eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa 60 › zakup i dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-09-24

Warszawa 60: zakup i dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego
Numer ogłoszenia: 174973 - 2007; data zamieszczenia: 24.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Służba Kontrwywiadu Wojskowego, ul. W. Oczki 1, 00-909 Warszawa 60, woj. mazowieckie, tel. 022 6841119, fax 022 6841203.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup i dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia podzielony został na 11 (części) zadań ofertowych określonych w Załączniku nr 2 (od pkt. 1 do pkt. 11) do SIWZ: zadanie ofertowe nr 1 - rękawice polowe pracownika ochrony, zadanie ofertowe nr 2 - rękawice zimowe 5 - palcowe z membraną paraprzepuszczalną, zadanie ofertowe nr 3 - kalesony zimowe specjalne, zadanie ofertowe nr 4 - koszula zimowa specjalna, zadanie ofertowe nr 5 - rękawiczki żołnierskie kolor czarny, zadanie ofertowe nr 6 - kożuch długi, zadanie ofertowe nr 7 - trzewiki ćwiczebne tropikalne, zadanie ofertowe nr 8 - trzewiki robocze na spodach gumowych, zadanie ofertowe nr 9 - buty filcowo-gumowe, zadanie ofertowe nr 10 - trzewiki letnie, zadanie ofertowe nr 11 - pas pracownika ochrony.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 19.31.30.00 - Obuwie z cholewkami ze skóry Kod CPV wg słownika 2008: 18.81.30.00 - Obuwie z cholewkami ze skóry Oryginalny kod CPV: 18.14.10.00 - Rękawice robocze Kod CPV wg słownika 2008: 18.14.10.00 - Rękawice robocze Oryginalny kod CPV: 18.31.00.00 - Bielizna Kod CPV wg słownika 2008: 18.31.00.00 - Bielizna osobista Oryginalny kod CPV: 18.33.00.00 - Koszulki Kod CPV wg słownika 2008: 18.33.10.00 - Koszulki Oryginalny kod CPV: 18.42.40.00 - Rękawice Kod CPV wg słownika 2008: 18.42.40.00 - Rękawice Oryginalny kod CPV: 19.20.00.00 - Wyroby skórzane, torby bagażowe oraz wyroby rymarskie Kod CPV wg słownika 2008: 18.90.00.00 - Bagaże, wyroby rymarskie, worki i torby Oryginalny kod CPV: 19.31.51.00 - Buty za kostkę Kod CPV wg słownika 2008: 18.81.51.00 - Buty za kostkę 15.42.50.00 - 15.42.50.00 .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 11.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 30.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania uprawnień; b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 z późn. zm.) Komisja przetargowa będzie oceniała spełnianie w/w wymagań jako spełnia-nie spełnia na podstawie złożonych dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a)pisemnego oświadczenia Wykonawcy, ¬że spełnia warunki udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt. 1- 4 ustawy; b)aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c) aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; d)aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; e)aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; f)aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetargi.army.mil.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SŁUŻBA KONTRWYWIADU WOJSKOWEGO Biuro Logistyki ul. W. Oczki 1 00-909 Warszawa 60 tel. (0-22) 684 15 87 (0-22) 684 11 19.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.10.2007 godzina 10:00, miejsce: Miejsce składania ofert: ul. W. Oczki 1, 00-909 Warszawa 60 - Sekretariat Biura Logistyki.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

    CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: zadanie ofertowe nr 1 - rękawice polowe pracownika ochrony.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: rękawice polowe pracownika ochrony - 120 par.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.14.10.00-9.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: zadanie ofertowe nr 2 - rękawice zimowe 5 - palcowe z membraną paraprzepuszczalną,.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: rękawice zimowe 5 - palcowe z membraną paraprzepuszczalną - 400 par.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.14.10.00-9.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: zadanie ofertowe nr 3 - kalesony zimowe specjalne.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: kalesony zimowe specjalne - 400 szt..
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.31.00.00-5.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: zadanie ofertowe nr 4 - koszula zimowa specjalna.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: koszula zimowa specjalna - 400 szt..
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.33.00.00-1.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: zadanie ofertowe nr 5 - rękawiczki żołnierskie kolor czarny.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: rękawiczki żołnierskie kolor czarny - 120 par.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.42.40.00-7.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: zadanie ofertowe nr 6 - kożuch długi.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: kożuch długi - 20 szt..
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.20.00.00-1.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: zadanie ofertowe nr 7 - trzewiki ćwiczebne tropikalne.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: trzewiki ćwiczebne tropikalne - 20 par.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.31.30.00-3.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: zadanie ofertowe nr 8 - trzewiki robocze na spodach gumowych.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: trzewiki robocze na spodach gumowych - 100 par.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.31.30.00-3.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: zadanie ofertowe nr 9 - buty filcowo-gumowe.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: buty filcowo-gumowe - 120 par.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.31.51.00-8.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: zadanie ofertowe nr 10 - trzewiki letnie.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: trzewiki letnie - 200 par.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.31.30.00-3.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: zadanie ofertowe nr 11 - pas pracownika ochrony.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pas pracownika ochrony - 120 szt..
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.42.50.00-4.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.