eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Głogów › DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I OPROGRAMOWANIA DLA POTRZEB URZĘDU MIEJSKIEGO W GŁOGOWIE W 2008 r.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-29

Głogów: DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I OPROGRAMOWANIA DLA POTRZEB URZĘDU MIEJSKIEGO W GŁOGOWIE W 2008 r.
Numer ogłoszenia: 174967 - 2008; data zamieszczenia: 29.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Głogów, ul. Rynek 10, 67-200 Głogów, woj. dolnośląskie, tel. 076 7265437, 527, fax 076 7265437.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.glogow.sbip.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I OPROGRAMOWANIA DLA POTRZEB URZĘDU MIEJSKIEGO W GŁOGOWIE W 2008 r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla potrzeb Urzędu Miejskiego w Głogowie w 2008 r. Część 1: KOMPUTERY, NOTEBOOKI, SERWER WWW, MONITORY LCD, AKCESORIA KOMPUTEROWE opis szczegółowy parametrów technicznych zgodnie z załącznikiem Nr 4 do SIWZ 1) Zestawy komputerowe typ 1 - 25 szt. 2) Serwer WWW - 1 szt. 3) Notebook typ 1 - 1szt. 4) Notebook typ 2 - 3 szt. 5) Notebook typ 3 - 6 szt. 6) Notebook typ 4 - 2 szt. 7) Notebook typ 5 - 1 szt. 8) Notebook typ 6 - 2 szt 9) Notebook typ 7 - 1 szt 10) Komputer typ 2 - 2 szt. 11) Komputer typ 3 - 8 szt. 12) Komputer typ 4 - 2 szt. 13) Komputer typ 5 - 1 szt. 14) Monitory LCD typ 2 - 17 szt. 15) Monitory LCD typ 3 - 1 szt. 16) Monitory LCD typ 4 - 3 szt. 17) Zasilacze bezprzewodowe UPS 4 szt. 18) Skaner A4 - 1 szt. 19) Projektor multimedialny - 2 szt. 20) Oprogramowanie - 5 szt. 21)FlashDrive - 3 szt. 22)Monitory LCD 19 typ 1- 56 szt. 23)Projektor multimedialny 1 szt. 24)Moduł do switcha HP ProCurve 5308xl 1 szt. 25)Myszki optyczne - 15 szt., klawiatury - 10 szt. 26)Taśma do STREAMERA SLR75 TANDBERG DATA - 10 szt. 27)Aktualizacja oprogramowania antywirusowego - 62 szt. Część 2: DRUKARKI I KOPIARKI , URZĄDZENIA WIELOFUNKCYJNE opis szczegółowy parametrów technicznych zgodnie z załącznikiem Nr 5 do SIWZ 1) Drukarka laserowa z 2 dodatkowymi tonerami - 14 szt. 2) Urządzenie wielofunkcyjne z 2 dodatkowymi tonerami - 1 szt. 3) Drukarka atramentowa z 2 dodatkowymi kompletami tuszy - 2 szt. 4) Kserokopiarka - 2 szt. 5) Drukarka laserowa - 4 szt. 6) Urządzenie wielofunkcyjne - 1 szt. 7) Urządzenie wielofunkcyjne - 1 szt. Część 3: SKANER WIELOFORMATOWY Z PODSTAWĄ A0+ opis szczegółowy parametrów technicznych zgodnie z załącznikiem Nr 6 do SIWZ 1) Skaner wieloformatowy - 1 szt. Część 4: SERWER WWW opis szczegółowy parametrów technicznych zgodnie z załącznikiem Nr 7 do SIWZ 1) Serwer www - 1 szt. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA : 1. od zawarcia umowy - 14 dni (dla części I i II zamówienia) 2. od zawarcia umowy - 30 dni ( dla części III zamówienia ) 3. od zawarcia umowy - 60 dni ( dla części IV zamówienia )

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.21.40.00 - Stacje robocze Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.40.00 - Stacje robocze Oryginalny kod CPV: 30.21.31.00 - Notebooki Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.31.00 - Komputery przenośne Oryginalny kod CPV: 30.23.32.30 - Drukarki i plotery Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.21.00 - Drukarki i plotery Oryginalny kod CPV: 30.23.12.50 - Monitory ekranowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.13.00 - Monitory ekranowe Oryginalny kod CPV: 30.24.21.00 - Oprogramowanie antywirusowe Kod CPV wg słownika 2008: 48.76.10.00 - Pakiety oprogramowania antywirusowego Oryginalny kod CPV: 31.12.10.00 - Zestawy prądnicowe Kod CPV wg słownika 2008: 31.12.10.00 - Zestawy prądnicowe Oryginalny kod CPV: 33.45.21.00 - Projektory Kod CPV wg słownika 2008: 38.65.21.00 - Projektory Oryginalny kod CPV: 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe Kod CPV wg słownika 2008: 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe Oryginalny kod CPV: 30.23.21.20 - Myszy komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.74.10 - Myszka komputerowa Oryginalny kod CPV: 30.23.32.10 - Jednostki wejścia Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.74.80 - Jednostki wejścia .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data rozpoczęcia: 28.08.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z powodów, o których mowa w art. 24 ustawy. 5. Posiadają zaświadczenia niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań Wykonawcy z normami jakościowymi. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie oświadczeń i dokumentów na zasadzie spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy ( Zał. Nr 1) 2. Szczegółowa dokumentacja techniczna proponowanego sprzętu 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy ( Zał. Nr 2). 5. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy ( Zał. Nr 3). 6. Dokument poświadczający zaświadczenia niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań Wykonawcy z normami jakościowymi np.: certyfikat ISO 9001.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 80
  • 2. Gwarancja - 20

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.glogow.sbip.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Głogowie , Rynek 10,67-200 Głogów, pok. 314.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.08.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Głogowie , Rynek 10,67-200 Głogów, pok. 314.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: KOMPUTERY, NOTEBOOKI, SERWER WWW, MONITORY LCD, AKCESORIA KOMPUTEROWE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Zestawy komputerowe typ 1 - 25 szt. 2) Serwer WWW - 1 szt. 3) Notebook typ 1 - 1szt. 4) Notebook typ 2 - 3 szt. 5) Notebook typ 3 - 6 szt. 6) Notebook typ 4 - 2 szt. 7) Notebook typ 5 - 1 szt. 8) Notebook typ 6 - 2 szt 9) Notebook typ 7 - 1 szt 10) Komputer typ 2 - 2 szt. 11) Komputer typ 3 - 8 szt. 12) Komputer typ 4 - 2 szt. 13) Komputer typ 5 - 1 szt. 14) Monitory LCD typ 2 - 17 szt. 15) Monitory LCD typ 3 - 1 szt. 16) Monitory LCD typ 4 - 3 szt. 17) Zasilacze bezprzewodowe UPS 4 szt. 18) Skaner A4 - 1 szt. 19) Projektor multimedialny - 2 szt. 20) Oprogramowanie - 5 szt. 21)FlashDrive - 3 szt. 22)Monitory LCD 19 typ 1- 56 szt. 23)Projektor multimedialny 1 szt. 24)Moduł do switcha HP ProCurve 5308xl 1 szt. 25)Myszki optyczne - 15 szt., klawiatury - 10 szt. 26)Taśma do STREAMERA SLR75 TANDBERG DATA - 10 szt. 27)Aktualizacja oprogramowania antywirusowego - 62 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.40.00-2, 30.21.31.00-6, 30.23.12.50-4, 30.24.21.00-8, 33.45.21.00-4, 32.42.00.00-3, 30.23.32.10-6, 30.23.21.20-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 80
    • 2. Gwarancja - 20

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: DRUKARKI I KOPIARKI , URZĄDZENIA WIELOFUNKCYJNE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Drukarka laserowa z 2 dodatkowymi tonerami - 14 szt. 2) Urządzenie wielofunkcyjne z 2 dodatkowymi tonerami - 1 szt. 3) Drukarka atramentowa z 2 dodatkowymi kompletami tuszy - 2 szt. 4) Kserokopiarka - 2 szt. 5) Drukarka laserowa - 4 szt. 6) Urządzenie wielofunkcyjne - 1 szt. 7) Urządzenie wielofunkcyjne - 1 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.32.30-2, 30.12.10.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 80
    • 2. Gwarancja - 20

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: SKANER WIELOFORMATOWY Z PODSTAWĄ A0+.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Skaner wieloformatowy - 1 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.10.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 80
    • 2. Gwarancja - 20

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: SERWER WWW.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Serwer www - 1 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.20-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 80
    • 2. Gwarancja - 20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.