Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-05-28
Karpacz: aktualizacja opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego gruntu - ul. Przemysłowa 4 w Karpaczu
Numer ogłoszenia: 174886 - 2012; data zamieszczenia: 28.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Karpacz , ul. Konstytucji 3-go Maja 54, 58-540 Karpacz, woj. dolnośląskie, tel. 075 7619150, 7616288, faks 075 7619224.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.karpacz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: aktualizacja opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego gruntu - ul. Przemysłowa 4 w Karpaczu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wykonanie operatów szacunkowych nieruchomości zabudowanych i niezabudowanych położonych w Karpaczu w celu aktualizacji opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego gruntu - art. 77 ust. 1 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (tj. Dz. U. z 2010 r. Nr 102, poz. 651 ze zm.): 1) ul. Przemysłowa 4, działka Nr 143 o pow. 0,0955 ha, zabudowana, 2) ul. Wielkopolska 16, działka Nr 137/1 o pow. 0,1666 ha, zabudowana, 3) ul. Wilcza 8, działka Nr 943 o pow. 0,0858 ha, zabudowana, 4) ul. Dzika 5, działka Nr 949 o pow. 0,1615 ha, zabudowana, 5) ul. Dolna14, działka Nr 466/6 o pow. 0,2015 ha, dz. Nr 465/1 o pow. 0,0031 ha, zabudowana, 6) ul. Działka 10, działka Nr 469/6 o pow. 0,1299 ha, zabudowana, 7) ul. Dolna 4c, działka Nr 480 o pow. 0,0484 ha, zabudowana, 8) ul. Konstytucji 3 Maja 33a o pow. 0,0131 ha, zabudowana, 9) ul. Konstytucji 3 Maja 33 o pow. 0,0229 ha, zabudowana, 10) ul. Nad Łomnicą 20, działka 191/3 o pow. 0,1098 ha, zabudowana, 11) ul. Kolejowa 7, działka Nr 304 o pow. 0,1258 ha, zabudowana, 12) ul. Kolejowa 5, działka Nr 348 o pow. 0,1722 ha, zabudowana, 13) ul. Dolna 3, działka Nr 410 o pow. 0,0549 ha, zabudowana, 14) ul. Nad Łomnicą 11, 11a, działka Nr 242, 243 o pow. 0,1291 ha, zabudowana, 15) ul. Matejki, działka Nr 779 o pow. 0,0630 ha, zabudowana, 16) ul. T. Kościuszki 11, działki Nr 466 o pow. 0,0612 ha, Nr 447 o pow. 0,0474 ha, zabudowana, 17) ul. J. Kasprowicza 3, działka Nr 169 o pow. 0,0660 ha, zabudowana, 18) ul. J. Kasprowicza 7, działka Nr 171 o pow. 0,0614 ha, zabudowana, 19) ul. J. Kasprowicza 9, działka Nr 172 o pow. 0,0617 ha, zabudowana..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00 - Usługi w zakresie nieruchomości .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 28.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia w zakresie szacowania nieruchomości. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy, stanowiącego Załącznik Nr 2 SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, których wiedza i doświadczenie pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy, stanowiącego Załącznik Nr 2 SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, których potencjał techniczny pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy, stanowiącego Załącznik Nr 2 SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. minimum jedną osobą posiadającą wymagane uprawnienia w zakresie szacowania nieruchomości. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy, stanowiącego Załącznik Nr 2 SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, których sytuacja ekonomiczna i finansowa pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia, w szczególności o zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia tj. posiadają ważną, opłaconą polisę z tytułu wykonywania zawodu, w myśl Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 21 września 2004 roku w sprawie obowiązkowego ubezpieczenia OC rzeczoznawcy majątkowego (Dz. U. Nr 207 poz. 2112), w wysokości minimum równowartości w złotych 25.000,00 EURO (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy euro). Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy, stanowiącego Załącznik Nr 2 SIWZ oraz załączonego do oferty dokumentu opłaconego ubezpieczenia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
pełno9mocnictwo - jeżeli dotyczy, pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - jeżeli dotyczy. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o nie otwarciu likwidacji ani o nie ogłoszeniu upadłości, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje zmianę postanowień zawartej umowy dotyczącą: 1) terminu, w przypadku niemożliwości dokonania oględzin wycenianej nieruchomości, 2) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno - organizacyjną Umowy (np. zmiana rachunku bankowego, 3) zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między stronami. 4) podatku VAT, w przypadku zmiany przepisów,
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.karpacz.pl w BIP
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Karpaczu ul. Konstytucji 3 Maja 54, 58-540 Karpacz.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.06.2012 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Karpaczu ul. Konstytucji 3 Maja 54, 58-540 Karpacz, pok. Nr 1 - kancelaria.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI KARPACZ
więcej: przetargi KARPACZ »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.