eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › WYKONANIE INWENTARYZACJI BUDOWLANEJ BUDYNKÓW I BUDOWLI

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-06-24

Wrocław: WYKONANIE INWENTARYZACJI BUDOWLANEJ BUDYNKÓW I BUDOWLI
Numer ogłoszenia: 174769 - 2011; data zamieszczenia: 24.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Rejonowy Zarząd Infrastruktury , ul. Obornicka 126, 50-984 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 765 68 42, faks 071 765 68 44, 765-68-02.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzi.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE INWENTARYZACJI BUDOWLANEJ BUDYNKÓW I BUDOWLI.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem opracowania jest wykonanie inwentaryzacji budowlanej budynków i budowli znajdujących się w kompleksach wojskowych oraz sporządzenie pełnej bazy danych opracowanej w programie EXCEL oraz wykonanie rzutów budynków i budowli w programie INTELICAD w taki sposób, aby użytkownik tj. RZI mógł modyfikować i dokonywać zmian aktualizacyjnych w otrzymanym opracowaniu W zakres prac wchodzi: 1. wykonanie opisu technicznego, 2. wykonanie rzutów budynków i budowli, 3. wykonanie dokumentacji fotograficznej, 4. wykonanie zestawienia tabelarycznego, 5. dostarczenie Zamawiającemu program INTELICAD umożliwiający przetwarzanie danych. Zakresem przedmiotu zamówienia objęte są nieruchomości w miejscowości: 1. Wrocław, Ślęza k/Wrocławia, Pietrzykowice k/Wrocławia, Ostra Góra - dla ZADANIA NR 1, 2. Bolesławiec -dla ZADANIA NR 2, 3. Głogów, Nosocice k/Głogowa, Górkowo k/Głogowa, Serby k/Głogowa - dla ZADANIA NR 3. 4. Wrocław, Komprachcice, Polska Nowa Wieś, Milicz - dla ZADANIA NR 4 5. Jastrzębie - dla ZADANIA NR 5.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.50.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: a) dla zadania Nr 1 - 6.900,00 zł, b) dla zadania Nr 2 - 2.200,00 zł c) dla zadania Nr 3 - 1.600,00 zł d) dla zadania Nr 4 - 2.700,00 zł e) dla zadania Nr 5 - 300,00 zł 2. Wadium wnoszone w pieniądzu musi znaleźć się na koncie Zamawiającego do dnia 05.07.2010r. do godz. 10.00. 3. Wadium w postaci poręczeń bankowych lub poręczeń spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancji bankowych, gwarancji ubezpieczeniowych oraz poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 Ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.) musi zostać złożone w kasie Zamawiającego (bud. RZI, pok. 20) w terminie do dnia - 05.07.2010r. do godz. 10.00. Nie spełnienie w/w warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania (art.24.2 pkt 2 Ustawy). 4. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu należy je wpłacić na konto NBP O/Okr. we Wrocławiu 78 1010 1674 0030 7213 9120 1000, z dopiskiem - wadium dotyczące przetargu nieograniczonego na wykonanie inwentaryzacji budowlanej budynków i budowli - zadanie Nr .

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże, że wykonał co najmniej jedno opracowanie inwentaryzacji budowlanej gdzie łączna kubatura jest nie mniejsza niż 50 000 m3, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. W celu wykazania spełnienia przez Wykonawcę ww. warunku załączy wykaz wykonanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie - Formularz Nr 3 SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. informacje ogólne o Wykonawcy - Formularz Nr 1 i 1a, 2. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - Formularz Nr 2, 3. oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia - Formularz Nr 4, 4. propozycje ewentualnego podzlecenia elementów usług - Formularz Nr 5, 5. wycena elementów dokumentacji projektowej - Formularz Nr 6.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rzi.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Rejonowy Zarząd Infrastruktury, ul. Obornicka 126, 50-984 Wrocław.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.07.2011 godzina 10:00, miejsce: Rejonowy Zarząd Infrastruktury, ul. Obornicka 126, 50-984 Wrocław - kancelaria pok. 101.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie robót w zakresie inwentaryzacji budowlanej budynków i budowli w kompleksach wojskowych w obrębie administrowania 2 Wojskowy Oddział Gospodarczy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie robót w zakresie inwentaryzacji budowlanej budynków i budowli w kompleksach wojskowych w obrębie administrowania 2 Wojskowy Oddział Gospodarczy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.50.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie robót w zakresie inwentaryzacji budowlanej budynków i budowli w kompleksach wojskowych w obrębie administrowania WAK Bolesławiec.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie robót w zakresie inwentaryzacji budowlanej budynków i budowli w kompleksach wojskowych w obrębie administrowania WAK Bolesławiec.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.50.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wykonanie robót w zakresie inwentaryzacji budowlanej budynków i budowli w kompleksach wojskowych w obrębie administrowania WAK Głogów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie robót w zakresie inwentaryzacji budowlanej budynków i budowli w kompleksach wojskowych w obrębie administrowania WAK Głogów.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.50.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wykonanie robót w zakresie inwentaryzacji budowlanej budynków i budowli w kompleksach wojskowych w obrębie administrowania WAK Nr 4 we Wrocławiu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie robót w zakresie inwentaryzacji budowlanej budynków i budowli w kompleksach wojskowych w obrębie administrowania WAK Nr 4 we Wrocławiu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.50.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wykonanie robót w zakresie inwentaryzacji budowlanej budynków i budowli w kompleksie wojskowym w obrębie administrowania WAK Jastrzębie..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie robót w zakresie inwentaryzacji budowlanej budynków i budowli w kompleksie wojskowym w obrębie administrowania WAK Jastrzębie..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.50.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.