eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Sukcesywne świadczenie usługi druku dla Centrum Sztuki Współczesnej Łaźnia

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-01-28

Gdańsk: Sukcesywne świadczenie usługi druku dla Centrum Sztuki Współczesnej Łaźnia
Numer ogłoszenia: 17475 - 2014; data zamieszczenia: 28.01.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 8425 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Sztuki Współczesnej "Łaźnia", ul. Jaskółcza 1, 80-767 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 305 40 50, faks 58 305 26 80.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Miejska Instytucja Kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne świadczenie usługi druku dla Centrum Sztuki Współczesnej Łaźnia.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne świadczenie usługi druku dla Centrum Sztuki Współczesnej Łaźnia wraz z dostarczeniem do siedziby Zamawiającego. 2.Zamawiający zastrzega sobie prawo bezpośredniego kontaktu z drukarzem i nadzoru druku przez grafika podczas procesu druku. 3.Prace określone w ust. 7 siwz będą wykonywane sukcesywnie w ilościach i terminach każdorazowo określanych przez Zamawiającego. 4.Dopuszczenie do druku nastąpi po zatwierdzeniu przez Zamawiającego wydruku próbnego dostarczonego do siedziby Zamawiającego na koszt Wykonawcy. 5.Zamawiający nie dopuszcza wykonania druków na urządzeniach cyfrowych a jedynie dopuszcza na maszynach przeznaczonych do druku offsetowego. 6.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje sukcesywny druk nw.: 1.Ulotka 1000 szt. 2.Wydruk 100 szt. plakatów 3.Wydruk przypinek- 500 szt. 4.Wydruk toreb, 200 szt., 5.Wydruk przypinek - 500 szt. 6.Wydruk toreb, 200 szt., nadruk 7.Wydruk 200 szt. plakatów format B 1, 8.Ulotka 2000 szt. format A 5, 9.Wydruk wielkoformatowy - 120 na 180, 10 szt. 10.Wydruk 200 szt. plakatów format B 1, 11.Cud nad Martwą Wisłą - Ulotka 2000 szt. format A 5, 12. Cud nad Martwą Wisłą - Wydruk wielkoformatowy 120 na 180, 10 szt.13. Lets Art - Rewitalizacji Letnicy. Ulotki 1000 szt.( 2 druki po 500 szt.), format A 5 , 14.Pod lupą wyobraźni - 600 pocztówek, format: A 5, 15.Pod lupą wyobraźni - zdjęcia drukowane na piance PCV jakość quality - 12 szt, format: B 2, 16.Biuro Poszukiwań Surrealistycznych - Ulotki 1000 szt., format A 3 składana na 6, 17.Biuro Poszukiwań Surrealistycznych - Wydruk wielkoformatowy 10 szt. 18.Polska Szkoła Animacji - Fenomen Artystyczny - Program: nakład 2000 sztuk format - A 3 składane na pół i na 3 . 19.Polska Szkoła Animacji - Fenomen Artystyczny - Plakat: nakład 800 sztuk, 20.Mapa - Galeria Zewnętrzna Miasta Gdańska - Arkusz B 2, 21.La forma del diablo - Zaproszenia: Format A 6, karton pocztówkowy, matowy, 350 g, nakład 2000. 22.La forma del diablo - Plakat - folder: Format A 2 składany do A 5, nakład 300. 23.Ulotka informacyjna - promocja - 10 000 sztuk tj. 5000 sztuk - 2 edycje, arkusz B 2, 24. Program KinoPort: nakład 3000 sztuk. 25. Plakat KinoPort: nakład 200 sztuk 26. Karnet KinoPort: nakład 200 sztuk.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.80.00.00 - Usługi drukowania i powiązane 79.81.00.00 - Usługi drukowania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: 1) zamówienia w ramach projektu Pod lupą wyobraźni - współfinansowane są w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013 w ramach projektu pn. Rewitalizacji Nowego Portu; 2) zamówienia w ramach projektu Let s Art. - współfinansowane są w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013 w ramach projektu pn. Rewitalizacja Letnicy.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.01.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Ever Group Sp. z o.o., ul. Wolności 40/25, 41-500 Chorzów, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 24252,03 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 25697,16

  • Oferta z najniższą ceną: 25697,16 / Oferta z najwyższą ceną: 36329,50

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.