eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mikołajki Pomorskie › Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Mikołajki Pomorskie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-05-02

Mikołajki Pomorskie: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Mikołajki Pomorskie.
Numer ogłoszenia: 174782 - 2013; data zamieszczenia: 02.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Mikołajki Pomorskich , ul. Dzierzgońska 2, 82-433 Mikołajki Pomorskie, woj. pomorskie, tel. 055 6404357 w. 20, faks 055 6404461.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.BIP.MikolajkiPomorskie.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.mikolajkipomorskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Mikołajki Pomorskie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Załącznik nr 1 OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA I. CHARAKTERYSTYKA GMINY MIKOŁAJKI POMORSKIE 1. Powierzchnia Powierzchnia Gminy Mikołajki Pomorskie wynosi ok. 91,6 km2. 2. Struktura Gminy W skład Gminy Mikołajki Pomorskie wchodzi 15 sołectw Mikołajki Pomorskie-Cierpięta-Kołoząb Mały, Balewo, Cieszymowo-Linki, Dąbrówka Pruska, Dworek, Kołoząb, Krasna Łąka-Balewko, Krastudy, Mirowice, Nowe Minięta, Perklice, Pierzchowice-Namirowo, Sadłuki, Stążki, Wilczewo. 3. Liczba mieszkańców (stan na marzec 2013 r.) 3 764 - jest to liczba mieszkańców zameldowanych, liczba mieszkańców faktycznie zamieszkujących może być inna. Gmina Mikołajki Pomorskie II. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Przedmiotem niniejszego zamówienia jest odbieranie i zagospodarowanie wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na których zamieszkują mieszkańcy z terenu Gminy Mikołajki Pomorskie, w taki sposób aby zostały zapewnione poziomy recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczona masa odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania, zgodnie z dyspozycjami ustawy z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2012 r. Nr 391 ze zm.), zapisami Planu Gospodarki Odpadami dla Województwa Pomorskiego 2018 przyjętego przez Sejmik Województwa Pomorskiego uchwała nr 415/XX/12 z dnia 25 czerwca 2012 r. w sprawie przyjęcia Planu Gospodarki Odpadami dla Województwa Pomorskiego 2018 a także Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Mikołajki Pomorskie przyjętego uchwałą nr XXIII/144/2012 z dnia 29 listopada 2012 r. przez Radę Gminy w Mikołajkach Pomorskich. Dane szczegółowe dotyczące ilości budynków jednorodzinnych oraz wielorodzinnych z których należy obierać odpady komunalne przedstawiono w punkcie 3 opisu przedmiotu zamówienia. ZABUDOWA WIELORODZINNA I JEDNORODZINNA 1) A. Odpady komunalne niesegregowane (zmieszane) - kod 20 03 01 Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne będą zbierane do pojemników ustawionych w miejscach do tego przeznaczonych, wytypowanych przez właścicieli nieruchomości jednorodzinnych i wielorodzinnych. Częstotliwość wywozu odpadów - Wykonawca zobowiązany jest do odbioru odpadów z częstotliwością zapewniającą nie przepełnianie się pojemników o pojemn ości 110l bądź 1100l, jednakże nie mniej niż jeden raz na dwa tygodnie. C. Odpady wielkogabarytowe - kod 20 03 07 Meble, odpady wielkogabarytowe odbierane będą z terenu nieruchomości z częstotliwością co najmniej dwa razy do roku. Termin przeprowadzenia odbioru odpadów wielkogabarytowych Wykonawca zawrze w sporządzonym harmonogramie odbioru odpadów i powiadomi Zamawiającego, oraz mieszkańców poprzez ogłoszenia. D. Zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny (AGD, RTV) - kod 20 01 23, 20 01 35, 20 01 36 Zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny (AGD, RTV) odbierany będzie miarę potrzeb z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w miarę potrzeb, który mieścić się będzie w Mikołajkach Pomorskich , przy ulicy Gdakowskiej. F. Baterie - kod 20 01 33, 20 01 34 Wyeksploatowane baterie odbierane będą z terenów obiektów użyteczności publicznej tj - Szkoła Podstawowa w Mikołajkach Pom. Ul. Szreibera 10, - Gimnazjum Publiczne w Mikołajkach Pom. Ul. Szreibera 12, - Przedszkole Samorządowe w Mikołajkach Pom. Ul. Kościuszki 73, - Urząd Gminy w Mikołajkach Pom. Ul. Dzierzgońska 2, - Punkt Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Mikołajkach Pom. Wykonawca zobowiązany jest odbierać powyższe odpady z pojemników w miarę potrzeb. O powyższych terminach powiadomić Zamawiającego. G. Leki- 20 01 32 Nie zużyte i przeterminowane leki odbierane będą ze specjalnie oznakowanego pojemnika, który znajdować się będzie w Aptece Pomorskiej w Mikołajkach Pomorskich, ul.Dworcowa 4. Wykonawca zobowiązany jest odbierać powyższe odpady w miarę potrzeb po uzgodnieniu terminów z właścicielem apteki. O powyższych terminach powiadomić Zamawiającego. H. Chemikalia, farby, lakiery, środki ochrony roślin, zużyte opony, odpady budowlane i rozbiórkowe, szkło zbrojeniowe i techniczne, szyby okienne, itp. Wykonawca zobowiązany jest do odbioru przedmiotowych frakcji odpadów z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w miarę potrzeb, po uzgodnieniu terminu z Zamawiającym. Wykonawca zobowiązany jest do odbioru od właścicieli nieruchomości zamieszkałych, odpadów budowlanych i rozbiórkowych za dodatkową opłatą. 3) WYKAZ URZĄDZEŃ DO GROMADZENIA ODPADÓW I SPRZĘTU TECHNICZNEGO A. Urządzenia do gromadzenia odpadów Zabudowa wielorodzinna Odpady zmieszane (niesegregowane) - pojemniki 110l, 1100 l Zabudowa jednorodzinna Odpady zmieszane (niesegregowane) - pojemniki 110l, 1100l B. Sprzęt techniczny i baza magazynowo-transportowa Wykonawca zobowiązany jest spełniać szczegółowe wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. 2013 r. Nr 0, poz. 122). Baza magazynowo-transportowa Podmiot odbierający odpady komunalne od właścicieli nieruchomości zobowiązany jest do posiadania bazy magazynowo-transportowej w gminie, z której terenu odbiera odpady lub w odległości nie większej niż 60 km od granic Gminy Mikołajki Pomorskie, na terenie do którego posiada tytuł prawny. Wyposażenie bazy magazynowo-transportowej Teren bazy magazynowo-transportowej należy zabezpieczyć w sposób uniemożliwiający wstęp osobom nieupoważnionym, Miejsce przeznaczone do parkowania pojazdów należy zabezpieczyć przed emisją zanieczyszczeń do gruntu, Miejsce magazynowania selektywnie zebranych odpadów komunalnych należy zabezpieczyć przed emisją zanieczyszczeń do gruntu oraz zabezpieczyć przed działaniem czynników atmosferycznych, Teren bazy magazynowo-transportowej należy wyposażyć w urządzenia lub systemy zapewniające zagospodarowanie wód opadowych i ścieków przemysłowych pochodzących z terenu bazy zgodnie z wymaganiami określonymi przepisami ustawy z dnia 18 lipca 2001 r. - Prawo wodne (Dz. U. z 2012 r. poz. 145, 951 i 1513 oraz z 2013 r. poz. 21), Należy zapewnić miejsca przeznaczone do parkowania pojazdów, Należy zapewnić pomieszczenia socjalne dla pracowników odpowiadające liczbie zatrudnionych osób, Należy zapewnić miejsca do magazynowania selektywnie zebranych odpadów z grupy odpadów komunalnych, W przypadku gdy na terenie bazy następuje magazynowanie odpadów, należy ją wyposażyć w legalizowaną samochodową wagę najazdową, Należy wyznaczyć punkt bieżącej konserwacji i napraw pojazdów oraz miejsce do mycia i dezynfekcji pojazdów o ile czynności te nie są wykonywane przez uprawnione podmioty zewnętrzne poza terenem bazy magazynowo-transportowej, Na terenie bazy magazynowo-transportowej muszą znajdować się urządzenia do selektywnego gromadzenia odpadów komunalnych przed ich transportem do miejsc przetwarzania. Część transportowa i magazynowa mogą znajdować się na oddzielnych terenach z zachowaniem wyżej powołanych warunków. 5 Sprzęt techniczny do odbierania odpadów komunalnych Wykonawca zobowiązany jest do posiadania Co najmniej 2 pojazdów do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych o pojemności: 1 pojazd po minimum 16 m 3 oraz 1 pojazd minimum 12,5 m 3 o masie całkowitej nie przekraczającej 30t. Co najmniej jeden pojazd musi być wyposażony w sprzęt umożliwiający mycie, dezynfekcję i dezynsekcję pojemników do gromadzenia zmieszanych odpadów komunalnych Co najmniej 2 pojazdów do odbierania segregowanych odpadów komunalnych o pojemności minimum 3,5 m3; a także co najmniej 1 pojazd do odbioru odpadów bez funkcji kompaktującej. Wyposażenie techniczne pojazdów do odbierania odpadów komunalnych Konstrukcja pojazdów musi zabezpieczać przed rozwiewaniem, rozpylaniem przewożonych odpadów oraz minimalizowała oddziaływania czynników atmosferycznych na odpady; Systemy monitoringu bazującego na systemie pozycjonowania satelitarnego (GPS), umożliwiające trwałe zapisywanie, przechowywanie i odczytywanie danych o położeniu pojazdu i miejscach postoju oraz czujników zapisujących dane o miejscach wyładunku odpadów w sposób umożliwiający weryfikację tychże danych. Narzędzia lub urządzenia umożliwiające sprzątanie terenu po opróżnieniu pojemników. III. SZCZEGÓŁOWE DANE CHARAKTERYZUJĄCE ZAMÓWIENIE Liczba budynków jednorodzinnych (gospodarstw domowych) -dane szacunkowe GMINA Ok. 550 Liczba budynków wielorodzinnych - dane szacunkowe GMINA Ok. 54 Szacunkowa liczba kilometrów do objazdu całej trasy wynosi około 90 km. UWAGA: Ilości nieruchomości są orientacyjne. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości punktów odbioru odpadów. Ich ilość w ciągu okresu realizacji zamówienia może wzrosnąć lub zmaleć i jest zależna od złożonych deklaracji przez właścicieli nieruchomości. Ilość odpadów odebranych z terenu Gminy Mikołajki Pomorskie , na podstawie sprawozdań składanych przez przedsiębiorców posiadających zezwolenie na odbieranie odpadów komunalnych w latach 2010-2012 wyniosła: Rodzaj odpadów Ilość odpadów w 2010 r. w tonach Ilość odpadów w 2011 r. w t. Ilość odpadów w 2012 r. w t. Zmieszane odpady komunalne 508,36 534,41 547,4 Odpady wielkogabarytowe - - - Zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny - 1,6 0,6 IV OBOWIĄZKI WYKONAWCY PRZED ROZPOCZĘCIEM I W TRAKCIE REALIZACJI ZAMÓWIENIA 1. Przed rozpoczęciem realizacji zamówienia Zamawiający dostarczy Wykonawcy szczegółowy wykaz punktów adresowych nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Mikołajki Pomorskie objętych umową odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych. Ponadto przed rozpoczęciem realizacji zmówienia Wykonawca sporządzi i przedłoży Zamawiającemu harmonogram odbioru odpadów komunalnych dot. powyżej wskazanych nieruchomości obowiązujący w roku 2013. Harmonogramy na kolejne lata sporządzane będą na podstawie terminów zawartych w harmonogramie z 2013 r. Zaakceptowany harmonogram odbioru odpadów z podziałem na ulice i miejscowości w gminie, Zamawiający ma obowiązek przekazać każdemu właścicielowi nieruchomości z której będą odbierane odpady komunalne oraz zamieścić na swojej stronie internetowej. Zamawiający zamieści przedstawiony harmonogram odbioru odpadów na swojej stronie internetowej WWW.mikolajkipomorskie.pl 2. Właściciel nieruchomości odpowiada za stan techniczny i sanitarny pojemników do gromadzenia odpadów. Na wezwania Zamawiającego jest zobowiązany do ich napraw, systematycznych konserwacji, mycia i dezynfekcji oraz wymiany uszkodzonych lub zniszczonych pojemników. 3. Wykonawca jest zobowiązany do zebrania także odpadów leżących obok altanek śmietnikowych i pojemników jeśli jest to wynikiem jego działalności. 4. Wykonawca będzie przekazywał sprawozdania z wykonanych usług zgodnie z ustawą o utrzymaniu czystości i porządku w gminach z dnia 13 września 1996 r. (tekst jednolity w Dz. U. z 2012 r., poz. 391). 5. Za szkody w majątku Zamawiającego lub osób trzecich spowodowane w trakcie odbioru odpadów odpowiedzialność ponosi Wykonawca. 6. Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania obowiązujących w trakcie trwania umowy przepisów prawnych, a w szczególności: a) ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach z dnia 13 września 1996 r. (tekst jednolity w Dz. U. z 2012 r., poz. 391), b) ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r., poz. 21), c) Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 25 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. z 2013 r., poz. 122); d) uchwały nr XXIII/144/2012 Rady Gminy w Mikołajkach Pomorskich z dnia 28 listopada 2012 r. w sprawie uchwalenia regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Mikołajki Pomorskie. e) uchwały nr XXIII /147/2012 Rady Gminy w Mikołajkach Pomorskich z dnia 28 listopada 2012 r. w sprawie szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów w zamian za uiszczoną przez właściciela nieruchomości opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi. 7. Odpady zebrane od właścicieli nieruchomości z tereny Gminy Mikołajki Pomorskie, Wykonawca zobowiązany jest zagospodarować (poddać odzyskowi lub unieszkodliwieniu) zgodnie z obowiązującym prawem i przekazać do instalacji wskazanych w Planie Gospodarki Odpadami dla Województwa Pomorskiego 2018 przyjętego przez Sejmik Województwa Pomorskiego uchwała nr 415/XX/12 z dnia 25 czerwca 2012 r. w sprawie przyjęcia Planu Gospodarki Odpadami dla Województwa Pomorskiego 2018. Na dowód wykonywania tychże obowiązków, Wykonawca przedstawi Zamawiającemu dowody potwierdzające wykonanie obowiązku przez przedłożenie kart przekazania odpadów. 8. Zamówienie nie obejmuje odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na których nie zamieszkują mieszkańcy..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • 5. Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, ze Wykonawca spełnia w/w warunek, jeżeli wykaże, iż posiada: a) zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów komunalnych wydane na podstawie ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach. Zamawiający dopuszcza posiadanie decyzji na transport odpadów komunalnych wydanego na podstawie ustawy z 27 kwietnia 2001 r. o odpadach lub wpisu do rejestru, o którym mowa w art. 49 ust.1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach. b) aktualne zaświadczenie o wpisie do rejestru działalności regulowanej prowadzonego przez Urząd Gminy w Mikołajkach Pomorskich zgodnie z art. 9c ust.1 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach(t.j. Dz.U. z 2012 r. poz. 391 ze zmianami). Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast w/w dokumentów składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma miejsce zamieszkania lub siedzibę, potwierdzające odpowiednio, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania spełnienia warunku dotyczącego posiadania wiedzy i doświadczenia , Wykonawca winien wykazać, że: W jednym roku z okresu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie-realizację usługi z zakresu odbierania i transportu odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości do składowania bądź unieszkodliwiania o masie nie mniejszej niż 3,00 Mg/rok

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony wówczas, gdy Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej : 2 pojazdami do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych o pojemności: 1 pojazd po minimum 16 m3 oraz 1 pojazd minimum 12, 5 m3 o masie całkowitej nie przekraczającej 30t. Co najmniej jeden pojazd musi być wyposażony w sprzęt umożliwiający mycie, dezynfekcję i dezynsekcję pojemników do gromadzenia zmieszanych odpadów komunalnych; Co najmniej 2 pojazdów do odbierania segregowanych odpadów komunalnych o pojemności minimum 3,5 m3; a także co najmniej 1 pojazd do odbioru odpadów bez funkcji kompaktującej. Wyposażenie techniczne pojazdów do odbierania odpadów komunalnych: Konstrukcja pojazdów musi zabezpieczać przed rozwiewaniem, rozpylaniem przewożonych odpadów oraz minimalizowała oddziaływania czynników atmosferycznych na odpady; Systemy monitoringu bazującego na systemie pozycjonowania satelitarnego (GPS), umożliwiające trwałe zapisywanie, przechowywanie i odczytywanie danych o położeniu pojazdu i miejscach postoju oraz czujników zapisujących dane o miejscach wyładunku odpadów w sposób umożliwiający weryfikację tychże danych. Narzędzia lub urządzenia umożliwiające sprzątanie terenu po opróżnieniu pojemników

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez zło złożenie oświadczenia stanowiącego załącznik do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca potwierdza spełnienie spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia stanowiącego załącznik do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Dowodami o których mowa w pakt A3 są poświadczenia, z tym że w odniesieniu do nadal dokonywanych usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać w/w poświadczenia może je zastąpić oświadczeniem Wykonawcy. W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przekładania dowodów, o których mowa w pakt A.3. Zamawiający uzna również za dowód potwierdzający należyte wykonanie usługi m.in. dokumenty potwierdzające odbiór odpadów komunalnych, np. referencje, protokoły odbioru. Realizację usługi z zakresu odbierania i transportu odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości do składowania bądź unieszkodliwiania o masie nie mniejszej niż 3,00 Mg/rok;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mikolajkipomorskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy ul.Dzierzgońska 2 82-433 Mikołajki Pomorskie.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.05.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy ul.Dzierzgońska 2 82-433 Mikołajki Pomorskie pokój nr 3.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.