Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-06-02
Bytom: Dostawa materiałów do eksploatacji urządzeń elektrycznych dla Zakładu Centralny Zakład Odwadniania Kopalń
Numer ogłoszenia: 174928 - 2009; data zamieszczenia: 02.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A. , ul. Strzelców Bytomskich 207, 41-914 Bytom, woj. śląskie, tel. 032 3513300, 3513301, 3513364, faks 032 3513309, -10, 3513369.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.srk.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednoosobowa Spółka Skarbu Państwa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów do eksploatacji urządzeń elektrycznych dla Zakładu Centralny Zakład Odwadniania Kopalń.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów do eksploatacji urządzeń elektrycznych dla Zakładu Centralny Zakład Odwadniania Kopalń tj.: 1. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje dostawę i rozładunek dla części I urządzeń elektromechanicznych oraz sprzętu dielektrycznego szczegółowo określonych w Załączniku Nr 6 Formularz cenowy. 2. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje dostawę i rozładunek dla części II materiałów instalacyjnych szczegółowo określonych w Załączniku Nr 6.1. Formularz cenowy..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.72.00.00 - Urządzenia elektromechaniczne 31.20.00.00 - Aparatura do przesyłu i eksploatacji energii elektrycznej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: 4 500,00 zł ( słownie: cztery tysiące pięćset złotych) w tym: dla Część I wadium wynosi: 2 100,00 (słownie: dwa tysiące sto złotych 00/100). dla Część II wadium wynosi: 2 400,00 (słownie: dwa tysiące czterysta złotych 00/100).III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca zobowiązuje się że: 1. Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek takich uprawnień. 2. Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, a także dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, które należy dołączyć do Załącznika nr 3 do druku OFERTA. 3. Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonania zamówienia. 4. Nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na postawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych. 5. Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonywania zamówienia tj. winien specjalizować się na rynku w wykonywaniu dostaw o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zamówienia oraz, że zrealizował w okresie ostatnich 3 lat nie mniej niż 1 zamówienie odpowiadające swoim rodzajem złożonością i podobną wartością dostaw stanowiącyych przedmiot zamówienia - Załącznik Nr 4 do druku OFERTA. 6. Wykonawca udzieli, co najmniej 12 miesięcznej gwarancji na Część I przedmiotu umowy licząc od dnia odbioru końcowego całości przedmiotu umowy,jednak nie krótszej niż gwarancja producenta - załącznik Nr 5 do druku OFERTA..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełnić druk OFERTA - Załącznik nr 1 do SIWZ. Ofertę i załączniki należy sporządzić ściśle wg wzorów druku załączonych przez Zamawiającego. 2.Wszystkie przyszłe zobowiązania Wykonawcy związane z umową w sprawie zamówienia publicznego, ogólne warunki umowy zawiera projekt umowy - załącznik nr 2 do druku OFERTA. 3. Oświadczenie Wykonawcy, zgodnie z art. 44 Pzp, stanowiące załącznik nr 3 do druku OFERTA. W przypadku udostępnienia Wykonawcy potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia przez inne podmioty Wykonawca przedstawi pisemne zobowiązanie tych podmiotów do ich udostępnienia, które należy dołączyć do załącznika nr 3 do druku OFERTA. 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6/sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie przedłożenie dowodu ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 6. Koncesje, zezwolenia lub licencje, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem. 7. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i od-biorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie zgodnie z opisem pkt. 4.2. SIWZ - załącznik nr 4 do druku OFERTA. 8. Zobowiązania Wykonawcy z tytułu gwarancji i rękojmi - załącznik nr 5 do druku OFERTA. Wykonawca: udzieli, co najmniej 12 miesięcznej gwarancji na Część I przedmiotu umowy licząc od dnia odbioru końcowego całości przedmiotu umowy, jednak nie krótszej niż gwarancja producenta. 9. Wypełniony formularze cenowe zawierające cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia - załączniki nr 6.1 - 6.2 do druku OFERTA. W przypadku kiedy wykonawca posiada siedzibę poza terytorium RP w zakresie składanych przez Wykonawcę do oferty dokumentów i oświadczeń, zastosowanie mają przepisy Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. z 2007r. Nr 1655 oraz 2008r. nr 171 poz. 1058),..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.srk.com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A. 41-914 Bytom, ul. Strzelców Bytomskich 207.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.06.2009 godzina 09:00, miejsce: Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A. 41-914 Bytom, ul. Strzelców Bytomskich 207 - sekretariat Spółki - II piętro.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I: Dostawa urządzeń elektromechanicznych oraz sprzętu dielektrycznego..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa urządzeń elektromechanicznych oraz sprzętu dielektrycznego..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.72.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część II: Dostawa materiałów instalacyjnych..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów instalacyjnych..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.20.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BYTOMIA
- "Dostawa wyrobów drewnianych, wyroby z drewna, drewno kopalniane" dla S. R. K. S.A. Oddział CZOK Część I: Dostawa wyrobów drewnianych sosnowych Część II: Dostawa wyrobów drewnianych dębowych
- Remont dachu budynku administracyjnego w Areszcie Śledczym w Bytomiu
- "Naprawa szkód wyrządzonych ruchem zakładu górniczego w nawierzchni ul. Modrzewiowej i ul. Głogowej w Radlinie - naprawa przez Przedsiębiorcę, dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział KWKCL
- Dozór i ochrona obiektu przy ul. Brzezińskiej 27 w Bytomiu
- Realizacja usług pielęgniarskich na rzecz mieszkańców Domu Pomocy Społecznej dla Dorosłych w Bytomiu.
- Dostawa środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych
więcej: przetargi w Bytomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa składowiska odpadów w Suchej Beskidzkiej formule zaprojektuj i wybuduj
- Modernizacja Laboratorium Podstaw Elektrotechniki (2)
- "Budowa oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Daleszyce"
- Modernizacja układu zasilania energetycznego w Strzałkowie
- dostawa górniczych przewodów oponowych.
więcej: Aparatura do przesyłu i eksploatacji energii elektrycznej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.