eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › ZP-35/FRSE/2014

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-05-23

Warszawa: ZP-35/FRSE/2014
Numer ogłoszenia: 174504 - 2014; data zamieszczenia: 23.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji , ul. Mokotowska 43, 00-551 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 46 31 000, faks 22 46 31 025.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.frse.org.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Fundacja korzystająca ze środków publicznych.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP-35/FRSE/2014.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy do Fundacji Rozwoju Systemu Edukacji materiałów reklamowych i promocyjnych oraz nagród w konkursach dla programów funkcjonujących w ramach FRSE. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, w których części zamówienia są grupy asortymentowe określone w Załączniku nr 1 do SIWZ. Zamawiający wyodrębnia następujące części zamówienia: I część zamówienia - sukcesywne dostawy materiałów objętych przedmiotem zamówienia z I grupy asortymentowej, II część zamówienia - sukcesywne dostawy materiałów objętych przedmiotem zamówienia z II grupy asortymentowej, III część zamówienia - sukcesywne dostawy materiałów objętych przedmiotem zamówienia z III grupy asortymentowej, IV część zamówienia - sukcesywne dostawy materiałów objętych przedmiotem zamówienia z IV grupy asortymentowej, V część zamówienia - sukcesywne dostawy materiałów objętych przedmiotem zamówienia z V grupy asortymentowej, VI część zamówienia - sukcesywne dostawy materiałów objętych przedmiotem zamówienia z VI grupy asortymentowej. 3. Opis poszczególnych części zamówienia został okresłony w Załączniku nr 1 do SIWZ.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje konieczności wnoszenia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności przez Wykonawcę jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje (w przypadku usług okresowych lub ciągłych) co najmniej 2 zamówienia, z których każde obejmuje, co najmniej dostawę materiałów reklamowych lub promocyjnych o wartości: 1. co najmniej 80 000, 00 zł brutto w I części zamówienia, przy czym zamówienia winny obejmować dostawy materiałów reklamowych lub promocyjnych, 2. co najmniej 130 000,00 zł brutto w II części zamówienia, przy czym zamówienia winny obejmować dostawy materiałów reklamowych lub promocyjnych, 3. co najmniej 75 000, 00 zł brutto w III części zamówienia, przy czym zamówienia winny obejmować dostawy urządzeń elektronicznych, w tym sprzętu komputerowego, 4. co najmniej 30 000,00 zł brutto w IV części zamówienia, przy czym zamówienia winny obejmować dostawy materiałów reklamowych lub promocyjnych. Wykonawca składając oferty na więcej niż jedną cześć zamówienia winien wykazywać się sumarycznym doświadczeniem wymaganym w częściach, na które składa ofertę. Zamawiający dopuszcza sytuację, w której Wykonawca składając ofertę na więcej niż jedną część, wykaże posiadane doświadczenie za pomocną mniejszej, niż wymagana liczba zamówień (np. za pomocą 2 zamówień zamiast 4 - w przypadku składania ofert w II częściach) w przypadku gdy łączna wartość zrealizowanych zamówień wynosi co najmniej tyle ile suma wymaganych wartości zamówień w poszczególnych częściach, na które Wykonawca składa oferty. Ponadto zamówienie wykazywane w poszczególnych częściach winno odpowiednio obejmować wymagany asortyment określony w pkt. 1 - 4. Nieżalenie do tego w ilu częściach Wykonawca przedłoży oferty oraz od wartości zrealizowanych zamówień Wykonawca winien wykazać się realizacją co najmniej 2 zamówień.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
  • inne dokumenty

    Karta charakterystyki urządzeń wskazanych w III części zamówienia - Załącznik nr 9 do SIWZ

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Inne oświadczenia i dokumenty, do przedłożenia których zobowiązany jest Wykonawca: 1)w przypadku Wykonawcy reprezentowanego przez pełnomocnika - dokument pełnomocnictwa; 2) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia, dokument Pełnomocnictwa dla podmiotu reprezentującego Wykonawców upoważniający do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Warunki zmiany postanowień umowy zostały określone w ISTOTNYCH POSTANOWIENIACH UMOWY, stanowiących Załącznik nr 1 do SIWZ

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.frse.org.pl/zamowienia_publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji, ul. Mokotowska 43, 00-551 Warszawa.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.06.2014 godzina 10:00, miejsce: Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji, ul. Mokotowska 43, 00-551 Warszawa, w pokój 401 (IV piętro).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Zamówienie jest współfinanswoane z programów edukacyjnych Unii Europejskiej obsługiwanych przez FRSE. 2. Zamawiajacy wymaga wniesienei zabezpieczenia nalezytego wykonaania umowy na zasadach okreslonych w pkt. 9 SIWZ.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Sukcesywne dostawy materiałów objętych przedmiotem zamówienia z I grupy asortymentowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Grupy asortymentowe w ramach części zamówienia zostały okresłone w Załączniku nr 1 sdo SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Sukcesywne dostawy materiałów objętych przedmiotem zamówienia z II grupy asortymentowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Grupy asortymentowe w ramach części zamówienia zostały okresłone w Załączniku nr 1 sdo SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Sukcesywne dostawy materiałów objętych przedmiotem zamówienia z III grupy asortymentowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Grupy asortymentowe w ramach części zamówienia zostały okresłone w Załączniku nr 1 sdo SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Sukcesywne dostawy materiałów objętych przedmiotem zamówienia z VI grupy asortymentowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Grupy asortymentowe w ramach części zamówienia zostały okresłone w Załączniku nr 1 sdo SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Sukcesywne dostawy materiałów objętych przedmiotem zamówienia z V grupy asortymentowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Grupy asortymentowe w ramach części zamówienia zostały okresłone w Załączniku nr 1 sdo SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Sukcesywne dostawy materiałów objętych przedmiotem zamówienia z VI grupy asortymentowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Grupy asortymentowe w ramach części zamówienia zostały okresłone w Załączniku nr 1 sdo SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.