eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Elbląg › Dostawa i serwis prasy do badania próbek betonowych z wyposażeniem dla Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Elblągu.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-04

Elbląg: Dostawa i serwis prasy do badania próbek betonowych z wyposażeniem dla Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Elblągu.
Numer ogłoszenia: 17480 - 2009; data zamieszczenia: 04.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Elblągu , ul. Wojska Polskiego 1, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 055 2398850, faks 055 2398852.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwsz.elblag.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.pwsz.elblag.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i serwis prasy do badania próbek betonowych z wyposażeniem dla Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Elblągu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa i serwis prasy do badania próbek betonowych z wyposażeniem: 1. Prasa typu Matest 2000KN HIGHSTABILITY - CYBERTRONIC do badania próbek betonowych spełniająca wymagania norm EN12390:4, EN 12350:7 o parametrach: . napęd elektryczny: 230V, . nacisk maksymalny: 2000kN, . 4 kolumnowa konstrukcja ramy, . zakres pomiarowy wzorcowany: - podstawowy: 100 ÷ 2000 kN, 1 klasa, - dodatkowy: 20 ÷ 200 kN lub szerszy, 1 klasa (może być realizowany z użyciem dodatkowej głowicy tensometrycznej; skok roboczy po zamontowaniu głowicy, musi umożliwiać zamocowanie wkładki do ściskania belek 40x40x160 mm), . maksymalna odległość między płytami w pionie nie mniej niż 330 mm, . skok roboczy nie mniej niż 50 mm, . elektroniczny układ odczytowy z możliwością monitorowania i ręcznego korygowania odchylenia aktualnego przyrostu obciążenia względem zadanego, cyfrowy odczyt wyników w kN oraz Mpa, . pamięć 250 wyników z możliwością wydruku (transmisja danych do komputera lub na drukarkę), . wskaźnik tempa przyrostu siły (Mpa/s, kN/s, N/mm2, kg/cm2/s), . język sterownia: polski, . instrukcja obsługi w języku polskim, . okres gwarancji minimum 2 lata. 2. Płyty dystansowe umożliwiające ściskanie kostek betonowych o wymiarach 100, 150 i 200 mm. 3. Płyty dystansowe umożliwiające ściskanie próbki cylindrycznej o wysokości 300 mm. 4. Wkładka do ww. prasy (przyrząd) do badań wytrzymałości na ściskanie próbek o wymiarach 40x40x160 mm - działająca przy rozpatrywanej konfiguracji prasy. 5. Osłona bezpieczeństwa do ww. prasy, zabezpieczająca przed odpryskami. Wykonawca uwzględni w cenie koszty: . dostawy przedmiotu zamówienia do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, własnym transportem, na własny koszt i na własne ryzyko, oraz dokona rozładunku i ustawienia pras własnymi zasobami ludzkimi i sprzętowymi w miejsce wskazane przez Zamawiającego, przeprowadzenia instalacji oraz rozruch technologiczny prasy będącej przedmiotem zamówienia. w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.54.00.00 - Maszyny i aparatura badawcza i pomiarowa .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 98.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: § Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - prowadzą działalność w zakresie sprzedaży maszyn wytrzymałościowych będących przedmiotem niniejszego postępowania - potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie dokumentu wymienionego w pkt 10, lit. 1 SIWZ; § Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia: a. Wykonawca zapewni serwis oraz gwarancje określone w niniejszym SIWZ - potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie dokumentu wymienionego w pkt 10, lit. 5 SIWZ; b. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom - potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie dokumentu wymienionego w pkt 10, lit. 4 SIWZ. c. Wykonawca załączy odpowiednie dokumenty potwierdzające, że oferowany sprzęt odpowiada wymaganiom określonym przez zamawiającego - potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie dokumentu wymienionego w pkt 10, lit. 6 SIWZ; § Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie dokumentu wymienionego w pkt 10, lit. 2 SIWZ; § Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenia zamówienia - potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie dokumentu wymienionego w pkt 10, lit. 3 SIWZ; Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia,.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty sporządzonej w oparciu o: Formularz oferty stanowiący Załącznik Nr 1 do SIWZ, wypełniony według załączonego wzoru i podpisanych przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy i składania oświadczeń woli, dołączyć należy następujące oświadczenia i dokumenty: § Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie objętym przedmiotem zamówienia oraz zawierające nazwisko osoby (osób) uprawnionych do reprezentowania firmy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; § Aktualne zaświadczenie właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; § Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków w związku z art.22 i 24 Ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 i Dz. U. z 2008 r. Nr 171, poz. 1058) (według załączonego wzoru Załącznik Nr 2 do SIWZ); § Wykaz osób upoważnionych do reprezentowania Wykonawcy i składania oświadczeń woli; § Wykaz podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat zakresu wykonywanych przez nich czynności: Uwaga: a) Wykaz składają tylko Wykonawcy, którzy zamierzają powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom. b) W wykazie podmiotów należy wskazać części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podać nazwy (firmy) proponowanych podwykonawców. § Oświadczenie Wykonawcy, że na oferowany sprzęt udzieli gwarancji i zapewni serwis, zgodnie z wymaganiami zawartymi w SIWZ: § W celu potwierdzenia, że oferowany sprzęt równoważny odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca przedstawi: a) zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym lub b) zaświadczenia niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pwsz.elblag.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Elblagu, ul. Wojska Polsakiego 1, 82-300 Elbląg.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.02.2009 godzina 11:00, miejsce: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Elblagu, ul. Wojska Polskiego 1, 82-300 Elblag, pok. nr 18.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.