed rozpoczęciem robót; 10. Jeżeli w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót lub w pozostałych załącznikach pojawią się ewentualne wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to określają one minimalny standard jakości materiałów lub urządzeń przyjętych do wyceny. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania przez Wykonawcę materiałów i urządzeń równoważnych o parametrach nie gorszych od wymaganych. Oferowane materiały i urządzenia muszą być równoważne jakościowo tym podanym w dokumentacji projektowej, STWiOR i pozostałych załącznikach. Ciężar udowodnienia równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy (art.30 ust.5 ustawy Prawo zamówień publicznych). Jeżeli Wykonawca zaoferuje materiały i urządzenia równoważne, zobowiązany jest dostarczyć wraz z ofertą atesty, certyfikaty lub inne dokumenty, zgodnie z § 6 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, potwierdzające że oferowane materiały i urządzenia równoważne spełniają wymagania SIWZ i posiadają parametry nie gorsze od wymaganych. W przypadku wątpliwości dotyczących równoważności oferowanych produktów Zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia we wskazanym terminie wyjaśnień dotyczących treści oferty. 2. Na wykonane roboty oraz dostawę udzielą co najmniej 36-miesięcznej gwarancji i rękojmi za wady. 3. Szczegółowy zakres robót zawarty jest w załączonych do niniejszej SIWZ opisie przedmiotu zamówienia - zał. Nr 8 : 1) projekt budowlany 2) Postanowienie Konserwatora Zabytków nr 436/2011 z dnia 27 września 2011r., 3) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, 4) dokumenty pomocnicze - przedmiary robót, 5) opis przedmiotu zamówienia dla widowni ruchomej, schemat widowni, fotografie, szkic z wymiarami, 6) opis przedmiotu zamówienia na kurtyny i okotarowanie, 7) wzór umowy.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 44.21.23.20 - Konstrukcje różne 39.11.20.00 - Krzesła 19.20.00.00 - Tkaniny włókiennicze i podobne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: PROJEKT WSPÓŁFINANSOWANY Z EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU ROZWOJU REGIONALNEGO W RAMACH REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO WOJEWÓDZTWA MAZOWIECKIEGO 2007-2013, PRIORYTET VI, DZIAŁANIE 6.1. KULTURA.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.01.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PRO-FORM Daniel Flisek, Gończyce 103A, 08-460 Sobolew, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 698493,04 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 550110,49
Oferta z najniższą ceną: 529061,81 / Oferta z najwyższą ceną: 1011300,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI NADARZYN
- Letnie utrzymanie pasa drogowego dróg gminnych na terenie Gminy Nadarzyn
- Wykonanie odcinka sieci kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej w miejscowości Wolica: ulica Czajki, Letnia, Zielona, gmina Nadarzyn
- Renowacja Nadarzyńskiego Ośrodka Kultury w Nadarzynie
więcej: przetargi NADARZYN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Biblioteka Raczyńskich - modernizacja filii 56 przy ul. Galileusza 8
- Przebudowa budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Pławniowicach.
- Zakup, dostawa i montaż sufitów laminarnych w salach zabiegowych na Oddziale Chirurgicznym w Pleszewskim Centrum Medycznym w Pleszewie Sp. z o.o.
- BUDOWA INSTALACJI DOLNEGO ŹRÓDŁA CIEPŁA NA DZIAŁCE NR: 27 OBRĘB NR 0003 W KOWARACH
- Dostawa wraz z montażem wyposażenia budynku pokoszarowego nr 7 w Gnieźnie przy ul. Wrzesińskiej 43-55
- Roboty remontowe nawierzchni sportowych na obiektach Miejskiego Centrum Sportu i Rekreacji w Nowym Targu w ramach programu "Sportowa Polska 2022"
więcej: Tkaniny włókiennicze i podobne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.