eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zawiercie › Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń zawodowych dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych Powiatu Zawierciańskiego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-09-02

Zawiercie: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń zawodowych dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych Powiatu Zawierciańskiego
Numer ogłoszenia: 174939 - 2013; data zamieszczenia: 02.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Zawierciański Starostwo Powiatowe , ul. Sienkiewicza 34, 42-400 Zawiercie, woj. śląskie, tel. 32 6710710-2 w. 551, faks 32 6721971.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zawiercie.powiat.pl http://bip.zawiercie.powiat.finn.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: http://www.zawiercie.powiat.pl http://bip.zawiercie.powiat.finn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń zawodowych dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych Powiatu Zawierciańskiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń zawodowych dla uczniów ponadgimnazjalnych szkół Powiatu Zawierciańskiego, w ramach projektu Mam zawód - mam pracę w regionie współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet IX Działanie 9.2 - Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części (Zadania). Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub obydwie części zamówienia, przy czym każdy wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę sam lub jako partner w konsorcjum. Wykonawca, który przedkłada lub partycypuje w więcej niż jednej ofercie spowoduje, że wszystkie Oferty z udziałem tego Wykonawcy zostaną odrzucone..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: NIE DOTYCZY

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie Zadań 1 i 2 - Wymagany jest aktualny wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych (RIS) prowadzony przez właściwy miejscowo Powiatowy Urząd Pracy. Ocena spełnienia warunku na podstawie dokumentu potwierdzającego wpis do RIS metodą graniczną spełnia-nie spełnia. Zamawiający dopuszcza wydruk ze strony internetowej właściwego PUP potwierdzający, że wykonawca znajduje się liście przedsiębiorców wpisanych do RIS.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zadanie 1 - wykazanie wykonania, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie 2 zamkniętych szkoleń grupowych kierowcy wózka jezdniowego z bezpieczną wymianą butli gazowej o łącznej liczbie uczestników nie mniejszej niż 32 osoby Zadanie 2 - wykazanie wykonania, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie 2 zamkniętych szkoleń grupowych w zakresie spawania MMA 111 o łącznej liczbie uczestników nie mniejszej niż 18 osób i 2 zamkniętych szkoleń grupowych w zakresie spawania MAG 135 o łącznej liczbie uczestników nie mniejszej niż 12 osób. UWAGA - przez szkolenie zamknięte należy rozumieć szkolenie określonej grupy uczestników, realizowane na podstawie umowy zawartej z instytucją lub podmiotem zlecającym to szkolenie. Ocena spełnienia warunku na podstawie Wykazu wykonanych usług (Załącznik nr 6 do SIWZ) metoda graniczną spełnia-nie spełnia,

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zadanie 1 - wykazanie, że wykonawca dysponuje lub będzie dysponował odpowiednią liczbą wózków jezdniowych podnośnikowych dopuszczonych do eksploatacji przez UDT - co najmniej 3 wózki, w tym co najmniej 1 wózek o napędzie gazowym. Zadanie 2 -- wykazanie, ze wykonawca dysponuje lub będzie dysponował warsztatem szkoleniowym (spawalnią), w którym znajdują się co najmniej 4 szkoleniowe stanowiska spawalnicze (co najmniej po 2 stanowiska szkoleniowe dla każdej z przedmiotowych metod spawania) wyposażone w odpowiednie urządzenia spawalnicze wraz z oprzyrządowaniem i niezbędnymi materiałami spawalniczy. Warsztat szkoleniowy oraz stanowiska szkoleniowe muszą spełniać warunki określone w Rozdziale 4, pkt. 4.3.4 Wytycznych Nr W-07/IS-41 Instytutu Spawalnictwa w2 Gliwicach. Ocena spełnienia warunku na podstawie Wykazu narzędzi i urządzeń (Załącznik nr 7 do SIWZ) metoda graniczną spełnia-nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zadanie 1 - wykazanie, że wykonawca dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 1 osobą posiadającą wyższe wykształcenie techniczne i uprawnienia pedagogiczne uprawniające do prowadzenia zajęć teoretycznych oraz co najmniej 2 osobami posiadającymi uprawnienia do szkolenia praktycznego w zakresie kierowcy wózka jezdniowego, przy czym co najmniej 1 osoba z uprawnieniami do szkolenia w zakresie bezpiecznej wymiany butli gazowej - kwalifikacje zgodne z obowiązującymi przepisami i wytycznymi UDT. Zadanie 2 - wykazanie, , że wykonawca dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 1 osobą posiadającą wymagane kwalifikacje dla kierownika kursu spawaczy (inżyniera lub technologa spawalnika z odpowiednim dyplomem EWE/IWE lub EWT/IWT), odpowiednią liczbą wykładowców w tym co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia Instruktora Spawalniczego z dyplomem EWP/IWP oraz co najmniej 2 osobami posiadającymi kwalifikacje instruktora szkolenia praktycznego spawaczy i aktualne Świadectwo Egzaminu Spawacza wg EN-287-1 (co najmniej 1 osoba w zakresie procesu spawania MMA i co najmniej 1 osoba w zakresie procesu spawania MAG ). Kwalifikacje personelu szkolącego muszą być zgodne z obowiązującymi przepisami i Wytycznymi Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach. (Wytyczne IS Nr W-07/IS-41, Rozdział 4.1) Ocena spełnienia warunku na podstawie Wykazu osób i Oświadczenia o posiadanych kwalifikacjach osób (Załączniki nr 8 i 8a do SIWZ) metoda graniczną spełnia-nie spełnia,

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie, ocena spełnienia warunku w trybie art. 44 ustawy Pzp na podstawie Oświadczenia (Załącznik nr 3 do SIWZ).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Dokument potwierdzający posiadanie programu szkolenia kierowcy/operatora wózków jezdniowych i bezpiecznej wymiany butli gazowej zatwierdzonego przez UDT - dot. Zadania 1; Aktualny Atest Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach na prowadzenie szkoleń spawaczy w zakresie procesów spawania MMA 111 oraz MAG 135 lub jednorazowa zgoda Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach na przeprowadzenie szkolenia to jest przedmiotowych kursów spawaczy w procesach spawania MMA 111 oraz MAG 135. - dot. Zadania 2.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę (wzór Załącznik nr 1 do SIWZ) Program kursu - załącznik nr 1 do Oferty (wzór Załącznik nr 2 do SIWZ) Preliminarz kursu/kursów - załącznik nr 2 do Oferty (wzór Załącznik nr 2a do SIWZ) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (wzór Załącznik nr 3 do SIWZ) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień / pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub z przedstawionych dokumentów rejestrowych. Pełnomocnictwo/umocowanie prawne powinno być złożone w oryginale lub notarialnie potwierdzonej kopii. Pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (umowy lub przedwstępne umowy najmu, dzierżawy, użyczenia)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w przypadku zaistnienia następujących okoliczności: a) ustawowej zmiany przepisów prawa w zakresie dotyczącym wykonania umowy, b) zmiany osób, które Wykonawca wskazał w Ofercie do realizacji przedmiotu zamówienia, na skutek wystąpienia nieprzewidzianych okoliczności takich jak: choroba, śmierć osoby, rezygnacja / odejście z pracy lub innych, uniemożliwiających należyte wykonanie obowiązków zgodnie z umową lub obowiązującym prawem. W takim jednak przypadku każda nowa osoba (nie wykazana w ofercie) musi spełniać warunki określone przez Zamawiającego na etapie wyboru Oferty w postępowaniu przetargowym, c) zmiany wynikającej z warunków narzuconych Zamawiającemu przez instytucję pośredniczącą - Urząd Marszałkowski, d) zmiany terminu realizacji umowy, z przyczyn nie leżących po stronie wykonawcy Zmiany w treści umowy mogą zostać wprowadzone po wcześniejszym zgłoszeniu przez którąkolwiek ze stron umowy faktu zaistnienia okoliczności warunkującej konieczność wprowadzenia zmiany oraz obustronnej ich akceptacji. Zmiany w treści umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu do umowy, podpisanego przez strony umowy, pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zawiercie.powiat.pl http://bip.zawiercie.powiat.finn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiat Zawierciański Starostwo Powiatowe w Zawierciu, ul. Sienkiewicza 34, 42-400 Zawiercie, Samodzielny Referat Zamówień Publicznych - pokój 309 (III piętro).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.09.2013 godzina 10:00, miejsce: Powiat Zawierciański Starostwo Powiatowe w Zawierciu, ul. Sienkiewicza 34, 42-400 Zawiercie, Samodzielny Referat Zamówień Publicznych - pokój 309 (III piętro) lub Biuro podawcze.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot zamówienia finansowany jest przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach projektu pn. Mam zawód - mam pracę w regionie Priorytet IX Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu kierowcy/operatora wózka jezdniowego z bezpieczną wymianą butli gazowej dla maksymalnej liczby 62 uczniów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cel szkolenia/kursu - uzyskanie kwalifikacji zawodowych poprzez ukończenie kursu kierowcy/operatora wózka jezdniowego z bezpieczną wymianą butli gazowej, poświadczonych odpowiednimi dokumentami wydanymi przez Urząd Dozoru Technicznego (UDT). Zakres szkolenia - szkolenie powinno odbywać się zgodnie z obowiązującymi w przedmiocie zamówienia przepisami prawa oraz z przyjętymi standardami szkolenia kierowcy/operatora wózków jezdniowych z bezpieczną wymianą butli gazowej. Kurs powinien zakończyć się sprawdzeniem zdobytej wiedzy i umiejętności. Wykonawca zorganizuje w miejscu prowadzenia szkolenia egzamin kwalifikacyjny przed Komisją Kwalifikacyjną UDT dla uczestników szkolenia. Wymiar godzin szkolenia/kursu - 67 godzin zajęć teoretycznych i praktycznych. Zamawiający dopuszcza inny wymiar godzinowy szkolenia, pod warunkiem, że jest on zgodny z posiadanym przez wykonawcę i zatwierdzonym przez UDT programem szkolenia kierowcy/operatora wózka jezdniowego z bezpieczną wymianą butli gazowej. Plan realizacji szkolenia/kursu - Program szkolenia określający szczegółową tematykę winien być opracowany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej, z dnia 11 stycznia 2012r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2012r, Nr 34, poz. 186 ze zmianami) oraz zatwierdzony przez Urząd Dozoru Technicznego. Wykonawca przedstawi w Ofercie (załącznik nr 1 do Oferty) Program realizacji kursu na wzorze Zamawiającego (Wzór - Załącznik nr 2 do SIWZ). Po podpisaniu umowy i otrzymaniu imiennego wykazu uczestników, wykonawca zobowiązany jest w ciągu 5 dni roboczych dostarczyć Zamawiającemu do Biura Projektu harmonogram kursu. Kurs będzie realizowany zgodnie z przyjętym harmonogramem. Materiały szkoleniowe - wykonawca zapewni każdemu z uczestników materiały szkoleniowe związane bezpośrednio z zakresem szkolenia w postaci książek lub skryptów (w formie drukowanej lub elektronicznej), materiały piśmiennicze (co najmniej 1 zeszyt A-4 w twardej oprawie, długopis oraz teczka wiązana). Po zakończeniu szkolenia w/w materiały przejdą na własność uczestników. Środki ochrony osobistej - wykonawca na czas szkolenia praktycznego zapewni uczestnikom środki ochrony osobistej kierowcy/operatora wózka jezdniowego, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami BHP. Uzyskane uprawnienia i dokumenty - Każdy uczestnik kursu otrzyma zaświadczenie o ukończeniu kursu kierowcy/operatora wózków jezdniowych oraz zaświadczenie o ukończeniu kursu bezpiecznej wymiany butli gazowej (zaświadczenia wraz z suplementami na wzorach MEN zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej, z dnia 11 stycznia 2012r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych - Dz. U. z 2012r, Nr 34, poz. 186 ze zmianami) a po uzyskaniu pozytywnego wyniku egzaminu kwalifikacyjnego zaświadczenie o zdobytych uprawnieniach kierowcy/operatora wózka jezdniowego i zaświadczenie o uprawnieniach do bezpiecznej wymiany butli gazowej wydane przez UDT. Termin i miejsce przeprowadzenia kursu: Kurs powinien zostać zrealizowany na terenie miasta Zawiercie. Zajęcia teoretyczne i praktyczne winny odbywać się po zajęciach szkolnych w wymiarze nie przekraczającym 4 godzin dziennie (nie dłużej niż do godz. 20:00) lub w godzinach od 8:00 do 18:00 w dniach wolnych od nauki szkolnej. Realizacja kursu kierowcy/operatora wózków jezdniowych z bezpieczną wymianą butli gazowej - w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia 30 listopada 2013r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów spawania wg normy PN-EN ISO 4063 w zakresie: - spawania łukowego elektrodą otuloną MMA (111) dla maksymalnej liczby 40 uczniów - spawania elektrodą metalową w osłonie gazowej metodą MAG (135) dla maksymalnej liczby 53 uczniów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cel szkolenia/kursu - uzyskanie kwalifikacji zawodowych, poprzez zdobycie umiejętności spawania spoin pachwinowych metodą spawania łukowego elektrodą otuloną MMA (111) lub spawania spoin pachwinowych elektrodą metalową w osłonie gazowej metodą MAG (135), wg numerów i procesów opisanych normą PN-EN ISO 4063, oraz po zdaniu egzaminu kwalifikacyjnego uzyskanie uprawnień spawalniczych zgodnie z normą PN-EN 278-1:2007. Zakres szkolenia - kursy powinny odbywać się zgodnie z obowiązującymi w przedmiocie zamówienia przepisami prawa oraz pod merytorycznym nadzorem Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach. Kursy powinny zakończyć się sprawdzeniem zdobytej wiedzy i umiejętności. Wykonawca zorganizuje uczestnikom w miejscu szkolenia egzamin kwalifikacyjny spawaczy spoin w zakresie przedmiotowych procesów spawania według Wytycznych Instytutu Spawalnictwa Nr W-07/IS-17. Wymiar godzin szkolenia będzie obejmować odpowiednio: w zakresie spawania metodą MMA (111) - 163 godziny zajęć teoretycznych i praktycznych (wytyczne Instytutu Spawalnictwa W-07/IS-01) a w zakresie spawania metodą MAG (135) - 145 godzin zajęć teoretycznych i praktycznych (wytyczne Instytutu Spawalnictwa W-07/IS-02) Plan realizacji szkolenia/kursu - Program szkolenia określający szczegółową tematykę kursów winien być opracowany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej, z dnia 11 stycznia 2012r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2012r, Nr 34, poz. 186 ze zmianami), oraz zgodnie z wytycznymi Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach Nr W-07/IS-41. Wykonawca przedstawi w Ofercie (Załącznik nr 1 do Oferty) Programy realizacji kursów na wzorze Zamawiającego (Załącznik nr 2 do SIWZ). Po podpisaniu umowy i otrzymaniu imiennego wykazu uczestników, wykonawca zobowiązany jest w ciągu 5 dni roboczych dostarczyć Zamawiającemu do Biura Projektu harmonogramy kursów. Kursy będą realizowane zgodnie z zaakceptowanym harmonogramem. Materiały szkoleniowe - wykonawca zapewni każdemu z uczestników materiały szkoleniowe związane bezpośrednio z zakresem szkolenia w postaci książek lub skryptów (w formie drukowanej lub elektronicznej), materiały piśmiennicze (co najmniej 1 zeszyt A-4 w twardej oprawie, długopis oraz teczka wiązana). Po zakończeniu szkolenia w/w materiały przejdą na własność uczestników. Środki ochrony osobistej - wykonawca na czas szkolenia praktycznego zapewni uczestnikom odpowiednie dla spawaczy środki ochrony osobistej, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami BHP. Uzyskane uprawnienia i dokumenty -Każdy uczestnik kursu otrzyma odpowiednie zaświadczenie o ukończeniu kursu spawacza w zakresie danej metody spawania (zaświadczenia wraz z suplementami na wzorach MEN zgodnie Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej, z dnia 11 stycznia 2012r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych - Dz. U. z 2012r, Nr 34, poz. 186 ze zmianami) oraz po uzyskaniu pozytywnego wyniku egzaminu kwalifikacyjnego Książeczkę spawacza i odpowiednie Świadectwo Egzaminu Kwalifikacyjnego Spawacza wg normy PN-EN 287-1:2007 Termin i miejsce przeprowadzenia kursu: Kursy powinny zostać zrealizowane na terenie miasta Zawiercie. Zajęcia teoretyczne i praktyczne winny odbywać się po zajęciach szkolnych w wymiarze nie przekraczającym 4 godzin dziennie (nie dłużej niż do godziny 20:00) lub w dniach wolnych od nauki szkolnej w godzinach od 8:00 do 18:00. Realizacja kursów spawania - w okresie od dnia zawarcia umowy do 30 listopada 2013r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.