eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczytno › DOSTAWA ENERGII ELEKTRYCZNEJ DLA POTRZEB POWIATU SZCZYCIEŃSKIEGO ORAZ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH POWIATU SZCZYCIEŃSKIEGO

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-01-03

Ogłoszenie nr 1744 - 2017 z dnia 2017-01-03 r.

Szczytno: DOSTAWA ENERGII ELEKTRYCZNEJ DLA POTRZEB POWIATU SZCZYCIEŃSKIEGO ORAZ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH POWIATU SZCZYCIEŃSKIEGO
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 345435-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

tak
Należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzali postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
1. Powiat Szczycieński, ul. Sienkiewicza 1, 12-100 Szczytno, NIP 7451811678, REGON: 510742534, Starosta - Jarosław Matłach, Wicestarosta - Marcin Nowociński, Skarbnik - Agnieszka Gałązka, tel. 89 627 70 00 2. Powiatowy Urząd Pracy w Szczytnie, ul. Wincentego Pola 4, 12-100 Szczytno, NIP 7451630072, REGON:510931548, Zastępca Dyrektora - Beata Januszczyk, Główny Księgowy - Krystyna Napiórkowska, tel. 89 624 32 87 3. Zespół Opieki Zdrowotnej w Szczytnie, ul. Skłodowskiej 12, 12-100 Szczytno, NIP 7451593187, REGON: 519483005, Dyrektor - Beata Kostrzewa, Główny Księgowy - Teresa Trzaska, tel. 623 21 38 4. Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy, ul. Korczaka 4, 12-100 Szczytno, NIP 7451463220, REGON: 511353160, Dyrektor - Maria Rudzka, Główny Księgowy - Joanna Piekarska, tel. 89 624 21 06 5. Dom Pomocy Społecznej, ul. Wielbarska 2, 12-100 Szczytno, NIP 745-15-89-346, REGON: 000963690, Dyrektor - Dorota Sędzińska - Bruździak, Główny Księgowy - Bartłomiej Dąbrowski, tel. 89 624 22 88 6. Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Konopnickiej 70, 12-100 Szczytno, NIP 7451601372, REGON: 510828490, Dyrektor - Elżbieta Drozdowicz, Główny Księgowy - Jadwiga Ogrodowczyk, tel. 89 623 18 44 7. Dom Dziecka w Szczytnie, ul. Niepodległości 15, 12-100 Szczytno, NIP 7451843750, REGON: 519501950, Dyrektor - Beata Pietrzyk, Główny Księgowy - Agnieszka Tomaszczyk, tel. 89 624 25 17 8. Centrum Ekonomiczno-Administracyjne Domów dla Dzieci w Pasymiu, ul. Dworcowa 29, 12-130 Pasym, NIP 7451843767, REGON: 000251280, Dyrektor - Ewa Argalska, główny Księgowy - Bogumiła Komisarek, tel. 89 621 20 13 9. Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Szczytnie, ul. Sobieszczańskiego 2, 12-100 Szczytno, NIP 745-159-69-49, REGON: 510750829, Komendant: st. bryg. Mariusz Gęsicki, Główny Księgowy - Barbara Jastrzębska, tel. 89 624 22 37 10. Powiatowe Centrum Sportu Turystyki i Rekreacji w Szczytnie, ul. Lipperta 10, 12-100 Szczytno, NIP 7451631829, REGON: 510939082, Dyrektor - Jerzy Cimoszyński, Główny Księgowy - Joanna Bielawska, tel. 89 624 86 15 11. Zespół Szkół nr 1 im. Stanisława Staszica w Szczytnie, ul. Adama Mickiewicza 10, 12-100 Szczytno, NIP 745-10-06-468, REGON: 000192057, Dyrektor - Małgorzata Aniela Folga, Główny Księgowy - Elżbieta Ferenc, tel. 89 624 28 38 12. Zespół Szkół Nr 2 im. Jędrzeja Śniadeckiego w Szczytnie, ul. Polska 18, 12-100 Szczytno, NIP 745-000-43-26, REGON: 511346220, Dyrektor - Danuta Maroszek, Główny Księgowy - Ewa Elsner, tel. 89 624 28 24 13. Zespół Szkół Nr 3 im. Jana III Sobieskiego w Szczytnie, ul. Lanca 10, 12-100 Szczytno, NIP 7451719151, REGON: 519547188, Dyrektor - dr Mariola Teresa Jaworska, Główny Księgowy - Regina Piskorska - Zabłotna, tel. 89 624 28 18

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:POROZUMIENIE W SPRAWIE PRZEPROWADZENIA POSTĘPOWANIA NA DOSTAWĘ ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA OKRES 01.01.2017 R. - 31.12.2018 R. ZAWARTO W SZCZYTNIE DNIA 20.10.2016 R.

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Szczycieński, krajowy numer identyfikacyjny 51074253400000, ul. ul. Sienkiewicza  1, 12100   Szczytno, państwo Polska, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 896 247 031, faks 896 247 031, e-mail zampubl@powiat.szczytno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę): Na mocy Porozumienia z dnia 20.10.2016 r. Powiat Szczycieński został upoważniony do przygotowania i przeprowadzenia postępowania na dostawę energii elektrycznej w trybie przetargu nieograniczonego oraz dokonania wyboru najkorzystniejszej oferty. W wyniku rozstrzygnięcia postępowania każdy z Uczestników Porozumienia zawarł z wybranym Wykonawcą odrębną umowę na dostawę energii elektrycznej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

DOSTAWA ENERGII ELEKTRYCZNEJ DLA POTRZEB POWIATU SZCZYCIEŃSKIEGO ORAZ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH POWIATU SZCZYCIEŃSKIEGO

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

Rz.272.3.2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem niniejszego zamówienia była dostawa energii elektrycznej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2012 r., poz. 1059 z późn. zm.) dla potrzeb Powiatu Szczycieńskiego oraz jednostek organizacyjnych Powiatu Szczycieńskiego, tj. 1. Powiat Szczycieński, ul. Sienkiewicza 1, 12-100 Szczytno 2. Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Szczytnie, ul. Korczaka 4, 12-100 Szczytno 3. Dom Pomocy Społecznej w Szczytnie, ul. Wielbarska 2, 12-100 Szczytno 4. Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Szczytnie, ul. Konopnickiej 70, 12-100 Szczytno 5. Dom Dziecka w Szczytnie, ul. Niepodległości 15, 12-100 Szczytno 6. Centrum Ekonomiczno-Administracyjne Domów dla Dzieci w Pasymiu, ul. Dworcowa 29, 12-130 Pasym 7. Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Szczytnie, ul. Sobieszczańskiego 2, 12-100 Szczytno 7. Powiatowe Centrum Sportu Turystyki i Rekreacji w Szczytnie, ul. Lipperta 10, 12-100 Szczytno 9. Zespół Szkół nr 1 im. Stanisława Staszica w Szczytnie, ul. Adama Mickiewicza 10, 12-100 Szczytno 10. Zespół Szkół Nr 2 im. Jędrzeja Śniadeckiego w Szczytnie, ul. Polska 18, 12-100 Szczytno 11. Zespół Szkół nr 3 im. Jana III Sobieskiego w Szczytnie, ul. Lanca 10, 12-100 Szczytno 12. Powiatowy Urząd Pracy w Szczytnie, ul. W. Pola 4, 12-100 Szczytno 13. Zespół Opieki Zdrowotnej w Szczytnie, ul. Skłodowskiej 12, 12-100 Szczytno Całkowite szacunkowe zużycie energii [MWh] w okresie od 01.01.2017 r. do 31.12.2018 r. wynosi 2 190,667 MWh. Niniejsze zamówienie nie obejmowało usługi dystrybucji energii elektrycznej. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia objętego niniejszym postępowaniem określał szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do SIWZ) zawierający lokalizacje oraz opis punktów poboru energii elektrycznej oraz wzór umowy (załącznik nr 6 do SIWZ) wraz z zał. nr 1 (wykaz punktów poboru energii Zamawiającego objętych umową) i nr 2 (pełnomocnictwo), stanowiących integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 09000000-3
Dodatkowe kody CPV: 09300000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/12/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT523569.41
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Energa Obrót Spółka Akcyjna,  ,  ul. Grunwaldzka 472,  80-309,  Gdańsk,  kraj/woj. pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa: PL
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 577435.73
Oferta z najniższą ceną/kosztem 577435.73
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 595758,46
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.