Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-11-27
Chmielnik: Przygotowanie i dostarczanie gorącego posiłku jednodaniowego dla uczniów szkół
i świetlicy na terenie Gminy Chmielnik
Numer ogłoszenia: 175025 - 2015; data zamieszczenia: 27.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej , Chmielnik 50, 36-016 Chmielnik, woj. podkarpackie, tel. 0-17 2296603, faks 0-17 2296603.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gops.chmielnik.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowanie i dostarczanie gorącego posiłku jednodaniowego dla uczniów szkół i świetlicy na terenie Gminy Chmielnik.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przygotowanie i dostarczanie gorącego posiłku jednodaniowego: a/ dla uczniów Szkół Podstawowych : w Woli Rafałowskiej i w Zabratówce oraz Zespołu Szkół w Chmielniku ( Szkoły Podstawowej Nr 1 i Gimnazjum w Chmielniku ), b/ dla uczestników Świetlicy przy Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Chmielniku. Jedna porcja gorącego posiłku jednodaniowego powinna być o wartości nie mniejszej niż 400 kcal zgodnie z normami i zaleceniami Instytutu Żywienia i Żywności oraz zgodnie z zasadami racjonalnego żywienia wraz z dostarczeniem na miejsce do Szkół Podstawowych: w Woli Rafałowskiej i w Zabratówce oraz Zespołu Szkół w Chmielniku ( Szkoły Podstawowej Nr 1 i Gimnazjum w Chmielniku ) oraz do Świetlicy w Chmielniku. Dopuszcza się możliwość zmniejszenia lub zwiększenia wartości energetycznej posiłków w poszczególnych dniach tygodnia, przy czym tygodniowa średnia wartość energetyczna posiłków nie może być niższa niż 400 kcal. Gorące posiłki jednodaniowe powinny być dostarczane przemiennie tj. zupy z wkładką mięsną i chleb - dwa razy w tygodniu oraz drugie dania - trzy razy w tygodniu ( dwa razy danie mięsne i jeden raz danie jarskie z uwzględnieniem dań mącznych tj. pierogi, kopytka, naleśniki itp.). Rodzaj posiłku nie może powtarzać się w tym samym tygodniu. Dostawa posiłków: a/ dla uczniów do szkół następować będzie w termosach Dostawcy w każdym dniu nauki szkolnej w godzinach od 9.00 do 10.00, w okresie od 04.01.2016 roku do 22.12.2016 roku. Przybliżona ilość posiłków dziennie - 60. Przybliżona ilość posiłków w w/wym. okresie - 11100. b/ dla uczestników Świetlicy przy Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Chmielniku następować będzie w pojemnikach Dostawcy w dni robocze w godzinach od 12.00 do 12.30, w okresie od 01.07.2016 roku do 31.08.2016 roku. Przybliżona ilość posiłków dziennie -10. Przybliżona ilość posiłków w w/wym. okresie - 430. 2. Przygotowanie i dostarczanie podwieczorku (ciepłego posiłku) dla uczestników Świetlicy przy Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Chmielniku. W ofercie należy podać cenę 1 porcji podwieczorku - ciepłego posiłku, zgodnie z zaleceniami Instytutu Żywienia i Żywności i zgodnie z zasadami racjonalnego żywienia wraz z dostarczeniem na miejsce do Świetlicy przy Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Chmielniku. Dostawa podwieczorków następować będzie w pojemnikach Dostawcy w dni robocze w godzinach od 14.00 do 14.30, w okresie od 04.01.2016 roku do 30.06.2016 oraz od 01.09.2016 do 31.12.2016 roku. Przybliżona ilość podwieczorków dziennie - 5. Przybliżona ilość podwieczorków w w/wym. okresie - 1050. Posiłki powinny być przygotowywane zgodnie z wymogami ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 roku o bezpieczeństwie żywności i żywienia ( jedn. tekst Dz. U. z 2015 roku poz. 594 ) oraz z wymogami Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 26 sierpnia 2015 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach ( Dz. U. z 2015 r. poz. 1256 ). Posiłki dostarczane będą przez Dostawcę własnym transportem i na własny koszt do szkół wymienionych powyżej i świetlicy. Podana liczba posiłków powyżej ma charakter orientacyjny i może ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu w zależności od liczby dzieci zakwalifikowanych do tej formy pomocy. Szczegółowa liczba posiłków będzie ustalana na bieżąco w harmonogramach stanowiących załączniki do umowy..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.40.00 - Usługi dostarczania posiłków do szkół 55.32.10.22 - 55.32.10.22 .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności wykonawca obowiązany jest złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 (załącznik nr 3 do SIWZ).
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie posiadania wiedzy i doświadczenia wykonawca zobowiązany jest dołączyć wykaz wykonanych dostaw i usług w zakresie dożywiania dzieci w szkołach, niezbędny do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Aby zamawiający uznał, że wykonawca wykazał spełnienie posiadania wiedzy i doświadczenia musi dołączyć wykaz zamówień wraz z dokumentem potwierdzającym realizację tych zamówień w ostatnich 3 latach, obejmujących wykonanie i dostarczenie co najmniej 50 posiłków dziennie, z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonywania, odbiorców oraz dokumentu potwierdzającego, że dostawy lub usługi w w/wym. zakresie zostały wykonane lub są wykonywane należycie ( załącznik nr 5 do SIWZ ).
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 (załącznik nr 3 do SIWZ).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności wykonawca obowiązany jest złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 (załącznik nr 3 do SIWZ).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie sytuacji finansowej i ekonomicznej wykonawca obowiązany jest złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 (załącznik nr 3 do SIWZ).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Termin płatności - 5
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dopuszcza się zmiany postanowień zawartej umowy w zakresie ilości posiłków zawartych w Załącznikach nr 1 , nr 2 i nr 3 do umowy - Harmonogram dostarczania posiłków w następujących przypadkach: a) Rezygnacji świadczeniobiorcy z przyznanej pomocy w formie zakupu posiłku. b) Przyznania pomocy dla nowego świadczeniobiorcy w okresie objętym umową.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.chmielnik.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Chmielniku,
Chmielnik 50,
36-016 Chmielnik, pokój 11.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.12.2015 godzina 10:00, miejsce: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Chmielniku, Chmielnik 50, 36-016 Chmielnik, pokój 11.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI CHMIELNIK
- ZAKUP I DOSTAWA VIDEOGASTROSKOPU ORAZ VIDEOKOLONOSKOPU
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu specjalnego ssąco-płuczącego do ciśnieniowego czyszczenia i udrażniania sieci wodno-kanalizacyjnej
- "Kompleksowa renowacja kapliczek na terenie Gminy Chmielnik"
więcej: przetargi CHMIELNIK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- sukcesywne świadczenie usług cateringowych dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 57 im. Jana Kochanowskiego w Lublinie
- Świadczenie usług cateringowych na potrzeby przedszkoli samorządowych oraz szkół podstawowych prowadzonych przez Gminę Zaleszany w roku szkolnym 2024/2025
- Usługi restauracyjne na rzecz dzieci uczęszczających do Szkoły Podstawowej nr 6 im. Józefa Mackiewicza we Wrocławiu w roku szkolnym 2024/2025.
- Usługi przygotowywania i dostarczania posiłków do Szkoły Podstawowej w Pogorzałkach rok szkolny 2024/2025
- Usługi przygotowywania i dostarczania posiłków do Szkoły Podstawowej im. Królowej Bony Sforzy w Obrubnikach
- Dożywianie dzieci, uczniów oraz osób dorosłych w Gminie Łużna w okresie wrzesień - grudzień 2024 roku.
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.