eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › Sukcesywna dostawa środków czystości

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-06-27

Kielce: Sukcesywna dostawa środków czystości
Numer ogłoszenia: 175019 - 2011; data zamieszczenia: 27.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wodociągi Kieleckie Sp. z o.o. , ul. Krakowska 64, 25-701 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3653100, faks 041 3455220.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wod-kiel.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa środków czystości.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków czystości dla Spółki z o.o. /Wodociągi Kieleckie/ ul. Krakowska 64 w Kielcach według zestawienia: Pakiet I : 1.Czyściwo prasowane szmaciane ,białe, miękkie 1 op.=10 kg - 25 op.,2.Gąbka do naczyń (ostra z jednej strony) - 50 szt.,3.Gąbka-myjka rozm. A5 1op.=10szt. - 6 op.4. Gąbka-myjka do uchwytów rozm. A10 1op.=10szt. - 6 op.,5.Uchwyty plast. do gąbek-myjek o rozm. A10 - 12 szt.,6. Pielucha tetrowa min.650x750mm - 160 szt.,7.Ściereczka ostra min.90x130mm - 310 szt.,8. Ścierka do kurzu z mikrofazy/mikrofibry min. 300x300mm - 210 szt.,9. Ścierka do podłogi min. 550x650mm -szara - 250 szt.,10. Ścierka do podłogi min.550x650mm- biała - 390 szt.,11. Ścierka do szyb min.300x300mm - 150 szt.,12. Ścierka lniana-kuchenna min.350x400mm - 250 szt.,13.Wkład do /mopa/ - sznurkowy - 24 szt.,14.Wkład do /mopa/- płaski - 10 szt.. Pakiet II : 1. Worki do kosza na śmieci 120 l 1 op.=10szt. - 3 op.,2.Worki do kosza na śmieci 20 l 1 op.=20 szt. - 84 op.,3.Worki do kosza na śmieci 35 l 1 op.=20 szt. - 202 op., 4. Worki do kosza na śmieci 60 l 1 op.=10szt. - 172 op.,5. Worki na odpady-grube 120 l - 720 szt., 6.Worki na śmieci 150 l 1 op.= 10szt. - 3 op.,7.Worki wzmacniane 240 l 1 op.=10 szt. - 10 op.. Do oferty należy załączyć wzór każdego produktu z nadanym numerem porządkowym, zgodnym z nr w opisie przedmiotu zamówienia / nr pakietu wyszczególnionym w SIWZ umieszczonym trwale na opakowaniu. Wzory należy złożyć w Biurze Obsługi Klienta do dnia 06 lipca 2011r. do godz. 845. Przesyłka ze wzorami winna być zaadresowana tak jak oferta z dopiskiem /Wzory do przetargu na sukcesywną dostawę środków czystości/ oraz winna zawierać nazwę Wykonawcy. Do oferty należy dołączyć spis przekazanych wzorów towarów. W przypadku braku możliwości załączenia wzoru produktu, Wykonawca poda nazwę, producenta i dokładny opis produktu. Wzory zostaną zwrócone Wykonawcom na ich koszt po rozstrzygnięciu przetargu. W przypadku podpisania umowy na dostawę, Wykonawca będzie zobowiązany do pozostawienia do końca obowiązywania umowy wzór dostarczanego towaru. W przypadku gdy producent zaprzestanie pakowania oferowanego artykułu w opakowania o zaoferowanej wielkości(ilości szt., op. itp.) Zamawiający dopuszcza w czasie trwania umowy zmianę wielkości opakowań pod warunkiem zachowania ceny za jednostkę przeliczeniową (tzn. ceny za 1 szt., 1 op. itd.)- po uzgodnieniu i akceptacji przez Zamawiającego..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • 20 % zamówienia uzupełniającego

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.52.00.00-7, 19.64.00.00-4, 39.52.58.00-6, 39.52.56.00-4, 39.52.51.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Postępowanie nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia - Zał. nr 2 Zamawiający przy ocenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu zastosuje formułę spełnia/nie spełnia. Nie spełnienie warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia - Zał. nr 2 Zamawiający przy ocenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu zastosuje formułę spełnia/nie spełnia. Nie spełnienie warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia - Zał. nr 2 Zamawiający przy ocenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu zastosuje formułę spełnia/nie spełnia. Nie spełnienie warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia - Zał. nr 2 Zamawiający przy ocenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu zastosuje formułę spełnia/nie spełnia. Nie spełnienie warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia - Zał. nr 2 Zamawiający przy ocenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu zastosuje formułę spełnia/nie spełnia. Nie spełnienie warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Pełnomocnictwo 2. Oświadczenie z art.22 Ustawy Pzp ,zał. nr 2 3. Oświadczenie o solidarnej odpowiedzialności za należyte wykonanie zobowiązania ( w przypadku podmiotów występujących wspólnie).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W trakcie realizacji dostawy Zamawiający przewiduje zmianę zapisów treści umowy w następującym przypadku: - niedostępności na rynku produktu spowodowanej wstrzymaniem, zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku; zamiana marki produktu, nie może pociągać za sobą zmiany ceny, przy czym jakość proponowanej marki musi być równorzędna lub lepsza. - gdy producent zaprzestanie pakowania oferowanego artykułu w opakowania o zaoferowanej wielkości( ilości szt.,op. itp.) Zamawiający dopuszcza w czasie trwania umowy zmianę wielkości opakowań pod warunkiem zachowania ceny za jednostkę przeliczeniową (tzn. ceny za 1 szt., 1 op. itd.)- po uzgodnieniu i akceptacji przez Zamawiającego. - ustawowej zmiany stawki podatku VAT od towarów i usług, w tym przypadku strony dopuszczają zmianę wynagrodzenia brutto przy niezmienionej cenie netto o kwotę wynikającą ze zmiany podatku VAT naliczonego od wartości netto części przedmiotu umowy niezrealizowanej przez Wykonawcę z przyczyn przez niego niezawinionych w dacie zmiany stawki podatku.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http:/ / www.wod-kiel.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wodociągi Kieleckie Sp. z o.o. 25-701 Kielce ul. Krakowska 64 , Biuro Obsługi Klienta.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.07.2011 godzina 08:45, miejsce: Wodociągi Kieleckie Sp. z o.o. 25-701 Kielce ul. Krakowska 64 , Biuro Obsługi Klienta.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet I.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet I : 1.Czyściwo prasowane szmaciane ,białe, miękkie 1 op.=10 kg - 25 op.,2.Gąbka do naczyń /ostra z jednej strony/ - 50 szt.,3.Gąbka-myjka rozm. A5 1op.=10szt. - 6 op.4. Gąbka-myjka do uchwytów rozm. A10 1op.=10szt. - 6 op.,5.Uchwyty plast. do gąbek-myjek o rozm. A10 - 12 szt.,6. Pielucha tetrowa min.650x750mm - 160 szt.,7.Ściereczka ostra min.90x130mm - 310 szt.,8. Ścierka do kurzu z mikrofazy/mikrofibry min. 300x300mm - 210 szt.,9. Ścierka do podłogi min. 550x650mm -szara - 250 szt.,10. Ścierka do podłogi min.550x650mm- biała - 390 szt.,11. Ścierka do szyb min.300x300mm - 150 szt.,12. Ścierka lniana-kuchenna min.350x400mm - 250 szt.,13.Wkład do /mopa/ - sznurkowy - 24 szt.,14.Wkład do /mopa/- płaski - 10 szt...

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.52.00.00-7, 39.52.58.00-6, 39.52.56.00-4, 39.52.51.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet II : 1. Worki do kosza na śmieci 120 l 1 op.=10szt. - 3 op.,2.Worki do kosza na śmieci 20 l 1 op.=20 szt. - 84 op.,3.Worki do kosza na śmieci 35 l 1 op.=20 szt. - 202 op., 4. Worki do kosza na śmieci 60 l 1 op.=10szt. - 172 op.,5. Worki na odpady-grube 120 l - 720 szt., 6.Worki na śmieci 150 l 1 op.= 10szt. - 3 op.,7.Worki wzmacniane 240 l 1 op.=10 szt. - 10 op.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.64.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.