eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białobrzegi › Zorganizowanie usługi aktywizacyjnej w związku z realizacją przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Białobrzegach projektu pn.Aktywizacja szansą.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-06-27

Białobrzegi: Zorganizowanie usługi aktywizacyjnej w związku z realizacją przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Białobrzegach projektu pn.: Aktywizacja szansą.
Numer ogłoszenia: 175045 - 2011; data zamieszczenia: 27.06.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 137138 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, Plac Zygmunta Starego 9, 26-800 Białobrzegi, woj. mazowieckie, tel. (048) 613 34 14, faks (048) 613 34 20.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie usługi aktywizacyjnej w związku z realizacją przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Białobrzegach projektu pn.: Aktywizacja szansą..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zorganizowanie usługi aktywizacyjnej w związku z realizacją przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Białobrzegach projektu pn.: Aktywizacja szansą. Część I - zorganizowanie 26-dniowego wyjazdu rehabilitacyjno-aktywizacyjnego obejmującego kurs komputerowy Przygotowanie osób z niepełnosprawnością do zatrudnienia w systemie telepracy, trening kompetencji i umiejętności społecznych i rehabilitację zdrowotną dla 7 osób niepełnosprawnych i 6 opiekunów w ramach projektu Aktywizacja szansą. Część II - zorganizowanie 13-dniowego wyjazdu aktywizacyjno-rehabilitacyjno- integracyjnego nad morzem dla 43 osób, w tym: 28 osób niepełnosprawnych, 12 opiekunów i 3 osób z kadry obejmującego zabiegi rehabilitacyjne, zapewnienie sali szkoleniowej na przeprowadzenie treningu kompetencji i umiejętności społecznych w ramach projektu Aktywizacja szansą. Zamówienie dla I Części obejmuje: 1. Zorganizowanie wyjazdu rehabilitacyjno-aktywizacyjnego obejmującego kurs komputerowy Przygotowanie osób z niepełnosprawnością do zatrudnienia w systemie telepracy, trening kompetencji i umiejętności społecznych i rehabilitację zdrowotną. Wyjazdem objętych będzie 13 uczestników projektu, w tym 7 osób niepełnosprawnych - mających problem z poruszaniem się (w tym poruszających się na wózkach inwalidzkich) oraz ich 6 opiekunów. 2. Czasookres wyjazdu rehabilitacyjno-aktywizacyjnego: 26 dni, w terminie czerwiec 2011 - lipiec 2011r. 3. Miejsce pobytu: ośrodek szkoleniowo-rehabilitacyjny znajdujący się w obrębie do 200 km od miejscowości Białobrzegi, powiat białobrzeski, województwo mazowieckie. Ośrodek powinien być w pełni przystosowany dla osób niepełnosprawnych ruchowo, w tym poruszających się na wózkach inwalidzkich; wyposażony w salę komputerową, konferencyjno-szkoleniową, bazę rehabilitacyjną, basen - dostępne w obrębie jednego budynku. 4. Warunki pobytu: zakwaterowanie w pokojach 2 osobowych i 1 osobowych przystosowanych dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich, z pełnym węzłem sanitarnym, wyposażone w telewizor, czajnik elektryczny, wymagane pojedyncze łóżka, wyżywienie: min. 3 posiłki dziennie dla każdego uczestnika (śniadanie, obiad dwudaniowy i kolacja), zapewnienie zajęć rekreacyjno - integracyjnych takich jak: uroczysta kolacja integracyjna w pierwszych dniach pobytu, wyjście do kina, seans w grocie solno - jodowej, ubezpieczenie wszystkich uczestników od NNW na sumę 20.000 zł na osobę, na czas realizacji usługi oraz przejazdu w obie strony, opłacenie uczestnikom opłaty uzdrowiskowej-klimatycznej, jeżeli jest wymagana, zapewnienie uczestnikom opiekuna grupy, który będzie prowadził stały nadzór nad grupą oraz będzie organizował czas wolny osobom uczestniczącym w wyjeździe, sporządzenie dokumentacji fotograficznej z realizacji usługi, min. 50 zdjęć na płycie CD, oznakowanie miejsca prowadzenia usługi oraz wszelkich dokumentów związanych z jej realizacją zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach POKL, sprawowanie bieżącego nadzoru nad frekwencją uczestników usługi, a także bieżącego informowania Zamawiającego o każdej nieobecności uczestnika, prowadzenie dokumentacji przebiegu usługi stanowiącej: imienne listy obecności i-lub dziennik zajęć, rejestr wydanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie kursu komputerowego i grupowego treningu kompetencji i umiejętności społecznych, rejestr wydanych materiałów i pomocy dydaktycznych przeprowadzenie oceny przebiegu usługi w formie ankiety ewaluacyjnej, 5. Warunki organizacji kursu komputerowego Przygotowanie osób z niepełnosprawnością do zatrudnienia w systemie telepracy: ilość uczestników: 7 osób niepełnosprawnych, mających problemy z poruszaniem się, wymiar godzin: - 90 godzin dydaktycznych (godzina dydaktyczna liczy 45 minut), w tym 24 godziny - wykłady i 66 godzin - ćwiczenia, program kursu: Zapoznanie z zestawem komputerowym, obsługą systemu komputerowego, jego konfiguracją oraz programami użytkowymi, Obsługa Internetu oraz jego komponentów, typu mail, ftp, WWW., Obsługa danych przez Internet - Bazy MySql, pliki, Struktura strony internetowej, edycja. Programy wykorzystywane do edycji stron internetowych, Praca Sprawdzająca trenerzy: zapewnienie wykwalifikowanej kadry gwarantującej właściwe wykonanie zamówienia, tj. trenerzy posiadający wyższe wykształcenie informatyczne oraz doświadczenie z zakresu prowadzenia kursów komputerowych sala wykładowa w miejscu pobytu, w pełni wyposażona w sprzęt komputerowy - każdy uczestnik szkolenia musi posiadać indywidualny dostęp do komputera, serwis kawowy podczas zajęć (kawa, herbata, woda mineralna, soki, ciasto, ciastka, ew. owoce), materiały (typu notatnik, długopis itp.) i pomoce dydaktyczne (związane z prezentowanym na zajęciach materiałem, w tym np.: zdjęć, plansz dydaktycznych oraz ilustracji, zestawów, podręczników, czasopism i literatury fachowej) przekazane na własność każdemu uczestnikowi kursu, zapewnienie warunków zgodnie z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy w trakcie trwania szkolenia, kurs winien być zakończony egzaminem oraz wydaniem uczestnikom zaświadczeń kwalifikacyjnych, świadectw lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji. 6.Warunki organizacji grupowego treningu kompetencji i umiejętności społecznych: ilość uczestników: 7 osób niepełnosprawnych, mających problemy z poruszaniem się, wymiar godzin: 10 godzin dydaktycznych (godzina dydaktyczna liczy 45 minut) program: Wykonawca zobowiązuje się do wykonania i przeprowadzenia treningu zgodnie z programem, który musi być ukierunkowany na: kształtowanie umiejętności radzenia sobie ze stresem i komunikacji interpersonalnej, wzrost samooceny i motywacji do podejmowania działań zmierzających do zmiany swojej sytuacji życiowej, trenerzy: zapewnienie wykwalifikowanej kadry gwarantującej właściwe wykonanie zamówienia, tj. trenerzy posiadający wyższe wykształcenie psychologiczne oraz doświadczenie w prowadzeniu treningu kompetencji i umiejętności społecznych sala wykładowa w miejscu pobytu, mieszcząca co najmniej 13 osób, wyposażona w stoły, krzesła, rzutnik, flipchart, serwis kawowy podczas zajęć (kawa, herbata, woda mineralna, soki, ciasto, ciastka, ew. owoce), materiały (typu notatnik, długopis itp.) i pomoce dydaktyczne (związane z prezentowanym na zajęciach materiałem, w tym np.: zdjęć, plansz dydaktycznych oraz ilustracji; zestawów; podręczników, czasopism i literatury fachowej) przekazane na własność każdemu uczestnikowi, trening winien być zakończony wydaniem uczestnikom zaświadczeń-certyfikatów potwierdzających udział w treningu, zapewnienie warunków zgodnie z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy w trakcie trwania treningu, 7. Warunki rehabilitacji: zapewnienie każdemu uczestnikowi zajęć rehabilitacyjnych w ramach Narodowego Funduszu Zdrowia w formie indywidualnych zabiegów rehabilitacyjnych określonych i zleconych przez lekarza, uwzględniających indywidualne potrzeby każdego uczestnika i-lub opiekuna, zapewnienie uczestnikom dostępu do bazy zabiegowej znajdującej się na terenie ośrodka obejmującej min.: kinezyterapię, fizykoterapię, masaże częściowe i całościowe, zapewnienie uczestnikom dostępu do basenu, zapewnienie uczestnikom całodobowej doraźnej opieki lekarskiej i pielęgniarskiej, sporządzenie dla każdego uczestnika imiennego wykazu zabiegów rehabilitacyjnych, 8. Transport: zapewnienie specjalistycznego transportu - przystosowanego do przewozu osób na wózkach inwalidzkich dla uczestników wyjazdu rehabilitacyjno-aktywizacyjnego na trasie: Białobrzegi, powiat białobrzeski, województwo mazowieckie - miejsce szkolenia i z powrotem, Zamówienie dla II Części obejmuje: 1. Zorganizowanie wyjazdu aktywizacyjno-rehabilitacyjno-integracyjnego. Wyjazdem objętych będzie 43 osoby, w tym 28 osób niepełnosprawnych, 12 opiekunów i 3 osoby kadry. 2. Czasookres wyjazdu aktywizacyjno-rehabilitacyjno-integracyjnego: 13 dni, w miesiącu lipcu 2011r. 3. Miejsce pobytu: ośrodek wypoczynkowy położony nad morzem, dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych, w tym na wózkach inwalidzkich. Odległość ośrodka od morza maksymalnie do 400 metrów. 4. Warunki pobytu: zakwaterowanie osób niepełnosprawnych z opiekunami w pokojach 2 lub 3 osobowych z pełnym węzłem sanitarnym, dostosowanych do potrzeb osób niepełnosprawnych (łazienka i toaleta), w tym zakwaterowanie dwóch osób niepełnosprawnych oraz ich opiekunów w pokojach 2 osobowych dostosowanych do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich, wraz z minimalnym wyposażeniem, takim jak: TV, czajnik bezprzewodowy, szklanki-inne naczynia. Dla każdego uczestnika zapewnienie pojedynczego łóżka posiadającego odrębne posłanie. zakwaterowanie trzech osób kadry w pokojach 1 i 2 osobowych z pełnym węzłem sanitarnym (łazienka i toaleta), wraz z minimalnym wyposażeniem, takim jak: TV, czajnik bezprzewodowy, szklanki-inne naczynia, wyżywienie: Zapewnienie całodziennego pełnego wyżywienia (śniadanie: wędliny, sery, dżemy, sałatki, warzywa, masło, pieczywo i jedna ciepła potrawa typu jajecznica, kiełbaski, parówki; obiad dwudaniowy składający się z: zupy typu bulion z wkładką i pieczywem, oraz drugiego gorącego dania składającego się z: ziemniaków, lub kaszy, lub makaronu, lub ryżu, porcji mięsa lub ryby, surówki warzywnej i szklanki kompotu; podwieczorek; kolacja: wędliny, sery, warzywa, pasztety, sałatki wraz z jedną ciepłą potrawą) w klimatyzowanej stołówce położonej na terenie ośrodka, w tym dla 8 uczestników zapewnienie diety cukrzycowej. Do wszystkich posiłków kawa, herbata, woda gazowana, niegazowana, soki. zapewnienie uczestnikom całodobowej opieki medycznej, zapewnienie na terenie ośrodka lub poza nim w odległości nie większej niż 2 km bezpłatnej bazy wypoczynkowo-rekreacyjnej, w tym: basen, boiska do gier zespołowych wraz z bezpłatną wypożyczalnią sprzętu sportowego. W przypadku zapewnienia bazy wypoczynkowo-rekreacyjnej w odległości powyżej 800 metrów od ośrodka, Wykonawca zapewni uczestnikom minimum co drugi dzień bezpłatne korzystanie z ww. bazy oraz bezpłatny dowóz i przywóz, opłacenie uczestnikom opłaty uzdrowiskowej-klimatycznej, jeżeli jest wymagana, sporządzenie dokumentacji fotograficznej z realizacji usługi, min. 30 zdjęć na płycie CD, oznakowanie miejsca prowadzenia usługi oraz wszelkich dokumentów związanych z jej realizacją zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach POKL, przeprowadzenie oceny przebiegu usługi w formie ankiety ewaluacyjnej, sporządzenie dla każdego uczestnika imiennego wykazu zabiegów rehabilitacyjnych, 5. Zajęcia rehabilitacyjne w formie zabiegów rehabilitacyjnych dla niepełnosprawnych uczestników wyjazdu (minimum 24 zabiegi rehabilitacyjne wg zaleceń lekarza ośrodka dla każdego uczestnika wyjazdu, ustalone na podstawie informacji o stanie zdrowia). 6. Zapewnienie sali do przeprowadzenia treningu kompetencji i umiejętności społecznych dla uczestników projektu, mieszczącej 43 osoby, wyposażonej w stoły, krzesła, rzutnik, flipchart i udostępnienie jej przez 8 dni roboczych w godzinach dopołudniowych i popołudniowych w wymiarze 2,5 godziny dziennie. Zajęcia poprowadzi psycholog zatrudniony przez Zamawiającego, wchodzący w skład 3 osobowej kadry. 7. Zapewnienie uczestnikom obsługi kulturalno - oświatowej, zajęć o charakterze integracyjno - rozrywkowym (ogniska, grillowanie, zabawy taneczne, wieczorki, animacje tematyczne wraz z poczęstunkiem odpowiednim do typu imprezy) - co najmniej 10 podczas pobytu...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.24.00.00 - Usługi w zakresie ośrodków i domów wypoczynkowych 85.31.25.00 - Usługi rehabilitacyjne 80.51.00.00 - Usługi szkolenia specjalistycznego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie...

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa:

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.06.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Centrum Kompleksowej Rehabilitacji sp. z o.o., Gąsiorowskiego 12/14, 05-510 Konstancin-Jeziorna, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 53362,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 53362,00

  • Oferta z najniższą ceną: 53362,00 / Oferta z najwyższą ceną: 97256,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa:

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.06.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Leszek Haratyk NZOZ Pomorskie Centrum Rehabilitacji, Zdrowia i Urody Sanatorium Panorama Morska, Uzdrowiskowa 15, 76-107 Jarosławiec, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 98378,98 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 113950,00

  • Oferta z najniższą ceną: 113950,00 / Oferta z najwyższą ceną: 130100,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.