eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Błonie › zakup fabrycznie nowego ciężkiego samochodu pożarniczego ratowniczo-gaśniczego z napędem 4x4 na wyposażenie Ochotniczej Straży Pożarnej w Błoniu.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-01

Błonie: zakup fabrycznie nowego ciężkiego samochodu pożarniczego ratowniczo-gaśniczego z napędem 4x4 na wyposażenie Ochotniczej Straży Pożarnej w Błoniu.
Numer ogłoszenia: 174556 - 2009; data zamieszczenia: 01.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta i Gminy Błonie , Rynek 6, 05-870 Błonie, woj. mazowieckie, tel. 022 7253004, 7253006, faks 022 7253067.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.blonie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup fabrycznie nowego ciężkiego samochodu pożarniczego ratowniczo-gaśniczego z napędem 4x4 na wyposażenie Ochotniczej Straży Pożarnej w Błoniu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Opis przedmiotu zamówienia: 1.1. ciężki samochód ratowniczo-gaśniczy na podwoziu z napędem 4x4 1.2. samochód fabrycznie nowy, rok produkcji 2009, 1.3. samochód wyposażony: a). w system ABS (układ zapobiegający blokowaniu kół podczas hamowania), b). w silnik o zapłonie samoczynnym spełniający normę emisji spalin - EURO 4, c). w urządzenia sygnalizacyjno-ostrzegawcze, akustyczne i świetlne dla pojazdów uprzywilejowanych. Pojazd winien posiadać wszystkie świadectwa w tym CNBOP, certyfikaty i inne dokumenty wymagane zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami dopuszczającymi pojazdy do ruchu z uwzględnieniem wymagań dotyczących pojazdów uprzywilejowanych oraz niezbędnymi do ich zarejestrowania. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający wymagania techniczno-użytkowe jakie ma spełniać pojazd zawiera Specyfikacja Techniczna - załącznik nr 1 SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.42.10 - Wozy strażackie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie bedzie żądał wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. oraz spełniają wymogi Zamawiającego: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj.: 1.1. złożą aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, W przypadku składania ofert przez spółkę cywilną Wykonawca winien złożyć zaświadczenie o wpisie do rejestru działalności dla każdego członka spółki oraz kserokopię umowy spółki oraz (zgodnie z art. 23 Pzp) załączyć do oferty pełnomocnictwo dla ustanowionego przez wspólników pełnomocnika spółki w postępowaniu o udzielenie zamówienia; brak pełnomocnictwa spowoduje odrzucenie oferty, 1.2. złożą świadectwo dopuszczenia wydane przez Centrum Naukowo-Badawcze Ochrony Przeciw-Pożarowej w Józefowie, ważne na dzień składania ofert, 1.3. złożą oświadczenie o nie zaleganiu z podatkami do właściwego Urzędu Skarbowego oraz o nie zaleganiu z opłacaniem składek do właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego lub złożą oświadczenie, iż uzyskali przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, w przypadku składania zaświadczeń winny one być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują lub będą dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: 2.1. wykażą, iż w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie zrealizowali dostawy min. 3 pojazdów odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, z podaniem wartości, daty i miejsca dostawy oraz załączą dokumenty (referencje) potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie i w terminie, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy o zamówieniach publicznych. Ocena spełnienia tych warunków zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawców w ofercie. Oświadczenia i dokumenty będą oceniane pod względem formalno- prawnym, pod względem ich aktualności i treści, a także czy informacje w nich zawarte potwierdzają spełnienie wymagań Zamawiającego..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu znajduje się z rozdziale Zawartość ofert specyfikacji istotnych warunków zamówienia..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.blonie.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Błonie, ul. Rynek 6, 05-870 Błonie, Wydział Zamówień Publicznych, pok. nr 3,cena za SIWZ 20 zł ( słownie: dwadzieścia złotych).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.06.2009 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Błonie, ul. Rynek 6 ,Biuro Obsługi Interesanta pok. nr 1.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Osoby uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami: 1. Iwona Kopczyńska (procedury przetargowe)- Urząd Miasta i Gminy Błonie ul. Rynek 6 Wydział Zamówień Publicznych, pok. nr 3, tel.: 022 725-30-04 w.180 2. Marek Sitarski (sprawy merytoryczne)- Urząd Miasta i Gminy Błonie ul. Nowakowskiego 10 Wydział Spraw Obywatelskich, tel.: 022 725-30-04 w.123.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.