eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mykanów › Wykonanie remontów bieżących na drogach gminnych szutrowych i gruntowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-01-25

Mykanów: Wykonanie remontów bieżących na drogach gminnych szutrowych i gruntowych
Numer ogłoszenia: 17493 - 2008; data zamieszczenia: 25.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Mykanów, ul. Samorządowa 1, 42-233 Mykanów, woj. śląskie, tel. 034 3288019, fax 034 3288019 w. 32.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mykanow.4bip.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontów bieżących na drogach gminnych szutrowych i gruntowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są remonty cząstkowe na drogach gminnych o nawierzchni szutrowej lub drogach gruntowych w zakresie: -korytowanie drogi do 30cm głębokości - maksymalnie 5000m2 -wykonanie równań i uwałowań na uszkodzonych odcinkach dróg szutrowych i gruntowych bez konieczności dowozu klińca - maksymalnie 15 000m2 -wykonanie równań i uwałowań na uszkodzonych odcinkach dróg szutrowych z uzupełnieniem wyrw i dziur klińcem do grubości 5cm średnio na całej powierzchni- maksymalnie 30 000m2 -ścinanie i równanie poboczy dróg gminnych bez wywozu usuniętej ziemi - maksymalnie 1000m2 -ścinanie i równanie poboczy dróg gminnych z wywozem ziemi - maksymalnie 2000m2 -wykonanie równania ,uwałowania oraz dowiezienia klińca do grubości 10cm średnio na całej powierzchni - maksymalnie 30 000m2. Prace wykonywane sukcesywnie w ciągu roku na różnych odcinkach dróg gminnych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 20.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W niniejszym postępowaniu mogą uczestniczyć wykonwcy spełniający następujące warunki: -posiadają niezbędne doświadczenie do wykonywania działalności lub czynności w zakresie objętym niniejszym zamówieniem -posiadają niezbędną wiedzę ,doświadczenie ,potencjał techniczny oraz dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a w szczególności wykonali z należytą starannością w ciągu ostatnich pięciu lat co najmniej 2 zamówienia o podobnym charakterze w tj.remonty dróg szutrowych na powierzchni minimum 3000m2 każde -dysponują kierownikiem robót z uprawnieniami do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności drogowej odpowiadające wymaganiom określonym w ustawie - Prawo Budowlane i jest wpisany na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego - posiadają niezbędny sprzęt ( równiarka , walec samojezdny , samochód ciężarowy - minimum 2 sztuki ) - znajduja sie w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ustawy Zamawiający na podstawie dokumentów dokona oceny spełnienia warunków podmiotowych według formuły spełnia - nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wymagane dokumenty dla spełnienia warunków; -podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 -aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert -wykaz wykonanych w ciągi ostatnich pięciu lat rozpoczętych i zakończonych robót , a jeżeli okres działalnosci jest krótszy - w tym okresie odpowiadające swoim rodzajem i wartością pracom stanowiącym przedmiot zamówienia - załącznik nr 3 -referencje lub inne dokumenty potwierdzające należyte wykonanie robót -kserokopia uprawnień zawodowych kierownika robót oraz kserokopia zaświadczenia o przynależności kierownika do izby -wyakaz sprzętu -załącznik nr 4

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mykanow.4bip.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Mykanowie 42-233 Mykanów ul.Samorządowa 1 pokój nr 5.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.02.2008 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy w Mykanowie 42-233 Mykanów ul.Samorządowa 1 sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.