eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Dostawa materiałów budowlanych do realizacji gabinetów medycyny pracy, rejestracji, kardiologii, korytarzy parteru w przychodni przy ul. Warzywnej 3 Dostawa materiałów branży stolarskiej do realizacji gabinetów medycyny pracy, rejestracji, kardiologii, ko

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-29

Rzeszów: Dostawa materiałów budowlanych do realizacji gabinetów medycyny pracy, rejestracji, kardiologii, korytarzy parteru w przychodni przy ul. Warzywnej 3 Dostawa materiałów branży stolarskiej do realizacji gabinetów medycyny pracy, rejestracji, kardiologii, korytarzy parteru w przychodni przy ul. Warzywnej 3 Dostawa stropu podwieszanego do realizacji korytarzy parteru, gabinetów medycyny pracy, rejestracji, kardiologii, w przychodni przy ul. Warzywnej 3 Dostawa materiałów instalacyjnych wod - kan, w przychodni przy ul. Warzywnej 3
Numer ogłoszenia: 174825 - 2008; data zamieszczenia: 29.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Zespół Specjalistyczny w Rzeszowie, ul. Warzywna 3, 35-310 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. (017) 8594387, 8594452, fax (017) 8594451.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wzsrzeszow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów budowlanych do realizacji gabinetów medycyny pracy, rejestracji, kardiologii, korytarzy parteru w przychodni przy ul. Warzywnej 3 Dostawa materiałów branży stolarskiej do realizacji gabinetów medycyny pracy, rejestracji, kardiologii, korytarzy parteru w przychodni przy ul. Warzywnej 3 Dostawa stropu podwieszanego do realizacji korytarzy parteru, gabinetów medycyny pracy, rejestracji, kardiologii, w przychodni przy ul. Warzywnej 3 Dostawa materiałów instalacyjnych wod - kan, w przychodni przy ul. Warzywnej 3.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów budowlanych do realizacji gabinetów medycyny pracy, rejestracji, kardiologii, korytarzy parteru w przychodni przy ul. Warzywnej 3 Dostawa materiałów branży stolarskiej do realizacji gabinetów medycyny pracy, rejestracji, kardiologii, korytarzy parteru w przychodni przy ul. Warzywnej 3 Dostawa stropu podwieszanego do realizacji korytarzy parteru, gabinetów medycyny pracy, rejestracji, kardiologii, w przychodni przy ul. Warzywnej 3 Dostawa materiałów instalacyjnych wod - kan, w przychodni przy ul. Warzywnej 3

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.10.00.00 - 44.10.00.00 44.11.10.00 - 44.11.10.00 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data rozpoczęcia: 26.08.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: posiadają uprawnienia do wykonywania przedmiotu zamówienia oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania, co oznacza że: 1) podmiot został zarejestrowany we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej; 2) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania, decyzją właściwego organu; 3) nie zachodzą przesłanki wykluczenia określone w art. 24 ustawy; 4) posiadają niezbędną wiedzą i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania danego zamówienia, 5) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie przedstawionych przez wykonawcę oświadczeń i dokumentów według formuły spełnia, nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; warunek aktualności spełniać będzie również dokument wystawiony z datą wcześniejszą, lecz potwierdzony przez organ wydający w wymaganym terminie. Oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; Jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem koncesje na prowadzenie działalności w zakresie obejmującym przedmiot zamówienia. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 Ustawy PZP oraz nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Ustawy PZP Wykaz wykonanych, a ze względu na charakter niniejszego zamówienia również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości brutto, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie Oświadczenie finansowe, Polisa ubezpieczeniowa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności przez cały okres realizacji umowy - z możliwością przedłużenia ważności polisy (bez wyłączeń jakichkolwiek ryzyk dotyczących przedmiotu zamówienia) na sumę gwarancyjną równą przynajmniej wartości brutto złożonej oferty. Oświadczenie, że oferowany przedmiot zamówienia posiada odpowiednie dokumenty dopuszczające jego stosowanie na terenie Polski, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Dla potwierdzenia: dokumenty dopuszczające do obrotu - aktualne na dzień składania ofert. atesty, certyfikaty, świadectwa dopuszczenia do obrotu na rynku polskim. Próbki (w przypadku dostawy materiałów równoważnych wymagane jest na żądanie zamawiającego dostarczenie pojedynczych egzemplarzy zamawianych towarów).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wzsrzeszow.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Zespół Specjalistyczny w Rzeszowie, 35-078 Rzeszów, ul Hetmańska 120, piętro III, pokój 340.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.08.2008 godzina 12:00, miejsce: Wojewódzki Zespół Specjalistyczny w Rzeszowie, 35-078 Rzeszów, ul Hetmańska 120, piętro III, pokój 325.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: dostawa materiałów budowlanych do realizacji gabinetów medycyny pracy, rejestracji, kardiologii, korytarzy parteru w przychodni przy ul. Warzywnej 3..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa materiałów budowlanych do realizacji gabinetów medycyny pracy, rejestracji, kardiologii, korytarzy parteru w przychodni przy ul. Warzywnej 3..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.10.00.00-1, 44.11.10.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 26.08.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: dostawa materiałów branży stolarskiej do realizacji gabinetów medycyny pracy, rejestracji, kardiologii, korytarzy parteru w przychodni przy ul. Warzywnej 3..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa materiałów branży stolarskiej do realizacji gabinetów medycyny pracy, rejestracji, kardiologii, korytarzy parteru w przychodni przy ul. Warzywnej 3..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.10.00.00-1, 44.11.10.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 26.08.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: dostawa stropu podwieszanego do realizacji korytarzy parteru, gabinetów medycyny pracy, rejestracji, kardiologii, w przychodni przy ul. Warzywnej 3..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa stropu podwieszanego do realizacji korytarzy parteru, gabinetów medycyny pracy, rejestracji, kardiologii, w przychodni przy ul. Warzywnej 3..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.10.00.00-1, 44.11.10.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 26.08.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: dostawa materiałów budowlanych instalacyjnych wod - kan do realizacji korytarzy parteru, gabinetów medycyny pracy, rejestracji, kardiologii, w przychodni przy ul. Warzywnej 3..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa materiałów budowlanych instalacyjnych wod - kan do realizacji korytarzy parteru, gabinetów medycyny pracy, rejestracji, kardiologii, w przychodni przy ul. Warzywnej 3..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.10.00.00-1, 44.11.10.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 26.08.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.