eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa środków czyszczących i polerujących

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-05-23

Warszawa: Dostawa środków czyszczących i polerujących
Numer ogłoszenia: 174470 - 2014; data zamieszczenia: 23.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 4226 , ul. Marsa 110, 04-470 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 6815 030, faks 22 6815 093.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.2rblog.wp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa - podsektor rządowy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa środków czyszczących i polerujących.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czyszczących i polerujących z podziałem na 3 części (zadania) w niżej wymienionych ilościach: Zadanie nr 1 - Środki czyszczące i polerujące 1. Płyn nabłyszczający do zmywarki gastronomicznej- 100 l 2. Środek czyszcząco-konserwujący do stali nierdzewnej (opak. 0,75 l) - 10 szt. 3. Środek do czyszczenia pieca konwekcyjnego (opak. 3 l) - 10 szt. 4. Mleczko do czyszczenia (opak.0,700 ml) - 50 szt. 5. Płyn do ręcznego mycia naczyń (opak 5 l) - 30 szt. 6. Środek do usuwania silnych zabrudzeń (poj. 0,750 ml.) - 20 szt. 7. Sól do zmywarek (opak. 1 kg) - 3 opak. 8. Tabletki do zmywarek (opak. 70 szt.) - 3 opak. 9. Płyn do mycia płyt indukcyjnych (opak. 250 ml) - 20 szt. 10. Płyn antybakteryjny (opak. 600 ml) - 25 szt. 11. Preparat do mycia lodówek (poj. 250 ml) - 40 szt. 12. Proszek do szorowania (opak. 1 kg) - 20 szt. 13. Tabletki do usuwania kamienia (opak. 10 szt.) - 5 opak. Zadanie nr 2 - Środki czyszczące 1. Letni płyn do spryskiwaczy (opak. 5 l. ) - 100 opak. 2. Koncentrat płynu letniego do spryskiwaczy (opak. 1 l.) - 50 opak. 3. Środek do pasków klinowych (opak. 400 ml) - 15 szt. 4. Pianka do czyszczenia plastiku (opak. 300 ml) - 12 szt. 5. Pianka do czyszczenia tapicerki (opak. 600 ml) - 12 szt. 6. Preparat do nabłyszczania opon samochodowych (opak. 500 ml)- 12 szt. 7. Zapach samochodowy na kratkę wlotową (obudowa + wkład o poj. 10 ml) - 60 szt. 8. Wkład zapasowy do zapachu samochodowego (poj. 10 ml) - 120 szt. 9. Ściereczka z mikrofibry (opak. 20 szt.) - 5 opak. 10. Gąbka do mycia samochodów - 45 szt. 11. Mała gąbka do szyb samochodu - 10 szt. 12. Szczotka do ręcznego mycia pojazdów - 40 szt. 13. Szczotka do mycia pojazdów na teleskopowym trzonku - 5 szt. 14. Płyn do mycia szyb i reflektorów samochodowych ( opak. 750ml z atomizerem) - 50 szt. 15. Odświeżacz powietrza w aerozolu (opak. 300 ml) -100 szt. 16. Preparat do czyszczenia kokpitu samochodu (w aerozolu opak. 600 ml. ) - 100 szt. 17. Wosk na mokro (opak. 750ml z atomizerem) - 40 szt. 18. Pianka do mycia szyb samochodowych w aerozolu (opak. 652 g) - 100 szt. 19. Odświeżacz powietrza wewnątrz samochodu w formie zawieszki (choinka) - 90 szt. 20. Szampon do ręcznego mycia samochodów (opak. 1 l.) - 80 szt. Zadanie nr 3 - Pasta do obuwia; pasta BHP 1. Pasta do obuwia (opak. 40 g) - 500 szt. 2. Pasta do obuwia specjalnego (opak. 75 ml) - 5750 szt. 3. Środek do mycia rąk (Pasta BHP opak. 500 g) - 3060 szt.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00-0, 39.83.21.10-4, 39.83.00.00-9, 39.83.22.10-1, 39.81.22.00-9, 39.81.30.00-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda zabezpieczenia oferty wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, do oferty należy załączyć: Karty charakterystyki produktu, foldery lub katalogi - dotyczy zadania nr 2 oraz 3

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Na podstawie art. 144 ustawy Pzp, zastrzega się dokonanie zmian treści umowy w zakresie: 1.1. terminu realizacji umowy; 1.2. zmiany miejsca świadczenia; 2. Wszelkie zmiany dotyczące treści umowy dokonywane będą w formie pisemnej (aneksu do umowy)

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.2rblog.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego - ul. Marsa 110, 04-470 Warszawa, budynek nr 2, pok. nr 6.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.06.2014 godzina 08:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego ul. Marsa 110, 04-470 Warszawa, Kancelaria ogólna - budynek nr 3, pok. nr 8.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa środków czyszczących i polerujących.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czyszczących i polerujących w niżej wymienionych ilościach: 1.Płyn nabłyszczający do zmywarki gastronomicznej - 100 l 2.Środek czyszcząco-konserwujący do stali nierdzewnej (opak. 0,75 l) - 10 szt. 3. Środek do czyszczenia pieca konwekcyjnego (opak. 3 l) - 10 szt. 4. Mleczko do czyszczenia (opak.0,700 ml) - 50 szt. 5. Płyn do ręcznego mycia naczyń (opak 5 l) - 30 szt. 6. Środek do usuwania silnych zabrudzeń (poj. 0,750 ml.) - 20 szt. 7. Sól do zmywarek (opak. 1 kg) - 3 opak. 8. Tabletki do zmywarek (opak. 70 szt.) - 3 opak. 9. Płyn do mycia płyt indukcyjnych (opak. 250 ml) - 20 szt. 10. Płyn antybakteryjny (opak. 600 ml) - 25 szt. 11. Preparat do mycia lodówek (poj. 250 ml) - 40 szt. 12.Proszek do szorowania (opak. 1 kg) - 20 szt. 13. Tabletki do usuwania kamienia (opak. 10 szt.) - 5 opak.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.21.10-4, 39.83.00.00-9, 39.83.22.10-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa środków czyszczących.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czyszczących w niżej wymienionych ilościach: 1.Letni płyn do spryskiwaczy (opak. 5 l. ) - 100 opak. 2. Koncentrat płynu letniego do spryskiwaczy (opak. 1 l.) - 50 opak. 3. Środek do pasków klinowych (opak. 400 ml) - 15 szt. 4. Pianka do czyszczenia plastiku (opak. 300 ml) - 12 szt. 5.Pianka do czyszczenia tapicerki (opak. 600 ml) - 12 szt. 6. Preparat do nabłyszczania opon samochodowych (opak. 500 ml) - 12 szt. 7. Zapach samochodowy na kratkę wlotową (obudowa + wkład o poj. 10 ml) - 60 szt. 8. Wkład zapasowy do zapachu samochodowego (poj. 10 ml) - 120 szt. 9. Ściereczka z mikrofibry (opak. 20 szt.) - 5 opak. 10. Gąbka do mycia samochodów - 45 szt. 11. Mała gąbka do szyb samochodu - 10 szt. 12. Szczotka do ręcznego mycia pojazdów - 40 szt. 13. Szczotka do mycia pojazdów na teleskopowym trzonku - 5 szt. 14. Płyn do mycia szyb i reflektorów samochodowych ( opak. 750ml z atomizerem) - 50 szt. 15. Odświeżacz powietrza w aerozolu (opak. 300 ml) - 100 szt. 16. Preparat do czyszczenia kokpitu samochodu (w aerozolu opak. 600 ml. )- 100 szt. 17. Wosk na mokro (opak. 750ml z atomizerem) - 40 szt. 18. Pianka do mycia szyb samochodowych w aerozolu (opak. 652 g)- 100 szt. 19. Odświeżacz powietrza wewnątrz samochodu w formie zawieszki (choinka)- 90 szt. 20. Szampon do ręcznego mycia samochodów (opak. 1 l.) - 80 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa pasty do obuwia; pasty BHP.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa pasty do obuwia; pasty BHP w niżej wymienionych ilościach: 1. Pasta do obuwia (opak. 40 g) - 500 szt. 2. Pasta do obuwia specjalnego (opak. 75 ml) - 5750 szt. 3. Środek do mycia rąk (Pasta BHP opak. 500 g) - 3060 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.81.22.00-9, 39.81.30.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.