eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Wykonanie i dostarczenie materiałów reklamowych dla działań sektora Transport Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko realizowanych przez Centrum Unijnych Projektów Transportowych Nr 6/2008/ZAM



Ogłoszenie z dnia 2008-07-29

Warszawa: Wykonanie i dostarczenie materiałów reklamowych dla działań sektora Transport Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko realizowanych przez Centrum Unijnych Projektów Transportowych Nr 6/2008/ZAM
Numer ogłoszenia: 175044 - 2008; data zamieszczenia: 29.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Unijnych Projektów Transportowych, ul. Chałubińskiego 4/6, 00-928 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 0-22 63- 19 70, fax 0-22 630 19 74.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cupt.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie i dostarczenie materiałów reklamowych dla działań sektora Transport Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko realizowanych przez Centrum Unijnych Projektów Transportowych Nr 6/2008/ZAM.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie i dostarczenie materiałów reklamowych dla działań sektora Transport Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko realizowanych przez Centrum Unijnych Projektów Transportowych zgodnie z treścią Załącznika nr 3 do SIWZ - Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.64.10.00 - Artykuły informacyjne i promocyjne Kod CPV wg słownika 2008: 39.29.41.00 - Artykuły informacyjne i promocyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy: 1. Spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 Pzp tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania; 2. Spełniają warunki szczegółowe: 1) zrealizowali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie (2) dostawy odpowiadające swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia o wartości brutto co najmniej 150 000,00 zł każda (dla Części nr 1). 2) zrealizowali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzy (3) dostawy, odpowiadające swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia o wartości brutto co najmniej 20 000,00 zł (dla Części nr 2). Zamawiający dokona oceny spełniania ww. warunków na podstawie dokumentów i oświadczeń określonych w sekcji III.2) Ogłoszenia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy powinni złożyć: 1) oświadczenie, którego wzór znajduje się w załączniku nr 2 do SIWZ, będące oświadczeniem upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22. ust. 1 Pzp.; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4) aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. Wykonawca nie może być wystawcą dokumentów potwierdzających należyte wykonanie zamówienia (odpowiednio dla Części nr 1 /zgodnie z treścią Sekcji III.2) powyżej / oraz dla Części nr 2/ zgodnie z treścią Sekcji III.2) powyżej /). 2. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składają dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605), wskazane w ust. 1 tj.: 1) pkt 2), 3), 4) - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy; 4.W przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, stosownie do art. 23 ust. 2 Pzp;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 60
  • 2. Jakość produktów - 40

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cupt.gov.pl rubryka Ogłoszenia

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Unijnych Projektów Transportowych w Warszawie, ul. Chałubińskiego 4/6, pok. 531A (piętro V), bud. A..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.08.2008 godzina 11:00, miejsce: Centrum Unijnych Projektów Transportowych w Warszawie, ul. Chałubińskiego 4/6, pok. 531A (piętro V), bud. A..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest finansowane ze środków Unii Europejskiej tj. Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007 - 2013

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie i dostarczenie materiałów reklamowych dla działań sektora Transport Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko (POIiŚ) realizowanych przez Centrum Unijnych Projektów Transportowych Część nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Poz. 1 - Kubek izotermiczny - 500 szt., Poz. 2 - Długopis - 2000 szt., Poz. 3 - Zestaw długopis + ołówek w etui - 300 szt., Poz. 4 - Teczka na dokumenty - 1000 szt., Poz. 5 - Budzik podróżny z kalendarzem i termometrem - 500 szt., Poz. 6 - Zegar ścienny - 150 szt., Poz. 7 - Zestaw Pierwszej Pomocy podróżna wersja kieszonkowa - 1000 szt., Poz. 8 - Poduszka podróżna (kolor szary) - 350 szt., Poz. 9 - Przybornik biurkowy z zegarkiem i radiem - 400 szt., Poz. 10 - Podkładka pod mysz optyczną - 500 szt., Poz. 11 - Latarka LED w kształcie karty kredytowej - 500 szt., Poz. 12 - Bombki choinkowe CUPT - 1000 szt., Poz. 13 - Stojak konferencyjny na ulotki - 3 szt., Poz. 14 - Parasolki CUPT - rozmiar XXL - 500 szt., Poz. 15 - Zegar z przybornikiem na długopisy - VIP - 150 szt., Poz. 16 - Wizytowniki - 500 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.64.10.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 60
    • 2. Jakość produktów - 40

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie i dostarczenie materiałów reklamowych dla działań sektora Transport Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko (POIiŚ) realizowanych przez Centrum Unijnych Projektów Transportowych Część nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Poz. 1 - Kalendarz książkowy - 200 szt., Poz. 2 - Kalendarz książkowy VIP - 100 szt., Poz. 3 - Kalendarz ścienny - 200 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.64.10.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 60
    • 2. Jakość produktów - 40

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.