eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krosno Odrzańskie › BUDOWA KOTŁOWNI GAZOWEJ DLA KOMPLEKSU EDUKACYJNO-SPORTOWEGO W KROŚNIE ODRZAŃSKIM PRZY UL. PUŁASKIEGO 3

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-05-02

Krosno Odrzańskie: BUDOWA KOTŁOWNI GAZOWEJ DLA KOMPLEKSU EDUKACYJNO-SPORTOWEGO W KROŚNIE ODRZAŃSKIM PRZY UL. PUŁASKIEGO 3
Numer ogłoszenia: 175000 - 2013; data zamieszczenia: 02.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Krosno Odrzańskie , ul. Parkowa 1, 66-600 Krosno Odrzańskie, woj. lubuskie, tel. 068 3835017, faks 068 3835122.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krosnoodrzanskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA KOTŁOWNI GAZOWEJ DLA KOMPLEKSU EDUKACYJNO-SPORTOWEGO W KROŚNIE ODRZAŃSKIM PRZY UL. PUŁASKIEGO 3.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje przystosowanie pomieszczeń w piwnicy budynku Szkoły Podstawowej Nr 3 w Krośnie Odrzańskim dla potrzeb kotłowni w zakresie: technologii kotłowni, w tym wytwarzania cwu, instalacji sanitarnych w kotłowni, wewnętrznej instalacji gazowej do kotłowni oraz do pomieszczeń kuchennych, wewnętrznej sieci do zasilania w energię cieplną budynków Gimnazjum i Hali Sportowej. Projektowana kotłownia gazowa znajdować się będzie w pomieszczeniach po nie istniejącej kotłowni węglowej. Dla celów centralnego ogrzewania budynku szkolnego i produkcji ciepłej wody użytkowej zaprojektowana została kotłownia wodna o parametrach 80/60 stopni C z kotłami wodnymi kondensacyjnymi. Paliwem będzie gaz ziemny GZ-50 o ciśnieniu przed palnikiem 2,0 Pa. Dla pokrycia zapotrzebowania na ciepło oraz wytwarzania cwu potrzeba ok 900 kW mocy cieplnej. Zaprojektowano dwa kotły kondensacyjne z palnikami gazowymi. Zaprojektowany układ technologiczny kotłowni zakłada, że: każdy kocioł należy wyposażyć w regulator kotła; pracą obydwu kotłów sterować będzie regulator kaskadowy z funkcją pogodową i możliwością sterowania dwoma obiegami cieplnymi z mieszaczami i regulację temperatury wody w podgrzewaczu; do gimnazjum dostarczana będzie woda grzewcza o parametrach 80/60 stopni C, która posłuży do produkcji cwu w istniejącym podgrzewaczu oraz do ogrzewania budynków. Ogrzewanie i produkcja wody ciepłej będą sterowane za pomocą istniejącego sterownika; do hali sportowej dostarczana będzie również woda grzewcza o parametrach 80/60 stopni C do tamtejszego węzła ciepłowniczego; wszystkie obiegi należy wyposażyć w odpowiednie ciepłomierze. W budynkach szkolnych istnieje instalacja c.o. zasilana z kotłowni osiedlowej, natomiast cwu jest uzyskiwana na miejscu z wymienników pojemnościowych. Sieć cwu posiada cyrkulację. Istniejąca sieć c.o. i cwu pozostanie bez zmian. Roboty demontażowe: Należy zdemontować istniejące przyłącze z kotłowni osiedlowej. Demontaż ciepłociągu będącego własnością ZEC-u należy pozostawić właścicielowi. Zdemontować wszystkie urządzenia węzła cieplnego w części łącznika Ł-1 znajdującego się w gimnazjum. Zdemontować należy również przebiegające przez kanał ciepłowniczy w łączniku Ł-1 i dalej w budynku gimnazjum przewody wzbiorcze do istniejącego niegdyś otwartego naczynia wzbiorczego. W hali sportowej należy zdemontować urządzenia na przyłączu ciepłociągu ZEC-u do budynku hali oraz biegnący w kanale rurociąg (zasilanie i powrót) od wejścia do budynku do miejsca włączenia nowego ciepłociągu z projektowanej kotłowni. Wytyczne branżowe: Roboty budowlane: Ściany oddzielające pomieszczenie przeznaczone na kotłownię gazową od pozostałych pomieszczeń byłej kotłowni należy domurować do odporności ogniowej EI 60. W ścianie wewnętrznej osadzić drzwi ognioodporne o odporności EI 30 i wymiarach min. 90x200 cm, otwierane na zewnątrz kotłowni i wyposażone w zamek typu antypanicznego. Drzwi zewnętrzne wymienić na metalowe ocieplane. Zamurować przejście do byłego magazynu węgla oraz wykonać dostęp do tego pomieszczenia od strony wejścia do kotłowni. W pomieszczeniu kotłowni wykonać należy nową posadzkę i cokół do 10 cm wysokości z płytek lastrykowych szlifowanych lub płytek ceramicznych typu Gress. Zachować spadek 0,5 procenta w kierunku studzienki schładzającej lub kratek ściekowych. W posadzce umieścić rury kanalizacyjne do odprowadzania wody z urządzeń i zlewu. Ściany pomieszczenia kotłowni obłożyć płytkami ściennymi do wysokości 2 m, powyżej oraz sufit pomalować farbą emulsyjną lub akrylową w kolorach jasnych. Istniejącą stolarkę okienną należy wymienić na okna o możliwie największych rozmiarach, przy czym jedno okno winno być otwierane z poziomu posadzki. Dla zwiększenia oświetlenia naturalnego należy rozważy możliwość zamontowania drzwi zewnętrznych częściowo oszklonych. Zamontować kominy stalowe ocieplane i wentylację wywiewną. Roboty sanitarne: Kotłownię wyposażyć we wpusty podłogowe połączone z istniejącą studzienką schładzającą o wymiarach fi 80cm. Studzienka posiada odpływ do kanalizacji miejskiej. Dla uniknięcia zatapiania kotłowni w razie dużych opadów deszczu należy odpływ zaopatrzyć w zawór zwrotny przeciwburzowy. Pozostawić istniejący zlew z podłączeniem wody zimnej. Przewody kanalizacyjne wykonać z rur PCV dn 50 i 110 mm przeznaczonych do układania w ziemi. Rurociągi wody zimnej wykonać z rur stalowych przewodowych czarnych za szwem łączonym na spawie. W miarę możliwości należy stosować rury o najmniejszej grubości ścianek. Roboty elektryczne: Urządzenia i instalacje elektryczne należy wykonać zgodnie z wymaganiami dla pomieszczeń o dużej wilgotności i zagrożeniu pożarowym IP 65. Wyłącznik główny umieścić na zewnątrz kotłowni. W pomieszczeniu kotłowni należy przewidzieć co najmniej jedno gniazdko wtykowe na napięcie 24V i jedno 220V. Przewidziano montaż urządzeń kotłowni w tym pomp na napięcie zasilania 230V i 3 razy 400V o mocach jednostkowych od 0,15 do 0,93 kW (łącznie 7 pomp). Oświetlenie wykonać tak, aby kotły i armatura mogły być należycie kontrolowane i konserwowane. Zaleca się zainstalowanie bezobsługowej lampy oświetlenia awaryjnego zasilanej suchymi akumulatorami. W kotłowni należy zainstalować szynę uziemiającą w postaci otoku z bednarki oc. 2x20 mm i połączyć ją z zewnętrzną instalacją odgromową. Do szyny należy przyłączyć wszystkie metalowe elementy i urządzenia kotłowni i komina oraz elementy instalacji gazowej w tym również szafkę gazomierza oraz wkładkę kominową. W rozdzielni zainstalować wyłącznik przeciwporażeniowy szybkiego działania..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.11.10 - Instalowanie kotłów 45.33.30.00 - Roboty instalacyjne gazowe 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 16.08.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 21-05-2013 r.do godz. 10.00 do wniesienia wadium w kwocie 15.000,00 złotych (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w formach określonych w Ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. 3. Oryginały dokumentów dotyczących wadium należy dołączyć do oferty. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: Urząd Miasta w Krośnie Odrzańskim, BZ WBK S.A. O/Krosno Odrzańskie, Nr 64 1090 1551 0000 0000 5500 1056, z dopiskiem: Wadium - /Budowa kotłowni gazowej dla kompleksu edukacyjno-sportowego w Krośnie Odrzańskim przy ul. Pułaskiego 3/ 4. Oferta jest uznana przez Zamawiającego jako zabezpieczona wadium wniesionym w pieniądzu tylko wtedy, jeśli kwota wadium znajdzie się na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza dokonanie zmian w umowie dotyczących: a)stawki podatku od towarów i usług w przypadku ustawowej zmiany stawek, a w konsekwencji zmiany (podwyższenia lub obniżenia) kwoty brutto wynikającej z umowy, b) nazwy zadania, numerów kont bankowych oraz działów, rozdziałów i paragrafów klasyfikacji budżetowej, c) przedstawicieli stron, d) zmianie powszechnie obowiązujących przepisów prawa, których uchwalenie lub zmiana nastąpiły po dniu zawarcia umowy, a których treści wynika konieczność lub zasadność wprowadzenia zmian, mających wpływ na realizację umowy; e)zlecania prac podwykonawcom - zmiana sposobu realizacji przedmiotu zamówienia w tym zakresie możliwa będzie w przypadku gdy Wykonawca nie zadeklaruje w swojej ofercie wy-konania przedmiotu zamówienia przy pomocy podwykonawców lub zadeklaruje wykonanie części przedmiotu zamówienia przy pomocy podwykonawców w określonym zakresie, a doce?lowo zechce dokonać zmiany tego zakresu lub konkretnego podwykonawcy; Wykonawca może wnosić o dokonanie zmiany umowy dotyczącej zlecania prac podwykonawcom, gdy zmiana taka przyczyni się do poprawienia jakości prac stanowiących podmiot umowy, względnie wskazana jest ze względu na wymóg specjalistycznej wiedzy lub doświadczenia, niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy. Przedłużenia terminu realizacji umowy w razie wystąpienia: f) Konieczności udzielenia zamówienia dodatkowego; Zaistnienia siły wyższej; g) Przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego; h)Zmianie powszechnie obowiązujących przepisów prawa, których uchwalenie lub zmiana nastąpiły po dniu zawarcia umowy, a których treści wynika konieczność lub zasadność wprowadzenia zmian, mających wpływ na realizację umowy;

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bipkrosno.unixstorm.org/zamowienia_publiczne/239/status/0/rodzaj/0/wzp/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Parkowa 1, 66-600 Krosno Odrzańskie..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.05.2013 godzina 10:00, miejsce: Biuro Obsługi Interesanta Urzędu Miasta w Krośnie Odrzańskim, ul. Parkowa 1..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający złożył wniosek o dofinansowanie zadania ze środków UE..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.