eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piła › Wymiana okien i drzwi w budynku przy ul. Dzieci Polskich 26.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-09-24

Piła: Wymiana okien i drzwi w budynku przy ul. Dzieci Polskich 26.
Numer ogłoszenia: 174428 - 2007; data zamieszczenia: 24.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Pile, Al. Niepodległości 33/35, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 0-67 2109330, fax 0-67 2109332.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.powiat.pila.pl/
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana okien i drzwi w budynku przy ul. Dzieci Polskich 26..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: wymianę 215,33 m2 (łącznie) istniejących okien oraz 94 szt. parapetów wewnętrznych, jak również parapety zewnętrzne. Wbudowane okna mają być wykonane z tworzyw sztucznych (profil biały, ciepły 5-komorowy z szybami 4-16-4, współczynnik przenikania minimum 1,1 , z okuciami obwiedniowymi firmy ROTO lub równoważne. Ponadto wymiana obejmuje 1 szt. / 2,05 m2 drzwi zewnętrzne od strony podwórza na drzwi aluminiowe (profil ciepły z samozamykaczem), z zachowaniem dotychczasowych funkcji w/w elementów. Całość zadania obejmuje również prace murarskie, związane z osadzeniem wymienianych elementów stolarki. -asortyment wymienianych elementów obejmuje następujące grupy wymiarowe: 25 szt. okien o wymiarach 750 mm x 1600 mm; 24 szt. okien o wymiarach 1750 mm x 1700 mm; 10 szt. okien o wymiarach 850 mm x 1650 mm; 6 szt. okien o wymiarach 2450 mm x 850 mm; 18 szt. okien o wymiarach 1600 mm x 1660 mm; 2 szt. okien o wymiarach 1750 mm x 1680 mm; 3 szt. okien o wymiarach 1400 mm x 800 mm; 2 szt. okien o wymiarach1750 mm x 1680 mm; 1szt. okien o wymiarach 1450 mm x 1450 mm; 3 szt. okien o wymiarach 550 mm x 1200 mm; 4 szt. okien o wymiarach 750 mm x 560 mm; 17 szt. okien o wymiarach 750 mm x 500 mm; 2 szt. okien o wymiarach 800 mm x 500 mm; 2 szt. okien o wymiarach 1000 mm x 460 mm; 6 szt. okien o wymiarach 1100 mm x 470 mm; 1 szt. okien o wymiarach 1000 mm x 500 mm;3 szt. okien o wymiarach 750 mm x 450 mm; 4 szt. okien o wymiarach 1600 mm x 500 mm; 1 szt. okien o wymiarach 750 mm x 500 mm; 2 szt. okien o wymiarach 760 mm x 1600 mm; 136 okien razem, w tym :42 okna piwniczne. 1 szt. drzwi o wymiarach 1000 mm x 2050 mm, aluminiowe. - dodatkowo szczegóły konstrukcyjne i parametry techniczne w/w elementów stolarki precyzuje załącznik nr 4 SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 10.12.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy , którzy: 1) Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 u.Pzp.. 2) Występują na rynku wykonawców w budownictwie. 3) Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 4) Posiadają dobrą sytuację finansową gwarantującą wykonanie zamówienia. 5) Akceptują termin płatności: 14 dni licząc od dnia złożenia - u Zamawiającego - faktury. 6) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 7) Przedstawią deklarację zgodności lub certyfikat na oferowane okna. 8) Zaakceptują warunki wykonania zamówienia zawarte w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 3 do specyfikacji. 9) Udzielą co najmniej 60 miesięcy gwarancji na dostarczoną stolarkę oraz 36 miesięcy na wykonane roboty. Wymienione wyżej warunki zostaną uznane przez Zamawiającego za spełnione, jeżeli złożone przez Wykonawcę dokumenty potwierdzą ich spełnianie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy załączyć następujące dokumenty: 1) Wypełniony formularz oferty - zał. nr 1 do SIWZ. 2) Oświadczenie o spełnianiu warunków zamówienia - zał. nr 2 do SIWZ. 3) Odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy do dnia składania ofert. 4) Deklaracja zgodności lub certyfikat na oferowane okna. 5) Kserokopia polisy lub innego dokumentu poświadczającego ubezpieczenie Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 6) Zaakceptowany projekt umowy - zał. nr 3 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.powiat.pila.pl/

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Pile, Al. Niepodległości 33/35, 64-920 Piła, Zespół Zamówień Publicznych i Inwestycji, pok. 320, (telefony: (067) 210-93-30, 210-93-37, Faks: (067) 210-93-32)..

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.10.2007 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Pile, Al. Niepodległości 33/35, 64-920 Piła, pok. 111.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.