eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tuliszków › DOWOZY SZKOLNE 2007/2008

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-09-24

Tuliszków: DOWOZY SZKOLNE 2007/2008
Numer ogłoszenia: 174976 - 2007; data zamieszczenia: 24.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina i Miasto Tuliszków, Plac Powstańców Styczniowych 1, 62-740 Tuliszków, woj. wielkopolskie, tel. 063 2793116, fax 063 2892105.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.tuliszkow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOWOZY SZKOLNE 2007/2008.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest bezpieczny i punktualny dowóz (przywóz i odwóz) dzieci do Zespołu Szkól w Tuliszkowie, Zespołu Szkolno Przedszkolnego i Gimnazjum w Grzymiszewie oraz Szkoły Podstawowej w Smaszewie w okresie od dnia 15 października 2007 roku do dnia 21 czerwca 2008 roku. Usługa dowozu dzieci do w/w szkół obejmuje swym zakresem 87 703,20 km (562,2 km / dziennie x 156 dni). 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi : a) Harmonogram przewozów - określa on wstępny zakres przewozów z podaniem tras, terminów oraz ilości przewożonych osób. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo wprowadzenia zmian w harmonogramie przewozów wynikających ze zmian planu organizacyjnego roku szkolnego poszczególnych placówek oświatowych, w tym zmiany godzin tras, kolejności przystanków oraz zmniejszenia lub zwiększenia w trakcie realizacji umowy zakresu opisanego przedmiotu zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy będzie przysługiwać tylko wynagrodzenie wynikające ze zrealizowanych usług.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 60.11.31.00 - Usługi transportowe świadczone przy użyciu autobusów szkolnych Kod CPV wg słownika 2008: 60.13.00.00 - (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 21.06.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 3 oraz nie podlegający wykluczeniu na podstawie przesłanek art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych, spełniający warunki dodatkowe: a) wykonawca musi posiadać licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób (udzieloną na czas wykonywania usługi oraz obowiązującą, co najmniej na terenie objętym zamówieniem) b) wykonawca musi udokumentować należyte wykonanie lub wykonywanie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, - co najmniej jednej usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia. c) wykonawca musi dysponować minimum 7 autobusami, w tym 3 autobusy o liczbie miejsc siedzących nie mniej niż 40 2 autobusy o liczbie miejsc siedzących nie mniej niż 44 2 autobusy o liczbie miejsc siedzących nie mniej niż 48 Wykonawca podczas przewozu musi zapewnić wszystkim dzieciom miejsca siedzące. Autokary muszą posiadać aktualne badanie stanu technicznego pojazdu oraz ubezpieczenie OC i NW. Zamawiający wymaga aby istniała łączność zamawiającego z kierowcą podczas jazdy. d) wykonawca musi dysponować kadrą kierowców w ilości odpowiedniej do wielkości zamówienia, posiadających odpowiednie kwalifikacje zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 roku o transporcie drogowym (tekst jednolity Dz. U. 2004 Nr 204 poz. 2088 z późn zm.) e) wykonawca musi posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. f) wykonawcy składający ofertę wspólnie muszą posiadać wstępne porozumienie zawarte pomiędzy partnerami (lub posiadać stosowne listy intencyjne) stwierdzające, że wszyscy partnerzy będą łącznie i solidarnie prawnie odpowiedzialni za wykonanie Umowy dotyczącej wykonania przedmiotowego zamówienia publicznego, i że Partner Wiodący będzie upoważniony do podejmowania zobowiązań i otrzymywania instrukcji dla i w imieniu każdego z osobna i wszystkich Partnerów, oraz stwierdzający, że za wykonanie wspomnianej powyżej Umowy, włącznie z płatnościami, odpowiedzialny będzie Partner Wiodący, ponadto wszyscy partnerzy będą zobowiązani do pozostania w umowie wspólnego działania przez cały okres realizacji usługi. 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - prawo zamówień publicznych zamawiający żąda, następujących dokumentów: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. b) aktualną licencje na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób. c) aktualnych zaświadczeń właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 2. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda, następujących dokumentów: a) wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w okresie trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie. b) wykazu pojazdów niezbędnych do wykonania zamówienia z załączeniem: - dowodów rejestracyjnych - aktualnego badania stanu technicznego (w przypadku jego braku w dowodzie rejestracyjnym) - ubezpieczenia OC i NW - dokumentów potwierdzających tytuł prawny wykonawcy do dysponowania pojazdami (jeżeli nie wynika to wprost z załączonych dokumentów rejestracyjnych pojazdu) c) wykazu kierowców którzy będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia z załączeniem dokumentów potwierdzających posiadanie odpowiednich kwalifikacji zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 roku o transporcie drogowym (tekst jednolity Dz. U. 2004 Nr 204 poz. 2088 z późn zm.) 3. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: a) polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 4. Każdy Wykonawca poza w/w dokumentami stosownie do zapisu art. 44. ustawy Prawo zamówień publicznych, składa wraz z ofertą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. 5. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnione do składania oferty.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.tuliszkow.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy i Miasta Tuliszków, Plac Powstańców Styczniowych 1, 62-740 Tuliszków, pok. Nr 26.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.10.2007 godzina 10:30, miejsce: Urząd Gminy i Miasta Tuliszków, Plac Powstańców Styczniowych 1, 62-740 Tuliszków, pok. Nr 16 (sekretariat) Do dnia 02-10-2007 do godz. 10:30.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Osoby uprawnione do kontaktów z wykonawcami. a) W sprawach związanych z postępowaniem przetargowym: Łukasz Marciniak - Podinspektor ds. zamówień publicznych i pozyskiwania środków Urzędu Gminy i Miasta w Tuliszkowie, Pl. Powstańców Styczniowych 1, 62-740 Tuliszków, tel. 0 63 279 17 77. b) w sprawach związanych z przedmiotem zamówienia: Barbara Kozłowska - Dyrektor GZEAO tel. 0 63 279 17 67.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.