Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-09-24
Katowice: Wykonanie usług projektowych pn. Modernizacja stadionu przy ul. Bukowej w Katowicach.
Numer ogłoszenia: 174520 - 2007; data zamieszczenia: 24.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Katowice, ul. Młyńska 4, 40-098 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2593303, fax 032 2593303,032 2598930.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.katowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usług projektowych pn. Modernizacja stadionu przy ul. Bukowej w Katowicach..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie usług projektowych pn. Modernizacja stadionu przy ul. Bukowej w Katowicach w tym wykonanie: - inwentaryzacji opisowej i rysunkowej obiektu stadionu przy ul. Bukowej 1, - ekspertyzy stanu technicznego obiektu, - zestawienia szacunkowych kosztów naprawy, modernizacji i rozbudowy stadionu piłkarskiego z boiskiem głównym w porównaniu z budową nowego obiektu.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.22.20.00 - Usługi projektowania architektonicznego Kod CPV wg słownika 2008: 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.12.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: bez wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy będący osobami fizycznymi, osobami prawnymi lub jednostkami organizacyjnymi nie posiadającymi osobowości prawnej a także wykonawcy ci występujący wspólnie, (spółka cywilna, konsorcjum) o ile spełniają warunki określone w ustawie oraz w niniejszej specyfikacji. Każdy wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. 2. Wykonawcy, o których mowa w pkt 1 mogą się ubiegać o udzielenie zamówienia jeśli spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy. 3. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia posiadającymi niezbędne uprawnienia i kwalifikacje między innymi: - Rzeczoznawcy budowlanego - posiadającego wpis do Centralnego Rejestru Rzeczoznawców Budowlanych. 4. Posiadają doświadczenie oraz wykażą, że wykonali dwie inwentaryzacje i dwie ekspertyzy stanu technicznego w okresie ostatnich 3 lat poprzedzających termin składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument ten winien być wystawiony nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed dniem składania ofert. 2. Oświadczenie, o treści określonej w art. 22 ust.1 oraz art. 24 ust.1 i 2 ustawy - że wykonawca może ubiegać się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 22 ust.1ustawy, wg wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4. Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielnie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy, w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie. 5. Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie, lub uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do jego realizacji, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. W wykazie należy zaznaczyć którzy pracownicy posiadają zaświadczenie o przynależności do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. Uwaga. Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej składa dokument lub dokumenty w formie jak określono w § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich dokumenty mogą być składane (Dz. U Nr 87 poz. 605 ).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.katowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: UM K-ce ul. Warszawska 4 pok. 472 na pisemny wniosek, po okazaniu dowodu zapłaty w kasie przy ul. Pocztowej 5 pn, cz - 7.30, wt,pt-7.30-15.30, sr-7.30-13.00 lub za zal.poczt. - cena SIWZ 2.54 zł.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.10.2007 godzina 08:30, miejsce: Urząd Miasta Katowice Wydział Inwestycji ul. Warszawska4, pok. nr 364.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Oferty wspólne. 1 W przypadku gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (np. spółki cywilne, konsorcja) - wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Ustanowienie pełnomocnika należy udokumentować dołączeniem do oferty pełnomocnictwa podpisanego przez wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Pełnomocnictwo winno być w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 2 Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 3 Zamawiający przy ocenie spełnienia warunków będzie rozpatrywał podane informacje łącznie z zastrzeżeniem, że : spółki cywilne - dokumenty wymienione w pkt 1,3 muszą przedstawić dla każdego ze wspólników spółki osobno, Konsorcja - dokumenty wymienione w pkt 1,3,4,5 muszą przedstawić dla każdego z partnerów konsorcjum osobno; Dokumenty załączone do oferty winne być przedstawione w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Instalowania paneli fotowoltaicznych na budynku Dyrekcji wraz z remontem dachu, budowa carportów (wiat samochodowych) i wiat rowerowych przy budynku Dyrekcji oraz przy budynku Bloku operacyjnego
- BUDOWA SYGNALIZACJI ŚWIETLNEJ NA SKRZYŻOWANIU DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 927 Z ULICAMI GÓRNĄ I WOJSKA POLSKIEGO W MIEJSCOWOŚCI MIKOŁÓW.
- Dostawa sprzętu audio
- Wykonanie usługi w postaci opracowania: Określenie emisji metanu do powietrza wentylacyjnego oraz atmosfery poprzez modelowanie i analizę sieci wentylacyjnej w Kopalni Pniówek ....
- SZBI- Dokumentacja systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji
- Dostawa podzespołów komputerowych
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZP.35.2024, Zaprojektowanie i wykonanie remontu pomieszczeń sanitariatów budynku nr 10 w KWP w Krakowie przy ul. Mogilskiej 109
- ZP/CZD/080/24 Modernizacja i doposażenie infrastruktury strategicznej w IPCZD- budynek C (...) - w trybie "zaprojektuj i wybuduj" realizowanych w ramach Funduszu Medycznego.
- TP19_Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej obejmującej Remont elewacji i dachu budynku Kamienicy przy ulicy Rozbrat 16 we Wrocławiu
- Opracowanie dokumentacji projektowej dotyczącej przebudowy infrastruktury w budynku Zespołu Szkół nr 6 w Suwałkach
- Budowa zadaszonej osłony śmietnikowej w formule "zaprojektuj i wybuduj" w podziale na dwa zadania.
- 24/2024 Wykonanie wielobranżowej dokumentacji projektowo - kosztorysowej zamiennej dla budynku Ratusza w Sopocie - drugie postępowanie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.