eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kcynia › Wykonanie placów zabaw wraz z dostawą i montażem urządzeń w miejscowościachŁankowice, Nowa Wieś Notecka, Smogulecka Wieś oraz Suchoręcz na terenie gminy Kcynia

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-06-24

Kcynia: Wykonanie placów zabaw wraz z dostawą i montażem urządzeń w miejscowościach: Łankowice, Nowa Wieś Notecka, Smogulecka Wieś oraz Suchoręcz na terenie gminy Kcynia
Numer ogłoszenia: 174571 - 2011; data zamieszczenia: 24.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kcynia , ul. Rynek 23, 89-240 Kcynia, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 5893720 lub 21, faks 52 5893722.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie placów zabaw wraz z dostawą i montażem urządzeń w miejscowościach: Łankowice, Nowa Wieś Notecka, Smogulecka Wieś oraz Suchoręcz na terenie gminy Kcynia.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych 2. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie placów zabaw wraz z dostawą i montażem urządzeń w miejscowościach: Łankowice, Nowa Wieś Notecka, Smogulecka Wieś oraz Suchoręcz na terenie gminy Kcynia. 3. Plac zabaw w miejscowości Łankowice obejmuje: 1) ogrodzenie placu zabaw z siatki stalowej ocynkowanej o wysokości 1,50 m wraz z furtką o szerokości 1,0 m i wysokości 1,50 m, 2) dostawę i montaż urządzeń; a) zestawu zabawowego ze zjeżdżalnią szt. 1, b) huśtawki na sprężynie (np. konika) szt. 1, c) huśtawki wagowej szt. 1, d) piaskownicy z 6 siedziskami wraz z wypełnieniem piaskiem szt. 1, e) ławki parkowej z oparciem szt. 1, f) kosza na śmieci szt. 1, g) tablicy regulaminowej szt. 1, 4. Plac zabaw w miejscowości Nowa Wieś Notecka obejmuje: 1) demontaż istniejącego ogrodzenia oraz wykonanie nowego ogrodzenia placu zabaw z siatki stalowej ocynkowanej o wysokości 1,50 m wraz z furtką o szerokości 1,0 m, wysokości 1,50 m, 2) dostawę i montaż urządzeń: a) zestawu zabawowego ze zjeżdżalnią szt. 1, b) huśtawki na sprężynie (np. konika) szt. 1, c) huśtawki podwójnej (belka stalowa) szt. 1, d) huśtawki wagowej szt. 1, e) piaskownicy sześciobocznej z 6 siedziskami wraz z wypełnieniem piaskiem szt. 1, f) ławki parkowej z oparciem szt. 1, g) kosza na śmieci szt. 1, h) tablicy regulaminowej szt. 1, 5. Plac zabaw w miejscowości Smogulecka Wieś obejmuje: 1) demontaż istniejącego ogrodzenia oraz wykonanie nowego ogrodzenia placu zabaw z siatki stalowej ocynkowanej o wysokości 1,50 m wraz z furtką o szerokości 1,0 m, wysokości 1,50 m, 1) dostawę i montaż urządzeń: a) zestawu zabawowego ze zjeżdżalnią szt. 1, b) huśtawki na sprężynie (np. konika) szt. 1, c) huśtawki podwójnej (belka stalowa) szt. 1, d) równoważni ruchomej szt. 1, e) piaskownicy sześciobocznej z 6 siedziskami wraz z wypełnieniem piaskiem szt. 1, f) ławki parkowej (z oparciem na rurach) szt. 1, g) kosza na śmieci szt. 1, h) tablicy regulaminowej szt. 1, 2) zasypanie istniejącej studni O 1200, 6. Plac zabaw w miejscowości Suchoręcz obejmuje: 1) ogrodzenie placu zabaw z siatki stalowej ocynkowanej o wysokości 1,50 m wraz z furtką o szerokości 1,0 m , wysokości 1,50 m i długości 90,00 mb, 2) dostawę i montaż urządzeń: a) zestawu zabawowego ze zjeżdżalnią szt. 1, b) huśtawki na sprężynie (np. konika) szt. 1, c) huśtawki podwójnej (belka stalowa) szt. 1, d) huśtawki wagowej szt. 1, e) równoważni ruchomej szt. 1, f) piaskownicy sześciokątnej z 6 siedziskami wraz z wypełnieniem piaskiem szt. 1, g) ławki parkowej z oparciem szt. 1, h) kosza na śmieci szt. 1, i) tablicy regulaminowej 7. Dla wszystkich placów zabaw przywrócenie nawierzchni po robotach do stanu pierwotnego. 8. Obsługę geodezyjną przed wykonawczą oraz powykonawczą inwentaryzację geodezyjną. 9. W skład każdego zestawu zabawowego ze zjeżdżalnią wchodzą następujące elementy: 1) płaszczyzna z siatki łańcuchowej - szt. 1, 2) płaszczyzna z opon - szt. 1, 3) pomost ruchomy o H od 500 do 700 mm - szt. 1, 4) trap z poręczami H=1500 mm - szt. 2, 5) drabinka wejściowa H=1500 mm - szt. 1, 6) drabinka skośna szczeblowa - szt. 1, 7) zastrzał - szt. 1. 8) barierka do zjeżdżalni - szt. 1, 9) zjeżdżalnia o bokach metalowych z ocynku - szt. 1, 10) wieża prostokątna jednopoziomowa - szt. 1, 11) wieża kwadratowa dachem dwuspadowym - szt. 1, 12) osłony-szcebla matalowego - szt. 4, 13) barierka pełna - szt. 3, 14) uchwyt pionowy L=600 mm - szt. 2, 10. Wymagania techniczne wyposażenia placów zabaw: 1) place zabaw muszą posiadać certyfikaty potwierdzające, że zastosowane produkty są zgodne z obowiązującymi normami, 2) zastosowane materiały, śruby, łańcuchy, sprężyny, substancje i inne połączenia oraz elementy zabezpieczające użyte przy produkcji i montażu urządzeń muszą posiadać wymagane atesty i dokumenty potwierdzające dopuszczenie do użytkowania, 3) elementy urządzeń zabawowych należy wykonać z tworzywa HDPE, elementy nośne z drewna klejonego winny być o przekroju minimum 90x90 mm, posadowione w stopach stalowych cynkowanych, obsadzonych w betonie, 4) zjeżdżalnia - ślizg należy wykonać z blachy ze stali nierdzewnej, 5) elementy metalowe mają być malowane proszkowo, farbami zapewniającymi odporność na zewnętrzne warunki atmosferyczne, 6) wszystkie stosowane śruby winny być ocynkowane, 7) elementy powierzchniowe - dachy, barierki, osłony, siedziska itp. winny być wykonane w kolorach: żółtym, czerwonym, niebieskim, zielonym. 11. Podane w przedmiarze robót lub dokumentacji projektowej nazwy własne (pochodzenie, producent, itd.) mają jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. Produkt równoważny to taki, który ma te same cechy funkcjonalne, co wskazany w dokumentacji konkretny z nazwy lub pochodzenia produkt. Jego jakość nie może być gorsza od jakości określonego w specyfikacji produktu oraz powinien mieć parametry nie gorsze niż wskazany produkt. 12. Należy zachować cechy techniczne i jakościowe przedmiotu zamówienia z zachowaniem Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy, szczególne wymagania techniczne i jakościowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.53.52.00 - Wyposażenie placów zabaw .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 18.08.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający przewiduje wpłatę wadium w wysokości 3.000,00 PLN (słownie: trzy tysiące złotych 00/100) 2. Wykonawca wnosi wadium: - w pieniądzu, sposób przekazania: na konto zamawiającego 94 8166 0009 0000 0198 2000 0009 lub w jednej z poniżej podanych form: 1) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-rozliczeniowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 2) w gwarancjach bankowych, 3) w gwarancjach ubezpieczeniowych, 4) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). przed upływem terminu składania ofert. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego. Wadium wnoszone w pozostałych formach należy złożyć w postaci oryginału, najpóźniej w terminie składania ofert.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień na potrzeby wykonywania przedmiotu zamówienia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się wykonaniem w okresie pięciu lat przed wszczęciem postępowania ,a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie przynajmniej dwoma robotami w zakresie budowy placów zabaw, każda o wartości min. 80.000,00 PLN. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował wiedzą i doświadczeniem innych podmiotów, niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Ocena dokonana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego spełnia-nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia. Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Ocena dokonana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego spełnia-nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia specjalnych wymagań

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1 Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę - załącznik nr 1, 2 Wzór umowy - zaparafowany przez wykonawcę - załącznik nr 3, 3 Kosztorys ofertowy - załącznik nr 9 , 4.Wykaz prac, które wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom z podaniem ich wartości, złożony przez wykonawcę wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do niniejszej SIWZ. 5. Dowód wniesienia wadium. 6. Oświadczenie o spełnianiu warunków w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - załącznik nr 2

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje zmiany postanowień zawartej umowy w formie aneksu do umowy na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych. 2. Zamawiający na pisemny umotywowany wniosek Wykonawcy, może przedłużyć termin wykonania przedmiotu umowy o czas opóźnienia, jeżeli takie opóźnienie jest lub będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy, w przypadku: 1) zawieszenia wykonania usługi przez Zamawiającego, 2) siły wyższej, 3) w przypadku wyjątkowo niesprzyjających warunków atmosferycznych, 4) kolizji z niezinwentaryzowanymi instalacjami sieci podziemnych, 5) znalezisk skutkujących koniecznością wstrzymania robót, 6) w przypadku zmiany Kierownika robót lub Inspektora nadzoru inwestorskiego. 3. W przypadku wystąpienia prac, które nie były ujęte w dokumentacji (przedmiocie zamówienia), a wynikły w trakcie realizacji robót budowlanych, Zamawiający udzieli Wykonawcy dodatkowego zamówienia na podstawie odrębnie zawartej umowy w trybie art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy prawo zamówień publicznych, z wolnej ręki na roboty dodatkowe w zakresie umożliwiającym prawidłowe wykonanie przedmiotu zamówienia. 4. Warunkiem wprowadzenia zmian będzie: 1) opisanie stanu rzeczywistego wynikłego w trakcie realizacji przedmiotu umowy, 2) podanie sposobu wykonania prac dodatkowych nie ujętych w dokumentacji, 3) opracowanie kosztorysu na roboty dodatkowe, nie ujęte w dokumentacji, z zachowaniem składników cenotwórczych przyjętych w ofercie (kosztorysie ofertowym). 5. Dokumenty dotyczące prac dodatkowych nie objętych zakresem zamówienia podstawowego niezbędne do jego prawidłowego wykonania, przygotowuje Kierownik robót, a akceptuje pod względem technicznym Inspektor nadzoru inwestorskiego. Do wykonania prac dodatkowych Wykonawca może przystąpić po pełnej akceptacji Zamawiającego w zakresie prac i ceny za prace.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kcynia.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Kcyni ul. Rynek 23 89-240 Kcynia.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.07.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Kcyni ul. Rynek 23 89-240 Kcynia sekretariat - pokój nr 11.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Inwestycja częściowo dofinansowana w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013, działanie Odnowa i Rozwój Wsi.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.