Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-29
Koszęcin: Remont drogi gminnej ulicy Tylnej w miejscowości Sadów gmina Koszęcin
Numer ogłoszenia: 174864 - 2008; data zamieszczenia: 29.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Koszęcin, ul. Powstańców 10, 42-286 Koszęcin, woj. śląskie, tel. 0-34 3576100 w. 120, fax 0-34 3576108.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.koszecin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont drogi gminnej ulicy Tylnej w miejscowości Sadów gmina Koszęcin.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont drogi gminnej ulicy Tylnej w miejscowości Sadów gmina Koszęcin na długości 660 mb obejmującej wykonanie w zakresie podstawowym : a. nawierzchnię asfaltową na pow.3027,,66 m2 b. wyrównanie istniejącej podbudowy grubością 6cm w ilości 183,22m3 na powierzchni 3053,61 m2. c.zabudowanie krawężników 12x25 z wykonaniem ławy betonowej - na dł. 1065,10mb d/.zabudowanie 8 szt studzienek ściekowych e/,wykonanie przykanalików fi 200mm o długości 27,9 mb. f/.regulacja pionowa istniejących studzienek dla urządzeń podziemnych szczegółowy zakres określa załączony przedmiar robót.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.10.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki zakwalifikowania oferenta do postępowania przetargowego : 1. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust 1 i 2 Ustawy pzp. 2. Posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania zamówienia 3. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach na zasadzie spełnia nie spełnia .Z treści złożonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie iż wykonawca spełnił wszystkie warunki.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wymagane świadectwa wiarygodności oferenta : 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, stwierdzającego, że wykonawca prowadzi działalność gospodarczą o profilu odpowiadającym zamówieniu, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. aktualnych zaświadczeń właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3. wykaz imienny osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia , wraz z danymi na temat ich kwalifikacji ,doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności./wymagane uprawnienia dla kierownika budowy specjalności drogowej/ dołączyć kserokopie uprawnień kierownika budowy wraz z kserokopią zaświadczenia z właściwej Izby Samorządu Zawodowego aktualnego na dzień składania ofert . 5.oświadczenie wynikające z art. 22 ust 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, 6.polisa,a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający ,że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności . 7.wykaz podwykonawców o ile wystąpią - zgodnie z obowiązujący wzorem formularza ofertowego pkt 5 i 6 o ile nie wystąpią w pkt 5 wpisać nie dotyczy. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt.IV pk 1 i 2; 1.Składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju ,w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio ,że : a/nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. b/nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. c/nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie 2.Dokumenty o których mowa w ust 1 lit.a i c ,powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.Dokument o którym mowa w ust 1 lit.b,powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lu miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów , o których mowa w ust 1 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Informacje powinny być udzielane na piśmie a wymagane zaświadczenia składane w oryginale lub kopie poświadczone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę /osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy/.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://new.bazagmin.pl/bip_koszecin/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: URZĄD GMINY KOSZĘCIN UL. POWSTAŃCÓW 10 42-286 KOSZĘCIN.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.08.2008 godzina 10:00, miejsce: URZĄD GMINY KOSZĘCIN UL. POWSTAŃCÓW 10 42-286 KOSZĘCIN Pokój 6 a.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont ulicy Polnej i ulicy Cieszkowskiego (DP2407 ) w miejscowości Swarzędz na odcinku pomiędzy skrzyżowaniem z drogą krajową nr 92 a ulicą Cmentarną/Kwaśniewskiego
- Budowa ul. Świerkowej w Sulnowie
- Poprawa układu komunikacyjnego poprzez przebudowę dróg lokalnych na terenie Gminy Ostrówek
- Budowa zbiornika wyrównawczego na oczyszczalni ścieków w Suścu
- Przebudowa dróg w Suchej, gmina Białobrzegi
- Równanie, profilowanie i wałowanie dróg gruntowych, tłuczniowych na terenie Gminy Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.