Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-06-27
Kielce: Sukcesywna dostawa środków czystości
Numer ogłoszenia: 175019 - 2011; data zamieszczenia: 27.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wodociągi Kieleckie Sp. z o.o. , ul. Krakowska 64, 25-701 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3653100, faks 041 3455220.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wod-kiel.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa środków czystości.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków czystości dla Spółki z o.o. /Wodociągi Kieleckie/ ul. Krakowska 64 w Kielcach według zestawienia: Pakiet I : 1.Czyściwo prasowane szmaciane ,białe, miękkie 1 op.=10 kg - 25 op.,2.Gąbka do naczyń (ostra z jednej strony) - 50 szt.,3.Gąbka-myjka rozm. A5 1op.=10szt. - 6 op.4. Gąbka-myjka do uchwytów rozm. A10 1op.=10szt. - 6 op.,5.Uchwyty plast. do gąbek-myjek o rozm. A10 - 12 szt.,6. Pielucha tetrowa min.650x750mm - 160 szt.,7.Ściereczka ostra min.90x130mm - 310 szt.,8. Ścierka do kurzu z mikrofazy/mikrofibry min. 300x300mm - 210 szt.,9. Ścierka do podłogi min. 550x650mm -szara - 250 szt.,10. Ścierka do podłogi min.550x650mm- biała - 390 szt.,11. Ścierka do szyb min.300x300mm - 150 szt.,12. Ścierka lniana-kuchenna min.350x400mm - 250 szt.,13.Wkład do /mopa/ - sznurkowy - 24 szt.,14.Wkład do /mopa/- płaski - 10 szt.. Pakiet II : 1. Worki do kosza na śmieci 120 l 1 op.=10szt. - 3 op.,2.Worki do kosza na śmieci 20 l 1 op.=20 szt. - 84 op.,3.Worki do kosza na śmieci 35 l 1 op.=20 szt. - 202 op., 4. Worki do kosza na śmieci 60 l 1 op.=10szt. - 172 op.,5. Worki na odpady-grube 120 l - 720 szt., 6.Worki na śmieci 150 l 1 op.= 10szt. - 3 op.,7.Worki wzmacniane 240 l 1 op.=10 szt. - 10 op.. Do oferty należy załączyć wzór każdego produktu z nadanym numerem porządkowym, zgodnym z nr w opisie przedmiotu zamówienia / nr pakietu wyszczególnionym w SIWZ umieszczonym trwale na opakowaniu. Wzory należy złożyć w Biurze Obsługi Klienta do dnia 06 lipca 2011r. do godz. 845. Przesyłka ze wzorami winna być zaadresowana tak jak oferta z dopiskiem /Wzory do przetargu na sukcesywną dostawę środków czystości/ oraz winna zawierać nazwę Wykonawcy. Do oferty należy dołączyć spis przekazanych wzorów towarów. W przypadku braku możliwości załączenia wzoru produktu, Wykonawca poda nazwę, producenta i dokładny opis produktu. Wzory zostaną zwrócone Wykonawcom na ich koszt po rozstrzygnięciu przetargu. W przypadku podpisania umowy na dostawę, Wykonawca będzie zobowiązany do pozostawienia do końca obowiązywania umowy wzór dostarczanego towaru. W przypadku gdy producent zaprzestanie pakowania oferowanego artykułu w opakowania o zaoferowanej wielkości(ilości szt., op. itp.) Zamawiający dopuszcza w czasie trwania umowy zmianę wielkości opakowań pod warunkiem zachowania ceny za jednostkę przeliczeniową (tzn. ceny za 1 szt., 1 op. itd.)- po uzgodnieniu i akceptacji przez Zamawiającego..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- 20 % zamówienia uzupełniającego
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.52.00.00-7, 19.64.00.00-4, 39.52.58.00-6, 39.52.56.00-4, 39.52.51.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Postępowanie nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia - Zał. nr 2 Zamawiający przy ocenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu zastosuje formułę spełnia/nie spełnia. Nie spełnienie warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia - Zał. nr 2 Zamawiający przy ocenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu zastosuje formułę spełnia/nie spełnia. Nie spełnienie warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia - Zał. nr 2 Zamawiający przy ocenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu zastosuje formułę spełnia/nie spełnia. Nie spełnienie warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia - Zał. nr 2 Zamawiający przy ocenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu zastosuje formułę spełnia/nie spełnia. Nie spełnienie warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia - Zał. nr 2 Zamawiający przy ocenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu zastosuje formułę spełnia/nie spełnia. Nie spełnienie warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Pełnomocnictwo 2. Oświadczenie z art.22 Ustawy Pzp ,zał. nr 2 3. Oświadczenie o solidarnej odpowiedzialności za należyte wykonanie zobowiązania ( w przypadku podmiotów występujących wspólnie).
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
W trakcie realizacji dostawy Zamawiający przewiduje zmianę zapisów treści umowy w następującym przypadku: - niedostępności na rynku produktu spowodowanej wstrzymaniem, zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku; zamiana marki produktu, nie może pociągać za sobą zmiany ceny, przy czym jakość proponowanej marki musi być równorzędna lub lepsza. - gdy producent zaprzestanie pakowania oferowanego artykułu w opakowania o zaoferowanej wielkości( ilości szt.,op. itp.) Zamawiający dopuszcza w czasie trwania umowy zmianę wielkości opakowań pod warunkiem zachowania ceny za jednostkę przeliczeniową (tzn. ceny za 1 szt., 1 op. itd.)- po uzgodnieniu i akceptacji przez Zamawiającego. - ustawowej zmiany stawki podatku VAT od towarów i usług, w tym przypadku strony dopuszczają zmianę wynagrodzenia brutto przy niezmienionej cenie netto o kwotę wynikającą ze zmiany podatku VAT naliczonego od wartości netto części przedmiotu umowy niezrealizowanej przez Wykonawcę z przyczyn przez niego niezawinionych w dacie zmiany stawki podatku.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http:/ / www.wod-kiel.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wodociągi Kieleckie Sp. z o.o.
25-701 Kielce ul. Krakowska 64 , Biuro Obsługi Klienta.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.07.2011 godzina 08:45, miejsce: Wodociągi Kieleckie Sp. z o.o. 25-701 Kielce ul. Krakowska 64 , Biuro Obsługi Klienta.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet I.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet I : 1.Czyściwo prasowane szmaciane ,białe, miękkie 1 op.=10 kg - 25 op.,2.Gąbka do naczyń /ostra z jednej strony/ - 50 szt.,3.Gąbka-myjka rozm. A5 1op.=10szt. - 6 op.4. Gąbka-myjka do uchwytów rozm. A10 1op.=10szt. - 6 op.,5.Uchwyty plast. do gąbek-myjek o rozm. A10 - 12 szt.,6. Pielucha tetrowa min.650x750mm - 160 szt.,7.Ściereczka ostra min.90x130mm - 310 szt.,8. Ścierka do kurzu z mikrofazy/mikrofibry min. 300x300mm - 210 szt.,9. Ścierka do podłogi min. 550x650mm -szara - 250 szt.,10. Ścierka do podłogi min.550x650mm- biała - 390 szt.,11. Ścierka do szyb min.300x300mm - 150 szt.,12. Ścierka lniana-kuchenna min.350x400mm - 250 szt.,13.Wkład do /mopa/ - sznurkowy - 24 szt.,14.Wkład do /mopa/- płaski - 10 szt...
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.52.00.00-7, 39.52.58.00-6, 39.52.56.00-4, 39.52.51.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet II.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet II : 1. Worki do kosza na śmieci 120 l 1 op.=10szt. - 3 op.,2.Worki do kosza na śmieci 20 l 1 op.=20 szt. - 84 op.,3.Worki do kosza na śmieci 35 l 1 op.=20 szt. - 202 op., 4. Worki do kosza na śmieci 60 l 1 op.=10szt. - 172 op.,5. Worki na odpady-grube 120 l - 720 szt., 6.Worki na śmieci 150 l 1 op.= 10szt. - 3 op.,7.Worki wzmacniane 240 l 1 op.=10 szt. - 10 op.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.64.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Kompleksowa usługa organizacji i przeprowadzenia szkolenia z zakresu spec. I stopnia w zawodzie pracownik socjalny w ramach projektu "Koordynacja polityki społecznej w województwie świętokrzyskim"
- Dostawy stentów oraz materiałów medycznych dla potrzeb Klinicznego Oddziału Chirurgii Naczyniowej WSzZ Kielce
- Zakup i sukcesywna dostawa kontrastów do tomografii i rezonansu dla SP ZOZ MSWiA w Kielcach im. św. Jana Pawła II
- Usługi w zakresie napraw pojazdów służbowych Policji województwa świętokrzyskiego - Naprawa dolnej części silnika w pojazdach służbowych
- WYKONANIE ROBÓT REMONTOWO-BUDOWLANYCH OBIEKTÓW UJK W KIELCACH
- Zakup i Sukcesywna dostawa materiałów opatrunkowych niesterylnych i opatrunków specjalistycznych dla SP ZOZ MSWiA w Kielcach im. św. Jana Pawła II
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont obiektów sportowych wybudowanych w ramach programu "Moje Boisko - Orlik 2012" w miejscowości Dobre.
- Dostawa pojemników do próbek biologicznych, rolek z etykietami
- Dostawę artykułów do utrzymania czystości i worków foliowych dla Szpitala Specjalistycznego w Prabutach Sp. z o. o. przez okres 12 miesięcy
- ZAKUP I DOSTAWA WORKÓW NA ODPADY KOMUNALNE (02/ZP/2024).
- Dostawa plastikowego sprzętu laboratoryjnego, laboratoryjnych wyrobów szklanych i drobnego osprzętu laboratoryjnego dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie z podziałem na 27 części.
- Dostawa środków czystościowych - DZ/30/2024
więcej: Produkty z tworzyw sztucznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.