eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kolbuszowa › Wykonywanie bankowej obsługi budżetu Gminy Kolbuszowa przez okres 3 lat.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-05-28

Kolbuszowa: Wykonywanie bankowej obsługi budżetu Gminy Kolbuszowa przez okres 3 lat.
Numer ogłoszenia: 174652 - 2012; data zamieszczenia: 28.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kolbuszowa , ul. Obrońców Pokoju 21, 36-100 Kolbuszowa, woj. podkarpackie, tel. 017 2271333, faks 017 2272939.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kolbuszowa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie bankowej obsługi budżetu Gminy Kolbuszowa przez okres 3 lat..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest obsługa budżetu Gminy Kolbuszowa oraz jednostek organizacyjnych gminy na okres 3 lat. Szczegółowy zakres zamówienia: 1. Prowadzenie rachunków bankowych: - bieżących, - pomocniczych, - funduszowych, dla Gminy Kolbuszowa pod nazwą: Urząd Miejski w Kolbuszowej ul. Obrońców Pokoju 21, 36-100 Kolbuszowa oraz dla następujących jednostek organizacyjnych gminy: 1) Zakład Wodno-Kanalizacyjny w Kolbuszowej, ul. Piłsudskiego 111 a. 2) Zakład Usług Komunalnych w Kolbuszowej, ul. Piłsudskiego 111 a. 3) Zakład Ciepłownictwa i Administracji Zasobem Mieszkaniowym w Kolbuszowej, ul. Piekarska 11. 4) Miejski Dom Kultury w Kolbuszowej, ul. Obrońców Pokoju 66. 5) Miejska i Powiatowa Biblioteka Publiczna w Kolbuszowej, ul. Piłsudskiego 7. 6) Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Kolbuszowej, ul. Obrońców Pokoju 21 a. 7) Środowiskowy Dom Samopomocy w Kolbuszowej ul. Kolejowa 2. 8) Zespół Oświatowy Miasta i Gminy Kolbuszowa, ul. Kolejowa 1, prowadzącego poza własnym rachunkiem, obsługę w postaci rachunków pomocniczych i subkont dla: * Zespołu Szkół Nr 1 w Kolbuszowej ul. Kościuszki, * Zespołu Szkół Nr 2 w Kolbuszowej ul. Obrońców Pokoju, * Szkoły Podstawowej w Domatkowie, * Szkoły Podstawowej w Bukowcu, * Szkoły Podstawowej w Kolbuszowej Górnej, * Szkoły Podstawowej w Przedborzu, * Szkoły Podstawowej w Weryni, * Szkoły Podstawowej w Zarębkach, * Zespołu Szkół Specjalnych w Kolbuszowej Dolnej, * Zespołu Szkół w Widełce, * Zespołu Szkół w Kupnie, * Przedszkola Nr 1 Publicznego w Kolbuszowej ul. Narutowicza, * Przedszkola Publicznego Nr 2 w Kolbuszowej ul. Obrońców Pokoju, * Przedszkola Nr 3 Publicznego w Kolbuszowej ul. Kolejowa, * Przedszkola Publicznego w Kolbuszowej Dolnej, * Przedszkola Publicznego w Kolbuszowej Górnej, * Przedszkola Publicznego w Weryni, * Przedszkola Publicznego w Widełce. Łączna liczba rachunków bieżących: 8, rachunków pomocniczych i funduszowych około 30 oraz 72 subkonta do rachunków jednostek oświatowych. 2. Realizację wypłat gotówkowych: -świadczeń z zakresu pomocy społecznej i rodzinnych w ilości około 350 szt. miesięcznie, -dodatków mieszkaniowych w ilości około 100 miesięcznie, - inne wypłaty, około 50 szt. miesięcznie, - czeków gotówkowych z poszczególnych rachunków bankowych w ilości około 40 szt. miesięcznie, na kwotę około 500 000,00 zł miesięcznie,. 3. Przyjmowanie wpłat gotówkowych na poszczególne rachunki bankowe w przewidywanej ilości około 3 600 pozycji miesięcznie, ( dotyczy wpłat na rachunek urzędu i samorządowych zakładów budżetowych). 4. Realizację przelewów składanych w formie papierowej i elektronicznej około 4850 szt. miesięcznie, Zakłada się od 01.07.2012 r. realizację elektronicznego składania przelewów we wszystkich jednostkach organizacyjnych, jednak w przypadkach szczególnych, mogą być składane przelewy papierowe. 5. Sporządzanie wyciągu potwierdzającego dokonane operacje oraz stan salda na każdy dzień roboczy wraz z załącznikami. 6. Możliwość umieszczania wolnych środków na pieniężnych lokatach terminowych. Zamawiający zastrzega sobie swobodę lokowania wolnych środków w innych bankach, zgodnie z art. 264 ust. 3 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. Nr 157 poz. 1240 z późn. zm.) Umowy o prowadzenie obsługi bankowej jednostek organizacyjnych Gminy Kolbuszowa zawarte zostaną z każdą wymienioną jednostką oddzielnie, w terminach z nimi uzgodnionych. Informacje ogólne: 1)Oferent winien zapoznać się ze wszystkimi punktami składającymi się na specyfikację istotnych warunków zamówienia (siwz). 2)Każdy oferent przedłoży tylko jedną ofertę. 3)Oferent poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.00.00 - (3) Usługi bankowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1)posiadają uprawnienia do wykonywania działalności obsługi bankowej, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. Prawo bankowe ( tekst jedn. Dz.U. Z 2002r. Nr72,poz. 665 z późn. zm.), 2) zaoferują pełną obsługę bankową w zakresie przedmiotu zamówienia wraz z obsługą gotówkową, 3)którzy umożliwią korzystanie przez Zamawiającego ze środków wpływających na rachunki bankowe w czasie rzeczywistym, w tym samym dniu, bez dodatkowych opłat.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie oferenta, stanowiące załącznik nr 2 do specyfikacji, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych i nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie oferenta, stanowiące załącznik nr 2 do specyfikacji, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych i nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie oferenta, stanowiące załącznik nr 2 do specyfikacji, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych i nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie oferenta, stanowiące załącznik nr 2 do specyfikacji, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych i nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wypełniony formularz ofertowy, stanowiący załącznik nr 1 do siwz Statut banku Zezwolenie Prezesa NBP na wykonywanie czynności bankowych lub, w przypadku braku zezwolenia, informacja dotycząca podstawy wykonywania czynności bankowych Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność przez oferenta.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 15
  • 2 - Cena - opłata za prowadzenie rachunku pomocniczego - 10
  • 3 - Cena - opłata za realizację jednego przelewu z rachunków bankowych bez względu na formę - 20
  • 4 - Prowizja od wpłat gotówkowych na rachunki bankowe - 10
  • 5 - Prowizja od wypłat czeków gotówkowych z rachunków - 15
  • 6 - Prowizja od wypłat gotówkowych dla świadczeniobiorców - 15
  • 7 - Oprocentowanie środków na rachunkach bankowych - 10
  • 8 - odległość banku (oddziału, filii) od siedziby Zamawiającego - 5

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Z Wykonawcą, który złoży najkorzystniejszą ofertę zostanie podpisana umowa, zgodna z postanowieniami specyfikacji, ustawą Prawo zamówień publicznych oraz polskim prawem bankowym. Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, to zapis, że umowy rachunków bankowych dla jednostek organizacyjnych Gminy Kolbuszowa, wymienionych w pkt. 3 specyfikacji, zostaną podpisane z Wykonawcą odrębnie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kolbuszowa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd miesjki w Kolbuszowej, ul. Obrońców Pokoju 21, 36 - 100 Kolbuszowa - Pan Stanisław Zuber, Pani Jolanta Garus (0-17) 2271 - 226.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.06.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Kolbuszowej ul. Obrońców Pokoju 21, 36 - 100 Kolbuszowa, pkój nr 13 - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.