eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opoczno › Usługa ochrony osób i mienia w obiekcie Sądu Rejonowego w Opocznie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-04-30

Opoczno: Usługa ochrony osób i mienia w obiekcie Sądu Rejonowego w Opocznie
Numer ogłoszenia: 174452 - 2013; data zamieszczenia: 30.04.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 121186 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Opocznie, ul. Edmunda Biernackiego 20, 26-300 Opoczno, woj. łódzkie, tel. 0-44 755 71 01, faks 0-44 755 71 01.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa ochrony osób i mienia w obiekcie Sądu Rejonowego w Opocznie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonawca ponosi odpowiedzialność za niewłaściwe działanie, bądź zaniechanie czynności do których jego pracownicy byli zobowiązani, a w rezultacie czego powstała szkoda majątkowa lub zostało naruszone inne dobro Zamawiającego. Odpowiedzialność Wykonawcy jest wyłączona, gdy niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania jest następstwem działania siły wyższej bądź innych okoliczności, za które nie ponosi on odpowiedzialności. Odpowiedzialność Wykonawcy jest wyłączona w razie ustalenia bądź zatrzymania sprawcy przestępstwa. Do obowiązków pracowników ochrony w szczególności należy: Działanie mające na celu zapewnienie bezpieczeństwa życia, zdrowia i nietykalności osobistej pracowników Zamawiającego i innych osób znajdujących się na terenie obiektu. Działania zapobiegające przestępstwom i wykroczeniom przeciwko mieniu, w szczególności kradzieżom, włamaniom, dewastacjom i innym formom wyprowadzania mienia poza strefę kontrolowaną, przeciwdziałanie powstaniu szkody wynikającej z tych zdarzeń. Niezwłoczne powiadamianie przełożonych, a w razie konieczności organy ścigania o zaistniałych faktach kradzieży, zniszczenia i uszkodzeniach mienia lub innych ważnych wydarzeniach. Świadczenie usług polegających na wpuszczaniu i wypuszczaniu pracowników Zamawiającego, przechowywaniu i wydawaniu kluczy, wpuszczaniu i wypuszczaniu interesantów oraz udzielaniu im informacji na temat rozmieszczenia wydziałów. Niedopuszczenie do wstępu osób nieuprawnionych na teren siedziby Zamawiającego, wzywanie do opuszczenia obiektu w przypadku stwierdzenia braku uprawnień do przebywania na terenie chronionego obiektu względnie zakłócania porządku. Sprawowanie kontroli nad legalnością wynoszenia z chronionego obiektu wszelakiego sprzętu. Prowadzenie ewidencji pracowników Zamawiającego przebywających na terenie .obiektu po upływie regulaminowego czasu pracy. Ochrona obiektu przed wszystkimi działaniami niepożądanymi, zwłaszcza ze strony osób trzecich, a w szczególności: zapobieganie zakłóceniom porządku, zbiegowiskom i działaniom osób zakłócających pracę, kontrola pod względem możliwości wyrządzenia szkód tj. malowania sprayem, sabotażu, aktów samowoli. Natychmiastowe działanie w w.w przypadkach. Prowadzenie stałej obserwacji dozorowanego obiektu, systematyczne dokonywanie jego obchodu, wszystkich korytarzy, klatek schodowych oraz terenu wokół budynku. Wyłączanie zbędnego oświetlenia w obiekcie sądowym po godzinach urzędowania, Pozostawanie do dyspozycji sędziów orzekających w przypadku niezachowywania porządku na salach rozpraw. Po zakończeniu pracy Zamawiającego sprawdzenie wszystkich korytarzy, wyjść i wejść oraz pomieszczeń, mając na uwadze prawidłowe zabezpieczenie obiektu oraz przepisy p.poż, ustalenie czy na terenie chronionego obiektu nie pozostały osoby nieupoważnione. Stała obsługa systemów p.poż, kamer systemu telewizji dozorowej oraz systemu alarmowego i antynapadowego. Reagowanie na mogące wystąpić sytuacje nagłe i awaryjne związane z instalacjami przeciwpożarowymi, antywłamaniowymi, elektrycznymi, centralnego ogrzewania i wodnokanalizacyjnymi. Stały dozór sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych. Informowanie Zamawiającego na bieżąco o brakach w zabezpieczeniu mienia przed kradzieżą i włamaniem i innymi zdarzeniami losowymi. Powiadamianie Straży Pożarnej lub Policji w przypadkach zagrożenia obiektu. Ochrona parkingu wraz ze znajdującymi się na nim pojazdami. Wydawanie i przyjmowanie kluczy od pomieszczeń dla pracowników ujętych w wykazie, za pokwitowaniem w książce wydawania kluczy Sporządzanie pisemnego meldunku w Książce zdarzeń pełnienia służby, w trakcie pełnienia służby, zakończeniem służby i przybyciem zmiennika. Podpisywanie zadania i przyjęcia służby. Przestrzegania wszelkich regulaminów, zarządzeń, zasad polityki bezpieczeństwa, jakości i innych postanowień wynikających z wewnętrznych dokumentów Zamawiającego. Powiadamianie o ewakuacji budynku na wypadek stwierdzonych zagrożeń. Wykonywania innych zleconych czynności przez Kierownictwo Sądu. ZOBOWIĄZANIA ZAMAWIAJĄCEGO Do obowiązków Zamawiającego należeć będzie Udostępnienie bez odpłatności pomieszczenia z szafą ubraniową do przechowywania umundurowania służbowego pracowników i sprzętu służbowego, Zamawiający zapewnia właściwe warunki sanitarno- higieniczne pracy w miejscu prowadzenia usługi, zgodność z przepisami przeciwpożarowymi i bezpieczeństwa higieny pracy, Na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia udostępniony zostanie telefon w celach służbowych oraz w przypadkach awaryjnych. Warunki odpowiedzialności Zamawiającego Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. Zamawiający odpowiada za stan techniczny zabezpieczeń, w szczególności dotyczy to zamków, zamknięć, oświetlenia, zabezpieczenia ppoż. Zamawiający w razie powstania szkody zobowiązany jest nie później niż w następnym dniu roboczym od chwili powzięcia informacji o jej powstaniu zgłosić powstanie szkody Wykonawcy pisemnie lub faksem..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.04.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 12.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Konsorcjum Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowo Handlowe PRA-MEDPLUS Anna Prasek - lider, Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe Z.P. PRAGAL PLUS, Radom, ul. Tartaczna 5, 26-600 Radom, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 89430,90 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 76800,00

  • Oferta z najniższą ceną: 76800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 141024,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.