eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dobrzyniewo Duże › Przebudowa placu przy budynkach Urzędu Gminy i Ośrodka Zdrowia w Dobrzyniewie Dużym



Ogłoszenie z dnia 2008-07-29

Dobrzyniewo Duże: Przebudowa placu przy budynkach Urzędu Gminy i Ośrodka Zdrowia w Dobrzyniewie Dużym
Numer ogłoszenia: 174988 - 2008; data zamieszczenia: 29.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dobrzyniewo Duże, ul. Białostocka 25, 16-002 Dobrzyniewo Duże, woj. podlaskie, tel. 085 7428155, fax 085 7197147.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dobrzyniewo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa placu przy budynkach Urzędu Gminy i Ośrodka Zdrowia w Dobrzyniewie Dużym.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont kapitalny parkingu przy ul. Białostockiej 25 w Dobrzyniewie Dużym o pow. 2200 m2. Szczegółowy zakres zamówienia zawiera kosztorys ofertowy stanowiący załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Najważniejsze parametry zamówienia: a/ rozebranie istniejącej nawierzchni z materiałów betonowych - 1300 m2, b/ ustawienie krawężników betonowych wystających o wymiarach 15x30cm wraz z wykonaniem ław z betonu na podsypce cementowo-piaskowej - 650 mb., c/ wykonanie nawierzchni dróg manewrowych i miejsc postojowych z kostki brukowej betonowej szarej i czerwonej gr. 8cm, na podsypce piaskowej, z wypełnieniem spoin piaskiem - 1830 m2, d/ wykonanie chodników z kostki brukowej betonowej szarej gr. 6cm, na podsypce piaskowej, z wypełnieniem spoin piaskiem - 360 m2, e/ ustawienie obrzeży betonowych o wym. 20x6 cm - 290 m, Kostka brukowa ( polbruk ) powinna posiadać wzór tzw. młotek. Kostka czerwona winna mieć pigment w całej objętości. Materiały z rozbiórki (krawężniki i płytki chodnikowe Wykonawca składuje w miejscu wskazanym przez Zamawiającego do zagospodarowania przez Zamawiającego

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.50 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.50 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o niniejsze zamówienie publiczne muszą złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zaleca się złożenie oświadczenia zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ) oraz spełniać następujące warunki udziału w postępowaniu: 1) posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia oraz nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: - warunek dotyczący uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie od powiadającym przedmiotowi zamówienia oraz nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp, musi być spełniony przez każdego z tych Wykonawców, - dokument i oświadczenie, o których mowa powyżej, musi złożyć każdy z Wykonawców. 2) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia, tj. Wykonawca musi spełniać następujące warunki: a) wykonać w okresie ostatnich trzech lat (przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 ( dwa ) zadania polegające na budowie placów, parkingów, ulic lub chodników o nawierzchni z kostki brukowej o wielkości nie mniejszej niż 500 m2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia: - warunek dotyczący niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia, musi być spełniony łącznie przez tych Wykonawców, - dokumenty ma obowiązek złożyć ten, lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie tego warunku. b) udzielą gwarancji na wykonane roboty na okres 36 miesięcy. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonywana będzie wg. formuły spełnia/nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy ubiegający się o niniejsze zamówienie publiczne muszą złożyć oświadczenie o którym mowa w pkt III.2). oraz w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu muszą dostarczyć następujące dokumenty: ad.III.2).1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: - warunek dotyczący uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia oraz nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp, musi być spełniony przez każdego z tych Wykonawców, ad. III.2).2).a) Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz robót wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ oraz oryginały lub poświadczone przez Wykonawcę kopie dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. ad. III.2).2).b) Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć oświadczenie zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dobrzyniewo.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Dobrzyniewo Duże, ul. Białostocka 25, 16-002 Dobrzyniewo Duże, pokój nr 1.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.08.2008 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Dobrzyniewo Duże, ul. Białostocka 25, 16-002 Dobrzyniewo Duże, pokój nr 1.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.