eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łomża › Świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości w pomieszczeniach Podlaskiego Oddziału Regionalnego ARiMR i podległych jednostek oraz sprzątania i utrzymania terenów zewnętrznych wokół siedzib 2 podległych jednostek

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-05-28

Łomża: Świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości w pomieszczeniach Podlaskiego Oddziału Regionalnego ARiMR i podległych jednostek oraz sprzątania i utrzymania terenów zewnętrznych wokół siedzib 2 podległych jednostek
Numer ogłoszenia: 175004 - 2012; data zamieszczenia: 28.05.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 138818 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Podlaski Oddział Regionalny Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa, ul. Nowa 2, 18-400 Łomża, woj. podlaskie, tel. 086 2156314, faks 086 2164513.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości w pomieszczeniach Podlaskiego Oddziału Regionalnego ARiMR i podległych jednostek oraz sprzątania i utrzymania terenów zewnętrznych wokół siedzib 2 podległych jednostek.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1Świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości w pomieszczeniach Podlaskiego Oddziału Regionalnego ARiMR i podległych jednostek oraz sprzątania i utrzymania terenów zewnętrznych wokół siedzib 2 podległych jednostek (zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień: 90910000-9 - Usługi sprzątania, 98310000-9 - Usługi prania i czyszczenia na sucho, 77314100-5 - Usługi w zakresie trawników, 90620000-9 - Usługi odśnieżania), wskazanych w tabeli nr 1 (rozdział I punkt 3 Specyfikacji - strony od 5 do 6 Specyfikacji). 2. Zakres usług obejmuje: A. w zakresie sprzątania i utrzymania czystości w pomieszczeniach Podlaskiego Oddziału Regionalnego i podległych jednostek - wykonywanie następujących czynności: 1) codziennie: a) wykładanie koszy (pojemników) workami foliowymi na śmieci, opróżnianie koszy (worków) na śmieci i wynoszenie nieczystości w odpowiednie miejsce, b) w sanitariatach i pomieszczeniach socjalnych - mycie na mokro: drzwi w kabinach, luster, glazury w obszarze rozprysku wody przy umywalce (zlewozmywaku), pisuarze, sedesie, bidecie, środkami nie pozostawiającymi smug, c) dbanie o czystość urządzeń sanitarnych: umywalki (zlewozmywaki), sedesy, pisuary, bidety, podajniki na mydło w płynie (czyszczenie przy użyciu środków czyszczących nie rysujących, z efektem na sucho), d) odkurzanie i mycie na mokro wszystkich podłóg twardych: lastryko, terakota, gres, PCV (oprócz korytarzy w piwnicach, posadzki pomieszczeń magazynków, magazynów, składnic materiałów biurowych, składnic akt, miejsc przechowywania akt, archiwum, pomieszczeń technicznych), e) zaopatrywanie sanitariatów w: - mydło (mydło w płynie do zamontowanych w sanitariatach pojemników na mydło lub - w przypadku braku pojemników lub istnieniu pojemników niesprawnych - mydło w płynie w pojemnikach z dozownikiem), - miękki papier toaletowy, przeznaczony do toalet o zwiększonym natężeniu ruchu o gramaturze nie mniejszej niż 20g/m2, - ręczniki papierowe składane ZZ dwuwarstwowe o gramaturze nie mniejszej niż 40g/m2, - odświeżacze powietrza (sukcesywna wymiana zużytych odświeżaczy na nowe), w ilościach pokrywających dzienne zapotrzebowanie Zamawiającego, a w razie ich braku - uzupełnianie w ciągu dnia pracy na bieżąco, f) zaopatrywanie pomieszczeń socjalnych (kuchenek) w: - płyn do mycia naczyń (1 sztuki w każdej z lokalizacji wskazanych w tabeli nr 1, przy czym w lokalizacji wskazanej w pozycji nr 2 - 2 sztuki), - ręczniki papierowe składane ZZ dwuwarstwowe o gramaturze nie mniejszej niż 40g/m2, - odświeżacze powietrza (sukcesywna wymiana zużytych odświeżaczy na nowe), - worki foliowe na śmieci, w ilościach pokrywających dzienne zapotrzebowanie Zamawiającego, a w razie ich braku - uzupełnianie w ciągu dnia pracy na bieżąco, g) mechaniczne odkurzanie podłóg pokrytych wykładziną dywanową, h) odkurzanie i mycie na mokro podestów i schodów, i) oczyszczanie biurek z kurzu, j) mycie klamek przy drzwiach i oknach, k) sprzątanie schodów i wejść (podestów) do budynków, 2) co tydzień: a) odkurzanie nie zakrytych powierzchni mebli (szaf, regałów i innych mebli biurowych, metalowych i szklanych) oraz parapetów we wszystkich pomieszczeniach wraz z przetarciem na mokro środkami nie pozostawiającymi smug, b) czyszczenie ścianek działowych szklanych - ślusarka aluminiowa oraz okien (szyb) i drzwi szklanych na korytarzach, c) mycie całej powierzchni glazury ścian w sanitariatach i pomieszczeniach socjalnych, d) mycie drzwi we wszystkich pomieszczeniach, e) usunięcie śladów rąk z powierzchni drzwi i mebli biurowych w pomieszczeniach biurowych, f) mycie na mokro listew ochronnych (odbojowych) i czyszczenie na sucho wyłączników światła, g) mycie: poręczy na klatkach schodowych, krat metalowych*, h) mycie wewnątrz i na zewnątrz kuchenek mikrofalowych, 3) 2 razy w miesiącu: a) mycie posadzki pomieszczeń magazynków, magazynów, składnic materiałów biurowych, składnic akt, miejsca przechowywania akt, archiwum, pomieszczeń technicznych, b) mycie posadzki pomieszczeń korytarzy piwnic*, c) sprzątanie pomieszczeń magazynków, składnic akt, archiwum, d) odkurzanie i przecieranie na mokro wolnych przestrzeni półek regałów (pustych półek), e) odkurzanie i mycie na mokro kratek wentylacyjnych w pomieszczeniach: magazynków, magazynów, składnic materiałów biurowych, składnic akt, miejsca przechowywania akt, archiwum, pomieszczeń technicznych, f) odkurzanie ścian w pomieszczeniach: magazynków, magazynów, składnic materiałów biurowych, składnic akt, miejsca przechowywania akt, archiwum, pomieszczeń technicznych, g) odkurzanie stropów, 4) co miesiąc: a) odkurzanie pokryć mebli tapicerowanych i usuwanie plam, b) mycie wewnątrz i na zewnątrz opraw oświetleniowych, c) odkurzanie i mycie na mokro kratek wentylacyjnych w pomieszczeniach biurowych, d) mycie balustrad klatek schodowych*, e) wilgotne czyszczenie dostępnych części grzejników centralnego ogrzewania, h) czyszczenie spoin (fug) przy glazurze i gresie, i) mycie wewnątrz i na zewnątrz lodówek, 5) co kwartał: a) mycie okien w okresach, w których pozwalają na to warunki atmosferyczne, jednak nie mniej niż 4 razy w roku kalendarzowym - zgodnie ze wskazaniami Zamawiającego, 6) w razie wystąpienia takiej potrzeby w okresie zwiększonej intensywności pracy jednostek (przez około 3 miesiące w roku): a) dodatkowe sprzątanie ogólnej powierzchni dostępnej dla interesantów - raz dziennie w godzinach pracy jednostek, b) usuwanie piasku, śniegu, wody i błota pośniegowego, na bieżąco - na wezwanie telefoniczne Zamawiającego, 7) w razie wystąpienia takiej potrzeby: a) sprzątanie pomieszczeń jednostek w trakcie trwania remontów i po ich zakończeniu, b) mycie wewnątrz i na zewnątrz opraw oświetleniowych wraz z demontażem obudowy lamp - na wezwanie Zamawiającego, B. w zakresie sprzątania i utrzymania terenów zewnętrznych wokół siedzib 2 podległych jednostek - wykonywanie następujących czynności: 1) codziennie: a) sprzątanie schodów i wejść do budynków, b) oczyszczanie tarasu wejścia i podjazdu dla niepełnosprawnych z piasku, papierów i innych nieczystości, wycieraczek zewnętrznych, oraz składowanie tych nieczystości w pojemnikach na śmieci, c) opróżnianie zewnętrznych koszy na śmieci i wynoszenie nieczystości w odpowiednie miejsce, d) utrzymywanie terenów zielonych: przycinanie, podlewanie, pielenie zieleni, usuwanie nieczystości, uprzątanie zalegających liści, e) skuteczne zamiatanie chodników, miejsc utwardzonych i otoczenia śmietnika, f) w okresie zimowym: skuteczne usuwanie śniegu, odśnieżanie, usuwanie gołoledzi z chodników, ciągów komunikacyjnych i terenów utwardzonych, odśnieżanie winno być wykonane do godz. 730 i sukcesywnie w ciągu dnia w przypadku opadów śniegu, g) w okresie zimowym: skuteczne posypywanie chodników, ciągów komunikacyjnych mieszanką piaskowo-solną w sposób przeciwdziałający poślizgom, h) usuwanie piasku, śniegu, wody i błota pośniegowego, i) składanie informacji o zakresie wykonywanych prac oraz powiadamianie o zauważonych usterkach np. uszkodzeniach szyb okiennych lub drzwiowych, wadach w funkcjonowaniu punktów świetlnych, innych awariach, * - nie dotyczy jednostek Podlaskiego Oddziału Regionalnego (pozycja nr 14, 15 i 16 w tabeli nr 1) 2) co 2 tygodnie: a) koszenie (strzyżenie) trawy w okresie od 01 maja do 30 września, b) w okresie zimowym - odśnieżanie terenu parkingu o powierzchni 560,00 m2 przyległego do terenu siedziby BP Wysokie Mazowieckie, c) w okresie zimowym - odśnieżanie powierzchni dachu budynku, w którym znajduje się siedziba BP Wysokie Mazowieckie (380,00 m2). 3) w ramach realizacji obowiązków spoczywających na Zamawiającym na mocy Ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jednolity: Dz. U. 2005 r. nr 236, poz. 2008 ze zm.): uprzątanie odpadków (śmieci), błota, śniegu, lodu i innych zanieczyszczeń z chodników położonych wzdłuż siedzib 2 podległych jednostek o powierzchni 560,00 m2 (BP Wysokie Mazowieckie) i 100,00 m2 (BP Zambrów) wraz ze skutecznym posypywaniem chodników mieszanką piaskowo-solną w sposób przeciwdziałający poślizgom - powierzchnie te są uwzględnione w tabeli nr 1, o której mowa w punkcie 3 niniejszego rozdziału Specyfikacji. 3. Tabela nr 1 - zestawienie powierzchni objętych usługą sprzątania: TABELA NR 1 Lp. Nazwa i adres jednostki Telefon kontaktowy Powierzchnie wewnętrzne Powierzchnie zewnętrzne Powierzchnia pomieszczeń ogółem (m2) Powierzchnia do sprzątania 2 razy w miesiącu Szacunkowa powierzchnia okien (jednostronnie) w m2 Szacunkowe zatrudnienie pracowników stałych Ilość kabin w.c. Pojemnik na papier toaletowy (duża rolka) (szt) Pojemnik na mydło w płynie (wolnostojący) (szt) Pojemnik na ręczniki papierowe składane ZZ (23x25 cm) (szt) Ilość odświeżaczy (szt) Powierzchnia zewnętrzna utwardzona do sprzątania przez cały rok (m2) Powierzchnia trawnika do sprzątania przez cały rok i do strzyżenia w okresoe V-IX (m2) Powierzchnia dachu/ parkingu do odśnieżania w okresie zimowym (m2) Powierzchnia objęta obowiązkiem ustawowym 1 Biuro Powiatowe 16-300 Augustów, ul. Przemysłowa 6 661781073 586,01 92,67 70,00 30 4 4 3 3 4 0,00 0,00 0,00 0,00 2 Biuro Powiatowe Biuro Wsparcia Inwestycyjnego 15-427 Białystok, ul. Lipowa 32A 661780745 1360,45 148,40 229,50 139 8 8 8 8 9 0,00 0,00 0,00 0,00 3 Biuro Powiatowe 17-100 Bielsk Podlaski, ul. Białowieska 113D 661781075 519,69 54,70 95,48 41 5 5 4 4 6 0,00 0,00 0,00 0,00 4 Biuro Powiatowe 19-203 Grajewo, ul. Fabryczna 4 661781076 333,64 39,41 54,60 26 2 2 2 2 3 0,00 0,00 0,00 0,00 5 Biuro Powiatowe 17-200 Hajnówka, ul Piłsudskiego 10 661781077 385,77 75,60 81,36 26 2 2 2 2 3 0,00 0,00 0,00 0,00 6 Biuro Powiatowe 18-500 Kolno, ul. 11 Listopada 1 661781078 359,12 72,45 76,00 28 2 2 2 2 3 0,00 0,00 0,00 0,00 7 Biuro Powiatowe 19-100 Mońki, ul. Białostocka 51 661781080 344,04 36,57 60,25 33 2 2 2 2 3 0,00 0,00 0,00 0,00 7a Biuro Powiatowe 19-100 Mońki, ul. Strażacka 2 661781080 82,40 33,66 19,00 0 0 0 0 0 0 0,00 0,00 0,00 0,00 8 Biuro Powiatowe 16-500 Sejny, ul. Zawadzkiego 3 661781081 426,17 40,28 73,60 18 4 4 2 2 5 0,00 0,00 0,00 0,00 9 Biuro Powiatowe 17-300 Siemiatycze, ul. Ks. Ściegiennego 1 661781082 439,96 81,85 133,10 36 2 2 2 2 3 0,00 0,00 0,00 0,00 10 Biuro Powiatowe 16-100 Sokółka, ul. Piłsudskiego 8 661781083 482,25 75,94 121,70 43 4 4 2 2 5 0,00 0,00 0,00 0,00 11 Biuro Powiatowe 16-400 Suwałki, ul. Sportowa 22 661781084 697,14 136,19 138,10 36 5 5 4 4 6 0,00 0,00 0,00 0,00 12 Biuro Powiatowe 18-200 Wysokie Mazowieckie, ul. Ludowa 7 661781085 704,76 151,43 120,50 53 7 7 5 5 8 560,00 230,00 380,00/ 560,00 560,00 13 Biuro Powiatowe 18-300 Zambrów, Al. Wojska Polskiego 27 661781070 500,37 89,69 112,65 31 6 6 3 3 7 100,00 250,00 0,00 100,00 14 Biuro Powiatowe 18-400 Łomża, ul. Nowa 2 661781079 370,83 44,10 106,00 44 0 0 0 0 0 0,00 0,00 0,00 0,00 15 Podlaski Oddział Regionalny 18-400 Łomża, ul. Nowa 2 661781072 1039,31 0,00 275,00 136 0 0 0 0 0 0,00 0,00 0,00 0,00 16 Podlaski Oddział Regionalny 18-400 Łomża, ul. Nowa 2 661781072 130,25 0,00 8,10 0 0 0 0 0 0 0,00 0,00 0,00 0,00 Razem: 8762,16 1172,94 1774,94 720 53 53 41 41 65 660,00 480,00 940,00 660,00 4. Warunki wykonania zamówienia: 1) W celu prawidłowej wyceny i wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do dokonania oględzin pomieszczeń i terenów zewnętrznych w każdej z jednostek wymienionych w tabeli nr 1 - z osobna. Ryzyko rezygnacji z przeprowadzenia oględzin obciąża Wykonawcę, w takim przypadku Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego. Koszty dokonania oględzin poniesie Wykonawca. 2) Wykonawca musi uwzględnić, iż czas pracy w jednostkach Zamawiającego wynosi: a) w systemie jednozmianowym w godz. 730-1530, b) w systemie dwuzmianowym w godz. 600-2200, przy czym system dwuzmianowy jest przewidywany przez okres około 3 miesięcy w roku, we wszystkich jednostkach z wyjątkiem Podlaskiego Oddziału Regionalnego (pozycja nr 14, 15 i 16 w tabeli nr 1), a świadczenie usług winno odbywać się w godzinach pracy jednostek w uzgodnieniu z Kierownikami poszczególnych jednostek, przy czym Zamawiający wymaga, aby: - pomieszczenia: magazynków, magazynów, składnic materiałów biurowych, składnic akt, miejsca przechowywania akt, archiwum, pomieszczenia techniczne, pomieszczenia plombowane, pomieszczenia objęte System Kontroli Dostępu były sprzątane w obecności pracownika Zamawiającego, w uzgodnionym z nim czasie. - sprzątanie i utrzymanie terenów zewnętrznych (w tym odśnieżanie dachu i parkingu) wokół siedzib 2 podległych jednostek odbywało się do godziny 7:30 i sukcesywnie w ciągu dnia - w przypadku opadów śniegu. 3) Zamawiający wymaga aby: a) Wykonawca w okresie zimowym we własnym zakresie zapewniał mieszankę piaskowo-solną jak i odpowiednie pojemniki do jej przechowywania, b) przedmiot zamówienia był realizowany przy użyciu sprzętu, materiałów eksploatacyjnych, środków czystości posiadających atesty Ministerstwa Zdrowia i Opieki Społecznej oraz akceptację Państwowego Zakładu Higieny i narzędzi Wykonawcy, a także by Wykonawca dysponował sprzętem do prawidłowej konserwacji wykładzin podłogowych typu Gamrat i Tarkett, c) używane środki czystości nie pozostawiały smug i zabrudzeń, d) używany sprzęt był sprawny technicznie i przystosowany do charakteru wykonywanej pracy, e) Wykonawca zorganizował świadczenie usług zgodnie z przepisami BHP, p.poż oraz zasadami bezpieczeństwa obowiązującymi w ARiMR, f) środki czystości służące do wykonywania usług oraz niezbędne do wyposażania sanitariatów i pomieszczeń socjalnych (kuchenek) były przekazywane w obecności upoważnionego pracownika Zamawiającego.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 98.31.00.00 - Usługi prania i czyszczenia na sucho 77.31.41.00 - Usługi w zakresie trawników 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.05.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Andrzej Ireneusz Kantorski P.U. ROKA Zakład Pracy Chronionej, ul. Polna 14, 97-300 Piotrków Trybunalski, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 422402,40 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 452050,32

  • Oferta z najniższą ceną: 452050,32 / Oferta z najwyższą ceną: 3528207,36

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.