eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › OPRACOWANIE GRAFICZNE, SKŁAD, DRUK, WYKONANIE, DOSTAWĘ I KOLPORTAŻ KALENDARZY NA 2009 ROK

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-29

Wrocław: OPRACOWANIE GRAFICZNE, SKŁAD, DRUK, WYKONANIE, DOSTAWĘ I KOLPORTAŻ KALENDARZY NA 2009 ROK
Numer ogłoszenia: 174439 - 2008; data zamieszczenia: 29.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Dolnośląskie - Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego, ul. Wybrzeże J. Słowackiego 12-14, 50-411 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 7769397, fax 071 7769141.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umwd.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: OPRACOWANIE GRAFICZNE, SKŁAD, DRUK, WYKONANIE, DOSTAWĘ I KOLPORTAŻ KALENDARZY NA 2009 ROK.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia składa się z dwóch części: część 1: opracowanie graficzne, skład, druk, wykonanie i dostawa 270 kompletów kalendarzy na 2009 rok, część 2: opracowanie graficzne, skład, druk, wykonanie i kolportaż kalendarzy na 2009 rok. Opis części 1: Każdy komplet składa się z jednego kalendarza książkowego - duży i jednego kalendarza tygodniowego (kieszonkowy, układ poziomy). UWAGA: Okładki i wstążeczki kalendarza książkowego i tygodniowego będą takie same - kalendarze stanowią komplet. 1. Kalendarz książkowy - duży Format: nie mniejszy niż 210 x 260 mm, bok pionowy jest bokiem dłuższym. A. ŚRODEK KALENDARZA: Kalendarium: Ř pierwszy dzień tygodnia: poniedziałek, Ř układ tygodniowy: po lewej stronie trzy dni tygodnia po prawej stronie cztery dni tygodnia, Ř dni tygodnia w układzie pionowym, Ř przy każdym dniu roku zaznaczone imieniny, Ř przy każdym dniu roku zaznaczone ile dni pozostało do końca roku, według schematu: dzień bieżący + dni pozostałe do końca roku (np. 1 stycznia: 1 + 364), Ř przy każdym tygodniu zaznaczony numerycznie bieżący tydzień roku (np. 10 tydzień 2009), Ř kalendarium w języku polskim i dodatkowo co najmniej w języku angielskim i niemieckim, Ř godziny wschodów i zachodów słońca przy każdym dniu, Ř na górze każdej strony aktualny miesiąc lub dwa na przełomie np. luty / marzec, Ř na dole każdych dwóch sąsiadujących ze sobą stron (dotyczących danego tygodnia) skrócony kalendarz z zaznaczonym bieżącym tygodniem: wersja a: miesiąc bieżący, następny i poprzedni, wersja b: całego roku, Ř wysokość skróconego kalendarza ok. 30 mm, Ř na dolnych rogach perforacja, Ř Wykonawca przedstawi Zamawiającemu dwa projekty graficzne kalendarium zawierające powyższe elementy, Zamawiający wybierze jeden z projektów. Zamawiający będzie miał prawo do dostosowania wybranego projektu (w zakresie układu graficznego) do własnych potrzeb, zmiany te zostaną naniesione do projektu kalendarium przez Wykonawcę. Po wprowadzeniu zmian do kalendarium zostanie ono przedstawione do akceptacji Zamawiającego. Dopiero po uzyskaniu pisemnej (mailowej) akceptacji ostatecznej wersji kalendarium Wykonawca będzie mógł przystąpić do druku. Część informacyjna (umieszczona przed kalendarium): Ř dane personalne na jednej stronie, Ř kalendarze skrócone na lata 2008, 2009, 2010 - każdy umieszczony na osobnej stronie, Ř plan urlopowy na 2009 rok na dwóch stronach, Ř plan roczny na 2009 rok: układ kolumnowy, trzy miesiące na jednej stronie, przy każdym tygodniu umieszczony numer danego tygodnia (łącznie cztery strony), Ř Wykonawca przedstawi Zamawiającemu dwa projekty graficzne części informacyjnej zawierające powyższe elementy, Zamawiający wybierze jeden z projektów. Zamawiający będzie miał prawo do dostosowania wybranego projektu (w zakresie układu graficznego) do własnych potrzeb, zmiany te zostaną naniesione do projektu części informacyjnej przez Wykonawcę. Po wprowadzeniu zmian do części informacyjnej zostanie ona przedstawiona do akceptacji Zamawiającego. Dopiero po uzyskaniu pisemnej (mailowej) akceptacji ostatecznej wersji części informacyjnej Wykonawca będzie mógł przystąpić do druku. Część informacyjna (umieszczona za kalendarium) zawierająca minimum: Ř numery kierunkowe połączeń krajowych, Ř numery kierunkowe połączeń międzynarodowych, Ř drogowe przejścia graniczne, Ř odległości między stolicami europejskimi, Ř dopuszczalne prędkości w Europie (jazdy samochodem), Ř kalendarz stuletni, Ř telefony kierunkowe krajowe i międzynarodowe, Ř strefy czasowe, Ř święta ruchome na następne min. 5 lat Ř Wykonawca przedstawi Zamawiającemu dwa projekty graficzne części informacyjnej zawierające powyższe elementy, Zamawiający wybierze jeden z projektów. Zamawiający będzie miał prawo do dostosowania wybranego projektu (w zakresie układu graficznego) do własnych potrzeb, zmiany te zostaną naniesione do projektu części informacyjnej przez Wykonawcę. Po wprowadzeniu zmian do części informacyjnej zostanie ona przedstawiona do akceptacji Zamawiającego. Dopiero po uzyskaniu pisemnej (mailowej) akceptacji ostatecznej wersji części informacyjnej Wykonawca będzie mógł przystąpić do druku. Blok teleadresowy (umieszczony za częścią informacyjną na końcu kalendarza): Ř zintegrowany z blokiem, Ř maksimum dwie litery na stronie, Ř wyróżnione miejsce na wpisywanie numerów telefonów, Ř cztery strony (w linie) miejsca na luźne notatki, Ř Wykonawca przedstawi Zamawiającemu dwa projekty graficzne bloku teleadresowego zawierające powyższe elementy, Zamawiający wybierze jeden z projektów. Zamawiający będzie miał prawo do dostosowania wybranego projektu (w zakresie układu graficznego) do własnych potrzeb, zmiany te zostaną naniesione do projektu bloku teleadresowego przez Wykonawcę. Po wprowadzeniu zmian do bloku teleadresowego zostanie on przedstawiony do akceptacji Zamawiającego. Dopiero po uzyskaniu pisemnej (mailowej) akceptacji ostatecznej wersji bloku teleadresowego Wykonawca będzie mógł przystąpić do druku. Dodatkowe wymagania odnośnie kalendarium, bloku teleadresowego i części informacyjnych: Ř papier: biały, nie mniej niż 80 g/m², Ř kolorystyka druku: dwa kolory: szary i bordowy, Ř rogi kartek proste, Ř ilość stron: nie mniej niż 132 (do końcowej ilości stron należy uwzględnić wszystkie wymagania Zamawiającego), Wyklejka: Ř umieszczona na początku i końcu kalendarza Ř kolor: 4 + 0, Ř papier: nie mniej niż 130 g/m², Ř projekt graficzny wyklejki (który wykona Wykonawca według wskazówek Zamawiającego) zostanie przedstawiony do akceptacji Zamawiającego. Na początku kalendarza na wyklejce będzie się znajdowała mapa świata ze strefami czasowymi, na końcu kalendarza na wyklejce będzie się znajdowała mapa administracyjna województwa dolnośląskiego w podziale na powiaty i gminy (każdy powiat i gmina będzie zaznaczona i opatrzona swoją nazwą). Opracowanie map leży po stronie Wykonawcy. Zamawiający ma prawo do 4 poprawek, Wykonawca każdorazowo przedstawi poprawiony projekt graficzny wyklejki Zamawiającemu. Dopiero po uzyskaniu pisemnej (mailowej) akceptacji ostatecznej wersji projektu graficznego wyklejki Wykonawca będzie mógł przystąpić do druku, Wszywka: Ř umieszczona przed częścią informacyjną (umieszczoną przed kalendarium), Ř objętość: do 8 stron, Ř kolor 4 + 4, Ř papier: kreda mat., nie mniej niż 130 g/m², Ř opracowanie graficzne wszywki (na podstawie materiałów w postaci tekstów, zdjęć, tabel, wykresów od Zamawiającego) wykonane przez Wykonawcę zostanie przedstawione do akceptacji Zamawiającego. Zamawiający ma prawo do 4 poprawek opracowania graficznego wszywki, Wykonawca każdorazowo przedstawi poprawione opracowanie graficzne wszywki Zamawiającemu. Dopiero po uzyskaniu pisemnej (mailowej) akceptacji ostatecznej wersji opracowania graficznego wszywki Wykonawca będzie mógł przystąpić do druku. Wstążeczka: Ř kolor do uzgodnienia z Wykonawcą, Ř szerokość: 6 mm, Ř nadruk (tasiemka może być także tkana): adres strony internetowej na części wystającej z kalendarza, Ř wstążeczka powinna być starannie wykończona - zabezpieczona przed strzępieniem się. B. OPRAWA KALENDARZA: Ř okładka piankowa, dwubarwna - wykonana z tego samego tworzywa skóropodobnego w dwóch kolorach (kolory i ich ułożenie do uzgodnienia z Wykonawcą - Wykonawca przedstawi Zamawiającemu min 3 rodzaje tworzyw różniące się kolorystyką do wyboru), łączenie - przeszycie (dopuszczalne są dwa rodzaje tworzywa w tym jedno skóropodobne stanowiące 4/5 całej okładki). Na przedniej stronie będzie wykonane tłoczenie na sucho (rok, herb Województwa Dolnośląskiego, adres strony internetowej: www.ewt.dolnyslask.pl, napis: Europejska Współpraca Terytorialna). Ř rogi kalendarza proste, Ř zestaw składek ułożonych obok siebie i połączonych jednocześnie klejem i nićmi, kapitałka Ř projekt graficzny okładki (już po wyborze tworzywa i sposobu jego ułożenia), który wykona Wykonawca według wskazówek Zamawiającego, zostanie przedstawiony do akceptacji Zamawiającego. Zamawiający ma prawo do 4 poprawek, Wykonawca każdorazowo przedstawi poprawiony projekt graficzny okładki Zamawiającemu. Dopiero po uzyskaniu pisemnej (mailowej) akceptacji ostatecznej wersji projektu graficznego okładki Wykonawca będzie mógł przystąpić do realizacji. C. NAKŁAD 270 sztuk 2. Kalendarz tygodniowy (kieszonkowy, układ poziomy) Wymiary kalendarza ok: 90 x 165 mm, A. ŚRODEK KALENDARZA Kalendarium w układzie poziomym: Ř dni tygodnia w układzie poziomym (jeden tydzień rozmieszczony na dwóch przyległych stronach: na górnej stronie trzy dni - pn, wt, śr, na dolnej - cz, pt, so, n), Ř pierwszy dzień tygodnia: poniedziałek, Ř przy każdym dniu roku zaznaczone imieniny, Ř przy każdym dniu roku zaznaczone ile dni pozostało do końca roku, według schematu: dzień bieżący + dni pozostałe do końca roku (np. 1 stycznia: 1 + 364), Ř przy każdym tygodniu (tzn. na każdej stronie) zaznaczony numerycznie bieżący tydzień roku (np. 10 tydzień 2009), Ř kalendarium w języku polskim i dodatkowo co najmniej w języku angielskim i niemieckim, Ř na górze każdej strony aktualny miesiąc lub dwa na przełomie np. luty / marzec, Ř na jednej z dwóch sąsiadujących ze sobą stron (dotyczących danego tygodnia) skrócony kalendarz z zaznaczonym bieżącym tygodniem, Ř na dolnych rogach perforacja, Ř Wykonawca przedstawi Zamawiającemu dwa projekty graficzne kalendarium zawierające powyższe elementy, Zamawiający wybierze jeden z projektów. Zamawiający będzie miał prawo do dostosowania wybranego projektu (w zakresie układu graficznego) do własnych potrzeb, zmiany te zostaną naniesione do projektu kalendarium przez Wykonawcę. Wykonawca każdorazowo przedstawi poprawiony projekt graficzny kalendarium Zamawiającemu. Dopiero po uzyskaniu pisemnej (mailowej) akceptacji ostatecznej wersji kalendarium Wykonawca będzie mógł przystąpić do druku. Blok teleadresowy: Ř zintegrowany z blokiem Ř maksimum trzy litery na stronie, Ř cztery strony (w linie) miejsca na luźne notatki, Ř Wykonawca przedstawi Zamawiającemu dwa projekty graficzne bloku teleadresowego zawierające powyższe elementy, Zamawiający wybierze jeden z projektów. Zamawiający będzie miał prawo do dostosowania wybranego projektu (w zakresie układu graficznego) do własnych potrzeb, zmiany te zostaną naniesione do projektu bloku teleadresowego przez Wykonawcę. Wykonawca każdorazowo przedstawi poprawiony projekt graficzny bloku teleadresowego Zamawiającemu. Dopiero po uzyskaniu pisemnej (mailowej) akceptacji ostatecznej wersji bloku teleadresowego Wykonawca będzie mógł przystąpić do druku. Część informacyjna umieszczona przed kalendarium: Ř dane personalne na jednej stronie, Ř kalendarze skrócone na lata 2008, 2009, 2010 - każdy umieszczony na osobnej stronie, Ř plan urlopowy na 2009 rok na dwóch stronach, Ř Wykonawca przedstawi Zamawiającemu dwa projekty graficzne części informacyjnej zawierające powyższe elementy, Zamawiający wybierze jeden z projektów. Zamawiający będzie miał prawo do dostosowania wybranego projektu (w zakresie układu graficznego) do własnych potrzeb, zmiany te zostaną naniesione do projektu części informacyjnej przez Wykonawcę. Wykonawca każdorazowo przedstawi poprawiony projekt graficzny części informacyjnej Zamawiającemu. Dopiero po uzyskaniu pisemnej (mailowej) akceptacji ostatecznej wersji części informacyjnej Wykonawca będzie mógł przystąpić do druku. Dodatkowe wymagania odnośnie kalendarium, bloku teleadresowego i części informacyjnej: Ř papier: biały, nie mniej niż 80 g/m², Ř kolorystyka druku: dwa kolory: szary i bordowy, Ř rogi kartek proste, Ř perforacja na dolnych rogach, Ř ilość stron: nie mniej niż 140 (do końcowej ilości stron należy uwzględnić wszystkie wymagania Zamawiającego). Wyklejka: Ř umieszczona na początku i końcu kalendarza Ř kolor: 4 + 0, Ř papier: nie mniej niż 130 g/m², Ř projekt graficzny wyklejki (który wykona Wykonawca według wskazówek Zamawiającego) zostanie przedstawiony do akceptacji Zamawiającego. Na początku kalendarza na wyklejce będzie się znajdowała mapa świata ze strefami czasowymi, na końcu kalendarza na wyklejce będzie się znajdowała mapa administracyjna województwa dolnośląskiego w podziale na powiaty i gminy (każdy powiat i gmina będzie zaznaczona i opatrzona swoją nazwą). Opracowanie map leży po stronie Wykonawcy. Zamawiający ma prawo do 4 poprawek, Wykonawca każdorazowo przedstawi poprawiony projekt graficzny wyklejki Zamawiającemu. Dopiero po uzyskaniu pisemnej (mailowej) akceptacji ostatecznej wersji projektu graficznego wyklejki Wykonawca będzie mógł przystąpić do druku, Wstążeczka: Ř kolor do uzgodnienia z Wykonawcą, Ř szerokość: 6 mm, Ř nadruk (tasiemka może być także tkana): adres strony internetowej na części wystającej z kalendarza, Ř wstążeczka powinna być starannie wykończona - zabezpieczona przed strzępieniem się. B. OPRAWA KALENDARZA: Ř okładka piankowa, dwubarwna - wykonana z tego samego tworzywa skóropodobnego w dwóch kolorach (kolory i ich ułożenie do uzgodnienia z Wykonawcą - Wykonawca przedstawi Zamawiającemu min. 3 rodzaje tworzyw różniące się kolorystyką do wyboru), łączenie - przeszycie (dopuszczalne są dwa rodzaje tworzywa w tym jedno skóropodobne stanowiące 4/5 całej okładki). Na przedniej stronie będzie wykonane tłoczenie na sucho (rok, herb Województwa Dolnośląskiego, adres strony internetowej: www.ewt.dolnyslask.pl, napis: Europejska Współpraca Terytorialna). Ř rogi kalendarza proste, Ř zestaw składek ułożonych obok siebie i połączonych jednocześnie klejem i nićmi, kapitałka, Ř projekt graficzny okładki (już po wyborze tworzywa i sposobu jego ułożenia), który wykona Wykonawca według wskazówek Zamawiającego, zostanie przedstawiony do akceptacji Zamawiającego. Zamawiający ma prawo do 4 poprawek, Wykonawca każdorazowo przedstawi poprawiony projekt graficzny okładki Zamawiającemu. Dopiero po uzyskaniu pisemnej (mailowej) akceptacji ostatecznej wersji projektu graficznego okładki Wykonawca będzie mógł przystąpić do realizacji. C. NAKŁAD 270 sztuk Wszystkie kalendarze zostaną dostarczone przez Wykonawcę do siedziby Zamawiającego. Termin zakończenia realizacji przedmiotu umowy ustala się na 31.10.2008 rok. Opis części 2: 1. Kalendarz książkowy - średni Format: nie mniejszy niż 160 x 220 mm, nie większy niż 170 x 240 mm, bok pionowy jest bokiem dłuższym. A. ŚRODEK KALENDARZA: Kalendarium: Ř pierwszy dzień tygodnia: poniedziałek, Ř układ tygodniowy: po lewej stronie trzy dni tygodnia po prawej stronie cztery dni tygodnia, Ř dni tygodnia w układzie pionowym, Ř przy każdym dniu roku zaznaczone imieniny, Ř przy każdym dniu roku zaznaczone ile dni pozostało do końca roku, według schematu: dzień bieżący + dni pozostałe do końca roku (np. 1 stycznia: 1 + 364), Ř przy każdym tygodniu (tzn. na każdej stronie) zaznaczony numerycznie bieżący tydzień roku (np. 10 tydzień 2009), Ř kalendarium w języku polskim i dodatkowo co najmniej w języku angielskim i niemieckim, Ř godziny wschodów i zachodów słońca przy każdym dniu, Ř na górze każdej strony aktualny miesiąc lub dwa na przełomie np. luty / marzec, Ř na dole każdych dwóch sąsiadujących ze sobą stron (dotyczących danego tygodnia) skrócony kalendarz z zaznaczonym bieżącym tygodniem: wersja a: miesiąc bieżący, następny i poprzedni, wersja b: całego roku, Ř wysokość skróconego kalendarza ok. 25 mm, Ř na dolnych rogach perforacja, Ř Wykonawca przedstawi Zamawiającemu dwa projekty graficzne kalendarium zawierające powyższe elementy, Zamawiający wybierze jeden z projektów. Zamawiający będzie miał prawo do dostosowania wybranego projektu (w zakresie układu graficznego) do własnych potrzeb, zmiany te zostaną naniesione do projektu kalendarium przez Wykonawcę. Wykonawca każdorazowo przedstawi poprawiony projekt graficzny kalendarium Zamawiającemu. Dopiero po uzyskaniu pisemnej (mailowej) akceptacji ostatecznej wersji kalendarium Wykonawca będzie mógł przystąpić do druku. Część informacyjna (umieszczona przed kalendarium): Ř dane personalne na jednej stronie, Ř kalendarze skrócone na lata 2008, 2009, 2010 - każdy umieszczony na osobnej stronie, Ř plan urlopowy na 2009 rok na dwóch stronach, Ř plan roczny na 2009 rok: układ kolumnowy, trzy miesiące na jednej stronie, przy każdym tygodniu umieszczony numer danego tygodnia (łącznie cztery strony), Ř Wykonawca przedstawi Zamawiającemu dwa projekty graficzne części informacyjnej zawierające powyższe elementy, Zamawiający wybierze jeden z projektów. Zamawiający będzie miał prawo do dostosowania wybranego projektu (w zakresie układu graficznego) do własnych potrzeb, zmiany te zostaną naniesione do projektu części informacyjnej przez Wykonawcę. Wykonawca każdorazowo przedstawi poprawiony projekt graficzny części informacyjnej Zamawiającemu. Dopiero po uzyskaniu pisemnej (mailowej) akceptacji ostatecznej wersji części informacyjnej Wykonawca będzie mógł przystąpić do druku. Część informacyjna (umieszczona za kalendarium) zawierająca minimum: Ř numery kierunkowe połączeń krajowych, Ř numery kierunkowe połączeń międzynarodowych, Ř drogowe przejścia graniczne, Ř odległości między stolicami europejskimi, Ř dopuszczalne prędkości w Europie (jazdy samochodem), Ř kalendarz stuletni, Ř telefony kierunkowe krajowe i międzynarodowe, Ř strefy czasowe, Ř święta ruchome na następne min. 5 lat Ř Wykonawca przedstawi Zamawiającemu dwa projekty graficzne części informacyjnej zawierające powyższe elementy, Zamawiający wybierze jeden z projektów. Zamawiający będzie miał prawo do dostosowania wybranego projektu (w zakresie układu graficznego) do własnych potrzeb, zmiany te zostaną naniesione do projektu części informacyjnej przez Wykonawcę. Wykonawca każdorazowo przedstawi poprawiony projekt graficzny części informacyjnej Zamawiającemu. Dopiero po uzyskaniu pisemnej (mailowej) akceptacji ostatecznej wersji części informacyjnej Wykonawca będzie mógł przystąpić do druku. Blok teleadresowy (umieszczony za częścią informacyjną na końcu kalendarza): Ř zintegrowany z blokiem Ř maksimum dwie litery na stronie, Ř wyróżnione miejsce na wpisywanie numerów telefonów, Ř cztery strony (w linie) miejsca na luźne notatki, Ř Wykonawca przedstawi Zamawiającemu dwa projekty graficzne bloku teleadresowego zawierające powyższe elementy, Zamawiający wybierze jeden z projektów. Zamawiający będzie miał prawo do dostosowania wybranego projektu (w zakresie układu graficznego) do własnych potrzeb, zmiany te zostaną naniesione do projektu bloku teleadresowego przez Wykonawcę. Wykonawca każdorazowo przedstawi poprawiony projekt graficzny bloku teleadresowego Zamawiającemu. Dopiero po uzyskaniu pisemnej (mailowej) akceptacji ostatecznej wersji bloku teleadresowego Wykonawca będzie mógł przystąpić do druku. Dodatkowe wymagania odnośnie kalendarium, bloku teleadresowego i części informacyjnych: Ř papier: biały, nie mniej niż 80 g/m², Ř kolorystyka druku: dwa kolory: szary i bordowy, Ř rogi kartek proste, Ř ilość stron: nie mniej niż 132 (do końcowej ilości stron należy uwzględnić wszystkie wymagania Zamawiającego). Wszywka: Ř umieszczona przed częścią informacyjną (umieszczoną przed kalendarium), Ř objętość: do 8 stron, Ř kolor 4 + 4, Ř papier: kreda mat., nie mniej niż 130 g/m², Ř opracowanie graficzne wszywki (na podstawie materiałów w postaci tekstów, zdjęć, tabel, wykresów od Zamawiającego) wykonane przez Wykonawcę zostanie przedstawione do akceptacji Zamawiającego. Zamawiający ma prawo do 4 poprawek opracowania graficznego wszywki. Wykonawca każdorazowo przedstawi poprawione opracowanie graficzne wszywki Zamawiającemu. Dopiero po uzyskaniu pisemnej (mailowej) akceptacji ostatecznej wersji opracowania graficznego wszywki Wykonawca będzie mógł przystąpić do druku. Wstążeczka: Ř kolor do uzgodnienia z Wykonawcą, Ř szerokość: 6 mm, Ř nadruk (tasiemka może być także tkana): adres strony internetowej na części wystającej z kalendarza, Ř wstążeczka powinna być starannie wykończona - zabezpieczona przed strzępieniem się. B. OPRAWA KALENDARZA: Ř okładka piankowa, folia strukturalna, Ř kolor 4 + 0, Ř rogi kalendarza proste, Ř zestaw składek ułożonych obok siebie i połączonych jednocześnie klejem i nićmi, kapitałka, Ř projekt graficzny okładki (który wykona Wykonawca według wskazówek Zamawiającego) zostanie przedstawiony do akceptacji Zamawiającego. Zamawiający ma prawo do 4 poprawek, Wykonawca każdorazowo przedstawi poprawiony projekt graficzny okładki Zamawiającemu. Dopiero po uzyskaniu pisemnej (mailowej) akceptacji ostatecznej wersji projektu graficznego okładki Wykonawca będzie mógł przystąpić do realizacji, C. NAKŁAD 1050 sztuk 2. Kalendarz biurkowy stojący poziomy A. Kartonik spodni (stand): Ř wymiar: ok. 315 x 145 mm, bok poziomy jest bokiem dłuższym, Ř miejsce na reklamę: na dole pod kalendarium, ok. 35 mm, Ř materiał: karton plus pianka, całość powlekana tworzywem skóropodobnym (kolor do uzgodnienia - Wykonawca przedstawi Zamawiającemu min. trzy rodzaje tworzywa różniącego się kolorem, z którego Zamawiający wybierze jeden do dalszej realizacji), w miejscu na reklamę będzie wykonane tłoczenie na sucho (rok, herb województwa dolnośląskiego, adres strony www.ewt.dolnyslask.pl, napis: Miłego dnia!), kalendarz zaopatrzony jest w podstawkę przeciwdziałającą rozsuwaniu się kalendarza wykonaną tak jak cały stand, Ř Wykonawca przedstawi Zamawiającemu dwa projekty graficzne kartonika spodniego wykonane na podstawie informacji i wskazówek otrzymanych od Zamawiającego, Zamawiający wybierze jeden z projektów. Zamawiający będzie miał prawo do dostosowania wybranego projektu (w zakresie układu graficznego) do własnych potrzeb, zmiany te zostaną naniesione do projektu kartonika spodniego przez Wykonawcę. Wykonawca każdorazowo przedstawi poprawione opracowanie graficzne kartonika spodniego Zamawiającemu. Dopiero po uzyskaniu pisemnej (mailowej) akceptacji ostatecznej wersji projektu graficznego okładki Wykonawca będzie mógł przystąpić do realizacji, B. Kalendarium: Ř układ tygodniowy, Ř dni tygodnia w układzie pionowym, Ř na każdej stronie kalendarium przedstawiającej dany tydzień w prawym dolnym rogu skrócony kalendarz na trzy miesiące o wysokości ok. 25 mm (miesiąc bieżący poprzedni i następny, aktualny tydzień w miesiącu bieżącym wyróżniony kolorystycznie), Ř papier: nie mniej niż 80 g/m², Ř wymiary kalendarium: ok. 315 x 110 mm Ř druk: dwa kolory (czerń i ciemna czerwień), Ř kolor papieru: biały, Ř pierwszy dzień tygodnia: poniedziałek, Ř przy każdym dniu roku zaznaczone imieniny, Ř przy każdym dniu roku zaznaczone ile dni pozostało do końca roku, według schematu: dzień bieżący + dni pozostałe do końca roku (np. 1 stycznia: 1 + 364), Ř na każdej stronie kalendarium przedstawiającej dany tydzień zaznaczony bieżący tydzień roku (np. Tydzień 10), Ř kalendarium w języku polskim i dodatkowo co najmniej w języku angielskim i niemieckim, Ř na każdej stronie kalendarium nazwa danego miesiąca, Ř zadruk kartek obustronny (po jednej stronie znajdują się wszystkie elementy ujęte powyżej dotyczące kalendarium, po drugiej stronie jest miejsce na notatki i skrócony kalendarz na 2009 rok), Ř blok teleadresowy zintegrowany z blokiem (min. 4 kartki, każda litera w osobnej kolumnie), Ř pierwsza kartka kalendarium będzie zawierała dane teleadresowe Zamawiającego oraz herb województwa dolnośląskiego oraz życzenia, Ř druga kartka kalendarium będzie zawierała po jednej stronie kalendarz na rok 2010, po drugiej stronie kalendarz na rok 2008, Ř łączna ilość kartek kalendarium: nie mnij niż 59 kartek, Ř na każdej stronie z kolejnym tygodniem będzie się znajdował cytat lub przysłowie - wszystkie cytaty i przysłowia zostaną wcześniej przedstawione Zamawiającemu do akceptacji, Zamawiający będzie miał prawo zrezygnować z niektórych cytatów lub przysłów, na ich miejsce Wykonawca zaproponuje inne, Ř Wykonawca przedstawi Zamawiającemu dwa projekty graficzne kalendarium zawierające powyższe elementy, Zamawiający wybierze jeden z projektów. Zamawiający będzie miał prawo do dostosowania wybranego projektu (w zakresie układu graficznego) do własnych potrzeb, zmiany te zostaną naniesione do projektu kalendarium przez Wykonawcę. Wykonawca każdorazowo przedstawi poprawione opracowanie graficzne kalendarium Zamawiającemu. C. Wykończenie Ř Kartonik spodni i kalendarium połączone trwale i estetycznie ze sobą (bokami dłuższym) białą spiralą umożliwiającą łatwe i wygodne przekładane kartek. Ř Wykonawca przedstawi Zamawiającemu w formie elektronicznej końcowy efekt całego kalendarza dla przykładowego tygodnia (kartka przedstawiająca przykładowy tydzień na tle kartonika spodniego). Zamawiający będzie miał prawo do trzech korekt projektu całego kalendarza (zmiany zostaną wprowadzone do projektu przez Wykonawcę). Każdorazowo po wprowadzeniu zmian do kalendarza zostanie on przedstawiony do akceptacji Zamawiającego. Dopiero po uzyskaniu pisemnej (mailowej) akceptacji ostatecznej wersji kalendarza Wykonawca będzie mógł przystąpić do jego realizacji. D. Nakład 1050 szt. 3. Kalendarz trójdzielny z zegarem Format całego kalendarza: nie mniejszy niż 310 x 800 mm, bok pionowy jest bokiem dłuższym. A. Główka kalendarza: Ř format: nie mniejszy niż 310 x 195 mm, bok poziomy jest bokiem dłuższym, Ř druk 4 + 0, Ř oprawiana na tekturze z efektem wypukłości, zabezpieczona lakierem UV, Ř na główce umieszczony zegar (mechanizm, baterie, wskazówki), Ř projekt graficzny główki kalendarza (który wykona Wykonawca według wskazówek Zamawiającego,) zostanie przedstawiony do akceptacji Zamawiającego. Zamawiający ma prawo do 4 poprawek projektu graficznego główki kalendarza, Wykonawca każdorazowo przedstawi poprawiony projekt graficzny główki kalendarza Zamawiającemu. B. Plecki kalendarza (spód kalendarza): Ř format: nie mniejszy niż 310 x 605 mm, bok pionowy jest bokiem dłuższym; bok dłuższy główki kalendarza (bok poziomy) odpowiada rozmiarowo bokowi krótszemu plecków kalendarza (bok poziomy), Ř papier: karton nie mniej niż 350 g/m², Ř druk: 4 + 0, Ř miejsce na informacje teleadresowe i herb województwa dolnośląskiego: w jednym miejscu, na dole plecków kalendarza, informacje zajmą ok. 90 mm długości placków kalendarza, informacje do umieszczenia zostaną dostarczone przez Zamawiającego, Ř projekt graficzny spodu kalendarza (który wykona Wykonawca według wskazówek Zamawiającego) zostanie przedstawiony do akceptacji Zamawiającego. Zamawiający ma prawo do 4 poprawek projektu graficznego spodu kalendarza, Wykonawca każdorazowo przedstawi poprawiony projekt graficzny spodu kalendarza Zamawiającemu. C. Kalendarium: Ř trzyczęściowe, Ř papier: nie mniej niż 80 g/m², Ř kolor papieru: biały, kalendarium środkowe wyróżnione innym kolorem (kolor jasny, do uzgodnienia z Zamawiającym), Ř kalendarium górne: rozpoczyna się od grudnia 2008 i kończy na listopadzie 2009, środkowe kalendarium: rozpoczyna się od stycznia 2009 i kończy na grudniu 2009, dolne kalendarium: rozpoczyna się od lutego 2009 i kończy się na styczniu 2010, Ř druk: dwa kolory (czerń i ciemna czerwień), Ř pierwszy dzień tygodnia: poniedziałek, Ř przy każdym dniu roku zaznaczone imieniny, Ř przy każdym tygodniu zaznaczony numerycznie bieżący tydzień roku, Ř kalendarium w języku polskim i dodatkowo co najmniej w języku angielskim i niemieckim, Ř na każdej stronie kalendarium nazwa danego miesiąca, Ř wysokość jednego kalendarium ok. 145 mm, wszystkie kalendaria będą miały tę samą wysokość i szerokość, Ř kalendaria przytrzymywane przez kartonowe wypustki, które zapobiegną ich odstawaniu Ř Wykonawca przedstawi Zamawiającemu dwa projekty graficzne kalendarium zawierające powyższe elementy, Zamawiający wybierze jeden z projektów. Zamawiający będzie miał prawo do dostosowania wybranego projektu (w zakresie układu graficznego) do własnych potrzeb, zmiany te zostaną naniesione do projektu kalendarium przez Wykonawcę. Każdorazowo po wprowadzeniu zmian do kalendarium zostanie ono przedstawione do akceptacji Zamawiającego. D. Wykończenie: Ř zawieszka mocno i estetycznie przymocowana do górnej części kalendarza umożliwiająca powieszenie kalendarza na ścianie (sposób przymocowania musi uzyskać akceptację Zamawiającego) lub zawieszkę może stanowić mechanizm zegara, Ř opaska (przezroczysta) z przesuwnym okienkiem (kolor do uzgodnienia z Wykonawcą) umożliwiającym wskazywanie aktualnej daty, opaska wraz z przesuwnym okienkiem umieszczona jest na środkowym kalendarium i przylega do kalendarium, Ř kalendaria przymocowane do plecków kalendarza w taki sposób by po powieszeniu kalendarza na ścianie całe kalendaria i poszczególne ich kartki nie odstawały, kalendaria muszą być przymocowane do plecków w taki sposób by w trakcie użytkowania kalendarza (np. przy odrywaniu kolejnych miesięcy roku) nie odpadły, Ř Wykonawca przedstawi Zamawiającemu w formie elektronicznej końcowy efekt całego kalendarza (po złożeniu wszystkich części tzn. widoczna jest główka kalendarza, plecki i umieszczone na nich przykładowe trzy miesiące). Wielkości główki, plecków i kalendariów muszą być rozmiarowo tak dobrane by po połączeniu stanowiły całość miłą w odbiorze wizualnym (zostanie to ocenione przez Zamawiającego), Zamawiający będzie miał prawo do dwóch korekt projektu całego kalendarza (zmiany zostaną wprowadzone do projektu przez Wykonawcę). Każdorazowo po wprowadzeniu zmian do kalendarza zostanie on przedstawiony do akceptacji Zamawiającego. Dopiero po uzyskaniu pisemnej (mailowej) akceptacji ostatecznej wersji kalendarza Wykonawca będzie mógł przystąpić do jego realizacji, Ř każdy kalendarz umieszczony będzie w osobnej kopercie zapobiegającej uszkodzeniu kalendarza lub zegara. E. Nakład 1050 szt. a) Do dnia 30.10.2008 roku Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia do siedziby Zamawiającego wszystkich kalendarzy przeznaczonych dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego (ilość kalendarzy przeznaczona dla Urzędu Marszałkowskiego Województ

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 78.00.00.00 - Usługi drukowania, publikowania i podobne Kod CPV wg słownika 2008: 79.80.00.00 - Usługi drukowania i powiązane .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 01.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia niezbędne do wykonywania działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; tj.: wykażą się, w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie: Ř dla części 1 : wykonali minimum jedną usługę, odpowiadającą przedmiotowi niniejszego zamówienia tzn. opracowanie graficzne, skład, druk, wykonanie i dostawa kalendarzy o wartości nie mniejszej niż 8 tys. zł brutto każda; Ř dla części 2 : wykonali minimum jedną usługę, odpowiadającą przedmiotowi niniejszego zamówienia tzn. opracowanie graficzne, skład, druk, wykonanie i kolportaż kalendarzy o wartości nie mniejszej niż 30 tys. zł brutto każda; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Przy ocenie spełniania warunków przez osoby wspólnie składające ofertę Zamawiający przyjmuje, że wymagania o charakterze podmiotowym powinni spełniać wszyscy współubiegający się o zamówienie, natomiast wymagania dotyczące posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia mogą spełniać tylko niektórzy z tych Wykonawców, tak by sumarycznie w odniesieniu do wszystkich tych Wykonawców były spełnione łącznie. 3. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale VI SIWZ. 4. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż ww. warunki Wykonawca spełnił. 5. Zamawiający wzywa do uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu na zasadach określonych art. 26 ust.3 Ustawy Pzp. 6. Nie spełnienie któregokolwiek z ww. warunków udziału w postępowaniu skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Ustawy Pzp
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z tych Wykonawców składa ten dokument osobno. 2) Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust 1 pkt 1-3 (wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z tych Wykonawców składa ten dokument osobno. 3) Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust 1 pkt 4 (wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 2a do SIWZ). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z tych Wykonawców składa ten dokument osobno. 4) Wykaz wykonanych, a przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia - a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, polegających na wykonaniu usług określonych w rozdziale V pkt 1 ppkt b, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że zamówienia te zostały wykonane należycie (wzór wykazu stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ). Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa: I) zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1: dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, (powinny być wystawione nie wcześniej niż, 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia.) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się następującego dokumentu lub dokumentów potwierdzających odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, (dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż, 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia.) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty, są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez wykonawcę za zgodność z oryginałem. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę. Pozostałe dokumenty z punktu VI Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa w formie i treści w nim określonej. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego 1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o niniejsze zamówienie ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu lub do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o niniejsze zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed zawarciem umowy o realizację zamówienia są zobowiązani przedłożyć Zamawiającemu umowę regulującą współpracę tych Wykonawców. W tym celu przed podpisaniem umowy o niniejsze zamówienie są oni zobowiązani przedstawić Zamawiającemu stosowne porozumienie (umowę) zawierające w swojej treści co najmniej następujące postanowienia: a/ zawiązania porozumienia co najmniej na czas nie krótszy niż czas trwania umowy, b/ wskazanie Pełnomocnika, c/ zapis o wspólnej i solidarnej odpowiedzialności w zakresie realizowanego zamówienia, d/ zakaz zmiany Partnerów (Wykonawców) wspólnie realizujących dane zamówienie publiczne w trakcie jego obowiązywania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umwd.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego Wybrzeże J. Słowackiego 12 - 14, 50 - 411 Wrocław.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.08.2008 godzina 09:30, miejsce: Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego Wybrzeże J. Słowackiego 12 - 14, 50 - 411 Wrocław pok. 322.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: opracowanie graficzne, skład, druk, wykonanie i dostawa 270 kompletów kalendarzy na 2009 rok,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis części 1: Każdy komplet składa się z jednego kalendarza książkowego - duży i jednego kalendarza tygodniowego (kieszonkowy, układ poziomy). UWAGA: Okładki i wstążeczki kalendarza książkowego i tygodniowego będą takie same - kalendarze stanowią komplet. 1. Kalendarz książkowy - duży Format: nie mniejszy niż 210 x 260 mm, bok pionowy jest bokiem dłuższym. A. ŚRODEK KALENDARZA: Kalendarium: Ř pierwszy dzień tygodnia: poniedziałek, Ř układ tygodniowy: po lewej stronie trzy dni tygodnia po prawej stronie cztery dni tygodnia, Ř dni tygodnia w układzie pionowym, Ř przy każdym dniu roku zaznaczone imieniny, Ř przy każdym dniu roku zaznaczone ile dni pozostało do końca roku, według schematu: dzień bieżący + dni pozostałe do końca roku (np. 1 stycznia: 1 + 364), Ř przy każdym tygodniu zaznaczony numerycznie bieżący tydzień roku (np. 10 tydzień 2009), Ř kalendarium w języku polskim i dodatkowo co najmniej w języku angielskim i niemieckim, Ř godziny wschodów i zachodów słońca przy każdym dniu, Ř na górze każdej strony aktualny miesiąc lub dwa na przełomie np. luty / marzec, Ř na dole każdych dwóch sąsiadujących ze sobą stron (dotyczących danego tygodnia) skrócony kalendarz z zaznaczonym bieżącym tygodniem: wersja a: miesiąc bieżący, następny i poprzedni, wersja b: całego roku, Ř wysokość skróconego kalendarza ok. 30 mm, Ř na dolnych rogach perforacja, Ř Wykonawca przedstawi Zamawiającemu dwa projekty graficzne kalendarium zawierające powyższe elementy, Zamawiający wybierze jeden z projektów. Zamawiający będzie miał prawo do dostosowania wybranego projektu (w zakresie układu graficznego) do własnych potrzeb, zmiany te zostaną naniesione do projektu kalendarium przez Wykonawcę. Po wprowadzeniu zmian do kalendarium zostanie ono przedstawione do akceptacji Zamawiającego. Dopiero po uzyskaniu pisemnej (mailowej) akceptacji ostatecznej wersji kalendarium Wykonawca będzie mógł przystąpić do druku. Część informacyjna (umieszczona przed kalendarium): Ř dane personalne na jednej stronie, Ř kalendarze skrócone na lata 2008, 2009, 2010 - każdy umieszczony na osobnej stronie, Ř plan urlopowy na 2009 rok na dwóch stronach, Ř plan roczny na 2009 rok: układ kolumnowy, trzy miesiące na jednej stronie, przy każdym tygodniu umieszczony numer danego tygodnia (łącznie cztery strony), Ř Wykonawca przedstawi Zamawiającemu dwa projekty graficzne części informacyjnej zawierające powyższe elementy, Zamawiający wybierze jeden z projektów. Zamawiający będzie miał prawo do dostosowania wybranego projektu (w zakresie układu graficznego) do własnych potrzeb, zmiany te zostaną naniesione do projektu części informacyjnej przez Wykonawcę. Po wprowadzeniu zmian do części informacyjnej zostanie ona przedstawiona do akceptacji Zamawiającego. Dopiero po uzyskaniu pisemnej (mailowej) akceptacji ostatecznej wersji części informacyjnej Wykonawca będzie mógł przystąpić do druku. Część informacyjna (umieszczona za kalendarium) zawierająca minimum: Ř numery kierunkowe połączeń krajowych, Ř numery kierunkowe połączeń międzynarodowych, Ř drogowe przejścia graniczne, Ř odległości między stolicami europejskimi, Ř dopuszczalne prędkości w Europie (jazdy samochodem), Ř kalendarz stuletni, Ř telefony kierunkowe krajowe i międzynarodowe, Ř strefy czasowe, Ř święta ruchome na następne min. 5 lat Ř Wykonawca przedstawi Zamawiającemu dwa projekty graficzne części informacyjnej zawierające powyższe elementy, Zamawiający wybierze jeden z projektów. Zamawiający będzie miał prawo do dostosowania wybranego projektu (w zakresie układu graficznego) do własnych potrzeb, zmiany te zostaną naniesione do projektu części informacyjnej przez Wykonawcę. Po wprowadzeniu zmian do części informacyjnej zostanie ona przedstawiona do akceptacji Zamawiającego. Dopiero po uzyskaniu pisemnej (mailowej) akceptacji ostatecznej wersji części informacyjnej Wykonawca będzie mógł przystąpić do druku. Blok teleadresowy (umieszczony za częścią informacyjną na końcu kalendarza): Ř zintegrowany z blokiem, Ř maksimum dwie litery na stronie, Ř wyróżnione miejsce na wpisywanie numerów telefonów, Ř cztery strony (w linie) miejsca na luźne notatki, Ř Wykonawca przedstawi Zamawiającemu dwa projekty graficzne bloku teleadresowego zawierające powyższe elementy, Zamawiający wybierze jeden z projektów. Zamawiający będzie miał prawo do dostosowania wybranego projektu (w zakresie układu graficznego) do własnych potrzeb, zmiany te zostaną naniesione do projektu bloku teleadresowego przez Wykonawcę. Po wprowadzeniu zmian do bloku teleadresowego zostanie on przedstawiony do akceptacji Zamawiającego. Dopiero po uzyskaniu pisemnej (mailowej) akceptacji ostatecznej wersji bloku teleadresowego Wykonawca będzie mógł przystąpić do druku. Dodatkowe wymagania odnośnie kalendarium, bloku teleadresowego i części informacyjnych: Ř papier: biały, nie mniej niż 80 g/m², Ř kolorystyka druku: dwa kolory: szary i bordowy, Ř rogi kartek proste, Ř ilość stron: nie mniej niż 132 (do końcowej ilości stron należy uwzględnić wszystkie wymagania Zamawiającego), Wyklejka: Ř umieszczona na początku i końcu kalendarza Ř kolor: 4 + 0, Ř papier: nie mniej niż 130 g/m², Ř projekt graficzny wyklejki (który wykona Wykonawca według wskazówek Zamawiającego) zostanie przedstawiony do akceptacji Zamawiającego. Na początku kalendarza na wyklejce będzie się znajdowała mapa świata ze strefami czasowymi, na końcu kalendarza na wyklejce będzie się znajdowała mapa administracyjna województwa dolnośląskiego w podziale na powiaty i gminy (każdy powiat i gmina będzie zaznaczona i opatrzona swoją nazwą). Opracowanie map leży po stronie Wykonawcy. Zamawiający ma prawo do 4 poprawek, Wykonawca każdorazowo przedstawi poprawiony projekt graficzny wyklejki Zamawiającemu. Dopiero po uzyskaniu pisemnej (mailowej) akceptacji ostatecznej wersji projektu graficznego wyklejki Wykonawca będzie mógł przystąpić do druku, Wszywka: Ř umieszczona przed częścią informacyjną (umieszczoną przed kalendarium), Ř objętość: do 8 stron, Ř kolor 4 + 4, Ř papier: kreda mat., nie mniej niż 130 g/m², Ř opracowanie graficzne wszywki (na podstawie materiałów w postaci tekstów, zdjęć, tabel, wykresów od Zamawiającego) wykonane przez Wykonawcę zostanie przedstawione do akceptacji Zamawiającego. Zamawiający ma prawo do 4 poprawek opracowania graficznego wszywki, Wykonawca każdorazowo przedstawi poprawione opracowanie graficzne wszywki Zamawiającemu. Dopiero po uzyskaniu pisemnej (mailowej) akceptacji ostatecznej wersji opracowania graficznego wszywki Wykonawca będzie mógł przystąpić do druku. Wstążeczka: Ř kolor do uzgodnienia z Wykonawcą, Ř szerokość: 6 mm, Ř nadruk (tasiemka może być także tkana): adres strony internetowej na części wystającej z kalendarza, Ř wstążeczka powinna być starannie wykończona - zabezpieczona przed strzępieniem się. B. OPRAWA KALENDARZA: Ř okładka piankowa, dwubarwna - wykonana z tego samego tworzywa skóropodobnego w dwóch kolorach (kolory i ich ułożenie do uzgodnienia z Wykonawcą - Wykonawca przedstawi Zamawiającemu min 3 rodzaje tworzyw różniące się kolorystyką do wyboru), łączenie - przeszycie (dopuszczalne są dwa rodzaje tworzywa w tym jedno skóropodobne stanowiące 4/5 całej okładki). Na przedniej stronie będzie wykonane tłoczenie na sucho (rok, herb Województwa Dolnośląskiego, adres strony internetowej: www.ewt.dolnyslask.pl, napis: Europejska Współpraca Terytorialna). Ř rogi kalendarza proste, Ř zestaw składek ułożonych obok siebie i połączonych jednocześnie klejem i nićmi, kapitałka Ř projekt graficzny okładki (już po wyborze tworzywa i sposobu jego ułożenia), który wykona Wykonawca według wskazówek Zamawiającego, zostanie przedstawiony do akceptacji Zamawiającego. Zamawiający ma prawo do 4 poprawek, Wykonawca każdorazowo przedstawi poprawiony projekt graficzny okładki Zamawiającemu. Dopiero po uzyskaniu pisemnej (mailowej) akceptacji ostatecznej wersji projektu graficznego okładki Wykonawca będzie mógł przystąpić do realizacji. C. NAKŁAD 270 sztuk 2. Kalendarz tygodniowy (kieszonkowy, układ poziomy) Wymiary kalendarza ok: 90 x 165 mm, A. ŚRODEK KALENDARZA Kalendarium w układzie poziomym: Ř dni tygodnia w układzie poziomym (jeden tydzień rozmieszczony na dwóch przyległych stronach: na górnej stronie trzy dni - pn, wt, śr, na dolnej - cz, pt, so, n), Ř pierwszy dzień tygodnia: poniedziałek, Ř przy każdym dniu roku zaznaczone imieniny, Ř przy każdym dniu roku zaznaczone ile dni pozostało do końca roku, według schematu: dzień bieżący + dni pozostałe do końca roku (np. 1 stycznia: 1 + 364), Ř przy każdym tygodniu (tzn. na każdej stronie) zaznaczony numerycznie bieżący tydzień roku (np. 10 tydzień 2009), Ř kalendarium w języku polskim i dodatkowo co najmniej w języku angielskim i niemieckim, Ř na górze każdej strony aktualny miesiąc lub dwa na przełomie np. luty / marzec, Ř na jednej z dwóch sąsiadujących ze sobą stron (dotyczących danego tygodnia) skrócony kalendarz z zaznaczonym bieżącym tygodniem, Ř na dolnych rogach perforacja, Ř Wykonawca przedstawi Zamawiającemu dwa projekty graficzne kalendarium zawierające powyższe elementy, Zamawiający wybierze jeden z projektów. Zamawiający będzie miał prawo do dostosowania wybranego projektu (w zakresie układu graficznego) do własnych potrzeb, zmiany te zostaną naniesione do projektu kalendarium przez Wykonawcę. Wykonawca każdorazowo przedstawi poprawiony projekt graficzny kalendarium Zamawiającemu. Dopiero po uzyskaniu pisemnej (mailowej) akceptacji ostatecznej wersji kalendarium Wykonawca będzie mógł przystąpić do druku. Blok teleadresowy: Ř zintegrowany z blokiem Ř maksimum trzy litery na stronie, Ř cztery strony (w linie) miejsca na luźne notatki, Ř Wykonawca przedstawi Zamawiającemu dwa projekty graficzne bloku teleadresowego zawierające powyższe elementy, Zamawiający wybierze jeden z projektów. Zamawiający będzie miał prawo do dostosowania wybranego projektu (w zakresie układu graficznego) do własnych potrzeb, zmiany te zostaną naniesione do projektu bloku teleadresowego przez Wykonawcę. Wykonawca każdorazowo przedstawi poprawiony projekt graficzny bloku teleadresowego Zamawiającemu. Dopiero po uzyskaniu pisemnej (mailowej) akceptacji ostatecznej wersji bloku teleadresowego Wykonawca będzie mógł przystąpić do druku. Część informacyjna umieszczona przed kalendarium: Ř dane personalne na jednej stronie, Ř kalendarze skrócone na lata 2008, 2009, 2010 - każdy umieszczony na osobnej stronie, Ř plan urlopowy na 2009 rok na dwóch stronach, Ř Wykonawca przedstawi Zamawiającemu dwa projekty graficzne części informacyjnej zawierające powyższe elementy, Zamawiający wybierze jeden z projektów. Zamawiający będzie miał prawo do dostosowania wybranego projektu (w zakresie układu graficznego) do własnych potrzeb, zmiany te zostaną naniesione do projektu części informacyjnej przez Wykonawcę. Wykonawca każdorazowo przedstawi poprawiony projekt graficzny części informacyjnej Zamawiającemu. Dopiero po uzyskaniu pisemnej (mailowej) akceptacji ostatecznej wersji części informacyjnej Wykonawca będzie mógł przystąpić do druku. Dodatkowe wymagania odnośnie kalendarium, bloku teleadresowego i części informacyjnej: Ř papier: biały, nie mniej niż 80 g/m², Ř kolorystyka druku: dwa kolory: szary i bordowy, Ř rogi kartek proste, Ř perforacja na dolnych rogach, Ř ilość stron: nie mniej niż 140 (do końcowej ilości stron należy uwzględnić wszystkie wymagania Zamawiającego). Wyklejka: Ř umieszczona na początku i końcu kalendarza Ř kolor: 4 + 0, Ř papier: nie mniej niż 130 g/m², Ř projekt graficzny wyklejki (który wykona Wykonawca według wskazówek Zamawiającego) zostanie przedstawiony do akceptacji Zamawiającego. Na początku kalendarza na wyklejce będzie się znajdowała mapa świata ze strefami czasowymi, na końcu kalendarza na wyklejce będzie się znajdowała mapa administracyjna województwa dolnośląskiego w podziale na powiaty i gminy (każdy powiat i gmina będzie zaznaczona i opatrzona swoją nazwą). Opracowanie map leży po stronie Wykonawcy. Zamawiający ma prawo do 4 poprawek, Wykonawca każdorazowo przedstawi poprawiony projekt graficzny wyklejki Zamawiającemu. Dopiero po uzyskaniu pisemnej (mailowej) akceptacji ostatecznej wersji projektu graficznego wyklejki Wykonawca będzie mógł przystąpić do druku, Wstążeczka: Ř kolor do uzgodnienia z Wykonawcą, Ř szerokość: 6 mm, Ř nadruk (tasiemka może być także tkana): adres strony internetowej na części wystającej z kalendarza, Ř wstążeczka powinna być starannie wykończona - zabezpieczona przed strzępieniem się. B. OPRAWA KALENDARZA: Ř okładka piankowa, dwubarwna - wykonana z tego samego tworzywa skóropodobnego w dwóch kolorach (kolory i ich ułożenie do uzgodnienia z Wykonawcą - Wykonawca przedstawi Zamawiającemu min. 3 rodzaje tworzyw różniące się kolorystyką do wyboru), łączenie - przeszycie (dopuszczalne są dwa rodzaje tworzywa w tym jedno skóropodobne stanowiące 4/5 całej okładki). Na przedniej stronie będzie wykonane tłoczenie na sucho (rok, herb Województwa Dolnośląskiego, adres strony internetowej: www.ewt.dolnyslask.pl, napis: Europejska Współpraca Terytorialna). Ř rogi kalendarza proste, Ř zestaw składek ułożonych obok siebie i połączonych jednocześnie klejem i nićmi, kapitałka, Ř projekt graficzny okładki (już po wyborze tworzywa i sposobu jego ułożenia), który wykona Wykonawca według wskazówek Zamawiającego, zostanie przedstawiony do akceptacji Zamawiającego. Zamawiający ma prawo do 4 poprawek, Wykonawca każdorazowo przedstawi poprawiony projekt graficzny okładki Zamawiającemu. Dopiero po uzyskaniu pisemnej (mailowej) akceptacji ostatecznej wersji projektu graficznego okładki Wykonawca będzie mógł przystąpić do realizacji. C. NAKŁAD 270 sztuk Wszystkie kalendarze zostaną dostarczone przez Wykonawcę do siedziby Zamawiającego. Termin zakończenia realizacji przedmiotu umowy ustala się na 31.10.2008 rok..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 78.00.00.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: część 2: opracowanie graficzne, skład, druk, wykonanie i kolportaż kalendarzy na 2009 rok..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis części 2: 1. Kalendarz książkowy - średni Format: nie mniejszy niż 160 x 220 mm, nie większy niż 170 x 240 mm, bok pionowy jest bokiem dłuższym. A. ŚRODEK KALENDARZA: Kalendarium: Ř pierwszy dzień tygodnia: poniedziałek, Ř układ tygodniowy: po lewej stronie trzy dni tygodnia po prawej stronie cztery dni tygodnia, Ř dni tygodnia w układzie pionowym, Ř przy każdym dniu roku zaznaczone imieniny, Ř przy każdym dniu roku zaznaczone ile dni pozostało do końca roku, według schematu: dzień bieżący + dni pozostałe do końca roku (np. 1 stycznia: 1 + 364), Ř przy każdym tygodniu (tzn. na każdej stronie) zaznaczony numerycznie bieżący tydzień roku (np. 10 tydzień 2009), Ř kalendarium w języku polskim i dodatkowo co najmniej w języku angielskim i niemieckim, Ř godziny wschodów i zachodów słońca przy każdym dniu, Ř na górze każdej strony aktualny miesiąc lub dwa na przełomie np. luty / marzec, Ř na dole każdych dwóch sąsiadujących ze sobą stron (dotyczących danego tygodnia) skrócony kalendarz z zaznaczonym bieżącym tygodniem: wersja a: miesiąc bieżący, następny i poprzedni, wersja b: całego roku, Ř wysokość skróconego kalendarza ok. 25 mm, Ř na dolnych rogach perforacja, Ř Wykonawca przedstawi Zamawiającemu dwa projekty graficzne kalendarium zawierające powyższe elementy, Zamawiający wybierze jeden z projektów. Zamawiający będzie miał prawo do dostosowania wybranego projektu (w zakresie układu graficznego) do własnych potrzeb, zmiany te zostaną naniesione do projektu kalendarium przez Wykonawcę. Wykonawca każdorazowo przedstawi poprawiony projekt graficzny kalendarium Zamawiającemu. Dopiero po uzyskaniu pisemnej (mailowej) akceptacji ostatecznej wersji kalendarium Wykonawca będzie mógł przystąpić do druku. Część informacyjna (umieszczona przed kalendarium): Ř dane personalne na jednej stronie, Ř kalendarze skrócone na lata 2008, 2009, 2010 - każdy umieszczony na osobnej stronie, Ř plan urlopowy na 2009 rok na dwóch stronach, Ř plan roczny na 2009 rok: układ kolumnowy, trzy miesiące na jednej stronie, przy każdym tygodniu umieszczony numer danego tygodnia (łącznie cztery strony), Ř Wykonawca przedstawi Zamawiającemu dwa projekty graficzne części informacyjnej zawierające powyższe elementy, Zamawiający wybierze jeden z projektów. Zamawiający będzie miał prawo do dostosowania wybranego projektu (w zakresie układu graficznego) do własnych potrzeb, zmiany te zostaną naniesione do projektu części informacyjnej przez Wykonawcę. Wykonawca każdorazowo przedstawi poprawiony projekt graficzny części informacyjnej Zamawiającemu. Dopiero po uzyskaniu pisemnej (mailowej) akceptacji ostatecznej wersji części informacyjnej Wykonawca będzie mógł przystąpić do druku. Część informacyjna (umieszczona za kalendarium) zawierająca minimum: Ř numery kierunkowe połączeń krajowych, Ř numery kierunkowe połączeń międzynarodowych, Ř drogowe przejścia graniczne, Ř odległości między stolicami europejskimi, Ř dopuszczalne prędkości w Europie (jazdy samochodem), Ř kalendarz stuletni, Ř telefony kierunkowe krajowe i międzynarodowe, Ř strefy czasowe, Ř święta ruchome na następne min. 5 lat Ř Wykonawca przedstawi Zamawiającemu dwa projekty graficzne części informacyjnej zawierające powyższe elementy, Zamawiający wybierze jeden z projektów. Zamawiający będzie miał prawo do dostosowania wybranego projektu (w zakresie układu graficznego) do własnych potrzeb, zmiany te zostaną naniesione do projektu części informacyjnej przez Wykonawcę. Wykonawca każdorazowo przedstawi poprawiony projekt graficzny części informacyjnej Zamawiającemu. Dopiero po uzyskaniu pisemnej (mailowej) akceptacji ostatecznej wersji części informacyjnej Wykonawca będzie mógł przystąpić do druku. Blok teleadresowy (umieszczony za częścią informacyjną na końcu kalendarza): Ř zintegrowany z blokiem Ř maksimum dwie litery na stronie, Ř wyróżnione miejsce na wpisywanie numerów telefonów, Ř cztery strony (w linie) miejsca na luźne notatki, Ř Wykonawca przedstawi Zamawiającemu dwa projekty graficzne bloku teleadresowego zawierające powyższe elementy, Zamawiający wybierze jeden z projektów. Zamawiający będzie miał prawo do dostosowania wybranego projektu (w zakresie układu graficznego) do własnych potrzeb, zmiany te zostaną naniesione do projektu bloku teleadresowego przez Wykonawcę. Wykonawca każdorazowo przedstawi poprawiony projekt graficzny bloku teleadresowego Zamawiającemu. Dopiero po uzyskaniu pisemnej (mailowej) akceptacji ostatecznej wersji bloku teleadresowego Wykonawca będzie mógł przystąpić do druku. Dodatkowe wymagania odnośnie kalendarium, bloku teleadresowego i części informacyjnych: Ř papier: biały, nie mniej niż 80 g/m², Ř kolorystyka druku: dwa kolory: szary i bordowy, Ř rogi kartek proste, Ř ilość stron: nie mniej niż 132 (do końcowej ilości stron należy uwzględnić wszystkie wymagania Zamawiającego). Wszywka: Ř umieszczona przed częścią informacyjną (umieszczoną przed kalendarium), Ř objętość: do 8 stron, Ř kolor 4 + 4, Ř papier: kreda mat., nie mniej niż 130 g/m², Ř opracowanie graficzne wszywki (na podstawie materiałów w postaci tekstów, zdjęć, tabel, wykresów od Zamawiającego) wykonane przez Wykonawcę zostanie przedstawione do akceptacji Zamawiającego. Zamawiający ma prawo do 4 poprawek opracowania graficznego wszywki. Wykonawca każdorazowo przedstawi poprawione opracowanie graficzne wszywki Zamawiającemu. Dopiero po uzyskaniu pisemnej (mailowej) akceptacji ostatecznej wersji opracowania graficznego wszywki Wykonawca będzie mógł przystąpić do druku. Wstążeczka: Ř kolor do uzgodnienia z Wykonawcą, Ř szerokość: 6 mm, Ř nadruk (tasiemka może być także tkana): adres strony internetowej na części wystającej z kalendarza, Ř wstążeczka powinna być starannie wykończona - zabezpieczona przed strzępieniem się. B. OPRAWA KALENDARZA: Ř okładka piankowa, folia strukturalna, Ř kolor 4 + 0, Ř rogi kalendarza proste, Ř zestaw składek ułożonych obok siebie i połączonych jednocześnie klejem i nićmi, kapitałka, Ř projekt graficzny okładki (który wykona Wykonawca według wskazówek Zamawiającego) zostanie przedstawiony do akceptacji Zamawiającego. Zamawiający ma prawo do 4 poprawek, Wykonawca każdorazowo przedstawi poprawiony projekt graficzny okładki Zamawiającemu. Dopiero po uzyskaniu pisemnej (mailowej) akceptacji ostatecznej wersji projektu graficznego okładki Wykonawca będzie mógł przystąpić do realizacji, C. NAKŁAD 1050 sztuk 2. Kalendarz biurkowy stojący poziomy A. Kartonik spodni (stand): Ř wymiar: ok. 315 x 145 mm, bok poziomy jest bokiem dłuższym, Ř miejsce na reklamę: na dole pod kalendarium, ok. 35 mm, Ř materiał: karton plus pianka, całość powlekana tworzywem skóropodobnym (kolor do uzgodnienia - Wykonawca przedstawi Zamawiającemu min. trzy rodzaje tworzywa różniącego się kolorem, z którego Zamawiający wybierze jeden do dalszej realizacji), w miejscu na reklamę będzie wykonane tłoczenie na sucho (rok, herb województwa dolnośląskiego, adres strony www.ewt.dolnyslask.pl, napis: Miłego dnia!), kalendarz zaopatrzony jest w podstawkę przeciwdziałającą rozsuwaniu się kalendarza wykonaną tak jak cały stand, Ř Wykonawca przedstawi Zamawiającemu dwa projekty graficzne kartonika spodniego wykonane na podstawie informacji i wskazówek otrzymanych od Zamawiającego, Zamawiający wybierze jeden z projektów. Zamawiający będzie miał prawo do dostosowania wybranego projektu (w zakresie układu graficznego) do własnych potrzeb, zmiany te zostaną naniesione do projektu kartonika spodniego przez Wykonawcę. Wykonawca każdorazowo przedstawi poprawione opracowanie graficzne kartonika spodniego Zamawiającemu. Dopiero po uzyskaniu pisemnej (mailowej) akceptacji ostatecznej wersji projektu graficznego okładki Wykonawca będzie mógł przystąpić do realizacji, B. Kalendarium: Ř układ tygodniowy, Ř dni tygodnia w układzie pionowym, Ř na każdej stronie kalendarium przedstawiającej dany tydzień w prawym dolnym rogu skrócony kalendarz na trzy miesiące o wysokości ok. 25 mm (miesiąc bieżący poprzedni i następny, aktualny tydzień w miesiącu bieżącym wyróżniony kolorystycznie), Ř papier: nie mniej niż 80 g/m², Ř wymiary kalendarium: ok. 315 x 110 mm Ř druk: dwa kolory (czerń i ciemna czerwień), Ř kolor papieru: biały, Ř pierwszy dzień tygodnia: poniedziałek, Ř przy każdym dniu roku zaznaczone imieniny, Ř przy każdym dniu roku zaznaczone ile dni pozostało do końca roku, według schematu: dzień bieżący + dni pozostałe do końca roku (np. 1 stycznia: 1 + 364), Ř na każdej stronie kalendarium przedstawiającej dany tydzień zaznaczony bieżący tydzień roku (np. Tydzień 10), Ř kalendarium w języku polskim i dodatkowo co najmniej w języku angielskim i niemieckim, Ř na każdej stronie kalendarium nazwa danego miesiąca, Ř zadruk kartek obustronny (po jednej stronie znajdują się wszystkie elementy ujęte powyżej dotyczące kalendarium, po drugiej stronie jest miejsce na notatki i skrócony kalendarz na 2009 rok), Ř blok teleadresowy zintegrowany z blokiem (min. 4 kartki, każda litera w osobnej kolumnie), Ř pierwsza kartka kalendarium będzie zawierała dane teleadresowe Zamawiającego oraz herb województwa dolnośląskiego oraz życzenia, Ř druga kartka kalendarium będzie zawierała po jednej stronie kalendarz na rok 2010, po drugiej stronie kalendarz na rok 2008, Ř łączna ilość kartek kalendarium: nie mnij niż 59 kartek, Ř na każdej stronie z kolejnym tygodniem będzie się znajdował cytat lub przysłowie - wszystkie cytaty i przysłowia zostaną wcześniej przedstawione Zamawiającemu do akceptacji, Zamawiający będzie miał prawo zrezygnować z niektórych cytatów lub przysłów, na ich miejsce Wykonawca zaproponuje inne, Ř Wykonawca przedstawi Zamawiającemu dwa projekty graficzne kalendarium zawierające powyższe elementy, Zamawiający wybierze jeden z projektów. Zamawiający będzie miał prawo do dostosowania wybranego projektu (w zakresie układu graficznego) do własnych potrzeb, zmiany te zostaną naniesione do projektu kalendarium przez Wykonawcę. Wykonawca każdorazowo przedstawi poprawione opracowanie graficzne kalendarium Zamawiającemu. C. Wykończenie Ř Kartonik spodni i kalendarium połączone trwale i estetycznie ze sobą (bokami dłuższym) białą spiralą umożliwiającą łatwe i wygodne przekładane kartek. Ř Wykonawca przedstawi Zamawiającemu w formie elektronicznej końcowy efekt całego kalendarza dla przykładowego tygodnia (kartka przedstawiająca przykładowy tydzień na tle kartonika spodniego). Zamawiający będzie miał prawo do trzech korekt projektu całego kalendarza (zmiany zostaną wprowadzone do projektu przez Wykonawcę). Każdorazowo po wprowadzeniu zmian do kalendarza zostanie on przedstawiony do akceptacji Zamawiającego. Dopiero po uzyskaniu pisemnej (mailowej) akceptacji ostatecznej wersji kalendarza Wykonawca będzie mógł przystąpić do jego realizacji. D. Nakład 1050 szt. 3. Kalendarz trójdzielny z zegarem Format całego kalendarza: nie mniejszy niż 310 x 800 mm, bok pionowy jest bokiem dłuższym. A. Główka kalendarza: Ř format: nie mniejszy niż 310 x 195 mm, bok poziomy jest bokiem dłuższym, Ř druk 4 + 0, Ř oprawiana na tekturze z efektem wypukłości, zabezpieczona lakierem UV, Ř na główce umieszczony zegar (mechanizm, baterie, wskazówki), Ř projekt graficzny główki kalendarza (który wykona Wykonawca według wskazówek Zamawiającego,) zostanie przedstawiony do akceptacji Zamawiającego. Zamawiający ma prawo do 4 poprawek projektu graficznego główki kalendarza, Wykonawca każdorazowo przedstawi poprawiony projekt graficzny główki kalendarza Zamawiającemu. B. Plecki kalendarza (spód kalendarza): Ř format: nie mniejszy niż 310 x 605 mm, bok pionowy jest bokiem dłuższym; bok dłuższy główki kalendarza (bok poziomy) odpowiada rozmiarowo bokowi krótszemu plecków kalendarza (bok poziomy), Ř papier: karton nie mniej niż 350 g/m², Ř druk: 4 + 0, Ř miejsce na informacje teleadresowe i herb województwa dolnośląskiego: w jednym miejscu, na dole plecków kalendarza, informacje zajmą ok. 90 mm długości placków kalendarza, informacje do umieszczenia zostaną dostarczone przez Zamawiającego, Ř projekt graficzny spodu kalendarza (który wykona Wykonawca według wskazówek Zamawiającego) zostanie przedstawiony do akceptacji Zamawiającego. Zamawiający ma prawo do 4 poprawek projektu graficznego spodu kalendarza, Wykonawca każdorazowo przedstawi poprawiony projekt graficzny spodu kalendarza Zamawiającemu. C. Kalendarium: Ř trzyczęściowe, Ř papier: nie mniej niż 80 g/m², Ř kolor papieru: biały, kalendarium środkowe wyróżnione innym kolorem (kolor jasny, do uzgodnienia z Zamawiającym), Ř kalendarium górne: rozpoczyna się od grudnia 2008 i kończy na listopadzie 2009, środkowe kalendarium: rozpoczyna się od stycznia 2009 i kończy na grudniu 2009, dolne kalendarium: rozpoczyna się od lutego 2009 i kończy się na styczniu 2010, Ř druk: dwa kolory (czerń i ciemna czerwień), Ř pierwszy dzień tygodnia: poniedziałek, Ř przy każdym dniu roku zaznaczone imieniny, Ř przy każdym tygodniu zaznaczony numerycznie bieżący tydzień roku, Ř kalendarium w języku polskim i dodatkowo co najmniej w języku angielskim i niemieckim, Ř na każdej stronie kalendarium nazwa danego miesiąca, Ř wysokość jednego kalendarium ok. 145 mm, wszystkie kalendaria będą miały tę samą wysokość i szerokość, Ř kalendaria przytrzymywane przez kartonowe wypustki, które zapobiegną ich odstawaniu Ř Wykonawca przedstawi Zamawiającemu dwa projekty graficzne kalendarium zawierające powyższe elementy, Zamawiający wybierze jeden z projektów. Zamawiający będzie miał prawo do dostosowania wybranego projektu (w zakresie układu graficznego) do własnych potrzeb, zmiany te zostaną naniesione do projektu kalendarium przez Wykonawcę. Każdorazowo po wprowadzeniu zmian do kalendarium zostanie ono przedstawione do akceptacji Zamawiającego. D. Wykończenie: Ř zawieszka mocno i estetycznie przymocowana do górnej części kalendarza umożliwiająca powieszenie kalendarza na ścianie (sposób przymocowania musi uzyskać akceptację Zamawiającego) lub zawieszkę może stanowić mechanizm zegara, Ř opaska (przezroczysta) z przesuwnym okienkiem (kolor do uzgodnienia z Wykonawcą) umożliwiającym wskazywanie aktualnej daty, opaska wraz z przesuwnym okienkiem umieszczona jest na środkowym kalendarium i przylega do kalendarium, Ř kalendaria przymocowane do plecków kalendarza w taki sposób by po powieszeniu kalendarza na ścianie całe kalendaria i poszczególne ich kartki nie odstawały, kalendaria muszą być przymocowane do plecków w taki sposób by w trakcie użytkowania kalendarza (np. przy odrywaniu kolejnych miesięcy roku) nie odpadły, Ř Wykonawca przedstawi Zamawiającemu w formie elektronicznej końcowy efekt całego kalendarza (po złożeniu wszystkich części tzn. widoczna jest główka kalendarza, plecki i umieszczone na nich przykładowe trzy miesiące). Wielkości główki, plecków i kalendariów muszą być rozmiarowo tak dobrane by po połączeniu stanowiły całość miłą w odbiorze wizualnym (zostanie to ocenione przez Zamawiającego), Zamawiający będzie miał prawo do dwóch korekt projektu całego kalendarza (zmiany zostaną wprowadzone do projektu przez Wykonawcę). Każdorazowo po wprowadzeniu zmian do kalendarza zostanie on przedstawiony do akceptacji Zamawiającego. Dopiero po uzyskaniu pisemnej (mailowej) akceptacji ostatecznej wersji kalendarza Wykonawca będzie mógł przystąpić do jego realizacji, Ř każdy kalendarz umieszczony będzie w osobnej kopercie zapobiegającej uszkodzeniu kalendarza lub zegara. E. Nakład 1050 szt. a) Do dnia 30.10.2008 roku Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia do siedziby Zamawiającego wszystkich kalendarzy przeznaczonych dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego (ilość kalendarzy przeznaczona dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego zostanie podana Wykonawcy w dniu podpisania umowy). Wykonawca dostarczy kalendarze w opakowaniach, które zabezpieczą je przed zniszczeniem. Na każdym opakowaniu będzie umieszczona informacja o rodzaju i ilości kalendarzy. Dopiero po podpisaniu protokołu zdawczo - odbiorczego przez Zamawiającego Wykonawca będzie miał prawo do przystąpienia do rozwózki pozostałych materiałów do jednostek wymienionych w załączniku nr 3 do umowy. Wykonawca otrzyma od Zamawiającego listę adresową podmiotów stanowiącą załącznik nr 3 do umowy poszerzoną o adresy i ilości kalendarzy przeznaczonych dla każdej jednostki (nie więcej niż 15 kalendarzy dla każdego podmiotu). b) Kalendarze w liczbie i terminie wskazanym przez Zamawiającego zostaną przez przedstawiciela Wykonawcy dostarczone osobiście do siedzib podmiotów wskazanych na liście adresowej podmiotów. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu pisemne potwierdzenie dostarczenia kalendarzy (na liście adresowej podmiotów) zawierające czytelną pieczęć adresata, podpis pracownika adresata i datę dostarczenia. Wykonawca dostarczy kalendarze w opakowaniach, które zabezpieczą je przed zniszczeniem. Na każdym opakowaniu będzie umieszczona informacji o rodzaju i ilości kalendarzy. c) Po dostarczeniu kalendarzy do wszystkich jednostek wskazanych na liście adresowej podmiotów Wykonawca ma obowiązek dostarczyć oryginał danej listy do siedziby Zamawiającego. d) W sytuacji niekompletnego lub nieprawidłowego wypełnienia listy adresowej podmiotów Wykonawca zobowiązany jest do uzupełnienia podpisów i pieczątek lub podpisania oświadczenia, stwierdzającego że nie jest w stanie uzupełnić listy adresowej podmiotów. W sytuacji złożenia takiego oświadczenia Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia do siedziby Zamawiającego zgodnie z § 1 ust 3 pkt. 3.2 i pkt. 3.3 takiej ilości kalendarzy jaka jest przeznaczona dla danej jednostki przy której, na liście adresowej podmiotów, zostały przez Zamawiającego stwierdzone nieprawidłowości. Ponadto Wykonawca zapłaci karę umowną w wysokości 0,1 % wartości brutto umowy, o której mowa w § 4 ust 1 za każdą jednostkę przy której na liście adresowej podmiotów zostaną przez Zamawiającego stwierdzone nieprawidłowości. e) Termin zakończenia realizacji przedmiotu umowy ustala się na 01.12.2008 rok..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 78.00.00.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.