To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-01-28
Karpacz: Odbiór i transport odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Karpacz w miesiącu lutym i marcu 2014 roku
Numer ogłoszenia: 17491 - 2014; data zamieszczenia: 28.01.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 11033 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Karpacz, ul. Konstytucji 3-go Maja 54, 58-540 Karpacz, woj. dolnośląskie, tel. 075 7619150, 7616288, faks 075 7619224.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór i transport odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Karpacz w miesiącu lutym i marcu 2014 roku.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowej usługi polegającej na odbiorze odpadów komunalnych segregowanych i niesegregowanych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Karpacz, powstających na nieruchomościach zamieszkałych oraz niezamieszkałych, a także ich transport do Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych Ściegny-Kostrzyca zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa krajowego oraz aktami prawa miejscowego. W przypadku awarii instalacji regionalnej, o której mowa powyżej, bądź w stanach odbiegających od normalnych eksploatacji, dopuszcza się skierowanie strumienia odpadów do instalacji zastępczej, zgodnie z WPGO..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów 90.51.31.00 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.01.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- SIMEKO Spółka z o.o., Aleja Jana Pawła II 33, 58-506 Jelenia Góra, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 120893,80 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 120893,80
Oferta z najniższą ceną: 120893,80 / Oferta z najwyższą ceną: 120893,80
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Postępowanie przeprowadzone w trybie przetargu nieograniczonego zostało wszczęte na Odbiór i transport odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Karpacz w dniu 19 czerwca 2013 roku na podstawie art. 39 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ogłoszenie zostało zamieszone w BZP Nr 117837-2013 r. w dniu 19.06.2013 r. Zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. W wyniku rozstrzygnięcia postępowania przetargowego, wybrano ofertę SIMEKO Spółka z o.o. z siedzibą: Aleja Jana Pawła II 33, 58 - 506 Jelenia Góra. Zawarto umowę Nr ZP/272/18/2013 z dnia 01 lipca 2013 roku, na kwotę 423.128,30 zł netto, 456.978,56 zł brutto. Wartość usługi uzupełniającej została określona na kwotę 120.893,80 zł netto, 130.565,30 zł brutto tj. 28,57% wartości umowy podstawowej. Zamawiający spełnia warunek zapisu art. 66 w związku z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zagospodarowanie odpadów wielkogabarytowych pochodzących z terenu gminy Rokietnica
- Przebudowa zbiornika w Byszowie (gm. Klimontów)
- >>ZAGOSPODAROWANIE SELEKTYWNIE ZBIERANYCH ODPADÓW KOMUNALNYCH WIELKOGABARYTOWYCH O KODZIE 20 03 07
- Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy
- Remont instalacji elektrycznej i odgromowej w części budynku nr 28 w kompleksie wojskowym przy ul. Hallera 62 w Grudziądzu - sprawa numer 38/2024
- Konserwacja elementów strzelnicy typu "B" w kompleksie wojskowym przy ul. Dworcowej 6A w Grupie gm. Dragacz oraz przy ul. Targowej w Brodnicy - sprawa numer 39/2024
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.